התחברות

צפייה בגרסה מלאה : Truction Control בTD5



אורן
15-01-05, 22:20
הי,
רציתי לדעת האם מערכת ה-TC מספקת מבחינת ביצועים, או שעדיף להתקין נעילות ידניות (אם הדבר אפשרי בכלל).

גיא
16-01-05, 08:38
ניראה לי שחיפוש יניב לא מעט תוצאות. היו הרבה מילים על זה פה.

אם יש לך נעילות אמיתיות אז בקרת המשיכה לא תעבוד כי לא יהיה הבדל במהירויות הסיבוב בין הגלגלים.

היו דעות על העניין שהוא מתחיל לעבוד חצי שניה מאוחר מידי ומחייב אותך להחזיק סל"ד גבוה מדי.

אני לא התנסיתי בזה.

נמרוד
16-01-05, 09:45
הי,
רציתי לדעת האם מערכת ה-TC מספקת מבחינת ביצועים, או שעדיף להתקין נעילות ידניות (אם הדבר אפשרי בכלל).

דיונים קודמים:
http://www.jeepolog.com/jp_forum/viewtopic.php?t=3409
http://www.jeepolog.com/jp_forum/viewtopic.php?t=851

אורן
16-01-05, 14:18
תודה רבה על ההפניות,
לאחר הגשמים האחרונים יצאנו קצת לבוץ, אני עם TD5 ועוד כמה דיסקו' כולל מודל 97 נעול מאחור ידני.
במקומות חלקלקים שבהם הוא עבר בקלילות אני לא הצלחתי לעבור. הצמיגים שלי הם כביש, האם יש לזה השפעה כל כך גדולה עד כדי אי עבירות? או שזה קשור להבדל שבין שתי הנעילות וההשהיה של בקרת המשיכה? :?

asafk
16-01-05, 14:39
דווקא בבוץ אתה לא אמור להרגיש בחסרונות המערכת- כי הגלגלים תמיד מסתחררים ולכן המערכת עובדת טוב.
הצמיגים לעומת זאת... משפיעים מאוד בכל סוג שטח.

אסף.

גיא
16-01-05, 18:18
גם על זה היו מילים ....

http://www.jeepolog.com/jp_forum/viewtopic.php?t=7082

אורן
17-01-05, 08:00
תודה לכולם

סוזי המשתוללת
17-01-05, 15:58
אסף
בבוץ זה לא עובד - לא כשצריך תנופה - נניח עלייה קצרה זה פשוט עוצר את האוטו
בשבת בטיול קצר ליד הביית הצטרף דיסקו כזה ורק לאחר שהנהג ביטל המערכת הרכב הצליח לעלות לפני כן 10 נסיונות ו נאדה לא עולה

Alon
17-01-05, 16:59
סוזי ואורן
המערכת עובדת רק כשהרכב בתנועה ומומלץ להגיע למכשול בסלד של 1500 סיבובים לדקה.
זאת לעומת מערכת ARB שבה ממצב של הצלבה מלאה (שני גלגלים באלכסון באוויר) ניתן לנעול את הנעילה ולהמשיך להתקדם.
בכל מיקרה שימו לב לקישור הבא שמתאר את ההפעלה והביטול של האופציות השונות
http://www.jeepolog.com/jp_forum/viewtopic.php?t=5009

אורן איך אתה מפעיל ומפסיק את הנעילה המרכזית אצלך?

אלון

יקי יצחקי
25-01-05, 20:45
אורן
המערכת עובדת מצויין.
צריך ללמוד ולהשתמש בה, כעיקרון יש להגיע למכשול בסל"ד נמוך וקבוע.
אני התקנתי בנוסף נעילה מרכזית נשלטת חשמלית ואין ספק שזה משפר את הביצועים
ושומר על הרכב
יקי

-->