asypeer
24-09-11, 10:34
הי,
אתמול במפגש ג׳יפולוג התעניינתי בהתקנת מערכת גפ״מ. מחישוב גס שעשיתי, עלות ההתקנה תחזיר את עצמה תוך שנה עד שנה וחצי (הרכב עושה 1:10, 15K ק״מ בשנה, 7 ₪ לליטר)
השאלות שעליהן לא קיבלתי תשובות ופה אני מבקש עצה:
1. האם הבלאי של המנוע יגבר (לרכב יש כבר 134K ק״מ). שמעתי שאם הראש מנוע מאלומיניום זה עלול לגרום לעיות עקב עבודה בטמפרטורות גבוהות, האם ישנן עוד השפעות לרעה?
2. האם בכל פעם שארצה לטפל באוטו במוסך אצטרך לנתק את מערכת הגז אצל המתקין לפני הטיפול?
3.האם ה״סחיבה״ של הרכב תיפגע באופן משמעותי (הרכב עם גיר ידני אם זה משנה..) ?
4. מה לגבי חיישנים ושאר רכיבים יקרים, האם ישנה סכנה לשיבוש קריאות ?
5. מישהו מכיר בעל רכב דומה בפורום שביצע הסבה?
וכן, אני מודע לכך שהבגאז׳ הקטנטן של הרכב יצטמצם עוד יותר עקב מיקום המיכל בו..
תודה,
אסף
אתמול במפגש ג׳יפולוג התעניינתי בהתקנת מערכת גפ״מ. מחישוב גס שעשיתי, עלות ההתקנה תחזיר את עצמה תוך שנה עד שנה וחצי (הרכב עושה 1:10, 15K ק״מ בשנה, 7 ₪ לליטר)
השאלות שעליהן לא קיבלתי תשובות ופה אני מבקש עצה:
1. האם הבלאי של המנוע יגבר (לרכב יש כבר 134K ק״מ). שמעתי שאם הראש מנוע מאלומיניום זה עלול לגרום לעיות עקב עבודה בטמפרטורות גבוהות, האם ישנן עוד השפעות לרעה?
2. האם בכל פעם שארצה לטפל באוטו במוסך אצטרך לנתק את מערכת הגז אצל המתקין לפני הטיפול?
3.האם ה״סחיבה״ של הרכב תיפגע באופן משמעותי (הרכב עם גיר ידני אם זה משנה..) ?
4. מה לגבי חיישנים ושאר רכיבים יקרים, האם ישנה סכנה לשיבוש קריאות ?
5. מישהו מכיר בעל רכב דומה בפורום שביצע הסבה?
וכן, אני מודע לכך שהבגאז׳ הקטנטן של הרכב יצטמצם עוד יותר עקב מיקום המיכל בו..
תודה,
אסף