PDA

צפייה בגרסה מלאה : עזרה בחוות דעת על אחד מקטגורית הברלינגו/פרטנר/קנגו



yitzikk
17-08-13, 23:17
מחפש רכב פרטי חסכוני, עם מטען גדול שישמש בעיקר למשפחה אבל גם להובלת ציוד עבודה מדי פעם,
נסיעות בעיקר בין עירוניות ויעבור בערך 25000 ק"מ בשנה, תקציב 30000 ש"ח

1)איזה עוד אופציות יש חוץ מהחבורה הזאת?
2)מי מהחבורה הכי מוצלח (תקלות,דלק,נוחות וכו')
3)והאם כדאי לברר אצל חברות הליסינג כמו עיר המכוניות בגלילות?

תודה ושבוע טוב

ItayWitzer
17-08-13, 23:54
לפי הבדיקה שאני עשיתי לפני שנה:


מחפש רכב פרטי חסכוני, עם מטען גדול שישמש בעיקר למשפחה אבל גם להובלת ציוד עבודה מדי פעם,
נסיעות בעיקר בין עירוניות ויעבור בערך 25000 ק"מ בשנה, תקציב 30000 ש"ח

1)איזה עוד אופציות יש חוץ מהחבורה הזאת? פורד קונקט, פיאט דובלו
2)מי מהחבורה הכי מוצלח (תקלות,דלק,נוחות וכו') נוחות - קנגו ואח"כ פרטנר וברלינגו (אותו רכב)
3)והאם כדאי לברר אצל חברות הליסינג כמו עיר המכוניות בגלילות? זה עניין של מזל, לפעמים יש רכבים טובים במלאי ולפעמים אין

תודה ושבוע טוב

רכשתי פיאט דובלו ואני מאוד מרוצה.

איל מ
19-08-13, 03:09
קנגו נחמד,
ברלינגו/פרטנר - להתרחק כמו מאש. מכיר את הסלוגן - "לא רואה מוסך?" אז השניים הללו לא רואים כלום חוץ ממוסך.
קונקט - רמה אחת מעל הצרפתיות מכל בחינה. יש מחלות ילדות מסוימות, גיר לא להיט ונורות check engine שנדלקות על כל שטות, אבל נוסע.
רומסטר - לא מכיר את הדגמים הישנים יותר אבל החדשים הם פרייבט לכל דבר (חזק נוח וחסכוני). תא מטען יותר קטן משל השאר אבל עדיין מיני מסחרית. בנוסף, נמכרות די בזול. רק הערה אחת, הגיר הוא dsg של פולקסווגן שאמנם מביא לחסכון בדלק אבל עדיין לא הוכיח עצמו מבחינת אמינות, ותיקון שלו יכול להיות מאד יקר (שוב, בדגמים החדשים).
דובלו - נסעתי על רכב מהשכרה אז יכול להיות שהוא היה שחוט אבל בגדול - חוויה מזעזעת.

omri_t
19-08-13, 07:50
מכל החבורה הזו אני יכול להמליץ על הפורד קונקט, לדעתי הוא המוצלח ביותר .

את הקנגו הכי פחות אהבתי, אבל אני ידוע כשונא רנו וקנגו במיוחד.

חבר בזמנו רכש קונקט מחברת השכרה או ליסינג, לקח לו קצת זמן למצוא אחד לטעמו.
בסוף היה מאוד מרוצה.

raanan
19-08-13, 08:16
קונקט הכי כיפי (נוחות, מרווח, התנהגות, תאוצה). אבל,
אסור לחסוך איתו בטיפולים. רק מסננים מקוריים.

בנוסף, אני ראיתי לפחות 2 מנועים שבוכנה פרצה חור בבלוק.
הבנתי שהתופעה התרחשה רק במנועים הקטנים (1.9 ).

רענן

asafpeleg
19-08-13, 09:27
אחרי 220000 ק"מ עם פרנטנר HDI 2000 סמ"ק אין לי משהו רע לומר על אמינות מכנית. דברים מעצבנים: ידיות דלתות נשברות, כסא נהג מתפרק (הוחלף). צריכת סולר בין עירונית 1:15.
שים לב לעוד מספר נקודות:
הברלינגו/פרנטנר נוחות משמעותית מהקנגו (היה גם קנגו). אבל בקנגו רואים אחורה דרך המראה האחורית. בפרטנר רואים את משקופי הדלתות.
קיימים דגמים עם שתי דלתות צד- יתרון משפחתי משמעותי (בצרפתיות)
בנוסף, יש קנגו בנזין אוטומטי בשנתונים קודמים לפרטנר. ראיתי גם קנגו שנוסעות על גז.
בקיצור- יש מגוון בשוק והביקוש לטנדרונים הוא לא מי יודע מה. בדוק מה חשוב לך וצא לחפש.
בהצלחה.

sos4u
19-08-13, 12:25
מי מכיר את ה YETI ?
מבחינת נפח העמסה ונוחות להעמסה - תובנות ? מי נוח יותר ?

