צפייה בגרסה מלאה : איך אזהה ? קאונטי או לא ?
אני מחזיק דיפנדר 110 שנת 94' בנזין V8.
איך אני מזהה אם אני מחזיק בדגם 'קאונטי' (county) ?
אהלן,
דבר ראשון, שאלה; מה זה משנה? מידת התחזוקה חשובה יותר והסטאפ הנוכחי חשוב הרבה יותר מאיך היה במקור.
דבר שני, כמעט לא הגיעו לארץ בנזין קאונטי.
דבר שלישי, שרשור כמעט זהה ייתן תשובות כמעט זהות.
דבר רביעי, אם זה ממש חשוב לך, תן את מספר השילדה לחברת המזרח והם יתנו לך את ההיסטוריה של הרכב.
דבר חמישי, חג שמח, ותהנו עם האושפיזין החדש שבא לבקר מעזה שם בארץ הקודש.
whisky
אהלן,
דבר ראשון, שאלה; מה זה משנה? מידת התחזוקה חשובה יותר והסטאפ הנוכחי חשוב הרבה יותר מאיך היה במקור.
דבר שני, כמעט לא הגיעו לארץ בנזין קאונטי.
דבר שלישי, שרשור כמעט זהה ייתן תשובות כמעט זהות.
דבר רביעי, אם זה ממש חשוב לך, תן את מספר השילדה לחברת המזרח והם יתנו לך את ההיסטוריה של הרכב.
דבר חמישי, חג שמח, ותהנו עם האושפיזין החדש שבא לבקר מעזה שם בארץ הקודש.
whisky
דבר ראשון, יהודי עונה בשאלה... (התשובה היא- 1. לפתור ויכוח עם חבר 2. ראיתי הלבשה מעניינת לדשבורד שאיני יודע אם מתאימה לתצורה שלי).
דבר שני, 'כמעט לא הגיעו' לא אומר ששלי לא.
דבר שלישי, לא התכוונתי לשני שירשורים. פשוט אופציית החיפוש באתר די מחורבנת אבל כשפתחתי שירשור חדש, העלה האתר את השירשור הישן לפי ה'תגיות' שרשמתי.
דבר רביעי, תודה ! כך אעשה.
דבר חמישי, אנחנו מקווים שהאושפיז לא רק 'בא לבקר' אלא נשאר איתנו לתמיד. את ה-1027 אנחנו מוכנים לאשפז.
אני מחזיק דיפנדר 110 שנת 94' בנזין V8.
איך אני מזהה אם אני מחזיק בדגם 'קאונטי' (county) ?
תראה VIN
דבר ראשון, אל תתרגש ממני.דבר שני ויכוחים עם חברים הם תמיד סיבה למסיבה.דבר שלישי, מאמר על התמצאות באתר ג׳יפולוג, אולי כדאי לקרוא ולרענן (לא אתה ספציפית אלא כל מי שלא מצליח להתמצא באתר)דבר רביעי, מסכים איתך לגבי האושפיזין.דבר חמישי, מה הניחוש שלך הויכוח, קאונטי או לא.דבר שישי ואחרון, תצורת הדשבורד אומנם לא השתנת מהותית במשך השנים, אבל היו שינויים שהיו תלויים במזגנים בילטאין וכדומה, אולי כאן הבעיה, בלי קשר לקאונטי.Whisky
אני מנחש שכן, אבל ממתין שיעברו כל השבתות והחגים ע"מ שאתקשר לחברת המזרח.
ענין הדשבורד הוא בדיוק הנקודה - אצלי המזגן אכן 'בילט-אין'.
האם זהו הבולם החמישי? :
51361
אכן.
אסף.
אז אני סופית 'קאונטי'....
