בשום פנים ואופן לא לרתך את הדפרנציאל של הסרן הקדמי. לא לרתך ולא מיני או פול ספול.
במקרה הכי קיצוני- נעילה אוטומטית. עדיף נשלטת.
היי
אני בקרוב מתכוון להתקין נעילה אחורית אוטו'
לאחר קריאה של חומר בעיקר כאן באתר ראיתי שיש אפשרות לרתך את הדיפרנציאל הקדמי
האמת אהבתי מאוד את הרעיון רק באסה אחת קטנה היא שאין דרך חזרה
רציתי לשאול אם משהו כאן ביצע או יודע על העניין אשמח לתגובות מכל כיוון לפני שנחליט כן או לא
(ברשותי סמוראי עלים 94 כרגע סטנדרטי)
תודה
האישה=אימפרזה T הפילגש= סמוראי
בשום פנים ואופן לא לרתך את הדפרנציאל של הסרן הקדמי. לא לרתך ולא מיני או פול ספול.
במקרה הכי קיצוני- נעילה אוטומטית. עדיף נשלטת.
אפשר לרתך זה הופך את ההגה לקשה אבל אפשר לנסוע ככה
עדיף נעילה אוטומטית
יש כמה חבר׳ה עם גימני שנוסעים עם דיפ קדמי מרותך. לדעתי זה טעות
ואתה מאבד את ההגה לגמרי ב4על4.
ובכל מקרה אחרי שתשים נעילה אחורית לט בטוח שתצטרך קדמית.
ואם תרצה נעילה קדמית אז דבר איתי לפני..יש לי אוטומטית
2 נעילות - לאט לאט - ולעלות
+1 על כולם.
לא הגעתי לראש שרשרת המזון כדי להיות צמחוני!
מחפש רוכש לזוג כליות במצב טוב,כולל עבודה...
דבר ראשון תודה רבה לכולם
אבל משהו מוכן להסביר לי למה לא
בכביש אני אסע עם לוקרים חופשיים אז איפה זה יפגע לי בדיוק בהיגוי ?
אם התכוונתם לשטח?
האישה=אימפרזה T הפילגש= סמוראי
המעט היגוי שיש עם נעילה אוטומטית קדמית ושעוד אפשר לשלוט בו, יעלם לחלוטין. לא תהיה לך שליטה.
אגב, חיפוש היה מניב לך שרשורים על דיונים דומים עם אותה מסקנה ואזהרה.
לא הגעתי לראש שרשרת המזון כדי להיות צמחוני!
מחפש רוכש לזוג כליות במצב טוב,כולל עבודה...
אמיר שתדע לך שאני לא כזה מסכים איתך.
לי עם נעילה קדמית אוטומטית מקדימה יש הרבה היגוי...אמנם לא כמו שזה משוחרר. אבל אני לא מרגיש מוגבל או שקשה לי לסובב את ההגה או משהו כזה. אולי רק בעמידה סטטית בזוית על סלעים במקרים קיצוניים זה קרה לי
גילוי נאות : יש לי הגה כוח
2 נעילות - לאט לאט - ולעלות
שגיא, שני דברים -
1. אני איתך לגבי זה שעם נעילה אוטומטית אפשר שיהיה היגוי, צריך רק לדעת לתפעל את הנעילה כראוי (זה גם מה שאמרתי מלכתחילה)
2. נסה פעם בלי הגה כוח, תראה איך כל הגזים יוצאים לך![]()
לא הגעתי לראש שרשרת המזון כדי להיות צמחוני!
מחפש רוכש לזוג כליות במצב טוב,כולל עבודה...
אפשר, אבל מאד לא מומלץ
בניגוד לנעילה אוטומטית, אין מצב לשחרור עומסים (זה הר'צ'טינג ששומעים)
זה יוביל למשהו שבור, ניחוש שלי- הפעמון, וחוק מרפי קובע שזה יקרה בזמן והמקום הכי אי סימפטיים שאפשר....אז שווה לרתך כנגד המחיר זנות של 1510?
פתרונות אלגנטיים לבעיות יבוא מארה'ב לישראל [email protected](זכויות יוצרים: קובי ט.)
לידיעה, בסמוראי 94, כדי להתקין 1510 מקדימה צריך להחליף את הדיפ׳ לדיפ׳ אחוריאו של מודל ישן יותר (אני חושב שעד 89).
החבר׳ה בג׳מני מרתכים את הדיפ׳ הקידמי מכיוון שהלתקין נעילה אוט׳ בסרן קידמי של ג׳ימני דורש שינויים שעלותם פשוט גבוהה.
סמוראי->סמוראי ארוך->גראנד ויטרה->פאג'רו Q->האנטר->Quigley 4x4 Chevy Van
זה בהנחה ויד קודמת לא החליפה כבר כי שברה אותו![]()
לא הגעתי לראש שרשרת המזון כדי להיות צמחוני!
מחפש רוכש לזוג כליות במצב טוב,כולל עבודה...
אני אגיד לכם למה חשבתי על ריתוך
רוב הטיולים שלי הם סוג של שבילים שנראים לי (אני בעצמי מתחיל) קלה עד בינונית קלה ואז מגיעים למעבר עם עבירות רצינית (לא יודע לדרג רמה)
ושם אני משלב את ה 4X4 את הלוקרים אני נועל כבר בתחילת הטיול
אני מתאר שגם אצלכם זה דומה בטיולים מגיעים על שבילים יחסית קלים עד לאטרקציה המתוכננת
העליות עדיין לא רלוונטיות כי את הריתוך לא אני אבצע
שוב תודה
האישה=אימפרזה T הפילגש= סמוראי
עדיין, היגוי עם נעילה אוטומטית קיים ועם ריתוך לא.
בנוסף, כמו שאמרו - לחצים על המערכת. מדובר גם ככה בקיסמי שיניים, אז לא לאפשר פריקת לחץ ואז אתה תקוע.
ואם העלויות לא רלוונטיות, על אחת כמה וכמה נעילה אוטומטית ולא ריתוך.
לא הגעתי לראש שרשרת המזון כדי להיות צמחוני!
מחפש רוכש לזוג כליות במצב טוב,כולל עבודה...
עם נעילה אוטומטית אפשר לנסוע 2X4 ולוקרים נעולים ואז כמעט לא מרגשים או בכלל לא מרגישים את הנעילה
עם אתה מרתך גם ב 2X4 ההגה קשה ולא נעים בכלל
נסעתי עם נעילה קידמית שנה וחצי בערך והיום אני הסרן הקידמי מרותך, אפשר לנסוע ככה עדיף נעילה
בג'ימיני מרתכים את הסרן הקידמי בגלל שממודל מסוים ( אני לא בטוח איזה אולי 2005 ) יש בקורונה 8 חורים ולא 10 ( כמו בסמוראי ) ואז היא לא מתאימה לקייס של סמוראי
אז אין שום אפשרות לנעילה אוטומטית אלה רק ARB מקורי
מספיק לקרוא את שני המשפטים האלה כדי להגיד לך - לאט לאט... הייתי אפילו מחכה עם הנעילה האחורית, צובר עוד קצת נסיון, מכיר את הרכב, את היכולות והמגבלות שלו. אח"כ מתקין את הנעילה, לומד שוב.. וכך הלאה.
להתקין דבר ראשון נעילה יכול גם להיות מסוכן אם אתה לא מכיר מספיק טוב את הרכב ולא צברת קצת נסיון בשטח
האישה=אימפרזה T הפילגש= סמוראי
שמרו על קשר