PDA

צפייה בגרסה מלאה : הנעה בדחיפה



Ordotan
26-02-13, 18:08
כאמור יש שיטה אשר מאפשרת הנעה של הרכב בדחיפה ... לפני כמה ימים מת לי המצבר (לא היה מישהו אם כבלים) ואני מצתער על הרגע שלא ידעתי איך להניע בדחיפה..
אשמח לדעת מה השיטה , תודה רבה לעוזרים !

גלעד .ג.
26-02-13, 18:29
1. פותח סוויצ
2. מכניס הילוך 1/2
3. מדרדר את הרכב בזמן שההילוך משולב והקלאצ לחוץ
4. משחרר את הקלאצ ב״זריקה״
5. נוסע לבדוק מה התקלה שגרמה לך להניע את הרכב בצורה הזאת.

בהצלחה

גלעד

אמיר ב.א
26-02-13, 18:35
תוספת - אם מדובר במנוע דיזל , להכניס להילוך שני,
צריך יותר מהירות , עם רכב רגיל למשל ניתן לרוב להניע גם במישור בדחיפה , עם דיזל יותר סביר לעשות את זה בירידה.
אגב עם רכב עם גיר אוטומט לא ניתן להניע בדחיפה או בירידה.

thebips
26-02-13, 18:37
לא לשכוח להקיש את הקוד ;)

tamir128
26-02-13, 22:43
1. פותח סוויצ
2. מכניס הילוך 1/2
3. מדרדר את הרכב בזמן שההילוך משולב והקלאצ לחוץ
4. משחרר את הקלאצ ב״זריקה״
5. נוסע לבדוק מה התקלה שגרמה לך להניע את הרכב בצורה הזאת.

בהצלחה

גלעד

מצטער, אבל אני נאלץ לחלוק עליך!
מקובלני מסבי ז"ל, שהיה חבר אגד ועוד נהג על הדברים האלה:
http://www.egged.co.il/objects/%D7%AA_461_b.jpg

שבדחיפה מניעים רק בשלישי!
מצטער, הייתי חייב... :cool:

tamir128
26-02-13, 22:53
אה רגע, ואם אני כבר במוד של קירצוצים, אז דודו אשבל לימד אותנו להניע את הג'פס ע"י סיבוב הגלגל עם רצועת נשק... ;)

lizard
26-02-13, 23:15
השאלה היא האם זה הילוכים ידיניים או אוטומט...אם אוטומט אז אתה לא יכול (אלא אם מישהו מושך אותך מעל ל40-50 קמ"ש אבל אז כנראה שתסתדר גם בלי).
בידני, תלוי בסיטואציה. אישית אני חושב שיותר קל להניע כשמשלבים לרוורס כי הזה ההילוך בדר"כ הכי נמוך (יותר מראשון) בגיר, מה שנותן לך יותר כוח להניע בשטח קצר.
מצד שני אם אתה מדרדר את האוטו, שני או שלישי עדיפים.

Scrusher
27-02-13, 00:54
אם כבר,עדיף בlow או high? על הפעלה "ידנית" עם כח אדם מצומצם

boaz avrahami
27-02-13, 07:28
אפשר גם במשיכה או שחייבים תמיד בדחיפה?

רמי גלבוע
27-02-13, 08:10
אפשר במשיכה וגם בדחיפה, ומכל מקום - הילוך 2 רגיל זה מצוין, ראשון או קצר מיותרים, זה רק נותן מכה חזקה ומיותרת למכלולים.
בוא נגיד אם יש לך את הירידה האחרונה בתבל עם רק 3 מטרים להניע, הייתי אולי נעזר ב-4X4 ו-1, אבל ממש לא כעקרון.

asafk
27-02-13, 08:23
המטרה היא שהגלגלים יסובבו את המנוע בסלד של קצת יותר מסרק.
וישתלבו בקלות בלי שהקומפרסיה תעצור את הרכב.
לכן הילוך 2-3.
הנעה מהגלגל קלה יותר ממה שחושבים... את הקמפר הנעתי ככה כמה פעמים בהילוך רביעי בתחילת השיפוץ..
אבל לא לנסות להניע מהגלגל אם יש נעילה אוטומטית או 4*4 משולב...

אסף.

gp1
27-02-13, 23:23
אפשר גם במשיכה או שחייבים תמיד בדחיפה?



בעז ... אתה גדול ! ורמי עוד לקח אותך ברצינות .

boaz avrahami
27-02-13, 23:43
רמי איש יקר מאוד.

נראה לי שמי שפתח את השרשור התלוצץ על חשבוננו אז בסך הכול המשכתי :-)
מתנצל בפני רמי

atias
27-02-13, 23:49
השאלה היא האם זה הילוכים ידיניים או אוטומט...אם אוטומט אז אתה לא יכול (אלא אם מישהו מושך אותך מעל ל40-50 קמ"ש אבל אז כנראה שתסתדר גם בלי).
בידני, תלוי בסיטואציה. אישית אני חושב שיותר קל להניע כשמשלבים לרוורס כי הזה ההילוך בדר"כ הכי נמוך (יותר מראשון) בגיר, מה שנותן לך יותר כוח להניע בשטח קצר.
מצד שני אם אתה מדרדר את האוטו, שני או שלישי עדיפים.

גיר אוטומט לא יכול להניע במשיכה בחיים! ולא משנה המהירות גם אם זה יהיה 140 קמ"ש.

רמי גלבוע
28-02-13, 06:32
חברים יקרים,
עפר ואפר אנוכי לפניכם, ואם העליתי חיוך קל על דל שפתותיכם בימים קשים אלה - את חלקי בעולם הזה כבר השגתי, אני כבר יכול למות, לבד, בחושך.
ומצד שני, ככל שברור לי כי בועז יודע שאפשר גם וגם, אולי יש כאן כמה שלא יודעים שניתן גם לדחוף ג'יפ בידיים, וגם למשוך אותו עם רצועה?
יומטוף, יהודים!

-->