צפייה בגרסה מלאה : Truction Control בTD5
הי,
רציתי לדעת האם מערכת ה-TC מספקת מבחינת ביצועים, או שעדיף להתקין נעילות ידניות (אם הדבר אפשרי בכלל).
ניראה לי שחיפוש יניב לא מעט תוצאות. היו הרבה מילים על זה פה.
אם יש לך נעילות אמיתיות אז בקרת המשיכה לא תעבוד כי לא יהיה הבדל במהירויות הסיבוב בין הגלגלים.
היו דעות על העניין שהוא מתחיל לעבוד חצי שניה מאוחר מידי ומחייב אותך להחזיק סל"ד גבוה מדי.
אני לא התנסיתי בזה.
הי,
רציתי לדעת האם מערכת ה-TC מספקת מבחינת ביצועים, או שעדיף להתקין נעילות ידניות (אם הדבר אפשרי בכלל).
דיונים קודמים:
http://www.jeepolog.com/jp_forum/viewtopic.php?t=3409
http://www.jeepolog.com/jp_forum/viewtopic.php?t=851
תודה רבה על ההפניות,
לאחר הגשמים האחרונים יצאנו קצת לבוץ, אני עם TD5 ועוד כמה דיסקו' כולל מודל 97 נעול מאחור ידני.
במקומות חלקלקים שבהם הוא עבר בקלילות אני לא הצלחתי לעבור. הצמיגים שלי הם כביש, האם יש לזה השפעה כל כך גדולה עד כדי אי עבירות? או שזה קשור להבדל שבין שתי הנעילות וההשהיה של בקרת המשיכה? :?
דווקא בבוץ אתה לא אמור להרגיש בחסרונות המערכת- כי הגלגלים תמיד מסתחררים ולכן המערכת עובדת טוב.
הצמיגים לעומת זאת... משפיעים מאוד בכל סוג שטח.
אסף.
גם על זה היו מילים ....
http://www.jeepolog.com/jp_forum/viewtopic.php?t=7082
סוזי המשתוללת
17-01-05, 15:58
אסף
בבוץ זה לא עובד - לא כשצריך תנופה - נניח עלייה קצרה זה פשוט עוצר את האוטו
בשבת בטיול קצר ליד הביית הצטרף דיסקו כזה ורק לאחר שהנהג ביטל המערכת הרכב הצליח לעלות לפני כן 10 נסיונות ו נאדה לא עולה
סוזי ואורן
המערכת עובדת רק כשהרכב בתנועה ומומלץ להגיע למכשול בסלד של 1500 סיבובים לדקה.
זאת לעומת מערכת ARB שבה ממצב של הצלבה מלאה (שני גלגלים באלכסון באוויר) ניתן לנעול את הנעילה ולהמשיך להתקדם.
בכל מיקרה שימו לב לקישור הבא שמתאר את ההפעלה והביטול של האופציות השונות
http://www.jeepolog.com/jp_forum/viewtopic.php?t=5009
אורן איך אתה מפעיל ומפסיק את הנעילה המרכזית אצלך?
אלון
אורן
המערכת עובדת מצויין.
צריך ללמוד ולהשתמש בה, כעיקרון יש להגיע למכשול בסל"ד נמוך וקבוע.
אני התקנתי בנוסף נעילה מרכזית נשלטת חשמלית ואין ספק שזה משפר את הביצועים
ושומר על הרכב
יקי
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.