יוני5
01-05-11, 15:02
ראשית אציין שהעניין תיאורטי והסיפור מפוברק מ א' ועד ת' - אני נשבע שבחיים לא נגעתי בברקסים - תמיד במוסך מורשה.
ברקסים החלפתי לא מעט פעמים בחיי (בתיאוריה כמובן, כן?)
ולאחר שהבלמים ברכב של אשתי שתחייה החלו לצפצף (הפחית שתפקידה להתריע על רפידות שמתקרבות לסוף ימיהם), לא התעצלתי ופרקתי את הבלמים הקדמיים (האחוריים בסדר, תודה שהתעניינתם), לקחתי דוגמה של הרפידות ואת הדיסקיות לחריטה.
הדיסקיות נחרטו, רפידות חדשות נקנו, והכל הותקן במקומו.
אלא מה?
הבלמים לא כתמול שלשום והרכב לא עוצר כראוי. עוצר - אבל לא כראוי ובסיומה של הלחיצה על הדוושה היא מתחילה לרדת עד הסוף - תסמונת ידועה של משאבה שסיימה את חייה.
גם אורי וגם חנן, עימם התייעצתי אמרו שיכול להיות שכש"פימפמתי" על דוושת הבלם על מנת ללחוץ את הרפידות, הגעתי לסוף מהלך, ליכלוך שהצטבר הגיע לגומיות המשאבה והן נקרעו.
חנן נזף בי שלא קראתי בהיינס שלא לוחצים את הדוושה עד הסוף בדיוק מסיבה זו.
כמובן שקיללתי אותו וניתקתי לו את הטלפון כי נשבר לי שהוא תמיד צודק ותמיד נוזף בי. (בעיקר שהוא צודק - אני הרי נשוי, כך שאני רגיל שנוזפים בי - וזה לא בתיאוריה כמו שאר הסיפור).
לא התעצלתי וניקזתי אויר מהבלמים - למקרה שחדר אויר - כלום, הברקסים לא עובדים כמו שצריך.
בלית ברירה שמתי פעמי למוסך, ולבושתי התברר שהחלפתי בין הצדדים של הרפידות.
לאחת מהרפידות יש פין קטן באחוריה והיא צריכה להיות הפנימית - עבדכם הנאמן מיקם אותה בצד החיצוני.
ומילה על סטטיסטיקה. מאחר והחלפתי רפידות פעמים רבות בחיי, ומעולם לא הייתי מודע לעניין של הפין ברפידה הפנימית, משמעו שבכל שאר הפעמים יצא לי נכון בפוקס.
ומילה לצדקנים שרואים בכך הוכחה שאין ליגוע בברקסים לבד: ראשית, כל הסיפור בתיאוריה, כן? שנית, כשזה לא מורכב טוב, מרגישים את זה. אין סיכוי לפספס.
בברכת האדיוט התורן (כן, כן, נמרוד,נתתי לך תחמושת, אני יודע)
יוני5
ברקסים החלפתי לא מעט פעמים בחיי (בתיאוריה כמובן, כן?)
ולאחר שהבלמים ברכב של אשתי שתחייה החלו לצפצף (הפחית שתפקידה להתריע על רפידות שמתקרבות לסוף ימיהם), לא התעצלתי ופרקתי את הבלמים הקדמיים (האחוריים בסדר, תודה שהתעניינתם), לקחתי דוגמה של הרפידות ואת הדיסקיות לחריטה.
הדיסקיות נחרטו, רפידות חדשות נקנו, והכל הותקן במקומו.
אלא מה?
הבלמים לא כתמול שלשום והרכב לא עוצר כראוי. עוצר - אבל לא כראוי ובסיומה של הלחיצה על הדוושה היא מתחילה לרדת עד הסוף - תסמונת ידועה של משאבה שסיימה את חייה.
גם אורי וגם חנן, עימם התייעצתי אמרו שיכול להיות שכש"פימפמתי" על דוושת הבלם על מנת ללחוץ את הרפידות, הגעתי לסוף מהלך, ליכלוך שהצטבר הגיע לגומיות המשאבה והן נקרעו.
חנן נזף בי שלא קראתי בהיינס שלא לוחצים את הדוושה עד הסוף בדיוק מסיבה זו.
כמובן שקיללתי אותו וניתקתי לו את הטלפון כי נשבר לי שהוא תמיד צודק ותמיד נוזף בי. (בעיקר שהוא צודק - אני הרי נשוי, כך שאני רגיל שנוזפים בי - וזה לא בתיאוריה כמו שאר הסיפור).
לא התעצלתי וניקזתי אויר מהבלמים - למקרה שחדר אויר - כלום, הברקסים לא עובדים כמו שצריך.
בלית ברירה שמתי פעמי למוסך, ולבושתי התברר שהחלפתי בין הצדדים של הרפידות.
לאחת מהרפידות יש פין קטן באחוריה והיא צריכה להיות הפנימית - עבדכם הנאמן מיקם אותה בצד החיצוני.
ומילה על סטטיסטיקה. מאחר והחלפתי רפידות פעמים רבות בחיי, ומעולם לא הייתי מודע לעניין של הפין ברפידה הפנימית, משמעו שבכל שאר הפעמים יצא לי נכון בפוקס.
ומילה לצדקנים שרואים בכך הוכחה שאין ליגוע בברקסים לבד: ראשית, כל הסיפור בתיאוריה, כן? שנית, כשזה לא מורכב טוב, מרגישים את זה. אין סיכוי לפספס.
בברכת האדיוט התורן (כן, כן, נמרוד,נתתי לך תחמושת, אני יודע)
יוני5