אז כנראה שצדקת בניחוש, עוד פרט שעוזר בניחוש הוא באמת תצורת הדשבורד, בדיפנדר קאונטי, תצורת המזגן התחילה כבילט אין כמה שנים לפני הדיפנדרים האחרים שהגיעו לישראל, בעיקר יוצאי משמר הגבול וחבריהם למנהל הרכב הממשלתי, שלהם הולבש מזגן בארץ של אוטוקור. , לכן הדשבורד שלך דומה יותר לדשבורד של TD5 משנת 99 יותר מאשר לTDI300 בני השנתון שלך.
שאלה, האם הרכב הגיע כבנזין או שעבר הסבה? או שאתה לא יודע?
שאלה נוספת, מה אתה רוצה להרכיב לדשבורד, ולמה זה לא מתאים?
whisky
אני מנחש שכן, אבל ממתין שיעברו כל השבתות והחגים ע"מ שאתקשר לחברת המזרח.
ענין הדשבורד הוא בדיוק הנקודה - אצלי המזגן אכן 'בילט-אין'.
האם זהו הבולם החמישי? :
51361
היסטוריה ?
הרכב נקנה בחב' המזרח ב-94' כדיפנדר 110 בנזין 3.5 ליטר מדגם קאונטי בצבע לבן.
הבעלים הראשון, שהחזיק אותו כשנה וחצי, בדיוק פתח מסעדה בחוף חיפה וקרא לה 'הכאמל' (CAMEL). כחלק מהשלמת ה'לוק' צבע ודיגם את הרכב בצבע צהוב, מדבקות כאמל, גגון, גשר תאורה, כננת וכו' וכו'.... ואני, כגולש גלים בן 15 או 16 הייתי עובר ליד הג'יפ כל יום, מזיל עליו ריר, וחולם שיום אחד יהיה שלי...
מאז הוא עבר עוד שתי ידיים (כולם חיפאים) ואני הרביעית. אלא ששאר הבעלים, הספיקו לצבור סה"כ 103,000 ק"מ במשך 16 שנותיו ולכן קיבלתי ג'יפ במצב מדהים.
אבל הם כן הספיקו להוריד את המדבקות, הגגון והתאורה והזכר היחיד שנשאר הוא זה:
51379
אה.... ונשאר גם כל הצהוב הזה....
מה התחשק לי לקנות ?
הסתכלתי על שני אביזרים - על זה (http://www.mudstuff.co.uk/MUD_defender_console.shtml) ועל זה. (http://www.mudstuff.co.uk/MUD_Tunnel_Tray_LHD.shtml)
יפה...
מסתבר שגם בין ה 20 שכבר הגיעו היו דגמים שונים.
יפה...
מסתבר שגם בין ה 20 שכבר הגיעו היו דגמים שונים.
באילו דגמים נוספים של קאונטי נתקלת ? יש עוד וריאציות ?
אהלן,שלח תמונה של תצורת הדש שלך, אם היא כמו של הtdi ללא מזגן אוטוקור, או של הtd5 עם מזגן בילטאין לא אמורה להיות בעיה. בכל מקרה אתה יכול לשלוח שאלה לחברה. וכמו שהבנתי מחבר; זוהו אותו בסיס קונסולה שמשרת את הפומה וניתן להשיג במחיר סביר אצל ג׳קי, אבל זה כבר שמועה שאין לי שום בסיס לאימות שלה. מה שכן אם עוד לא ביקרת אצלו, זה בהחלט אחד הדברים היחידים הטובים בתל אביב לעשות עם לנדרובר, חוץ מלכת לים.Whisky
באילו דגמים נוספים של קאונטי נתקלת ? יש עוד וריאציות ?
הבנזין 94 שלי, הוא לא קאונטי.
הנחתי שכל ה 20 בנזינים שהגיעו ב 94 לארץ ונמכרו לשוק האזרחי, זהים.
מסתבר שטעיתי.
הבנזין 94 שלי, הוא לא קאונטי.
הנחתי שכל ה 20 בנזינים שהגיעו ב 94 לארץ ונמכרו לשוק האזרחי, זהים.
