התחברות

צפייה בגרסה מלאה : צריכת הדלק עלתה בשנה האחרונה ?



אמיר ב.א
03-04-12, 09:38
דיפנדר 110 1994 TDI200 דיזל ידני

צריכת הדלק עלתה בשנה האחרונה ,
הייתה 1:10 בינעירוני לפני שנה,
וירדה ל 1:9 בינעירוני , לפעמים יותר גרוע
סוחב עדיין יחסית בסדר , הרבה עשן שחור.
מה שאני יכול לחשוב עליו ,
זה , פילטר אוויר סתום , (ניבדק)
אחד מצינורות האוויר שקורס מהוואקום (ניבדק)
כיוון משאבת הזרקה (לא השתנה),
מזרקים משתינים(כמה צריך לעלות ניקוי מזרקים? , וכל כמה מאות אלפי ק"מ כדאי לעשות ניקוי)
עוד מחשבות בנושא יתקבלו בברכה...

אמיר.

sapog
03-04-12, 22:54
קצת בעקיפין -
האם אתה נוסע עם אותו לחץ אויר בצמיגים?
האם הוחלפו צמיגים בתקופה הזו?
האם אתה נוסע עם יותר משקל קבוע ברכב?

אמיר ב.א
03-04-12, 23:55
צמיגים הוחלפו - אבל לאותו הסוג בדיוק , עם אותו הלחץ.

נוסע עם משקל קבוע ברכב של כ 300 ק"ג (יותר מידי ארגזי כלים) - אבל זה לא השתנה בשנים האחרונות ...

עוד הצעות ?

ד ו ר ו ן
04-04-12, 01:29
יש לך שנורקל? אם כן, תבדוק שאין איזה משהו גדול שנכנס ומגביל את האוויר.

בלמים?
תבדוק אם משהו לא תפוס, כמו הבלם חנייה על הגל הינע או הקליפרים באחד או שני הצדדים.
תיגע בהם אחרי נסיעה רגועה בלי הרבה בלימות ותראה אם הטמפ׳ סביר (צריך להיות חמים למגע ולא יותר).

יכול להיות שהמנוע שלך פשוט הזדקן?

tzagi
04-04-12, 04:36
http://i1125.photobucket.com/albums/l593/tzagi1/diesel-purge.png

איציק - 4X6ZH
04-04-12, 10:23
ולא יזיק לעשות תאום מנוע \ הזרקה כמו שכתוב בספר
תתחיל עם שסתומים ( כיוון )
תעבור לתזמון משאבת הזרקה
ותגמור במרססים

איציק

אמיר ב.א
04-04-12, 15:06
דורון - שנורקל - ניבדק , גם אין אפשרות שמשהו יכנס לתוכו - הכניסה בעלת כיסוי כמו של טרקטור,
בלמים - לא תפוסים למיטב ידיעתי - אבל ניבדוק שוב, והמנוע בהחלט מזדקן (500K בדיוק) אבל ניראה לי שזה לא בגלל זה ...

ג'ו - פעם אחרונה ששמתי תוסף בסיגנון של מה ששמת - התחילו לי נזילות שמן מהמנוע - מכל מיני מקומות - התוסף הנ"ל - לא יגרום לכל מיני דברים בסיגנון?

איציק - כל כמה זמן (אם בכלל) צריך לעשות ניקוי מרססים בצורה יזומה ?

איציק - 4X6ZH
04-04-12, 16:35
ניקוי מרססים יזום לא כתוב בהוראות יצרן
פעם היה מקובל כחלק מטיפול גדול לבדוק את המרססים לכוון לפי הצורך לפעמים נדרש החלפת המחט הראשית
על 500 K ק"מ הכל אפשרי
תחליט מה שווה יותר לשלם עוד כמה שקלים על כל תדלוק
או להוציא חבילה על טיפול יסודי למנוע בן 500 K ומחכה לך בסיבוב
ואין בטחון שתקבל שיפור בצריכת הדלק

אני הייתי מכוון שסתומים
מבצע טימניג יסודי כולל התקנת אינדיקטור למיקום מדויק של משאבת הזרקה
בודק ומכוון מרססים
מוריד סעפת יניקה וצנרת יניקה לניקוי יסודי של משקעי בוצה
מנקה טוב את האינטרקולר ( במידה ויש )
זכור שגם למשאבת ההזרקה יש חלק חשוב במשחק
תצרוכת הדלק היא תמצית לתאום ומצב המנוע

איציק

nir.samo
04-04-12, 17:31
אמנם לא יפתור את בעיית העלייה בצריכה אני ממליץ על האפליקציה fuel log (http://itunes.apple.com/us/app/fuel-log-3/id371496366?mt=8) למעקב אחרי הצריכה.

tzagi
04-04-12, 17:44
ג'ו - פעם אחרונה ששמתי תוסף בסיגנון של מה ששמת - התחילו לי נזילות שמן מהמנוע - מכל מיני מקומות - התוסף הנ"ל - לא יגרום לכל מיני דברים בסיגנון?



זה לא תוסף, קרא הוראות שימוש.
החומר מעט יקר (בערך $15) אבל שווה זהב במיוחד במנועים ישנים, בזמנו....הייתי מזמין ארגזים.

zagi
05-04-12, 11:29
גו' ,מה בעצם החומר הזה ?

