התחברות

צפייה בגרסה מלאה : האם מומלץ לרתך דיפ' קדמי?



tomer wrx
01-05-12, 18:02
היי

אני בקרוב מתכוון להתקין נעילה אחורית אוטו'

לאחר קריאה של חומר בעיקר כאן באתר ראיתי שיש אפשרות לרתך את הדיפרנציאל הקדמי

האמת אהבתי מאוד את הרעיון רק באסה אחת קטנה היא שאין דרך חזרה

רציתי לשאול אם משהו כאן ביצע או יודע על העניין אשמח לתגובות מכל כיוון לפני שנחליט כן או לא

(ברשותי סמוראי עלים 94 כרגע סטנדרטי)

תודה

lizard
01-05-12, 18:26
בשום פנים ואופן לא לרתך את הדפרנציאל של הסרן הקדמי. לא לרתך ולא מיני או פול ספול.
במקרה הכי קיצוני- נעילה אוטומטית. עדיף נשלטת.

reuvenk
01-05-12, 18:50
אפשר לרתך זה הופך את ההגה לקשה אבל אפשר לנסוע ככה

עדיף נעילה אוטומטית

שגיא S
01-05-12, 19:21
יש כמה חבר׳ה עם גימני שנוסעים עם דיפ קדמי מרותך. לדעתי זה טעות

ואתה מאבד את ההגה לגמרי ב4על4.

ובכל מקרה אחרי שתשים נעילה אחורית לט בטוח שתצטרך קדמית.

ואם תרצה נעילה קדמית אז דבר איתי לפני..יש לי אוטומטית

GodsFather
02-05-12, 07:18
+1 על כולם.

tomer wrx
02-05-12, 09:47
דבר ראשון תודה רבה לכולם

אבל משהו מוכן להסביר לי למה לא

בכביש אני אסע עם לוקרים חופשיים אז איפה זה יפגע לי בדיוק בהיגוי ?

אם התכוונתם לשטח?

GodsFather
02-05-12, 09:56
המעט היגוי שיש עם נעילה אוטומטית קדמית ושעוד אפשר לשלוט בו, יעלם לחלוטין. לא תהיה לך שליטה.

אגב, חיפוש היה מניב לך שרשורים על דיונים דומים עם אותה מסקנה ואזהרה.

שגיא S
02-05-12, 10:18
אמיר שתדע לך שאני לא כזה מסכים איתך.

לי עם נעילה קדמית אוטומטית מקדימה יש הרבה היגוי...אמנם לא כמו שזה משוחרר. אבל אני לא מרגיש מוגבל או שקשה לי לסובב את ההגה או משהו כזה. אולי רק בעמידה סטטית בזוית על סלעים במקרים קיצוניים זה קרה לי

גילוי נאות : יש לי הגה כוח

GodsFather
02-05-12, 10:21
שגיא, שני דברים -

1. אני איתך לגבי זה שעם נעילה אוטומטית אפשר שיהיה היגוי, צריך רק לדעת לתפעל את הנעילה כראוי (זה גם מה שאמרתי מלכתחילה)
2. נסה פעם בלי הגה כוח, תראה איך כל הגזים יוצאים לך :)

tzagi
02-05-12, 10:28
אפשר, אבל מאד לא מומלץ
בניגוד לנעילה אוטומטית, אין מצב לשחרור עומסים (זה הר'צ'טינג ששומעים)
זה יוביל למשהו שבור, ניחוש שלי- הפעמון, וחוק מרפי קובע שזה יקרה בזמן והמקום הכי אי סימפטיים שאפשר....אז שווה לרתך כנגד המחיר זנות של 1510?

ishc
02-05-12, 10:58
לידיעה, בסמוראי 94, כדי להתקין 1510 מקדימה צריך להחליף את הדיפ׳ לדיפ׳ אחוריאו של מודל ישן יותר (אני חושב שעד 89).
החבר׳ה בג׳מני מרתכים את הדיפ׳ הקידמי מכיוון שהלתקין נעילה אוט׳ בסרן קידמי של ג׳ימני דורש שינויים שעלותם פשוט גבוהה.