אני מחזיק נכון להיום קנגו , דור שני. את הראשון החזקתי 5 שנים ו 360K ק"מ ועבד ללא דופי.

מי מהם בעל נפח גדול יותר ?
ה YETI נראה קטן יותר , האם זו רק התרשמות ? מה אומרים המספרים ?

moriseven
19-08-13, 13:08
הקנגו בנזין אוטומט בדגמים החדשים מ - 2009 פשוט עגלה!! אבל ממש, אפשר לומר שפשוט להפנים שלעקוף עם הרכב הזה לא כדאי.
מבחינת עלויות אחזקה, בסך הכל רכב אמין, אצלי הם בנתיים עם 100,000 ק"מ ומראים אמינות טובה.
הדגם בנזין אוטומט שלפני השנים האלו היה מטוס! זריז מאוד, צריך קצת להתרגל לגיר ה"פסיכי" אבל אלה אוטו. מה שכן בגלל האגרסיביות של הגיר באזור ה - 150,000 ק"מ צריך להחליף לו את האלקטרו פיילוט אבל זה לא תמיד עוזר.

omri_t
19-08-13, 13:56
מי מכיר את ה YETI ?
מבחינת נפח העמסה ונוחות להעמסה - תובנות ? מי נוח יותר ?

אני מחזיק נכון להיום קנגו , דור שני. את הראשון החזקתי 5 שנים ו 360K ק"מ ועבד ללא דופי.

מי מהם בעל נפח גדול יותר ?
ה YETI נראה קטן יותר , האם זו רק התרשמות ? מה אומרים המספרים ?


קנגו אינו בר השוואה ליטי...
היטי יותר משפחתי ולא נועד כניראה לשוק הממסדי כמו הקנגו- ומרגישים את זה בקבינה.
מנוע TSI עושה מהרכב מטוס.
מדובר ברכב פנאי אמיתי.
המחיר בהתאם...

liontamer84
19-08-13, 14:13
איפה בדיוק יש יטי ב30?

sos4u
19-08-13, 14:17
נעזוב כרגע את המחיר.
האם מבחינת נפח העמסה / אמינות / נוחות הם דומים ?
למי היתרון ?

omri_t
19-08-13, 14:31
ממה שאני זוכר מהקנגו (וזה היה מזמן)
היה לו תא מטען גדול משל היטי והמבנה שלו נועד בנפח החלל לצורך סחיבה (יענו רכב לשיפוצניקים)
לעומת היטי שבנוי כרכב פנאי - כלומר רכב משפחתי שהוגדל ורווח על מנת לאפשר לחובבי הגאנר לנצל את הרכב לצורך עיסוקייהם השונים.

היטי נוח מאוד, חזק מאוד, ומפנק. הקנגו לא (ואם להיות פחות דיפלומט- אני שונא קנגו...)

מבחינת אמינות, וכאן אני לא מדבר מנסיון אישי בדגמים הספציפיים (לא היו בבעלתי הדגמים המדוברים אלא דגמים אחרים של החברות האלו)
סקודה (מאז שנות האלפיים) הוא רכב אמין, נוח ומפנק. ויודעים לטפל בו כמו שצריך בארץ (גם היום יש לי סקודה).
זה בניגוד למה שאני מכיר ברנו מהשנים שהיה לנו רנו בבית.

שוב, אתה לא משווה תפוחים לתפוחים.
זה רכבים משתי קטגוריות שונות.

yitzikk
19-08-13, 19:41
ערב טוב
1)ייטי יקר לא בתקציב.
2)פורד קונקט היה לי בעבר מהעבודה רכב מצוין כשלא שילמתי על התיקונים והדלק.
3)לקחתי לסיבוב פיאט דובלו לא היה נוח כל כך.
4)רומסטר די קשה למצא ידני בתקציב שיש לי.
מה שנישאר או פרטנר או ברלינגו הדגם HDI 2000
מה ההבדל חוץ מהסמל?
וכמה הם חסכוניים בדלק?
מחלות וכו'
ושוב תודה

cj 64
19-08-13, 20:32
*למה למה מלכךכים עלהברלינגו,
אני קניתי אחתמחברה עם הרבה קילומטרג',אני מזיין לאוטו את הצורה ,כבר שנתיים ללא רחמנות!
כולל שטח עדין שפרק לי רק את הפגוש,חוצ מזה
לא החלפתי כלום!!!!!!!
את שאר המסחריות שציינת אני לא מכיר,
או שזה מזל או שתחזקו אותו קודמיי טוב
גל

-->