PDA

צפייה בגרסה מלאה : המלצות לשיפורים בגרנד שירוקי חדש (2011)



myosevsh
20-04-12, 15:59
שלום חברים אני חדש פה אז קצת רחמים :)
יבאתי גרנד שירוקי 2011 גדם אוברלנד עם מתלי אוויר עכשיו. זה הדגם 3.6 לא 5.7
אני לא כל כך מבין במושגים של נעילות וקושיות אחרות כי אני חדש בתחום אבל עשיתי מיגון גחון של אספיר ואני מוכן ...

אני לא רוצה יותר מידי שיפורים כרגע, אבל אמרו לי שאין לי נעילה וזה ידפוק אותי, אחרים אומרים לא לשחק עם זה.
יש מישהו שיכול לייעץ ספיציפית לדגם הזה מה כדאי מה אסור ומה מותר?

שמתי צמיגי חצי-חצי של הנקוק, הם נראים בסדר וטיילתי בחורשן בינתיים.

סליחה על הפוסט הארוך...תודה חברים

bizon
20-04-12, 16:23
אם תסביר קצת על אופי הטיולים שאתה מתכנן לעשות ומה הציפיות שלך מהרכב יוכלו לעזור לך יותר ייתכן ואתה לא צריך לשדרג כלום


מור

IlanHadar
20-04-12, 18:15
ברוך הבא. יש לך רכב שטח מעולה. אתה אבל צריך ללמוד אותו.

הרכב שלך כולל מערכת הנעה מסוג qd2. אומר:
מערכת בקרת משיכה מהטובות שיש, מספיק שגלגל אחד עם אחיזה הרכב יתקדם.
בנוסף בציר האחורי יש לך נעילה נשלטת אלקטרונית ע"י המחשב, כן נעילה מלאה!. ללא יכולת שליטת נהג. בלשון ג'יפ elsd.

אתה צריך ללמוד את החוגה למצבי שטח ומערכת ההגבהה.

טוב שמיגנת אותו. יש אכן רגישות בסידור המכלולים למטה, בעיקר צינור המפלט.

אתה יכול לעשות את כל המסלולים בארץ. אם אין לך ניסיון תתחבר לקבוצה.

בדוק שיש לך אוזני גרירה וסע לשלום.

myosevsh
20-04-12, 18:41
חברים תודה על התגובות. האמת אני רוצה לטייל בהכל ולא רוצה להיות מוגבל.
האמת היא שאין לרכב הנעה מסוג qd2 אלא qt2 שנראה לי שזה הרבה פחות טוב.

גם אין לי אוזני גרירה מקדימה..רק מאחור, איפה אני מוסיף את זה?

בקשר לטיולים, שבוע שעבר הצלחתי לעלות את עשוש בלי בעיות אבל לא הצלחתי את ורדית וזה מתסכל אותי.
אני לא יודע אם זה בגללי או בגלל שטכנית אי אפשר שם בלי נעילה אחורית לפחות. לי אין נעילה זה סתם בולם את הגלגל שמסתובב...

הזהירו אותי לא לעשות נעילה כדי לא לדפוק את הבק-אקס וכו' אבל לא יודע למי להאמין.

תודה חברים

IlanHadar
20-04-12, 18:56
שוב פעם תיכמוני יבוא אישי. היבואן מביא QD2 אכן ניתן לשנמך ל Qt2.

נכון אין ElsD מאחור.עדיין יש לך רכב שטח מעולה. זה שלא עלה ורדית לא אומר כלום.

אני לא הייתי רץ לשים נעילה מאחור. תלמד, תהנה אל תרוץ.

ווי גרירה מקדימה זה דחוף. אני ממליץ פרוג'יפ. זה גם חסכו ביבוא.

בדוק אפשרות לפרק חצאית קדמית.

sgill
20-04-12, 19:29
אילן,

ניתן לקנות OVERLAND עם QT2?
קצת מוזר שהרכב היוקרתי ביותר שמיועד לשטח יבוא עם בולמי אוויר ובלי QD2.
כמו תמיד, להשתמע ;)

IlanHadar
20-04-12, 20:07
שי,

גם אני הופתעתי, בדקתי באתר של ג'יפ, שוב הגישה בדגמי ג'יפ- אין קשר בין רמת גימור למערכת הנעה... לפי האתר יש אוברלנד בהנעה 2X4, הזוי.

