Close
מציג תוצאות 1 עד 15 מתוך 15
  1. #1
    חבר רשום
    תאריך הצטרפות
    Feb 2013
    מיקום
    מרכז
    הודעות
    21

    ברירת מחדל הנעה בדחיפה

    כאמור יש שיטה אשר מאפשרת הנעה של הרכב בדחיפה ... לפני כמה ימים מת לי המצבר (לא היה מישהו אם כבלים) ואני מצתער על הרגע שלא ידעתי איך להניע בדחיפה..
    אשמח לדעת מה השיטה , תודה רבה לעוזרים !

  2. #2

    ברירת מחדל

    1. פותח סוויצ
    2. מכניס הילוך 1/2
    3. מדרדר את הרכב בזמן שההילוך משולב והקלאצ לחוץ
    4. משחרר את הקלאצ ב״זריקה״
    5. נוסע לבדוק מה התקלה שגרמה לך להניע את הרכב בצורה הזאת.

    בהצלחה

    גלעד

  3. #3
    חבר רשום אמיר ב.א's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Nov 2010
    מיקום
    somewhere in the Mediterranean
    הודעות
    3,834

    ברירת מחדל תגובה: הנעה בדחיפה

    תוספת - אם מדובר במנוע דיזל , להכניס להילוך שני,
    צריך יותר מהירות , עם רכב רגיל למשל ניתן לרוב להניע גם במישור בדחיפה , עם דיזל יותר סביר לעשות את זה בירידה.
    אגב עם רכב עם גיר אוטומט לא ניתן להניע בדחיפה או בירידה.
    היה דיפנדר 110 - הגיע האנטר 2009...

  4. #4
    חבר רשום
    תאריך הצטרפות
    Jun 2012
    מיקום
    אבן יהודה
    הודעות
    654

    ברירת מחדל תגובה: הנעה בדחיפה

    לא לשכוח להקיש את הקוד

  5. #5
    משתמש חסום
    תאריך הצטרפות
    Jul 2010
    הודעות
    1,349

    ברירת מחדל תגובה: הנעה בדחיפה

    ציטוט נכתב במקור על ידי גלעד .ג. צפיה בהודעה
    1. פותח סוויצ
    2. מכניס הילוך 1/2
    3. מדרדר את הרכב בזמן שההילוך משולב והקלאצ לחוץ
    4. משחרר את הקלאצ ב״זריקה״
    5. נוסע לבדוק מה התקלה שגרמה לך להניע את הרכב בצורה הזאת.

    בהצלחה

    גלעד
    מצטער, אבל אני נאלץ לחלוק עליך!
    מקובלני מסבי ז"ל, שהיה חבר אגד ועוד נהג על הדברים האלה:
    http://www.egged.co.il/objects/%D7%AA_461_b.jpg

    שבדחיפה מניעים רק בשלישי!
    מצטער, הייתי חייב...

  6. #6
    משתמש חסום
    תאריך הצטרפות
    Jul 2010
    הודעות
    1,349

    ברירת מחדל תגובה: הנעה בדחיפה

    אה רגע, ואם אני כבר במוד של קירצוצים, אז דודו אשבל לימד אותנו להניע את הג'פס ע"י סיבוב הגלגל עם רצועת נשק...

  7. #7
    חבר רשום lizard's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Jan 2005
    מיקום
    כפר טרומן
    הודעות
    11,711

    ברירת מחדל תגובה: הנעה בדחיפה

    השאלה היא האם זה הילוכים ידיניים או אוטומט...אם אוטומט אז אתה לא יכול (אלא אם מישהו מושך אותך מעל ל40-50 קמ"ש אבל אז כנראה שתסתדר גם בלי).
    בידני, תלוי בסיטואציה. אישית אני חושב שיותר קל להניע כשמשלבים לרוורס כי הזה ההילוך בדר"כ הכי נמוך (יותר מראשון) בגיר, מה שנותן לך יותר כוח להניע בשטח קצר.
    מצד שני אם אתה מדרדר את האוטו, שני או שלישי עדיפים.

  8. #8
    חבר רשום Scrusher's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Jun 2012
    מיקום
    חדרה
    הודעות
    336

    ברירת מחדל

    אם כבר,עדיף בlow או high? על הפעלה "ידנית" עם כח אדם מצומצם
    "שיר למעלות. אשא עיני אל ההרים. מאין יבוא עזרי?" - לדוד המלך היה לנדרובר?!

  9. #9

    ברירת מחדל

    אפשר גם במשיכה או שחייבים תמיד בדחיפה?

