צפייה בגרסה מלאה : איך ה- Discovery 3 כרכב משומש?
היה לי 2 ואני אשמח לחזור לאקזמפלר טוב אבל גם החדשים ביותר מביניהם כבר בני 10 ומנסיון - אמינות זה לא הצד החזק שלהם.
יש לחברים כאן נסיון עם ה-3 מהשנים הראשונות (2005-2007)?
הכוונה היא להגיע לרכב עם נטיית שטח רגועה, כזה שמאפשר לטייל בשלווה בכל מסלול מסומן, לא מחפש אתגרי עבירות.
את ה-2 שהיה לי קצת מיגנתי, הגבהתי ע"י החלפת בולמים וקפיצים (היה ללא כריות אוויר מאחור), צמיגי BF - וזה הספיק.
גם ה-3 יכול לעבור מסכת שיפורים מינימאלית שכזאת או שהמערכות האלקטרוניות שם מסבכות את כל העניין?
והשאלה הבאמת מהותית - אמינות כללית של ה-3?
אני מחפש דגם עם אבזור הכי מועט שיש, כמה שפחות אלקטרוניקה וחשמל - אבל איך עומדים המנוע, גיר ושאר המכללים העיקריים במבחן הזמן?
עזרה תתקבל בברכה.
1.עניין עם הצמיגים-תשכח
2.אמינות כללית-כמו P38-RANGE ROVER
3.ללא סרן חי
4.הכריות קדמיים ואחוריים
5.תקוני צד-תשכח
6.ים של אלקטרוניקה
DISCO2-ג'יפ ופריווט באותו כוס
DISCO3,4-פריווט4X4
תודה, גרשון. ממצה ופסקני...
פחות או יותר מה שחשבתי.
כנראה שה-2 יותר מתאים, אפשר לקנות אחד ואת ההפרש לשים בצד ולשמור לתיקוני גיר, ABS, שמן בצמה וכל שאר הבעיות המוכרות.
איציק - 4X6ZH
10-02-13, 10:50
גרשון במשפט ים של אלקטרוניקה
למה בדיוק אתה מתכוון ?
לכנרת ...לים המלח .... לים התיכון .
או אולי למשולש ברמודה ?!
איציק
BackDoorMan
10-02-13, 10:56
קרא פה:
http://landroverhell.com/article/2260/
מצטרף לשאלה עבור חבר
איך ה3 מבחינת אמינות בהנחה שברור לרוכש שלא מדובר בזולל סלעים.
מי יודע אם ה SE2 2005 הגיע עם כריות אוויר?
ההתלבטות על הפרק היא בין פג'רו 2006 , דיסקו 3 2005 ורקסטון 2010 שמור במיוחד.
תודה.
Moish Avrahami
10-02-13, 15:36
להשלמת מה שגרשון ציין ולמעוניינים, כדאי גם לדעת שקימת אופציה לדיסקו 3,ברמת גימור בסיסית S,
הדגם הזה מאובזר "ומחושמל"פחות, ואינו מצויד במערכת Terrain response. המתלים מצוידים ברביעיית קפיצי סליל במקום מתלי אויר.
שלדה/מרכב, מנוע/גיר, זהים לגרסאות היקרות יותר.
חמישה מושבים במקום שבעה.
בעיית הצמיגים קצת פחות בעייתית כבדיסקו 4, כי ניתן ואפשרי להתקין חישוקי 17".,
נוסטלגיה - מבחן דרכים ראשון לדיסקו 3 החדש (http://www.jeepolog.com/forums/content.php?r=1182-jeepolog-archive), שנת 2005.