שוב בקריאה לכל מי שמביא ג'יפ ביבוא אישי, תעברו טוב על המפרט, תבינו מה כתוב! במקרה הזה לא נורא, יש רכב שטח מעולה, אבל עוד עלולים להיות מקרים מצחיקים שיבוא רכב אוברלנד בלי הילוך נמוך...

הנפילה היחידה כאן זה שאין ווי גרירה קדמיים, היבואן כן מביא, כאן חסכו על האופציה, שוב לא סוף העולם, לא בעיה לסדר, אבל לא הייתי מטייל ככה.

myosevsh
20-04-12, 20:49
אילן, בכל הכבוד חסכתי מעל 80,000 ש"ח ביבוא אפילו יותר. אבל נכון שלא הבנתי את כל הפרטים ואני מנסה לתקן עכשיו.
אז אני אפנה לפרוג'יפ על אוזני גרירה, אבל יש לכם מושג איפה אני יכול לשדרג, אם בכלל ל QD2 ?
כל השאר בג'יפ מגניב גם בכביש וגם בשטח (מתלי האוויר אדירים).

שי, אילן, וכל השאר תודדה רבה !!!

IlanHadar
20-04-12, 20:52
אתה לא יכול לשדרג את מערכת ההנעה.

אתה בעתיד תוכל להתקין נעילות.

אל תבין לא נכון, עשית עסקה מצויינת ויש לך רכב מעולה.

grand
20-04-12, 22:18
אל תיגע בכלום
גם ה QT2 יקח אותך רחוק יותר מרכבים "קשוחים" אחרים.
עלית את עשוש? כל הכבוד, רוב הג'יפים החדשים לא מסוגלים לעלות אותו, את ורדית גם מסוקסים ומשופרים לא תמיד עולים, אז זה בסדר, אתה לא רכשת רכב עבירות, תתאפק מלנסות 2-3 מעלות בארץ ואתה מסודר..

sgill
20-04-12, 22:36
אמנם הבאת את שלך בייבוא אישי, אני קראתי, (לא זוכר איפה) שמתארגנת תביעה של כאלו שקנו בארץ שלא קבלו אוזני גרירה מלפנים למרות שבמפרט היה כתוב שיש.

myosevsh
21-04-12, 06:29
אשריכם אנשים שכנעתם אותי. אני אטפל באוזני הגרירה ויותר על כמה מעלות.

אגב אילן שאלת הבהרה, שאתה אומר "אתה בעתיד תוכל להתקין נעילות" למה אתה מתכוון?
שכרגע אין נעילות מתאימות ולוקח זמן עד שיוצא דבר כזה או מה ?

שוב תודה !

IlanHadar
21-04-12, 08:27
אגב אילן שאלת הבהרה, שאתה אומר "אתה בעתיד תוכל להתקין נעילות" למה אתה מתכוון?
שכרגע אין נעילות מתאימות ולוקח זמן עד שיוצא דבר כזה או מה ?

שוב תודה !

אכן כרגע אין נעילות לדגם, המשפרים לא רצים להוציא. יש צורך בשוק אבל עדיין השוק מצומצם.

גם מערכות ה Qt/Qd והיעילות שלהן די מורידות את הצורך.

כמו שנאמר, וותר על מעלות "לשבור" אתה עובר ב 99.99% מהמסלולים בארץ.

רוכברודאו
27-04-12, 11:59
צרת רבים נחמת טפשים... אבל בכל אופן ע"מ לעודד את רוחך (מאחר ואתה חדש פה..)

לשכני החביב יש אוברלאנד כמו שלך דנדש מהיבואן עם מערכת QD2 (עדיפה על שלך) ומתלי אוויר שמגביהים את הרכב ב60 מ"מ בלחיצת כפתור (או סיבוב חוגה..) אבל עם צמיגים מקוריים.
שמנו את פעמינו לבור בתל ברוך ע"מ לבדוק לבקשתו את העבירות של הבייבי החדש.