  10. #10

    ברירת מחדל תגובה: הנעה בדחיפה

    אפשר במשיכה וגם בדחיפה, ומכל מקום - הילוך 2 רגיל זה מצוין, ראשון או קצר מיותרים, זה רק נותן מכה חזקה ומיותרת למכלולים.
    בוא נגיד אם יש לך את הירידה האחרונה בתבל עם רק 3 מטרים להניע, הייתי אולי נעזר ב-4X4 ו-1, אבל ממש לא כעקרון.

  11. #11

    ברירת מחדל

    המטרה היא שהגלגלים יסובבו את המנוע בסלד של קצת יותר מסרק.
    וישתלבו בקלות בלי שהקומפרסיה תעצור את הרכב.
    לכן הילוך 2-3.
    הנעה מהגלגל קלה יותר ממה שחושבים... את הקמפר הנעתי ככה כמה פעמים בהילוך רביעי בתחילת השיפוץ..
    אבל לא לנסות להניע מהגלגל אם יש נעילה אוטומטית או 4*4 משולב...

    אסף.
    "scars are tattoos with better stories"
    אין תכנית. חיים. נקודה.
    הקמפר - VW TYPE 2 1978 | הטנדר - היילקס 2008

  12. #12

    ברירת מחדל תגובה: הנעה בדחיפה

    ציטוט נכתב במקור על ידי boaz avrahami צפיה בהודעה
    אפשר גם במשיכה או שחייבים תמיד בדחיפה?


    בעז ... אתה גדול ! ורמי עוד לקח אותך ברצינות .
    אין מכסות הגירה למדינות ערב כמו שאין פקקים בדרך לירוחם!

  13. #13

    ברירת מחדל תגובה: הנעה בדחיפה

    רמי איש יקר מאוד.

    נראה לי שמי שפתח את השרשור התלוצץ על חשבוננו אז בסך הכול המשכתי :-)
    מתנצל בפני רמי

  14. #14

    ברירת מחדל תגובה: הנעה בדחיפה

    ציטוט נכתב במקור על ידי lizard צפיה בהודעה
    השאלה היא האם זה הילוכים ידיניים או אוטומט...אם אוטומט אז אתה לא יכול (אלא אם מישהו מושך אותך מעל ל40-50 קמ"ש אבל אז כנראה שתסתדר גם בלי).
    בידני, תלוי בסיטואציה. אישית אני חושב שיותר קל להניע כשמשלבים לרוורס כי הזה ההילוך בדר"כ הכי נמוך (יותר מראשון) בגיר, מה שנותן לך יותר כוח להניע בשטח קצר.
    מצד שני אם אתה מדרדר את האוטו, שני או שלישי עדיפים.
    גיר אוטומט לא יכול להניע במשיכה בחיים! ולא משנה המהירות גם אם זה יהיה 140 קמ"ש.

  15. #15

    ברירת מחדל תגובה: הנעה בדחיפה

    חברים יקרים,
    עפר ואפר אנוכי לפניכם, ואם העליתי חיוך קל על דל שפתותיכם בימים קשים אלה - את חלקי בעולם הזה כבר השגתי, אני כבר יכול למות, לבד, בחושך.
    ומצד שני, ככל שברור לי כי בועז יודע שאפשר גם וגם, אולי יש כאן כמה שלא יודעים שניתן גם לדחוף ג'יפ בידיים, וגם למשוך אותו עם רצועה?
    יומטוף, יהודים!

נושאים דומים

  1. הסבר על הנעה ב wj
    על ידי zik5 בפורום פורום ג'יפי צ'רוקי ואינדיאנים XJ/ZJ/WJ/WK/KJ
    תגובות: 8
    עדכון אחרון: 03-12-11, 22:14
  2. הנעה קשה בבוקר
    על ידי canaf90 בפורום פורום טויטה Toyota
    תגובות: 6
    עדכון אחרון: 06-04-11, 07:57
  3. עזרה בהבנה - הנעת רכב בדחיפה/דרדור
    על ידי שגיא S בפורום פורום רכב שטח 4X4 כללי
    תגובות: 9
    עדכון אחרון: 27-03-11, 23:54
  4. הנעה בגז
    על ידי uri6242 בפורום פורום רכב שטח 4X4 כללי
    תגובות: 0
    עדכון אחרון: 21-05-09, 16:16
  5. הנעה קשה
    על ידי גיתאי נוה בפורום פורום ג'יפ סופה ורנגלר YJ/TJ
    תגובות: 22
    עדכון אחרון: 03-09-06, 12:58

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •