צפייה בגרסה מלאה : Article: סודות הנהיגה בשטח: "גז נסוג"
ניתן לצפות בעמוד זה ב-http://www.jeepolog.com/forums/content.php/3270-%D7%A1%D7%95%D7%93%D7%95%D7%AA-%D7%94%D7%A0%D7%94%D7%99%D7%92%D7%94-%D7%91%D7%A9%D7%98%D7%97-%D7%92%D7%96-%D7%A0%D7%A1%D7%95%D7%92
GodsFather
17-02-14, 13:54
הזכרת נשכחות עם התמונה הזו...
ממליץ להתאמן על גז נסוג במקום מבטחים, התחושה של הרכב והחיבור אליו הופכת אח"כ כל אתגר להרבה יותר מעניין ורגוע.
מסכים ביותר. לא צריך ללכת לאקסטרים כדי להתאמן על טכניקות, כל זה צריך להיות טבע שני של הנהג.
אפשר להצליב גם בירידה משביל משפחות ביער.
איפוא האופוזיציה?
סוזי המשתוללת
18-02-14, 09:10
בהחלט נשכחות - הגגון על הסוזוקי מוכר לי... :)
אין אופוזיציה, כי זה נכון. מילה במילה. פשוט כי אין נוסחה קבועה - לא רק כי התנאים משתנים מרכב לרכב ומסט-אפים שונים של מתלים ושל צמיגים ושל לחצי אוויר ושל הימצאות נעילה או שתי נעילות או אי הימצאות נעילה בכלל - פשוט השטח משתנה כל כמה מטרים/עשרות סנטימטרים ולרגש, לתחושות ולנסיון יש משקל עצום. זה כל היופי בנהיגת שטח טכנית - כמה אדרנלין אפשר להפיק ממהירות של כמעט אפס. תענוג.
נכון שזה תלוי גם בצמיגים, בלחץ הניפוח וגם בדגם ברכב. יש רכבי שטח שמורידים טוב יותר את הכוח לקרקע, שנותנים Traction טוב יותר. למשל טויוטה לנדקרוזר עדיף בהקשר זה על פני מיצובישי פאג'רו.
למה הכוונה בדיוק ?
האם זה תלוי במבנה הרכב וסוג המתלים שמאפשרים חלוקת משקל יעילה יותר לגלגלים? או יחסי העברה טובים יותר או פחות ואולי נניח עקומת מומנט מתונה יותר בהאצה ???
בקיצור, אפשר לפרט יותר למה, למשל בדוגמה המוזכרת, רכב א' טוב יותר מהרכב השני ?
תודה,
טל.
טנדרים לדוג׳.
טנדר לא עמוס בהרבה מקרים מתקשה להעביר את הכוח לקרקע.
זה בא לידי ביטוי בזנב פחות יציב מרכב עמוס/עם חלוקת משקל קבועה טובה יותר.
זה מאד בולט שטנדר עמוס מתנהג יציב יותר מטנדר ריק (כמובן במגבלות הגיוניות, לא משקל מירבי גבוה).
זה נכון גם לעבירות, כשהמשקל מפעיל את המתלה בצורה מיטבית, ביחס לפעולה מוגבלת ללא משקל.
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.