GodsFather
02-05-12, 11:38
זה בהנחה ויד קודמת לא החליפה כבר כי שברה אותו :)

tomer wrx
02-05-12, 11:51
אני אגיד לכם למה חשבתי על ריתוך

רוב הטיולים שלי הם סוג של שבילים שנראים לי (אני בעצמי מתחיל) קלה עד בינונית קלה ואז מגיעים למעבר עם עבירות רצינית (לא יודע לדרג רמה)

ושם אני משלב את ה 4X4 את הלוקרים אני נועל כבר בתחילת הטיול

אני מתאר שגם אצלכם זה דומה בטיולים מגיעים על שבילים יחסית קלים עד לאטרקציה המתוכננת

העליות עדיין לא רלוונטיות כי את הריתוך לא אני אבצע

שוב תודה

GodsFather
02-05-12, 11:55
עדיין, היגוי עם נעילה אוטומטית קיים ועם ריתוך לא.

בנוסף, כמו שאמרו - לחצים על המערכת. מדובר גם ככה בקיסמי שיניים, אז לא לאפשר פריקת לחץ ואז אתה תקוע.

ואם העלויות לא רלוונטיות, על אחת כמה וכמה נעילה אוטומטית ולא ריתוך.

reuvenk
02-05-12, 16:54
עם נעילה אוטומטית אפשר לנסוע 2X4 ולוקרים נעולים ואז כמעט לא מרגשים או בכלל לא מרגישים את הנעילה
עם אתה מרתך גם ב 2X4 ההגה קשה ולא נעים בכלל
נסעתי עם נעילה קידמית שנה וחצי בערך והיום אני הסרן הקידמי מרותך, אפשר לנסוע ככה עדיף נעילה
בג'ימיני מרתכים את הסרן הקידמי בגלל שממודל מסוים ( אני לא בטוח איזה אולי 2005 ) יש בקורונה 8 חורים ולא 10 ( כמו בסמוראי ) ואז היא לא מתאימה לקייס של סמוראי
אז אין שום אפשרות לנעילה אוטומטית אלה רק ARB מקורי

benza
02-05-12, 20:36
היי

אני בקרוב מתכוון להתקין נעילה אחורית אוטו'

רוב הטיולים שלי הם סוג של שבילים שנראים לי (אני בעצמי מתחיל)



מספיק לקרוא את שני המשפטים האלה כדי להגיד לך - לאט לאט... הייתי אפילו מחכה עם הנעילה האחורית, צובר עוד קצת נסיון, מכיר את הרכב, את היכולות והמגבלות שלו. אח"כ מתקין את הנעילה, לומד שוב.. וכך הלאה.

להתקין דבר ראשון נעילה יכול גם להיות מסוכן אם אתה לא מכיר מספיק טוב את הרכב ולא צברת קצת נסיון בשטח

tomer wrx
03-05-12, 00:08
מספיק לקרוא את שני המשפטים האלה כדי להגיד לך - לאט לאט... הייתי אפילו מחכה עם הנעילה האחורית, צובר עוד קצת נסיון, מכיר את הרכב, את היכולות והמגבלות שלו. אח"כ מתקין את הנעילה, לומד שוב.. וכך הלאה.

להתקין דבר ראשון נעילה יכול גם להיות מסוכן אם אתה לא מכיר מספיק טוב את הרכב ולא צברת קצת נסיון בשטח

תגובה לעניין (ולא בציניות)

אבל אני חושב שאני כבר מכיר את הרכב הוא איתי כמעט שנתיים

בהתחלה לא ירד הרבה לשטח אבל לאחרונה כל סוף שבוע הוא בשטח

התוכנית היא מיגונים הגבהה ונעילה אחורית לאו דווקא בסדר הזה

אבל תודה לכולם ירדתי מעניין הריתוך ונעילה קדמית

תודה על התגובות

-->