אני זוכר את הדיסקו לטובה מהמבחן ההוא - אולי כי זה היה אחד הימים - והלילות - הקרים ביותר שחוויתי בהר הנגב, ובדיסקו היה בהחלט נעים יותר מאשר בדפנדר הפתוח של ארז שליווה אותנו... ישננו בנחל נקרות, עלינו את מעלה רמון, את נחל אלות וחורשה וטיפסנו ממאגורת חורשה לכביש 10. היה לנו פאנצ'ר אחד בלבד, למזלנו.
http://www.jeepolog.com/UserFiles/Image/with_watermark/test_discovery3_2005/landrover_discovery_3_review12.jpg
הרכב תמיד הרשים. יש דבר אחד שאתה חייב לבדוק - האם זמין ומשתלם להרכיב חישוקי 17 אינץ' (כמו שמויש המליץ) וצמיגי שטח בחתך נורמלי (אל תשאל שאלות קיטבג על "רישוי" - האם הדיסק והקליפר מאפשרים התקנת חישוק 17, ומה העלות והזמינות של חישוקים כאלו). זה Go/NoGo לפני שאתה בכלל מדבר על אמינות.
ג'נט 17' של ב.מ.וו X5 מתאים.
ב 3 יש אפשרות להרכיב חישוקים נורמליים וצמיגים נורמליים לשטח. החישוקים שרוב מי שמטייל התקין לקוחים מ ב.מ.וו ו"המזרח" מאשרים את המידה הזו.
הדיסקברי 3 הכחול שליווה את המבחן של לנדקרוזר 200 היה עם צמיגי שטח "מקוריים" וכמוהו הדיסקברי 3 הכתום עם ה X עליו שטיילנו בו אחרי המפגש של השנה שעברה.
אסף.
אני חולק על המלעיזים
היו לי 2 כולל נסיעות שטח ואפילו בירדן
אמינות כמו כל לנדרובר עבירות מדהימה
צמיגים החלפתי לגנטים במו
נוחות ללא תחרות כולל מול מרצדס
הדיסקו 3 הכחול ההוא היה עם חישוקים 18' וצמיגי AT של פדרל או משהו דומה. זו היתה האופציה ה"קשוחה" עבור דיסקו 3.
אני זוכר מכל מיני השקות בחו"ל צמיגי שטח של ממש, כולל MTR, עם דופן בחתך נמוך (50,55 וכו') שמיועדים גם לחישוקי 18 ו-19.
דרור, אלו צמיגי ה 18 :
http://www.jeepolog.com/UserFiles/Image/with_watermark/disco4_gs/discovery4_001.JPG
לא רעים בכלל בשטח.
וכאמור, החלפה לחישוקי 17 של ב.מ.וו גם מאושרת על ידי המזרח.
אסף.
דרור, צודק, אבל מה זה משנה? לדייק בפרטים הלא חשובים במקום לשים לב שיש צמיגים סבירים במידה 18 אינצ' ומתאימים לרכב? זו היתה הסוגייה וזה הפתרון לסוגייה.
אסף.
כן, "יש צמיגים".
כמו שאמרתי, יש בעולם גם צמיגי MT למידות האלה. לא, אין להשיג אותם בפנצ'ריה הסמוכה לביתך. לך ליבואן, תזמין.
הצמיג הזה (פדרל משהו) היה באמת סביר לגמרי ואפילו קצת יותר מזה, בהתחשב בעובדה שזה מה שקיבלנו והיינו צריכים לחיות עם זה יומיים. כאמור, היה באמת לא רע בכלל, ובכלל זה עדיף על צמיגי הכביש שתקבל אם תקנה מהם אוטו כזה.
יודע מה זה הזכיר לי? השקות בחו"ל שאתה נוהג בכביש ברכב עם צמיגי כביש, ושלכבוד קטע נהיגת השטח אתה מקבל רכב אחר, עם צמיגי "שטח"...
מה אני חושב על הצמיגים במכוניות כאלה? שהם קקה. עדינים, יקרים, מידות לא נפוצות. המבחר מאוד מצומצם, כשאתה צריך להחליף צמיגים, אין לך את הפריבילגיה לבחור יצרן ודגם.