אני הגעתי עם WJ 2004 דיזל לימיטד שמזדקן בכבוד וחמוש במערכת QD דור ראשון (מכנית) והגבהה קלה של 3"
התחלתי איתו רגוע עם איזה שיפוע 45 מעלות והצלבה חביבה לקראת סוף העליה. הזקן שלי עלה בנסיון ראשון עם פרפור אחורי קל.
הבייבי החדש אחרי חמש או שש נסיונות שכללו תמרות עשן נגיחת גחון קלה ומה לא קיבל ציון נכשל. עשינו אחורה פנה והלכנו על שיפוע מתון יותר ללא הצלבות אגרסיביות...
גם שם הסיפור חזר על עצמו כשהתיקתוקים האינסופיים מעידים על עבודה קשה של ה QD2...
בסוף כדי לשמור על מורל גבוה (שכני החביב אחרי הכל), לקחתי אותו לשיפוע 15 מעלות אותו הוא עלה בהצלחה רבה...
מוסר השכל: לא כל הנוצץ זהב ולראיה הדגם המצויד ב QD2 הוא גם לא גיבור גדול. לדעתי עקב אכילס של הרכב הוא מהלך מתלה פשוט מביש (בהעדר סרנים חיים ק/א)
מצד שני. לחיצת גז מעיפה את הבהמה כמו קליע קדימה. איש איש והעדפותיו.
תתחדש ותהנה.

gmb
27-04-12, 15:13
רוכב רודאו
משהו פה מוזר לי
אמנם לי יש את הגרנד צ'ירוקי WK עם 4.7 ליטר
המנוע קצת אנמי לטעמי, אז אין את הקיק הזה שאתה מדבר עליו בכביש
אבל הגבהתי אותו 2.5" עם סט מוכן של OLD MAN EMU
והרכב הגיע עם ה QD2
והצלבתי המון פעמים, גם לפני שהרכב היה מוגבה
ונוכחתי לדעת, וגם עוד אנשים שטיילו איתי שהרכב לא עצר באף מקום בגלל גלגל באוויר, בפעמים היחידות שעצר זה בגלל שאני לא רציתי לגרד את הגחון על סלעים או על מקום בעייתי מבחינת המרכב..
אני כמעט בטוח שלרכב הנ"ל יש 1 משני המקרים:
או אין לו את ה QD2
או שמשהו שם לא תקין

הייתי רוצה להגיע למקום שדיברת עליו, ולבדוק את זה בעצמי על הרכב שלי

מוזר לי מה שאתה אומר

רמי



צרת רבים נחמת טפשים... אבל בכל אופן ע"מ לעודד את רוחך (מאחר ואתה חדש פה..)

לשכני החביב יש אוברלאנד כמו שלך דנדש מהיבואן עם מערכת QD2 (עדיפה על שלך) ומתלי אוויר שמגביהים את הרכב ב60 מ"מ בלחיצת כפתור (או סיבוב חוגה..) אבל עם צמיגים מקוריים.
שמנו את פעמינו לבור בתל ברוך ע"מ לבדוק לבקשתו את העבירות של הבייבי החדש.

אני הגעתי עם WJ 2004 דיזל לימיטד שמזדקן בכבוד וחמוש במערכת QD דור ראשון (מכנית) והגבהה קלה של 3"
התחלתי איתו רגוע עם איזה שיפוע 45 מעלות והצלבה חביבה לקראת סוף העליה. הזקן שלי עלה בנסיון ראשון עם פרפור אחורי קל.
הבייבי החדש אחרי חמש או שש נסיונות שכללו תמרות עשן נגיחת גחון קלה ומה לא קיבל ציון נכשל. עשינו אחורה פנה והלכנו על שיפוע מתון יותר ללא הצלבות אגרסיביות...
גם שם הסיפור חזר על עצמו כשהתיקתוקים האינסופיים מעידים על עבודה קשה של ה QD2...
בסוף כדי לשמור על מורל גבוה (שכני החביב אחרי הכל), לקחתי אותו לשיפוע 15 מעלות אותו הוא עלה בהצלחה רבה...
מוסר השכל: לא כל הנוצץ זהב ולראיה הדגם המצויד ב QD2 הוא גם לא גיבור גדול. לדעתי עקב אכילס של הרכב הוא מהלך מתלה פשוט מביש (בהעדר סרנים חיים ק/א)
מצד שני. לחיצת גז מעיפה את הבהמה כמו קליע קדימה. איש איש והעדפותיו.
תתחדש ותהנה.

רוכברודאו
28-04-12, 00:55
מדובר בwk2
הדגם החדש ביותר ללא סרן חי מאחור כמו אצלך.
מנוע 5.7 סופר חזק. לא דומה ל 4.7
מהלך מתלה של מזדה 3
הרכב שלך יותר גיבור. גם ללא האיש הזקן.

IlanHadar
28-04-12, 10:28
נסיונות שכללו תמרות עשן נגיחת גחון קלה
תתחדש ותהנה.

כן זה בדיוק מה שקורה שלא משלבים הילוך נמוך! מרוב נורות מתגים וחוגה זה קל להתבלבל ולפספס ברכב הזה.

במקום לעשות מהשרשור הזה למי יש רכב יותר טוב, בואו נעשה מפגש של WJ, WK, WK2 בבור או בכל מקום אחר ונשווה ביצועים, מערכות וכו'. יכול גם לשמש למאמר נחמד...

תגידו מתי.

arnonshoshani
28-04-12, 10:38
אילן שלום
האם מגנת את ספי הדלתות אצלך כי הם אחד הדברים הכי פגיעים ברכב?
585695857058571

IlanHadar
28-04-12, 10:46
ארנון,

גם הפגוש האחורי מאוד פגיע ברכב, לפחות ב WK, בגלל אורך הזנב. אותו מיגנתי.

לגבי מיגון סף, הפעם החלטתי להימנע, החלפת הפלסטיקים מדי פעם לא עולה יותר מדיי...

מוצר יפה אתה מפרסם! אני מניח שמותר לך לפרסם בפורום?

arnonshoshani
28-04-12, 16:42
זהו מוצר שבנינו SOS למישהא שיצא עם הרכב לטיול מעלות.
אין אפשרות למגן את הפגושים על ידי צינור תחתון.
אבל אנחנו כנראה נבצע משהוא שהוא לא נשמע ונבנה לו פגושי מתכת קדימה ואחורה
זוהי דרישה מהלקוח וזה מה הוא יקבל

Bernard
28-04-12, 18:24
...
לגבי מיגון סף, הפעם החלטתי להימנע, החלפת הפלסטיקים מדי פעם לא עולה יותר מדיי...



בלי לפגוע - אתה נאיבי.
אם אתה חושב שמדובר בפלסטיקים, אשריך ושלא תגלה אחרת.. בדרך הקשה.
ברכב הקודם שלי לא מיהרתי מספיק בהתקנת המגן, הדומה למה שארנון העלה, והנזק היה "קצת" מעבר להחלפת הפלסטיקים...
אבל כל אחד ושיקוליו.

רוכברודאו
28-04-12, 20:37
כן זה בדיוק מה שקורה שלא משלבים הילוך נמוך! מרוב נורות מתגים וחוגה זה קל להתבלבל ולפספס ברכב הזה.

במקום לעשות מהשרשור הזה למי יש רכב יותר טוב, בואו נעשה מפגש של WJ, WK, WK2 בבור או בכל מקום אחר ונשווה ביצועים, מערכות וכו'. יכול גם לשמש למאמר נחמד...

תגידו מתי.

יאללה נחמד ומעניין.
יום שישי הקרוב בסביבות שתיים בבור בתל ברוך. אבל רק למען נחכימה ונעלוזה. בלי לשבור כלום...
אני עם WJ אז צריך WK ו WK2 למען מפגש הדורות. אולי כדאי לזמן גם איזה ZJ מזדקן ונסגור את כל טווח הדורות (וגם נבין איך ג'יפ רק הלכו אחורה מתקופת ה ZJ )

IlanHadar
28-04-12, 20:45
אני בפנים עם ה wk.

רודאו נותן לך את הכבוד לפתוח שרשור הזמנה לעניין,

Jacob80
28-04-12, 20:50
בשביל שלא תבייש את הפירמה (wj), רק רציתי לודא איתך שיש לך ניתוק מייצב קדמי ושהוורילוק שלך תקין

רוכברודאו
28-04-12, 22:09
רואים? נהיה מעניין.
ג'ייקוב לשאלתך/דאגתך הכנה, יש ויש. ואם אתה מזדמן לאזור נשמח לראותך :)
אילן, נראה לי אולי עדיף לשמור זאת במסגרת השרשור הנוכחי. שזה לא יהפוך בסוף לשרשור 'למי יש גדול יותר' ואז אני מיד מתחיל להסמיק. (ויופיעו כל הגורילות ביום שישי ושישו ושימחו)
בוא נראה אם יצטרף איזה WK2 ואולי ZJ במסגרת השרשור הנוכחי.

