1. פותח סוויצ
2. מכניס הילוך 1/2
3. מדרדר את הרכב בזמן שההילוך משולב והקלאצ לחוץ
4. משחרר את הקלאצ ב״זריקה״
5. נוסע לבדוק מה התקלה שגרמה לך להניע את הרכב בצורה הזאת.
בהצלחה
גלעד
כאמור יש שיטה אשר מאפשרת הנעה של הרכב בדחיפה ... לפני כמה ימים מת לי המצבר (לא היה מישהו אם כבלים) ואני מצתער על הרגע שלא ידעתי איך להניע בדחיפה..
אשמח לדעת מה השיטה , תודה רבה לעוזרים !
1. פותח סוויצ
2. מכניס הילוך 1/2
3. מדרדר את הרכב בזמן שההילוך משולב והקלאצ לחוץ
4. משחרר את הקלאצ ב״זריקה״
5. נוסע לבדוק מה התקלה שגרמה לך להניע את הרכב בצורה הזאת.
בהצלחה
גלעד
תוספת - אם מדובר במנוע דיזל , להכניס להילוך שני,
צריך יותר מהירות , עם רכב רגיל למשל ניתן לרוב להניע גם במישור בדחיפה , עם דיזל יותר סביר לעשות את זה בירידה.
אגב עם רכב עם גיר אוטומט לא ניתן להניע בדחיפה או בירידה.
היה דיפנדר 110 - הגיע האנטר 2009...
לא לשכוח להקיש את הקוד![]()
מצטער, אבל אני נאלץ לחלוק עליך!
מקובלני מסבי ז"ל, שהיה חבר אגד ועוד נהג על הדברים האלה:
http://www.egged.co.il/objects/%D7%AA_461_b.jpg
שבדחיפה מניעים רק בשלישי!
מצטער, הייתי חייב...![]()
אה רגע, ואם אני כבר במוד של קירצוצים, אז דודו אשבל לימד אותנו להניע את הג'פס ע"י סיבוב הגלגל עם רצועת נשק...![]()
השאלה היא האם זה הילוכים ידיניים או אוטומט...אם אוטומט אז אתה לא יכול (אלא אם מישהו מושך אותך מעל ל40-50 קמ"ש אבל אז כנראה שתסתדר גם בלי).
בידני, תלוי בסיטואציה. אישית אני חושב שיותר קל להניע כשמשלבים לרוורס כי הזה ההילוך בדר"כ הכי נמוך (יותר מראשון) בגיר, מה שנותן לך יותר כוח להניע בשטח קצר.
מצד שני אם אתה מדרדר את האוטו, שני או שלישי עדיפים.
אם כבר,עדיף בlow או high? על הפעלה "ידנית" עם כח אדם מצומצם
"שיר למעלות. אשא עיני אל ההרים. מאין יבוא עזרי?" - לדוד המלך היה לנדרובר?!
אפשר גם במשיכה או שחייבים תמיד בדחיפה?
אפשר במשיכה וגם בדחיפה, ומכל מקום - הילוך 2 רגיל זה מצוין, ראשון או קצר מיותרים, זה רק נותן מכה חזקה ומיותרת למכלולים.
בוא נגיד אם יש לך את הירידה האחרונה בתבל עם רק 3 מטרים להניע, הייתי אולי נעזר ב-4X4 ו-1, אבל ממש לא כעקרון.
המטרה היא שהגלגלים יסובבו את המנוע בסלד של קצת יותר מסרק.
וישתלבו בקלות בלי שהקומפרסיה תעצור את הרכב.
לכן הילוך 2-3.
הנעה מהגלגל קלה יותר ממה שחושבים... את הקמפר הנעתי ככה כמה פעמים בהילוך רביעי בתחילת השיפוץ..
אבל לא לנסות להניע מהגלגל אם יש נעילה אוטומטית או 4*4 משולב...
אסף.
"scars are tattoos with better stories"
אין תכנית. חיים. נקודה.
הקמפר - VW TYPE 2 1978 | הטנדר - היילקס 2008
רמי איש יקר מאוד.
נראה לי שמי שפתח את השרשור התלוצץ על חשבוננו אז בסך הכול המשכתי :-)
מתנצל בפני רמי
חברים יקרים,
עפר ואפר אנוכי לפניכם, ואם העליתי חיוך קל על דל שפתותיכם בימים קשים אלה - את חלקי בעולם הזה כבר השגתי, אני כבר יכול למות, לבד, בחושך.
ומצד שני, ככל שברור לי כי בועז יודע שאפשר גם וגם, אולי יש כאן כמה שלא יודעים שניתן גם לדחוף ג'יפ בידיים, וגם למשוך אותו עם רצועה?
יומטוף, יהודים!
שמרו על קשר