Close
מציג תוצאות 1 עד 10 מתוך 10
  1. #1

    ברירת מחדל Truction Control בTD5

    הי,
    רציתי לדעת האם מערכת ה-TC מספקת מבחינת ביצועים, או שעדיף להתקין נעילות ידניות (אם הדבר אפשרי בכלל).

  2. #2
    חבר רשום גיא's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Dec 2002
    מיקום
    אזור חיוג ... תפוס
    הודעות
    18,023

    ברירת מחדל

    ניראה לי שחיפוש יניב לא מעט תוצאות. היו הרבה מילים על זה פה.

    אם יש לך נעילות אמיתיות אז בקרת המשיכה לא תעבוד כי לא יהיה הבדל במהירויות הסיבוב בין הגלגלים.

    היו דעות על העניין שהוא מתחיל לעבוד חצי שניה מאוחר מידי ומחייב אותך להחזיק סל"ד גבוה מדי.

    אני לא התנסיתי בזה.
    צועניה ..

  3. #3

    ברירת מחדל Re: Truction Control בTD5

    ציטוט נכתב במקור על ידי אורן
    הי,
    רציתי לדעת האם מערכת ה-TC מספקת מבחינת ביצועים, או שעדיף להתקין נעילות ידניות (אם הדבר אפשרי בכלל).
    דיונים קודמים:
    http://www.jeepolog.com/jp_forum/viewtopic.php?t=3409
    http://www.jeepolog.com/jp_forum/viewtopic.php?t=851

  4. #4

    ברירת מחדל

    תודה רבה על ההפניות,
    לאחר הגשמים האחרונים יצאנו קצת לבוץ, אני עם TD5 ועוד כמה דיסקו' כולל מודל 97 נעול מאחור ידני.
    במקומות חלקלקים שבהם הוא עבר בקלילות אני לא הצלחתי לעבור. הצמיגים שלי הם כביש, האם יש לזה השפעה כל כך גדולה עד כדי אי עבירות? או שזה קשור להבדל שבין שתי הנעילות וההשהיה של בקרת המשיכה? :?

  5. #5

    ברירת מחדל

    דווקא בבוץ אתה לא אמור להרגיש בחסרונות המערכת- כי הגלגלים תמיד מסתחררים ולכן המערכת עובדת טוב.
    הצמיגים לעומת זאת... משפיעים מאוד בכל סוג שטח.

    אסף.
    "scars are tattoos with better stories"
    אין תכנית. חיים. נקודה.
    הקמפר - VW TYPE 2 1978 | הטנדר - היילקס 2008

  6. #6
    חבר רשום גיא's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Dec 2002
    מיקום
    אזור חיוג ... תפוס
    הודעות
    18,023

    ברירת מחדל

    גם על זה היו מילים ....

    http://www.jeepolog.com/jp_forum/viewtopic.php?t=7082
    צועניה ..

  7. #7

    ברירת מחדל

    תודה לכולם

  8. #8
    חבר רשום
    תאריך הצטרפות
    Dec 2002
    מיקום
    רמת ישי
    הודעות
    3,328

    ברירת מחדל

    אסף
    בבוץ זה לא עובד - לא כשצריך תנופה - נניח עלייה קצרה זה פשוט עוצר את האוטו
    בשבת בטיול קצר ליד הביית הצטרף דיסקו כזה ורק לאחר שהנהג ביטל המערכת הרכב הצליח לעלות לפני כן 10 נסיונות ו נאדה לא עולה

  9. #9
    חבר רשום Alon's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Dec 2002
    מיקום
    כוכב יאיר
    הודעות
    804

    ברירת מחדל

    סוזי ואורן
    המערכת עובדת רק כשהרכב בתנועה ומומלץ להגיע למכשול בסלד של 1500 סיבובים לדקה.
    זאת לעומת מערכת ARB שבה ממצב של הצלבה מלאה (שני גלגלים באלכסון באוויר) ניתן לנעול את הנעילה ולהמשיך להתקדם.
    בכל מיקרה שימו לב לקישור הבא שמתאר את ההפעלה והביטול של האופציות השונות
    http://www.jeepolog.com/jp_forum/viewtopic.php?t=5009

    אורן איך אתה מפעיל ומפסיק את הנעילה המרכזית אצלך?

    אלון

  10. #10
    חבר רשום
    תאריך הצטרפות
    Jul 2004
    מיקום
    תל אביב
    הודעות
    22

    ברירת מחדל

    אורן
    המערכת עובדת מצויין.
    צריך ללמוד ולהשתמש בה, כעיקרון יש להגיע למכשול בסל"ד נמוך וקבוע.
    אני התקנתי בנוסף נעילה מרכזית נשלטת חשמלית ואין ספק שזה משפר את הביצועים
    ושומר על הרכב
    יקי
    יקי יצחקי

נושאים דומים

  1. יצאתי דביל - תדלוק בנזין במקום סולר בTD5
    על ידי shais01 בפורום פורום לנדרובר Land Rover
    תגובות: 19
    עדכון אחרון: 06-10-17, 14:04
  2. כריות אויר אחוריות בtd5
    על ידי taln בפורום פורום לנדרובר Land Rover
    תגובות: 11
    עדכון אחרון: 27-04-11, 16:28
  3. כריות בTD5 עושות צרות משונות
    על ידי גיל בר בפורום פורום לנדרובר Land Rover
    תגובות: 9
    עדכון אחרון: 23-03-10, 22:21
  4. צינור נשם סרן אחורי בTD5
    על ידי Alon בפורום פורום לנדרובר Land Rover
    תגובות: 7
    עדכון אחרון: 15-05-05, 15:59

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •