PDA

צפייה בגרסה מלאה : איטרקולר D MAX



יובל48
12-06-13, 19:47
במסגרת חיפושי אחר טנדר שיחליף את ההילקס הנוכחי,
אני נתקל בתמונות באתרי המכירה של רכבי D MAX,
חלקם עם פתח אויר במכסה המנוע לאינטרקולר וחלקם ללא.
מבקש הסבר לעניין.

שחר טרופר
14-06-13, 19:33
הדי מקס הגיע לארץ בשנת 2004 הם מנוע דיזל 3000 טורבו אינטרקולר 133 כ״ס.
עד שנת 2007 כולל זה היה ההיצע בשוק ואז נכנס דגם חדש שעבר מתיחת פנים מנוע חדש וגם את הכונס הזה שאתה מדבר עליו.
לדגם הזה היו שני מנועים לבחירה טורבו דיזל 2500 (לא זוכר כ״ס אבל בסביבות 130/140) וטורבו דיזל 3000 עם 167 כ״ס.
כיום יש גם שני דגמי מנועים 2500 ו 3000 טווין טורבו, אם כי אני דיי בטוח שה 3000 לא יובא לארץ.
שורה תחתונה: רכבי עבודה חסונים מאד וחזקים!
המלצה חפש אחד מ 2007 והלאה עם 167 כ״ס גם חזק גם קבינה מאד נוחה וגם נראה חתיך.

בהצלחה!

ד ו ר ו ן
14-06-13, 21:28
הכונס, נכון לדגמי 2008-9 היה רק לקישוט.
לא היה פתח למנוע מתחת.

מה שכן,
מנוע נהדר בכביש, חזק, והרכב בכלל נעים בכביש ביחס לטנדר.
בשטח ביחס להיילקס (גם ביחס לדגמי 98 ומעלה) זה עולם אחר לרעה.
נמוך מאד, מתלים רופסים, זווית מרכב גרועות, גם אחרי הגבהה קלה.
לרכב אין נעילה, וזה מאד מורגש ברכב הספציפי הזה, בהתייחס לשאר המגרעות שטח.

מע׳ שילוב הנעה קדמית עם כפתור ולא ידית, שלא משתלב או מתנתק בקלות.

שחר טרופר
14-06-13, 21:58
דורון מה זאת אומרת לקישוט? יש מתחת את האינטרקולר עצמו ויש פתח במכסה מנוע.
לגבי היכולות של הרכב בתור אחד שהיה לו רכב כזה אני חולק עליך.
גם בלי הגבהה הוא בסדר גמור והמוגבל החלקה מאחור עושה את העבודה, נכון זה לא נעילה, אבל מספק.
ובנוגע לשילוב אני מעולם לא נתקלתי בבעיה, לוחץ על הכפתור ונוסע.

ד ו ר ו ן
19-06-13, 22:16
זה מה שזכור לי מהרכב, יכול להיות שלגבי הכונס ערבבתי עם האיסוזו שקדם לו, אבל לגבי כל השאר זה מנסיון עם רכב חדש שהורדנו לו את הניילון בשנת 2008.

השוואתית מול ויגו, מגנום וגם היילקס משנתונים שאחרי 99, הרכב נחות משמעותית בשטח, וחייב הרבה יותר תשומת לב נהג לבחירת נתיב, במקומות שהמקבילים לו נסעו בלי דרמה.

-->