גם אם מצאת משהו עם סוליה בפרופיל AT או אפילו הזמנת צמיג כמו MTR שהוא משהו שבין AT ל-MT, עדיין אתה תקוע עם דופן בחתך 55 או 60, שזה חתך נמוך ו"ספורטיבי" שגם בצמיג קצת יותר "קשוח", לא מאפשר לך להוריד אוויר בלי להזיק לדופן הצמיג. בשטח, צמיגים במידות כאלה לא מסוגלים ליישר קו עם פוטנציאל היכולת של הדיסקברי 3. אני מהמר מה שיתקע אותו בשטח, עוד הרבה-הרבה לפני תקלות לנדרובר טיפוסיות כמו התחממויות, בעיות חשמל/אלקטרוניקה, ציריות גזורות או נזילות שמן - אלה הצמיגים, או כמו שנמרוד כתב יפה במבחן ההוא - הפנצ'ר השני.
מומלץ מאוד לעבור לחישוק 17 של ב.מ.וו. זה מאפשר לכם צמיגים בחתך 65 או 70 שכבר מתחיל להיראות קצת יותר אנושי, יש בו יותר אוויר וגם מבחר הדגמים אולי גדול יותר. אם חברת המזרח מאשרת את זה? הכי טוב. הרווחתם פעמיים.
אני לא מכיר את הרכב. נראה לי שהוא באמת אחלה למבחן שטח של יום או יומיים בחסות היבואן אבל אף אחד מהממליצים לא היה באמת חושב לקנות אחד כזה בלי לברר טוב טוב את הצד התחזוקתי שחשוב לא פחות מביצועי שטח או צמיגים ועדיין לא שמענו מידע רלוונטי כזה.
אני בטוח שיש כאן קוראים עם דיסקו 3 או 4 ויכולים להרים את הכפפה ולתת סקירה של טיפולים ותיקונים לאורך זמן.
אני לא מכיר את הרכב. נראה לי שהוא באמת אחלה למבחן שטח של יום או יומיים בחסות היבואן אבל אף אחד מהממליצים לא היה באמת חושב לקנות אחד כזה בלי לברר טוב טוב את הצד התחזוקתי שחשוב לא פחות מביצועי שטח או צמיגים ועדיין לא שמענו מידע רלוונטי כזה.
אני בטוח שיש כאן קוראים עם דיסקו 3 או 4 ויכולים להרים את הכפפה ולתת סקירה של טיפולים ותיקונים לאורך זמן.
+1..
לא יודע להגיד כלום על הרכב או הבעלים...אבל סרטון שראיתי ביוטיוב
http://www.youtube.com/watch?v=Rs4TNfBSixM
http://www.youtube.com/watch?v=nFlYDKYEXDs
לאבי היה דיסקו3 מודל 2005 למשך כ4 שנים ומעל 200,000 קמ.
בגדול רחפת בכביש ובשטח וכל עוד מדברים על עבירות בינונית עד קשה הוא עובר כמעט הכל בלי דרמות ועם בקרת משיכה מצוינת.
במשך הזמן היו כמה בעיות בגיר ובמנוע שטופלו כולן במסגרת האחריות (כבר לא זוכר בדיוק מה אבל התבטא בעיקר בגמגום של הרכב במצבים מסוימים)
שום בעיה שתקועה אותנו או השביתה את הרכב.
הסחירות לא מציאה גדולה מה שיכול לעזור לך למצוא רכב אולי משנתון מעט מתקדם יותר ובמצב טוב במחיר אטרקטיבי.
אחרי הדיסקו אבי עבר לאודי q5 ולפני כשלושה חודשים חזר לממלכה הבריטית עם דיסקו 4 :) בכל זאת כבר 17 שנה שיש לפחות בריטי אחד בחניה (בשיא היו שלושה)
גלעד
הטעות של כולנו בסיסית, ונובעת מאי הכרת תרבות הרכישה של מכוניות כאלה.
זה רכב פרימיום - הוא מורכב, הוא מסובך, הוא עמוס טכנולוגיה, הוא יקר לקנייה, הוא יקר לתחזוקה. הוא מיועד ללקוחות אמידים/עשירים.
הם רוכשים אותו כשהוא חדש מהניילון. נהנים מהאמינות היחסית של רכב חדש, נהנים מאחריות.
רוב רוכשי מכוניות יוקרה נוטים להחליף רכב בחדש אחרי פרקי זמן קצרים יחסית, ולא מספיקים להיתקל בבעיות אקוטיות. יש כאלה שמחליפים מכוניות אחרי חודשי שימוש ספורים, ולא כי הן לא טובות. פשוט כי בא להם על דגם חדש יותר, משוכלל יותר, מגניב יותר.
ההוא מהקישור של שימי, סביר להניח שנפל על "לימון" ולדעתי לא בדיוק מייצג אפילו במותג כמו לנדרובר שרקורד האמינות שלו, לכאורה יותר בעייתי משל יצרנים אחרים.
אבל מה קורה עם רכב עמוס טכנולוגיה כזה אחרי כמה וכמה שנים? אני לא יודע. אני גם לא רוצה לדעת.
מה שאני כן יודע - מכונית לעשירים נשארת כזו גם אחרי שערכה צונח לכ-20% ממה שהיה כשהיתה חדשה ופתאום היא כמעט בהישג ידו של מעמד הביניים.
הערך צנח, פוטנציאל התקלות גדל, אבל החלפים נשארים יקרים, הטיפול נשאר מורכב. היא נשארת מכונית לעשירים.
כשהבעלים השלישי/רביעי הוא כבר לא איש עשיר שמסוגל לפוצץ אלפים על כל תיקון קטן, התחזוקה של הרכב מתחילה להתדרדר והוא יהפוך מהר מאוד לנבלה סרוחה. זה נכון לא רק ללנדרובר אלא לכל מכונית יוקרה משומשת.
תחשבו פעמיים.
הטעות של כולנו בסיסית, ונובעת מאי הכרת תרבות הרכישה של מכוניות כאלה.
זה רכב פרימיום - הוא מורכב, הוא מסובך, הוא עמוס טכנולוגיה, הוא יקר לקנייה, הוא יקר לתחזוקה. הוא מיועד ללקוחות אמידים/עשירים.
הם רוכשים אותו כשהוא חדש מהניילון. נהנים מהאמינות היחסית של רכב חדש, נהנים מאחריות.
רוב רוכשי מכוניות יוקרה נוטים להחליף רכב בחדש אחרי פרקי זמן קצרים יחסית, ולא מספיקים להיתקל בבעיות אקוטיות. יש כאלה שמחליפים מכוניות אחרי חודשי שימוש ספורים, ולא כי הן לא טובות. פשוט כי בא להם על דגם חדש יותר, משוכלל יותר, מגניב יותר.
ההוא מהקישור של שימי, סביר להניח שנפל על "לימון" ולדעתי לא בדיוק מייצג אפילו במותג כמו לנדרובר שרקורד האמינות שלו, לכאורה יותר בעייתי משל יצרנים אחרים.
אבל מה קורה עם רכב עמוס טכנולוגיה כזה אחרי כמה וכמה שנים? אני לא יודע. אני גם לא רוצה לדעת.
מה שאני כן יודע - מכונית לעשירים נשארת כזו גם אחרי שערכה צונח לכ-20% ממה שהיה כשהיתה חדשה ופתאום היא כמעט בהישג ידו של מעמד הביניים.
הערך צנח, פוטנציאל התקלות גדל, אבל החלפים נשארים יקרים, הטיפול נשאר מורכב. היא נשארת מכונית לעשירים.
כשהבעלים השלישי/רביעי הוא כבר לא איש עשיר שמסוגל לפוצץ אלפים על כל תיקון קטן, התחזוקה של הרכב מתחילה להתדרדר והוא יהפוך מהר מאוד לנבלה סרוחה. זה נכון לא רק ללנדרובר אלא לכל מכונית יוקרה משומשת.
תחשבו פעמיים.
1++
+1,
כך תמיד טענתי.......
קונים רכב שעלה 500-600 אלף שקל ב 150 אלף !!!
אגב הבעיה ידועה גם בפרייווטים, תראו איך רוב ה BMW והמרצדסים מהשנים 2003-2005, רובן גרוטאות, היות והתחזוקה יקרה מאוד ואז מתחילות הקומבינות !!!
הן עדיין לא גרוטאות, אבל הן יהיו.
כשרכב שיצא מזמן מהאחריות בוקר בהיר אחד לא מניע... בודקים בודקים בודקים, ואז מתברר שצריך להחליף לוח מחוונים קומפלט כי זה מרכז העצבים של האוטו. חלק חדש עולה סכום של שש ספרות... אז בעל האוטו שמשוכנע ששודדים אותו, רוכש באירופה את אותו מכלול ברבע מחיר (ועדיין חמש ספרות), מביא לארץ, ומתברר שזה לא מתאים כי צריך לוח שמקודד לאוטו הספציפי שלו...
ראיתם פעם מבפנים דיפרנציאל של מכונית כזו? גיר? מערכת חשמל?
זה מה שמצפה למי שרוצה מכונית יוקרה משומשת. לכו על פשטות. רק פשטות.
הייתי צריך לראות את זה מגיע... :-)
הכוונה שלי ממש לא לקנות מפלצת אלא רכב שימושי. יש הבדל.
אם אני צריך לסכם, דיסקו 3 בגימור S שלדעתי קיימים רק משנת 2006 וגם אז הם נדירים מאוד, לפי מה שיצא לי (לא) לראות בלוחות. ואז להחליף להם לג'נטים של X5 + צמיגים.
רק לקבל סדרי גודל של מחיר, החלפת הג'נטים + צמיגים היא עניין של כ- 10,000 ש"ח, לא?
יותר ויותר אני משתכנע שאם אני הולך לכיוון של SUV שאמור לעשות הכל, דיסקו 2 זה כנראה הפתרון.
חפש בפירוקיות.
X5 זה אוטו די נפוץ בישראל - יש במדינה הזו המון ערסים עשירים....
ג'נט 17 המקורי קטן להם בעיניים והם אוהבים להחליף לכל מיני תפלצות ענקיות בקוטר 19-20-22.
הייתי צריך לראות את זה מגיע... :-)
הכוונה שלי ממש לא לקנות מפלצת אלא רכב שימושי. יש הבדל.
אם אני צריך לסכם, דיסקו 3 בגימור S שלדעתי קיימים רק משנת 2006 וגם אז הם נדירים מאוד, לפי מה שיצא לי (לא) לראות בלוחות. ואז להחליף להם לג'נטים של X5 + צמיגים.
רק לקבל סדרי גודל של מחיר, החלפת הג'נטים + צמיגים היא עניין של כ- 10,000 ש"ח, לא?
יותר ויותר אני משתכנע שאם אני הולך לכיוון של SUV שאמור לעשות הכל, דיסקו 2 זה כנראה הפתרון.
DISCO3 2005-אל תתקרב...
DISCO2 TD5-שווה כפול,גם לא SUV
מה שאני כן יודע - מכונית לעשירים נשארת כזו גם אחרי שערכה צונח לכ-20% ממה שהיה כשהיתה חדשה ופתאום היא כמעט בהישג ידו של מעמד הביניים.
הערך צנח, פוטנציאל התקלות גדל, אבל החלפים נשארים יקרים, הטיפול נשאר מורכב. היא נשארת מכונית לעשירים.
כשהבעלים השלישי/רביעי הוא כבר לא איש עשיר שמסוגל לפוצץ אלפים על כל תיקון קטן, התחזוקה של הרכב מתחילה להתדרדר והוא יהפוך מהר מאוד לנבלה סרוחה. זה נכון לא רק ללנדרובר אלא לכל מכונית יוקרה משומשת.
תחשבו פעמיים.
מסכים לחלוטין. אבל צריך לזכור שהאתר התבגר, חלק מהתפרנים של פעם הצליחו כלכלית.