אז מי שיש ברשותו WK2, שעה פנויה בשישי הקרוב בשתיים בצהריים וחוש הומור בריא, מוזמן לניסוי כלים מעניין אך שפוי שייערך ביום שישי הקרוב בבור בתל ברוך. בניסוי נתהה אחד על קרביו של השני ונבדוק הבדלי יכולות בשטח בין הדורות השונים של האינדיאנים המגודלים. את תוצאות הניסוי נפרסם בקצרה כאן בפורום (בהסכמת המשתתפים..)

אילן תרגיש חופשי להוסיף/לתקן..

אבשלום

נ.ב
שימו לב בעלי ה 33" ומעלה - זה לא בשבילכם (אתם מוזמנים כצופים במשחקי הילדים כמובן)

gmb
28-04-12, 23:33
אהבתי את ההטייה של השרשור לקביעת פגישה להשוואת רכבים! שאפו, אני בפנים גם כן

הרכבים שלי ושל ILAN לדוגמא דומים מאוד, שנינו מוגבהים, הוא ממוגן בנוסף, לו יש מנוע חזק יותר (אותו 4.7 רק דור חדש יותר עם מצתים כפולים ועוד 70 כ"ס בערך)
אבל לא יש את ה QD2
בואו נראה כמה זה שווה באמת...
וגם נשווה ונראה אם המערכת טובה כמו שהיא מתיימרת להיות בעיקר כאשר הרכב לא כל כך "גמיש" בקפיצים..

יום שישי בשתיים, רשמתי לי ביומן... אני מגיע..

אילן, רק אל תבאס אותי עכשיו כשאווכח שהרכב שלך הרבה יותר חזק משלי... זה באמת יגרום לי להחליף אותו שוב פעם

רוכברודאו:
אולי תזמן את השכן שלך, הייתי מעוניין לראות גם את WK2 ולראות מה בדיוק הוא לא עשה טוב ברכב שלו, כמו שאילן רשם, הוא חייב לשלב ל LOW על מנת שה QD2 ייכנס לפעולה.. כל עוד הוא ב HIGH אני חושב שהוא על תקן "מוגבל החלקה" ולא "נעול"

רמי

נ.ב
איזה חיוך יש לי על הפנים עכשיו :)
התגעגעתי לזה

IlanHadar
29-04-12, 15:32
רמי ואבשלום אשמח להכיר בשעה טובה :-)

כרגע יש לנו:
אבשלום - WJ עם QD
רמי - WK עם QD2
אילן - WK עם QT2

מחפשים:
WK2
WK לרדו עם QT1, יהיה מעניין לראות.
WJ עם QT

כמו שנאמר כל אלה עם צמיגים מעל 30" ונעילות מוזמנים להסתכל...

רמי - בשביל ה 70 כ"ס, שתרגיש צריכים כביש :-) ארוך...

נחכה עם שרשור לעניין, אבל יתכן ויהיה כדאי בהמשך כן לפתוח.

מחכה ליום ו'.

אילן

רוכברודאו
29-04-12, 23:28
רמי, אדבר עם השכן. עקב אכילס - יש לו צמיגים מקוריים (ג'נט 19 צמיגי HT יענו כביש).
על כן יהיה נחמד יותר לבחון WK2 שכבר התקין צמיגי AT 50/50. ככה באמת המבחן ייצג יותר יכולות הרכב ופחות את הצמיגים.
אז קדימה- קומו עורו והצטרפו אלינו בעלי WK2. הקפה (עם הל) עלינו.

myosevsh
30-04-12, 00:40
בואנה אתם חייבים לשמוע קטע. לקחתי את הג'יפ האמור בשביל להתקין לו אוזני גרירה מקדימה.
קפצתי למוסך מורשה שלו בקרית ביאליק...תנחשו כמה הצעת מחיר שקיבלתי... 2700 ש"ח בלתי נתפס.
ראיתי שהחלקים האלה בארה"ב עולים כמה דולרים, לא יאומן. מוריד תחשק. ינסה במקומות אחרים גם (פרוג'יפ לא חזרו אלי).

2700 שקל ראבכ

asafk
30-04-12, 01:05
ראיתי שהחלקים האלה בארה"ב עולים כמה דולרים, לא יאומן.

אז תזמין ותתקין לבד. ג'יפ, לא מעבורת חלל.


אסף.

yoni 110
30-04-12, 02:06
סוף סוף מתחיל להיות מעניין בשבט האינדיאנים....

סיכוי סביר שנקפוץ גם בשישי

IlanHadar
30-04-12, 10:07
בואנה אתם חייבים לשמוע קטע. לקחתי את הג'יפ האמור בשביל להתקין לו אוזני גרירה מקדימה.
קפצתי למוסך מורשה שלו בקרית ביאליק...תנחשו כמה הצעת מחיר שקיבלתי... 2700 ש"ח בלתי נתפס.
ראיתי שהחלקים האלה בארה"ב עולים כמה דולרים, לא יאומן. מוריד תחשק. ינסה במקומות אחרים גם (פרוג'יפ לא חזרו אלי).

2700 שקל ראבכ

בכוונה לא שלחתי אותך ליבואן, המחיר של ווי הגרירה הזוי בארץ.

יש בחו"ל תחליפים, ב WK הבעיה הייתה שאמרו שצריך להוריד פגוש בשביל להתקין את הווים, פרוג'יפ התקינו בסוף בלי להוריד פגוש ע"י השחלת הברגים באמצעות חוטי ברזל.

אכן אתה צריך לרדוף אחרי פרו'גיפ, שהם עסוקים הם שמים עבודות קטנות בעדיפות נמוכה.

תגיע יום שישי? שנראה את האוטו :-)

gmb
30-04-12, 11:39
בשביל שלא תבייש את הפירמה (wj), רק רציתי לודא איתך שיש לך ניתוק מייצב קדמי ושהוורילוק שלך תקין

היי היי... לא לרמות

טוב, גם אני פירקתי מוטות מייצביים קדמיים...
אבל חוץ מנוחות מה זה נותן עוד?
הרכב בכל מקרה "נועל" את הדיפרנציאל כשאחד הגלגלים מתרומם באוויר, אז מה נותן המהלך המוגדל?

רוכברודאו
30-04-12, 12:01
רמי, יום שישי תקבל הסבר + הדגמה + קפה
בקצרה: בניגוד לאימרה הידועה: 'עדיפה ציפור ביד מאשר שתיים באוויר' בשטח דווקא עדיף שני צמיגים על הקרקע כל הזמן מאשר אחד באוויר (גם אם הוא נעול). ניתוק מייצב קדמי מאפשר לרכב לנצל את מהלך המתלה ביעילות רבה יותר ומקטינה את הסיכוי להנפות גלגל. הנפת גלגל זה כמעט תמיד רע יותר ועדות למוגבלות השלדה/המתלים ובנוסף מגדילה את הסיכוי להתהפכות במצבים מסויימים. למעשה ג'יפאים רבים ימדדו את "גבורתו" של הג'יפ ע"פ יכולתו להתפתל כנדרש ע"מ להשאיר 4 גלגלים על הקרקע כל הזמן גם בהצלבות חריפות. בכביש ד"א אתה לא מרוויח שום נוחות מהניתוק, הרכב פשוט יתנדנד כמטוטלת בסיבובים - לא רצוי בכלל.

ונו כן, זו רמאות אבל קטנטנה.. (נעילות מלאות וצמיגי שטח גדולים תיחשבנה לעינייננו כרמאות גדולה..)

השועל
30-04-12, 18:08
אהבתי את ההתפתחות בשרשור.

מי השופט?
מי מסקר את האירוע?

אני מגיע, חייב לראות.

IlanHadar
30-04-12, 20:37
אהבתי את ההתפתחות בשרשור.

מי השופט?
מי מסקר את האירוע?

אני מגיע, חייב לראות.

לגבי שיפוט - נראה לי שכולם יצאו מנצחים מהאירוע, לא מחפשים מנצח אלא יותר הבנה והשוואה של ראשי התיבות (מערכות ההנעה) של ג'יפ.

לגבי סיקור - מצלמות / חצובות וכו' עליי. גם וידאו וגם סטילס.

לעניין הרמאויות - נגדיר שכל השיפורים הקטנים הולכים חוץ מנעילות וצמיגי שטח גדולים. ננסה גם למדוד פתיחות בסוגי שיפורים שונים, למשל OME (אצל רמי?) מול קינג בילשטיין אצלי. אנסה לזכור להביא סרט מדידה.

sgill
30-04-12, 20:56
אילן,
גם אני מגיע, בלי מותג ג'יפ אבל עם רצון לראות וללמוד.
אם תשכח משהו בבית כמו סרט מדידה וכדומה תגיד ואני בחמש דקות מביא .
מקווה שראית את התמונות וזה עשה לך חשק להצטרף לפעם הבאה....

להשתמע,

Jacob80
30-04-12, 20:56
חבר׳ה אם כבר אז כבר:

חייבים zj מוגבה וללא נעילות לאירוע (כאן אני קורא לארתור שקנה את שלי לבוא)

צריך להסריט את כל העניין ולדאוג שהרכבים יעברו את אותם מכשולים באותו הנתיב. אולי מישהו ממנהלי האתר ירים את הכפפה?

אחר כך נעלה ליוטיוב כדי שישמש כאורים ותומים לכל המתלבטים.

אם תעתיקו את המקום לחורשן גם אני אגיע (wj עם קיט איירון רוק 4״ + ספייסרים של .75 אינץ׳ ומערכת וורילוק תקינה)

רוכברודאו
30-04-12, 21:12
כבוד הוא לנו הו שועל זקן (וגם אשמח לפגוש אותך סוף סוף מר דני אחרי שכמה עצות שלך חסכו לי נורופנים לכאבי ראש וכו')

אני מציע מתאר לניסוי:
ננסה כמובן מספר מכשולים מדרגות קושי שונות.
אבל ישנה עליה אחת (זאת שה WK2 לא עלה) שאותה כל אחד יבצע פעמיים.
פעם אחת במהירות איטית בלי משחקי גז אגרסיביים ופעם נוספת בסגנון חופשי (להלן: מה שצריך כדי לסיים למעלה)
כך נוכל לנטרל קצת יכולות נהג ולראות מה באמת הרכב יודע לעשות (או לא יודע רחמנא ליצלן)

חשבתי לדאוג לצילומים אבל אם אתה בעניין אילן אז אני מוכן לסכם את שעשועינו בכתב לטובת מכובדי הפורום.

ד"א ה- WJ נועל BF AT 245.70.16, מוגבה 3" IRO עם בילשטיינים 5100 ומנותק מייצב קדמי. אה ודיזל כמובן.

רוכברודאו
30-04-12, 21:22
חבר׳ה אם כבר אז כבר:

חייבים zj מוגבה וללא נעילות לאירוע (כאן אני קורא לארתור שקנה את שלי לבוא)

צריך להסריט את כל העניין ולדאוג שהרכבים יעברו את אותם מכשולים באותו הנתיב. אולי מישהו ממנהלי האתר ירים את הכפפה?

אחר כך נעלה ליוטיוב כדי שישמש כאורים ותומים לכל המתלבטים.

אם תעתיקו את המקום לחורשן גם אני אגיע (wj עם קיט איירון רוק 4״ + ספייסרים של .75 אינץ׳ ומערכת וורילוק תקינה)

לא שמתי לב לתגובתך.. לצערי לא אוכל להגיע לחורשן הפעם. אבל אם יסתדר לך לבוא מבטיח עוגיית עבאדי עם הקפה (רק לך)
בקשר ל ZJ - חובה לדעתי. נקווה שארתור קורא ומתייצב

Jacob80
30-04-12, 21:48
טוב, לפחות תייצרו סרט של האירוע הזה, שנראה מה הפסדנו.

grand
30-04-12, 23:04
וואלה, באמת הגיע הזמן לקצת עניין.
אם לא יהיו הפתעות אז גם אני אגיע,
האאממ.. ואם ה WJ יפשלו אז אשמח לשמש גיבוי כחוות דעת שניה..

gmb
01-05-12, 08:09
ד"א ה- WJ נועל BF AT 245.70.16, מוגבה 3" IRO עם בילשטיינים 5100 ומנותק מייצב קדמי. אה ודיזל כמובן.

הו הא... יש לך ג'אנטים וצמיגים במידה 16" .... אם לא יפריע לך, יהיה לך אכפת אם אגנוב לך צמיג אחד ואראה אם הוא מתיישב לי פיזית על הקליפר, השגתי כבר צמיגי 16" ואני עכשיו מחפש ג'אנט לרכב... ובכלל, לפני כל זה אני עדיין לא בטוח אם ג'אנט 16" אכן מתאים פיזית לרכב שלי... אם תוכל, אשמח לנסות וככה לדעת אם אני בכיוון הנכון, או שאני צריך לזנוח את הרעיון ולהחפש שוב פעם צמיגים מחדש והפעם בגודל 17"

נמרוד - מערד
01-05-12, 08:21
gmb
אין צורך לבדוק פיזית 16" מתאים בול.
נמרוד

גניסלב רונן
01-05-12, 19:37
X2 גם אני ....


