קצת בעקיפין -
האם אתה נוסע עם אותו לחץ אויר בצמיגים?
האם הוחלפו צמיגים בתקופה הזו?
האם אתה נוסע עם יותר משקל קבוע ברכב?
דיפנדר 110 1994 TDI200 דיזל ידני
צריכת הדלק עלתה בשנה האחרונה ,
הייתה 1:10 בינעירוני לפני שנה,
וירדה ל 1:9 בינעירוני , לפעמים יותר גרוע
סוחב עדיין יחסית בסדר , הרבה עשן שחור.
מה שאני יכול לחשוב עליו ,
זה , פילטר אוויר סתום , (ניבדק)
אחד מצינורות האוויר שקורס מהוואקום (ניבדק)
כיוון משאבת הזרקה (לא השתנה),
מזרקים משתינים(כמה צריך לעלות ניקוי מזרקים? , וכל כמה מאות אלפי ק"מ כדאי לעשות ניקוי)
עוד מחשבות בנושא יתקבלו בברכה...
אמיר.
קצת בעקיפין -
האם אתה נוסע עם אותו לחץ אויר בצמיגים?
האם הוחלפו צמיגים בתקופה הזו?
האם אתה נוסע עם יותר משקל קבוע ברכב?
כל רגע בחיים הוא מימוש של אחת מתוך אינסוף אפשרויות
My Photography
צמיגים הוחלפו - אבל לאותו הסוג בדיוק , עם אותו הלחץ.
נוסע עם משקל קבוע ברכב של כ 300 ק"ג (יותר מידי ארגזי כלים) - אבל זה לא השתנה בשנים האחרונות ...
עוד הצעות ?
יש לך שנורקל? אם כן, תבדוק שאין איזה משהו גדול שנכנס ומגביל את האוויר.
בלמים?
תבדוק אם משהו לא תפוס, כמו הבלם חנייה על הגל הינע או הקליפרים באחד או שני הצדדים.
תיגע בהם אחרי נסיעה רגועה בלי הרבה בלימות ותראה אם הטמפ׳ סביר (צריך להיות חמים למגע ולא יותר).
יכול להיות שהמנוע שלך פשוט הזדקן?
ההנאה שבאיטיות..
"The view of the Hilux from the back, often seen by others on the trail, rarely seen by anyone on the freeway."
Hary Wagner
פתרונות אלגנטיים לבעיות יבוא מארה'ב לישראל [email protected](זכויות יוצרים: קובי ט.)
ולא יזיק לעשות תאום מנוע \ הזרקה כמו שכתוב בספר
תתחיל עם שסתומים ( כיוון )
תעבור לתזמון משאבת הזרקה
ותגמור במרססים
איציק
דורון - שנורקל - ניבדק , גם אין אפשרות שמשהו יכנס לתוכו - הכניסה בעלת כיסוי כמו של טרקטור,
בלמים - לא תפוסים למיטב ידיעתי - אבל ניבדוק שוב, והמנוע בהחלט מזדקן (500K בדיוק) אבל ניראה לי שזה לא בגלל זה ...
ג'ו - פעם אחרונה ששמתי תוסף בסיגנון של מה ששמת - התחילו לי נזילות שמן מהמנוע - מכל מיני מקומות - התוסף הנ"ל - לא יגרום לכל מיני דברים בסיגנון?
איציק - כל כמה זמן (אם בכלל) צריך לעשות ניקוי מרססים בצורה יזומה ?
ניקוי מרססים יזום לא כתוב בהוראות יצרן
פעם היה מקובל כחלק מטיפול גדול לבדוק את המרססים לכוון לפי הצורך לפעמים נדרש החלפת המחט הראשית
על 500 K ק"מ הכל אפשרי
תחליט מה שווה יותר לשלם עוד כמה שקלים על כל תדלוק
או להוציא חבילה על טיפול יסודי למנוע בן 500 K ומחכה לך בסיבוב
ואין בטחון שתקבל שיפור בצריכת הדלק
אני הייתי מכוון שסתומים
מבצע טימניג יסודי כולל התקנת אינדיקטור למיקום מדויק של משאבת הזרקה
בודק ומכוון מרססים
מוריד סעפת יניקה וצנרת יניקה לניקוי יסודי של משקעי בוצה
מנקה טוב את האינטרקולר ( במידה ויש )
זכור שגם למשאבת ההזרקה יש חלק חשוב במשחק
תצרוכת הדלק היא תמצית לתאום ומצב המנוע
איציק
אמנם לא יפתור את בעיית העלייה בצריכה אני ממליץ על האפליקציה fuel log למעקב אחרי הצריכה.
פתרונות אלגנטיים לבעיות יבוא מארה'ב לישראל [email protected](זכויות יוצרים: קובי ט.)
גו' ,מה בעצם החומר הזה ?
zagi - touch wood בניית דקים , פרגולות צימרים ובתי עץ
ובחורף גם שרות לתנורי ארובה ( עץ , גז ונפט\סולר ) שגיא - 0524752200
כעצת ג'ו קראתי את ההוראות ,
מדובר בחומר שנועד באמת לפתוח סתימות ולהוריד משקעים מהמרססים ,
צריך להכנס ב"אינפוזיה" למשאבת הזרקה - לא דרך המיכל דלק ,
וכניראה באמת החומר מאוד יעיל ...ננסה גם אותו.
http://forums.tdiclub.com/showthread.php?t=87948
חוץ מזה - מצאתי גם כעצת איציק שהאינטרקולר חצי סתום במשקעי שמן , (בטח אף אחד לא ניקה אותו אף פעם)
אז נבצע את שני הדברים ונראה מה השפעה.
זהירות זהירות
לאחר ניקוי האיטרקולר יש להקפיד על הוראות בטיחות נוהל שמירת סל"ד המנוע
אחת הבעיות זה שהמנוע שואב לעצמו את שאריות חומר הניקוי
שמשמש כדלק המנוע יוצא משליטה
ולפעמים מרים סל"ד עד לפיצוץ .
איציק
אל תנסה גם אותו, תעשה את זה לפני כול דבר אחר.
בא נעשה את זה מעניין,
אני מוכן להתערב איתך ככה
אם תעשה ואין שינוי, שולח לך $15 בפיפאל לכסות את העלות.
אבל אם אתה בא ונשבע שזה שזה יותר טוב מסקס ולעולם הכרכרה לא נסעה ככה....אתה שולח לי 2 מנות שווארמה בלאפה מאלפאסי(מגדל העמק או עפולה-לבחירתך) בקרח יבש, פד אקס בצידנית קלקר קטנה.......מתאים?
שגיא- מה זה בדיוק אני לא יודע, מה שאני כן יודע....שזה עובד ועוד איך..בניגוד לרוב התוספים והזבל בשוק.
פתרונות אלגנטיים לבעיות יבוא מארה'ב לישראל [email protected](זכויות יוצרים: קובי ט.)
ג'ו - הייתי איתך עד הקטע של יותר טוב מסקס ... אין מצב .
אבל אני אעשה את זה בהתחלה - הבעיה עכשיו למצוא את זה בארץ הקודש , משום מה המשלוח באיבי של זה , מרקיע שחקים ...
יש באמאזון - אבל שם לא אוהבים לשלוח לישראל .
http://www.amazon.com/Lubro-Moly-Die.../dp/B002PEGAJ4
מישהו ראה את הLubro-Moly Diesel Purge
בישראל איפשהו ?
אם לא תמצא תודיע, יש לי אחד או שניים
אבל כן....המשלוח לא יהיה זול, למעשה...בכלל אסור לשלוח! אז אם כבר עדיף לקחת 6, מחיר המשלוח יהיה זהה.
פתרונות אלגנטיים לבעיות יבוא מארה'ב לישראל [email protected](זכויות יוצרים: קובי ט.)
אמיר בעיקרון במנוע TDI של הלנד רובר צריך כל טיפול 40 לעשות כיוון שסתומים. אז פעם ב- 100 לא יזיק . ניקוי אינטרקולר יועיל מאוד ועל הדרך תבדוק שצנרות האינטרקולר מהגומי תקינות ולא דולפות. והכי חשוב ואת זה רוב האנשים לא רואים . מהטורבו לאקטואטור מעל הסטרטר ישנו צינור גומי באורך 10 ס"מ (מוסתר ע"י הטורבו) שאותו שוכחים להחליף וחם לו מאוד בגלל הקירבה לסעפת הפליטה . סביר להניח שהוא סדוק . צינור של אוטוגן יתאים. ותנקה גם את הנשם.
אין מכסות הגירה למדינות ערב כמו שאין פקקים בדרך לירוחם!
בזמנו בדקתי אפשרות למשלוח של צבע דו-רכיבי לארגזי טנדר, לפי מה שנאמר לי אסור בכלל לשלוח כימיקלים בדואר.
ההנאה שבאיטיות..
"The view of the Hilux from the back, often seen by others on the trail, rarely seen by anyone on the freeway."
Hary Wagner
לליקוי מולי יש מוצר זהה בשם ובתמונה. האמת, גם הלוגו שלהם נראה זהה...
מעניין האם מבצע את העבודה באותה האיכות.
אם כן, אז יש יבואן בארץ.
לפי מה שהבנתי , זה אותו מוצר ,
מי היבואן בארץ , איפה החנות המומלצת?
שמרו על קשר