אמיר ב.א
05-04-12, 14:26
כעצת ג'ו קראתי את ההוראות ,
מדובר בחומר שנועד באמת לפתוח סתימות ולהוריד משקעים מהמרססים ,
צריך להכנס ב"אינפוזיה" למשאבת הזרקה - לא דרך המיכל דלק ,
וכניראה באמת החומר מאוד יעיל ...ננסה גם אותו.

http://forums.tdiclub.com/showthread.php?t=87948

חוץ מזה - מצאתי גם כעצת איציק שהאינטרקולר חצי סתום במשקעי שמן , (בטח אף אחד לא ניקה אותו אף פעם)
אז נבצע את שני הדברים ונראה מה השפעה.

איציק - 4X6ZH
05-04-12, 15:15
זהירות זהירות

לאחר ניקוי האיטרקולר יש להקפיד על הוראות בטיחות נוהל שמירת סל"ד המנוע
אחת הבעיות זה שהמנוע שואב לעצמו את שאריות חומר הניקוי
שמשמש כדלק המנוע יוצא משליטה
ולפעמים מרים סל"ד עד לפיצוץ .

איציק

tzagi
06-04-12, 07:43
וכניראה באמת החומר מאוד יעיל ...ננסה גם אותו.



אל תנסה גם אותו, תעשה את זה לפני כול דבר אחר.
בא נעשה את זה מעניין,
אני מוכן להתערב איתך ככה
אם תעשה ואין שינוי, שולח לך $15 בפיפאל לכסות את העלות.
אבל אם אתה בא ונשבע שזה שזה יותר טוב מסקס ולעולם הכרכרה לא נסעה ככה....אתה שולח לי 2 מנות שווארמה בלאפה מאלפאסי(מגדל העמק או עפולה-לבחירתך) בקרח יבש, פד אקס בצידנית קלקר קטנה.......מתאים?

שגיא- מה זה בדיוק אני לא יודע, מה שאני כן יודע....שזה עובד ועוד איך..בניגוד לרוב התוספים והזבל בשוק.

אמיר ב.א
06-04-12, 23:13
ג'ו - הייתי איתך עד הקטע של יותר טוב מסקס ... אין מצב .
אבל אני אעשה את זה בהתחלה - הבעיה עכשיו למצוא את זה בארץ הקודש , משום מה המשלוח באיבי של זה , מרקיע שחקים ...

יש באמאזון - אבל שם לא אוהבים לשלוח לישראל .

http://www.amazon.com/Lubro-Moly-Diesel-Purge-Injection-Cleaner/dp/B002PEGAJ4

מישהו ראה את הLubro-Moly Diesel Purge
בישראל איפשהו ?

tzagi
06-04-12, 23:22
אם לא תמצא תודיע, יש לי אחד או שניים
אבל כן....המשלוח לא יהיה זול, למעשה...בכלל אסור לשלוח! אז אם כבר עדיף לקחת 6, מחיר המשלוח יהיה זהה.

gp1
06-04-12, 23:29
אמיר בעיקרון במנוע TDI של הלנד רובר צריך כל טיפול 40 לעשות כיוון שסתומים. אז פעם ב- 100 לא יזיק . ניקוי אינטרקולר יועיל מאוד ועל הדרך תבדוק שצנרות האינטרקולר מהגומי תקינות ולא דולפות. והכי חשוב ואת זה רוב האנשים לא רואים . מהטורבו לאקטואטור מעל הסטרטר ישנו צינור גומי באורך 10 ס"מ (מוסתר ע"י הטורבו) שאותו שוכחים להחליף וחם לו מאוד בגלל הקירבה לסעפת הפליטה . סביר להניח שהוא סדוק . צינור של אוטוגן יתאים. ותנקה גם את הנשם.

ד ו ר ו ן
06-04-12, 23:32
בזמנו בדקתי אפשרות למשלוח של צבע דו-רכיבי לארגזי טנדר, לפי מה שנאמר לי אסור בכלל לשלוח כימיקלים בדואר.

liron_al
07-04-12, 23:57
לליקוי מולי יש מוצר זהה בשם ובתמונה. האמת, גם הלוגו שלהם נראה זהה...
מעניין האם מבצע את העבודה באותה האיכות.
אם כן, אז יש יבואן בארץ.

אמיר ב.א
08-04-12, 11:54
לפי מה שהבנתי , זה אותו מוצר ,

מי היבואן בארץ , איפה החנות המומלצת?

lior_b.s
08-04-12, 18:57
אם לא תמצא , ותרצה לנסות אינפוזיה של ווירט שהבנתי שעושה טוב מאוד את העבודה, אני יכול להזמין לך מסוכן שאנחנו עובדים איתו..

אמיר ב.א
11-05-12, 22:53
בנתיים מצאתי סדק גדול באינטרקולר ,
דרכו היה בורח הרבה אוויר כניראה ,
ולכן היה מתקבל יחס אוויר/דלק לא טוב ,
תיקנתי את החור - עכשיו נישאר לבדוק צריכת דלק שוב ,
ניראה מה יהיה המצב , אם לא ישפר ,
נחזור לתוספים.

ליאור - אני אצור איתך קשר בפרטי ...

תודה,
אמיר.

-->