מי שקונה רכב כזה, או דומה, מודע לסיכון בעלויות.
מצאת רכב טוב, יש לך כסף לטיפולים ותקלות, לך על זה.
BackDoorMan
11-02-13, 10:26
דרור, לא הייתי כזה פסקני.
אולי אפשר לקנות יגואר S טייפ, זאת מונדיאו בתחפושת וסביר להניח שחלקים למונדיאו זהים אך זולים יותר מיגואר,
השאלה כמה אחוזים מרכב יוקרה שהפך לחטיבה ביצרן עממי חולק עם רכב בסיסי המשותף לו.
חוצמזה בקישור שהבאתי זה לא סיפור של דיסקו אחד אלא הרבה נוספים, שוטט קצת באתר וקרא את סיפורי ה"זוועה".
אנקטודה: סטיב ג'ובס היה שוכר לחצי שנה בסוג של ליסינג אאל"ט תפעולי, כל פעם מרצדס AMG E 55,
בעיקר כדי להמנע מהצבת לוחית הרישוי,
הסתבר כי הוא גילה פרצה בתקנות הרכב בקליפורניה, המאפשרת בחצי השנה הראשונה להשאיר את חזית הרכב נקייה.
"
אני הכרתי בעלי דיסקו 3 מרוצים. אפילו מאוד.
רק מה? הם קונים חדש. נוסעים שנתיים-שלוש, ושוב מחליפים בטרייד אין לאחד חדש.
סיפור ממכר קרוב שהיה בעל דיסקברי 3 בתחום האחריות.
כחודשיים לפני תום האחריות כסא הנהג היה שוקע ללא התראה מוקדמת, מושבים חשמלים...
הכניס ל"מזרח", החליטו על החלפת מושב בחדש בעלות של 25K, כן 25K תבין ותקילין, למזלו היה באחריות.
מכר את הרכב אחרי שנה מהמקרה, חומר למחשבה.
לגבי ג'אנטים לדיסקברי 4, מכיוון שלא ניתן להתקין ג'אנטים קטנים יותר עקב מגבלת הגודל של הצלחות בלמים, אולי ניתן להתקין ספייסרים של 30 מ"מ ואז להתקין איזה ג'אנט שרוצים ועליו איזה צמיגים שרוצים (במגבלות המרכב והכנפונים כמובן).
בשבת האחרונה קיבלנו שוב תזכורת לעובדה המוגמרת שהיכולות התיאורטיות של הרכבים הללו, גבוהות מאות מונים ממה שהצמיגים שלהם מסוגלים לשאת.
בסופו של דבר מה שקובע זה לא מהלך המתלים, ולא הנעילות, ולא המומנט מהמנוע, ולא עלות התחזוקה, אלא הצמיגים. הבעיה היא לא הפנצ'ר הראשון (והזחילה הביתה ב-80 קמ"ש על צמיג חלופי "חוסך מקום ומשקל"), אלא הפנצ'ר השני...
לא יעזור לאף אחד - ועם כל הכבוד לטכנולוגיה וליכולות התיאורטיות - "רכב שטח" שמוגבל לחישוקי 19' ולצמיגי כביש בחתך 50 שנקרעים לחתיכות על שביל פשוט שפרייבטים פשוטים (שעולים קומפלט כמו סט צמיגים של SUV מודרני שכזה)נוסעים בו בלי בעיה, הוא לא רכב שטח ולעולם גם לא יהיה.
מסכים לחלוטין עם האדמו"ר ברלי; אני הייתי עוד יותר מבוהל וקניתי TDI300, כי פחדתי מעלות התיקונים של TD5, אבל פה אולי הגזמתי - הוא לא יקר בטירוף, אם כי יש בו הרבה אלקטרוניקה, חיישנים, גיר אלקטרוני, וכיו"ב. נראה לי ש-TD5 בסיידר אבל מ-3, כבר הייתי מאוד חושש.
ואם למישהו יש תקציב פתוח לתיקונים, אז הייתי משקיע את זה בקניית רכב פחות מרוט.