מסתבר שטעיתי.
אם ככה... שאלות:
1. גם אתה 3.5 ל' ? (ראיתי פה מודעת מכירה ישנה המדברת על 4.0 ל')
2. גם אצלך הצריכה היא 1 ל-5 ?
3. גם אצלך המזגן בילט-אין ? (לציין שאצלי אין את מדפי האיוורור הנפתחים מתחת לשימשה הקידמית ואין אפילו סימן להכנה בדשבורד)
[למה אי אפשר לערוך פוסטים קודמים ?]
אהלן,שלח תמונה של תצורת הדש שלך, אם היא כמו של הtdi ללא מזגן אוטוקור, או של הtd5 עם מזגן בילטאין לא אמורה להיות בעיה. בכל מקרה אתה יכול לשלוח שאלה לחברה. וכמו שהבנתי מחבר; זוהו אותו בסיס קונסולה שמשרת את הפומה וניתן להשיג במחיר סביר אצל ג׳קי, אבל זה כבר שמועה שאין לי שום בסיס לאימות שלה. מה שכן אם עוד לא ביקרת אצלו, זה בהחלט אחד הדברים היחידים הטובים בתל אביב לעשות עם לנדרובר, חוץ מלכת לים.Whisky
להלן התמונות:
51418
צילמתי גם מבחוץ שתוכלו לראות שמדפי האיוורור 'מבוטלים'.
הקובץ לא נפתח, נסה שוב.
אני
בכל מקרה אם הם מבוטלים או לא זה לא משנה, הקונסולות האלו אמורות להתאים גם כשיש פתחי איוורור כשהם במצב סגור, אני יודע שיש כאלו שנוהגים לבטל אותם. אני לא מבין את זה. קצת תחזוקה והם נסגרים יופי בלי שום בעיות, נזילות, חדירות אוויר...
whisky
אם ככה... שאלות:
1. גם אתה 3.5 ל' ? (ראיתי פה מודעת מכירה ישנה המדברת על 4.0 ל')
2. גם אצלך הצריכה היא 1 ל-5 ?
3. גם אצלך המזגן בילט-אין ? (לציין שאצלי אין את מדפי האיוורור הנפתחים מתחת לשימשה הקידמית ואין אפילו סימן להכנה בדשבורד)
1. חיובי. ה- 110 הגיעו עם 3.5, היו מספר 90 שהגיעו עם 3.9 (כמו של הדיסקברי).
אני מכיר לפחות 110 אחד שעשה הסבה ל 3.9 (ואחד ל tdi).
2. בערך 1-6.
3. כן.
אני יודע שיש כאלו שנוהגים לבטל אותם.
whisky
כפי שאמרתי, אצלי לא נראה שביטלו אותן כי אין בכלל אופציה למנופים הקטנים בדשבורד, מבחוץ הם סגורים עם פלסטיק וברגים.
אנסה להעלות שוב את התמונה ואז זה יהיה ברור יותר.
51427
הבעלים הראשון, שהחזיק אותו כשנה וחצי, בדיוק פתח מסעדה בחוף חיפה וקרא לה 'הכאמל' (CAMEL). כחלק מהשלמת ה'לוק' צבע ודיגם את הרכב בצבע צהוב, מדבקות כאמל, גגון, גשר תאורה, כננת וכו' וכו'.... ואני, כגולש גלים בן 15 או 16 הייתי עובר ליד הג'יפ כל יום, מזיל עליו ריר, וחולם שיום אחד יהיה שלי...