וואלה, באמת הגיע הזמן לקצת עניין.
אם לא יהיו הפתעות אז גם אני אגיע,
האאממ.. ואם ה WJ יפשלו אז אשמח לשמש גיבוי כחוות דעת שניה..

artur78
01-05-12, 21:50
אשמח להגיעה
עם ZJ מוגבהה ללא נעליות אבל צמיגים 31'
אם זה מקובל אשמח לקבל פרטים אך מגעים למקום המפגש ( רצוי משהוא שניתן להכניס ל GPS ) אני לא מהאזור
ארתור

IlanHadar
01-05-12, 22:03
ארתור, ברוך הבא, אכן ZJ טוב שיגיע גם.

אני מניח שרוב הרכבים מוגבהים.

להגיע לבור בת:"א לא מסובך, תסתכל רחוב יוניסמן בת"א. דרומית אליו יש שטח נקי במפה עד לחוף הים, הגבול הדרומי זה תחנת הדלק. יש הרבה מאוד שבילים שחותכים לכיוון הים, נכנסים ומגיעים, אנחנו ניפגש ברחבה בצד הצפוני ליד הים.

שרשור מסודר ומיקום ל GPS ביום ה'.

מה עם WK2, עדיין חסר?

רוכברודאו
01-05-12, 23:11
נמרוד מדובר ב WK. לא WJ. רמי לדעתי עד 2006 נכנס 16" וב 2007 שינו את הגודל של הקליפר ב WK כך שזה בלתי אפשרי. בכל מקרה תרגיש חופשי לבלות עם הספייר 16 שלי...

WK2 עוד אין. אני אבדוק שוב מחר. אולי נפתח שרשור "מבוקש דחוף WK2 חי או מת" אם לא יתקדם כלום עד יום חמישי. נראה.

רונן פעם אחרונה נפגשנו כמדומני בפי גלילות כשהמפלץ הכחול חונה בצד. תספק השראה אם תדגים מה נוכל באמת לעשות עם ה WJ כשנהיה גדולים..

ארתור ברוך הבא. לדעתי גם עם 29" ה ZJ לועס בנחת את רוב האתגרים בבור, אז בשיפוט נתעלם מה 31"...

אילן, אני מציע אולי להיפגש ליד אנדרטת האופנוע המוכרת ע"מ למנוע בלבול האורחים.

אבשלום

eysham
02-05-12, 07:55
X2 גם אני ....

רונן... תשאיר את ה"ילדים" בבריכה של הקטנים... יש מציל.
אנחנו בעמוקים.

לצערי לא נראה לי שאוכל להגיע. ולשם שינוי זה לא רק בגלל מחירי הדלק...

איל

artur78
03-05-12, 05:59
יש אפשרות להקדים את המפגש ל 13:00

hollander
03-05-12, 07:59
בלי לפגוע - אתה נאיבי.
אם אתה חושב שמדובר בפלסטיקים, אשריך ושלא תגלה אחרת.. בדרך הקשה.
ברכב הקודם שלי לא מיהרתי מספיק בהתקנת המגן, הדומה למה שארנון העלה, והנזק היה "קצת" מעבר להחלפת הפלסטיקים...
אבל כל אחד ושיקוליו.

מחזק ! כמובן שללא מיגון סף זה רק עניין זמן עד שתפגע בבודי. בייחוד עם הגובה ומרחק הסרנים הזה. אני ראיתי את המיגון שבנו רוקסוליד עבור הרכב הזה, עפ״י דוגמא של מופאר, על התושבות המקוריות עם חלוקת עומס מירבית. אני ראיתי גם את המיגונים האלו עובדים קשה בציר המצלעות ומעלה זרון ומחזיקים את מלוא משקל הרכב עם מומנט תנועה, ומצילים אותו מנזק. לדעתי צריך גם למגן את הרכב מעבר למיגון גחון לטובת טיולי מדבר , יש שם הרבה פלסטיקה וחלקים חשופים למטה. בעניין ההגבהה יש רק שני קיטים זמינים בחו״ל , אבל בדגם כריות האוויר אתה לא צריך.

ניר

-->