1.עניין עם הצמיגים-תשכח
2.אמינות כללית-כמו P38-RANGE ROVER
3.ללא סרן חי
4.הכריות קדמיים ואחוריים
5.תקוני צד-תשכח
6.ים של אלקטרוניקה
DISCO2-ג'יפ ופריווט באותו כוס
DISCO3,4-פריווט4X4
DISCO3,4-פריווט4X4...
היינו בטיול בדרום לפני כ-5 שנים עם שיירת לנדרובר - דיפנדר 90 משופר (שלי) - דרופקיט, צמיגי bf mud ועוד תופינים
דיסקו 2 סטנדרטי (היה בערך בן 3) , דיסקו 3 ממוגן עם צמיגי ג׳נרל at ופרילנדר.
עבירות בינונית עם נקודות קשות.
הדיפנדר עבר הכל בכוחות עצמו ודי באלגנטיות. דרדרת היתה קצת בעייתית אבל הגענו למעלה.
הפרילנדר הגיע למעלה לרב בכחות עצמו תחת מחאה ועם עזרה איפה שהיה צריך (האמת עבירות מפתיעה אבל לא חזרנו על זה שוב )
הדיסקו 2 עבר הכל בצורה די חלקה וללא מאמץ
הדיסקו 3 פשוט זלזל בכל עלייה, לא משנה עם דרדרת או בלי דרדרת ולא משנה הזווית. אחותי הקטנה נהגה בו ועברה הכל בלי למצמץ ובלי להתאמץ.
בדרך הביתה אני לא צריך להגיד לכם מי הגיע הביתה ראשון והכי בנוחות...
אין ספק שהוא מסובך ויקר יותר לתחזוקה אבל בשטח אין לו מתחרים ב 99% מהמקרים, גם מול כלים פשוטים ומשופרים.
היינו בטיול בדרום לפני כ-5 שנים עם שיירת לנדרובר - דיפנדר 90 משופר (שלי) - דרופקיט, צמיגי bf mud ועוד תופינים
דיסקו 2 סטנדרטי (היה בערך בן 3) , דיסקו 3 ממוגן עם צמיגי ג׳נרל at ופרילנדר.
עבירות בינונית עם נקודות קשות.
הדיפנדר עבר הכל בכוחות עצמו ודי באלגנטיות. דרדרת היתה קצת בעייתית אבל הגענו למעלה.
הפרילנדר הגיע למעלה לרב בכחות עצמו תחת מחאה ועם עזרה איפה שהיה צריך (האמת עבירות מפתיעה אבל לא חזרנו על זה שוב )
הדיסקו 2 עבר הכל בצורה די חלקה וללא מאמץ
הדיסקו 3 פשוט זלזל בכל עלייה, לא משנה עם דרדרת או בלי דרדרת ולא משנה הזווית. אחותי הקטנה נהגה בו ועברה הכל בלי למצמץ ובלי להתאמץ.
בדרך הביתה אני לא צריך להגיד לכם מי הגיע הביתה ראשון והכי בנוחות...
אין ספק שהוא מסובך ויקר יותר לתחזוקה אבל בשטח אין לו מתחרים ב 99% מהמקרים, גם מול כלים פשוטים ומשופרים.
הנושא זה- איך ה- Discovery 3 כרכב משומש?
ברשותי דיסקו 3 2005 אצלי כשנה + נוסע מצוין , בכביש שקט ונעים, בשטח עובר כל דבר ,ברכב הקודם שלי (סופה) לא היתה לי נסיעת שטח חלקה כמו בדיסקו 3.
אמינות: כמו בכל רכב שטח , החשוב טיפולים בזמן. בכלל רכב זה עניין של מזל גם לטיוטות וגייפ ועוד רכבים יש תקלות. בכל מקרה אני ממליץ בחום.
אז הוא כבר היה משומש :)
עם שמונה משולשים
משמשים לא קיימים-הכל חד פעמי
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.