PDA

צפייה בגרסה מלאה : חדש - נעילת ARB לדיפ הקידמי? R180?



shahav
26-01-12, 08:23
קיבלתי הבוקר מייל שיווק מ RUGGED ROCKS :
הנושא: ARB Air Locker for 05+ Xterra / Frontier Front R180 Differential Available for Pre-Order

שורה תחתונה, הם טועני שהצליחו לשכנע את ARB לייצר נעלות עבור R180. מן הסתם הנעילה תתאים לדגמים של ניסן שמשווקים בארהב, אבל כבר ראינו שמה שקובע זה הדגם של הדיפ ולא שם הרכב:-)
הינה לינק למוצר
http://ruggedrocksoffroad.com/advanced_search_result.php?search_in_des cription=1&keywords=Nissan+R180+Differential+Locker

זול זה לא:-( הם רוצים 1000$ ללא משלוחה, ללא מעם וללא מכס...

רבין

liron_al
27-01-12, 02:30
בתור בעל טראנו נעול כפול, אני יכול לומר שמכלול ההנעה הקדמי לא מת על זה...
כבר יצא לי לשבור ציריה עקב חולשה מובנת של המכלול..
כמו כן שממש לא יוצא לי לשלב ל4X4 עם הARB מאחורה, פשוט מסתדר נהדר בלי..

shahav
27-01-12, 10:25
לירון,
מתיי הספקתה להתקין Lokka? אני מניח שיש לך Lokka מקדימה...

אני כניראה אתקין אותו בקרוב. ה ARB יקר מידיי לטעמי, אוליי אצלך יותר משתלם ARB מקדימה כי אפשר לשתף את המדחס אוויר...

אך שברתה ציריה? זו היתה הצירייה או הפעמון?
רבין

mark
27-01-12, 16:34
אני חושב שלירון התקין נעילה קדמית של PRO-JEEP גאי בזמנו עשה כמה כאלו
הבסיס של נעילה היה ARB ש עבר הסבה

liron_al
28-01-12, 08:58
לא, אצלי מותקנת לוקה שעברה הסבה עצמאית.
חבר באנגליה עם טראנו הביא לי מתנה בביקור האחרון.

מה שנגזר זה הפעמון, בכל מקרה המכלול הקדמי לא אוהב נעילות. גם לפי מה שקראתי בפורומים בחול.
נתקלת מתי שהוא במכשול שאתה לא מצליח לעבור עם נעילה אחורית בלבד??

shahav
28-01-12, 19:26
כן, קרה לי לא פעם שהרכב עוצר: ביחוד במעלה שיש הצלבה מקדמיה + קיר. אז נכון, כשמורידים אוויר ומוסיפים מעט גז זה לרוב מספיק. אבל קרה לי פעם שעשיתי "אחורה פנה", הרכב פשוט לא הסכים לעלות. אוליי כי לא הורדתי אוויר, מתוך עצלנות, כי כבר היינו בסוף המסלול...

אך ה LOKKA ? היא משתחררת בקלות? כשהרכב למעלה, אפשר לסובב גלגל אחד ביד כשהשני מוחזק?
אך שברתה את הפעמון? ההגה היה ישר? הרבה גז?

רבין

liron_al
28-01-12, 19:47
הנעילה שלי עברה הסבה, כיום היא נשלטת ע"י סלונואיד שמחובר לקומפרסור של הARB, כך שכביכול זאת נעילה דומה מאוד לARB.
הוספתי בוכנה שמונעת מהנעילה להשתחרר וקפיצים חזקים יותר ע"מ שבמצב שהבוכנה לא לוחצת הנעילה תשתחרר מיידית. (פטנט שלמדתי בפורומים של גראנד בחו"ל).
הפעמים ששילבתי אותה הם נדירים והאמת, כשאני חושב על זה לא ממש נדרשתי להפעילה, אלא הפעלתי ליתר ביטחון.
הפעמון נשבר בלי שום סיבה נראת לעין, אני חושב שנשבר בגלל שלטראנו אין דיפרנציל מרכזי (בטרנספר).
קו ישר, אחיזה טובה בכל ארבעת הגלגלים, נעילות מופעלות ולאחר 50 מטר - בום, פעמון שבור.
לא סיפור גדול, מפרקים וממשיכים ללא 4X4..

shahav
28-01-12, 19:59
שתיי נעילות, קו ישר ושברתה פעמון? האמת מזה אני בדיוק מודאג. אני מתאר לעצמי שעכשו אתה מאוד מקפיד על לחציי אוויר זהים...

אני חושב שכידאי לך להכנס לכביש בירידה קלה, לשלב 2על4, לנעול הכול, לסמן בגיר על הגלגלים, להחזיק הגה ישר וליסוע 50מטר.
ואז לרדת וליראות איזה ציר איטי יותר...כמובן לא לתת גז בכלל, לתת לאוטו להתדרדר!
ואז כשרוצים 4על4 נעול, תנפח את הציר המהיר במעט יותר אוויר... מה אתה חושב? יעזור???
רבין

danip
29-01-12, 01:47
תוואי שטח שמשתנה לא משפיע יותר מלחצי אוויר שונים. בהנחה שההבדלים הם 3 psi?

דני

shahav
29-01-12, 07:32
כן דני , אתה צודק, לדעתי תוואי שטח הוא גורם מאוד מכריע, אבל המון פעמים צריך לחצות קטע כביש קצרצר, שטוח ועם אחיזה 100%...

liron_al
29-01-12, 08:01
עליה קטנה כבר גורמת לסרן הקדמי והאחורי להסתובב במהירויות שונות.
העומס על המכלולים גבוה וחייב להשתחרר. לצערי הסרן הקדמי החלש יחסית לא עומד בעומס.
פשוט צריך להזהר. מבחינת הפרשי לחצים, אין. אצלי הרכבתי מערכת ניפוח לכל הגלגלים בו זמנית שמאזנת את הלחצים.

נתיב זגה
30-01-12, 17:45
מבחינת הפרשי לחצים, אין. אצלי הרכבתי מערכת ניפוח לכל הגלגלים בו זמנית שמאזנת את הלחצים

פרטים בבקשה!!!!!!!!!

liron_al
30-01-12, 18:09
למה לצעוק שאפשר לבוא לראות :)
המערכת קצת מורכבת מכדי לתאר בפורום...

shahav
30-01-12, 22:07
לא ניראה לי נכון להשוות לחצים, כי העומסים שונים... אתה צריך לעשות את הניסויי שהצעתי קודם....
רבין

danip
30-01-12, 22:51
[QUOTE=shahav;431707]כן דני , אתה צודק, לדעתי תוואי שטח הוא גורם מאוד מכריע, אבל המון פעמים צריך לחצות קטע כביש קצרצר, שטוח ועם אחיזה 100%...[/QUOTE
אין לניסן טרנס' part time למעברי כביש, כלומר נסיעה ב 2X4?

liron_al
31-01-12, 07:27
אין קשר לעומסים - פתח את דלת הנהג - ישנה מדבקה.
על המדבקה מצויינים הלחצים, אתה תשים לב שהלחצים מקדימה ומאחור הם אותם הלחצים.

דני, אכן אין דיפרנציאל מרכזי, לכן חשוב להעביר ל2X4 במעברי כביש ובמשטחים עם אחיזה גבוהה.

נתיב זגה
06-02-12, 08:09
לירון שלחתי לך הודעה פרטית אם תוכל לחזור אליי

-->