51379
ברשותך, תיקון: ה"כאמל" בחיפה לא נפתח בשנת 1994. אני זוכר את הכאמל היטב, כי בשנת 1993, כשאני הייתי בן 17, אהבנו לשבת שם. אני זוכר את זה כי בגיל 17 היה אסור להזמין אלכוהול ואנחנו, חבורת קשוחים רציניים מרחובות נווה שאנן, תמיד מצאנו איזה מישהו בן 18 ומעלה, שיזמין 8 כוסות בירה כי הוא צמא. לדעתי המקום קיים עוד משנת 92 או לפני. אגב, גם אני זוכר את הרכב הזה. במפתיע, לידו היתה חונה לפעמים לוטוס 7 (דור 4) במצב התפוררות מתקדם, של איזה גולש הזוי. לפני כמה חודשים כשביקרתי בחיפה לקחתי את אשתי והילדה לטיול קצר במחוזות ילדותי ("תראו! כאן יש המבורגר! וכולם מנומסים והולכים לישון בתשע") וראיתי את הלוטוס במרכז הכרמל.
עוד תיקון- בעצם, אתה צודק. הבעלים קנה אותה לפני שהוא פתח את המקום. בינינו....גם אני פינטזתי על הרכב הזה. אין כמו להגשים חלום ילדות.
איזה יופי של דשבורד, הכל יחסית לדיפנדר כמובן.
אבל התצורה הבסיסית זהה לזו של הTD5 וניתן להרכיב עליה את הקונסולה שבלינק הראשון שהעלית, כמובן בלנד רובר כמו בלנד רובר, הייתי בודק מידות שוב, אבל זה בדיוק אותו מבנה.
whisky
אשרי המגשים חלומות...
ברשותך, תיקון: ה"כאמל" בחיפה לא נפתח בשנת 1994. אני זוכר את הכאמל היטב, כי בשנת 1993, כשאני הייתי בן 17, אהבנו לשבת שם. אני זוכר את זה כי בגיל 17 היה אסור להזמין אלכוהול ואנחנו, חבורת קשוחים רציניים מרחובות נווה שאנן, תמיד מצאנו איזה מישהו בן 18 ומעלה, שיזמין 8 כוסות בירה כי הוא צמא. לדעתי המקום קיים עוד משנת 92 או לפני. אגב, גם אני זוכר את הרכב הזה. במפתיע, לידו היתה חונה לפעמים לוטוס 7 (דור 4) במצב התפוררות מתקדם, של איזה גולש הזוי. לפני כמה חודשים כשביקרתי בחיפה לקחתי את אשתי והילדה לטיול קצר במחוזות ילדותי ("תראו! כאן יש המבורגר! וכולם מנומסים והולכים לישון בתשע") וראיתי את הלוטוס במרכז הכרמל.
א. אני לא מתחייב על מועד פתיחת הכאמל אבל קניית הרכב היתה בסמיכות ובעיקר בשביל 'הקטע' - הרכב מעולם לא נכנס לשטח...
ב. קשוחים רציניים בנווה שאנן ?! אין כאלה...;)
ג. לגבי ה'גולש ההזוי' - מדובר באדריכל מולי גרובר שהיה אייקון חיפאי (נפטר לפני כשנתיים):
51430
וזוהי הלוטוס:
51431
ואכן, אשרי המגשים חלומות !
כהמשך ללוטוס החיפאית :
היא עשתה עליה למרכז ועוברת שיפוץ מקיף.
פרטים נוספים בשירשור מושקע :
http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=347411
:p
שלום,
היה לי פעם כזה (לפי זכרוני המטושטש - כשהיה צריכה של אחד ל-4 הייתי מבסוט...).
לדיפנדר קאונטי היה כמו לריינג' קלאסיק הישן יחידת בולם נוספת של בורג-וורנר באמצע הזרוע A - תתכופף ותבדוק.
בהצלחה וסבלנות עם צריכת הדלק - 2 קרברטורים, 125 כוחות סוס בערך בשהיה חדש אבל נוהם כמו V8 אמיתי.
דרך אגב לחברת RPI הבריטית יש קיט קרבורטור תחליפי שמעלה את הכוח לסביבות 160 כ"ס - כמו ל3.5 הזרקה הישן מדגם FLAPPER .
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.