tallevi
13-11-11, 18:43
כאשר הטורבו מחליט לשבוק חיים, זו סיבה מספיק טובה להרים טלפון למר אלון גל ולחבר מרעיו
ולהזמין אותם על מנת לייעץ לנו על תכנית כלכלית חדשה שתוציא אותנו מהברוך שנקלענו אליו. <O:p</O:p
אצלי זה החל בצורה של עישון מאסיבי בצבע הלבן-תכלת הידוע לשמצה.<O:p
</O:p
האבחון- שחיקה של הבוקסות , טבעות האטימה ובליבה.
האפשרויות :
א. חלק מפירוק ; מחיר-2500 ₪.<O:p</O:p
ב. שיפוץ כללי ; מחיר-3500 ₪.<O:p</O:p
ג. טורבו חדש ; מחיר-5000 ₪.<O:p</O:p
⃰ כל המחירים מתייחסים לחלק ביד וללא עלויות עבודה על הרכב.
יתרונות וחסרונות של האפשרויות:
א. גם שהכי זולה, עדיין זה הוצאה לא קטנה והסיכון שתקנה חלק פחות או יותר באותו המצב של הטורבו הישן-לא קטן, בלשון המעטה).<O:p</O:p
ב. יתרון: אמין, זמין, מהיר ; חסרון: יקר.<O:p</O:p
ג. יתרון: הכי אמין ובטוח ; חיסרון: יקר מאוד.<O:p</O:p
<O:p</O:p
אופציה נוספת מבחינתי (ומאוד לא שגרתית) הייתה למצוא ברשת את כל המכלול מורכב קומפלט,
(באנגלית- CHRA-Central Housing Rotate Assembled ), לרכוש אותו ולבצע את כל מלאכת השיפוץ + פרוק והרכבה מהרכב עצמאית.
לקח לא מעט זמן אבל בסוף מצאתי עסק סיני שמשווק מכלולים לתעשיית הרכב שהצהיר שיש לו את החלק והוא היה מוכן למכור בכמות של יחידה אחת.
הקושי העיקרי במציאת ספק ל-CHRA הוא שרובם ככולם לא מוכרים לשוק הפרטי ובטח שלא בבודדת.
זה לא נגמר, לקח עוד לא מעט זמן והמון תכתובות במייל לוודא במאת האחוזים שאנחנו מדברים בדיוק על אותו הדבר.
אותו דגם טורבו, אותם נתונים ,עד לרמה של שרטוט עם מידות של קוטר גלגלי הטורבינה, מדחס, הבית עצמו
והציר שהצריך פירוק לגורמים של ה-CHRA המקורי שלי.(סקיצה מצורפת).
המחיר: 100$ לחלק ועוד 200$ למשלוח (זה נגמר בזה מאחר והחלק הוגדר כחלק חילוף משומש למכונת תפירה בעלות של 50$).
סה"כ אצלי ביד 300$ (בערך 1200 ₪).
הזמן שארך כל התהליך-לפחות משהו כמו חודש, חודש חצי, למרות שיכל לקחת הרבה פחות אם הייתי קצת יותר לחוץ על העניין.
לסיכום:
לא מומלץ למי שצריך את הרכב ליום יום.
<O:p</O:p
כמובן שמתאים רק למי שיש לו את היכולת לביצוע עצמאי של העבודה.
<O:p</O:p
מהבחינה הטכנית התוצאה היא כמו טורבו חדש לחלוטין כי הרי זה החלק היחיד שעובד בטורבו ומדובר על חלק חדש לחלוטין ישירות מהמפעל.
<O:p</O:p
קצת ריסקי מאחר ובתי העסק האלה לא עובדים עם PayPal והתשלום נעשה ישירות בהעברה בנקאית.
<O:p</O:p
מהבחינה האישית, תענוג עילאי וסיפוק עצום לבצע מהלך מאתגר שכזה (באופן פרטי), ולהחזיר את האוטו למצב עבודה בכוחות עצמך.
<O:p</O:p
מהבחינה הכספית-חיסכון של בין שלוש לחמש אלף שקלים לפחות!
<O:pקצת תמונות מהפרוייקט:
5239652396523975239852398523995240052400 5240152402524035240452405524065240752408 524095241052411524125241352414
בברכה,
טל.</O:p
<O:p</O:p
ולהזמין אותם על מנת לייעץ לנו על תכנית כלכלית חדשה שתוציא אותנו מהברוך שנקלענו אליו. <O:p</O:p
אצלי זה החל בצורה של עישון מאסיבי בצבע הלבן-תכלת הידוע לשמצה.<O:p
</O:p
האבחון- שחיקה של הבוקסות , טבעות האטימה ובליבה.
האפשרויות :
א. חלק מפירוק ; מחיר-2500 ₪.<O:p</O:p
ב. שיפוץ כללי ; מחיר-3500 ₪.<O:p</O:p
ג. טורבו חדש ; מחיר-5000 ₪.<O:p</O:p
⃰ כל המחירים מתייחסים לחלק ביד וללא עלויות עבודה על הרכב.
יתרונות וחסרונות של האפשרויות:
א. גם שהכי זולה, עדיין זה הוצאה לא קטנה והסיכון שתקנה חלק פחות או יותר באותו המצב של הטורבו הישן-לא קטן, בלשון המעטה).<O:p</O:p
ב. יתרון: אמין, זמין, מהיר ; חסרון: יקר.<O:p</O:p
ג. יתרון: הכי אמין ובטוח ; חיסרון: יקר מאוד.<O:p</O:p
<O:p</O:p
אופציה נוספת מבחינתי (ומאוד לא שגרתית) הייתה למצוא ברשת את כל המכלול מורכב קומפלט,
(באנגלית- CHRA-Central Housing Rotate Assembled ), לרכוש אותו ולבצע את כל מלאכת השיפוץ + פרוק והרכבה מהרכב עצמאית.
לקח לא מעט זמן אבל בסוף מצאתי עסק סיני שמשווק מכלולים לתעשיית הרכב שהצהיר שיש לו את החלק והוא היה מוכן למכור בכמות של יחידה אחת.
הקושי העיקרי במציאת ספק ל-CHRA הוא שרובם ככולם לא מוכרים לשוק הפרטי ובטח שלא בבודדת.
זה לא נגמר, לקח עוד לא מעט זמן והמון תכתובות במייל לוודא במאת האחוזים שאנחנו מדברים בדיוק על אותו הדבר.
אותו דגם טורבו, אותם נתונים ,עד לרמה של שרטוט עם מידות של קוטר גלגלי הטורבינה, מדחס, הבית עצמו
והציר שהצריך פירוק לגורמים של ה-CHRA המקורי שלי.(סקיצה מצורפת).
המחיר: 100$ לחלק ועוד 200$ למשלוח (זה נגמר בזה מאחר והחלק הוגדר כחלק חילוף משומש למכונת תפירה בעלות של 50$).
סה"כ אצלי ביד 300$ (בערך 1200 ₪).
הזמן שארך כל התהליך-לפחות משהו כמו חודש, חודש חצי, למרות שיכל לקחת הרבה פחות אם הייתי קצת יותר לחוץ על העניין.
לסיכום:
לא מומלץ למי שצריך את הרכב ליום יום.
<O:p</O:p
כמובן שמתאים רק למי שיש לו את היכולת לביצוע עצמאי של העבודה.
<O:p</O:p
מהבחינה הטכנית התוצאה היא כמו טורבו חדש לחלוטין כי הרי זה החלק היחיד שעובד בטורבו ומדובר על חלק חדש לחלוטין ישירות מהמפעל.
<O:p</O:p
קצת ריסקי מאחר ובתי העסק האלה לא עובדים עם PayPal והתשלום נעשה ישירות בהעברה בנקאית.
<O:p</O:p
מהבחינה האישית, תענוג עילאי וסיפוק עצום לבצע מהלך מאתגר שכזה (באופן פרטי), ולהחזיר את האוטו למצב עבודה בכוחות עצמך.
<O:p</O:p
מהבחינה הכספית-חיסכון של בין שלוש לחמש אלף שקלים לפחות!
<O:pקצת תמונות מהפרוייקט:
5239652396523975239852398523995240052400 5240152402524035240452405524065240752408 524095241052411524125241352414
בברכה,
טל.</O:p
<O:p</O:p