Close
מציג תוצאות 1 עד 7 מתוך 7
  1. #1
    מורשה פרסום מסחרי
    תאריך הצטרפות
    Oct 2010
    הודעות
    23

    ברירת מחדל Article: סודות הנהיגה בשטח: "גז נסוג"

    ניתן לצפות בעמוד זה ב-http://www.jeepolog.com/forums/conte...A1%D7%95%D7%92

  2. #2
    מנהל GodsFather's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Jan 2006
    מיקום
    ממש מעבר לפינה
    הודעות
    17,518

    ברירת מחדל תגובה: Article: סודות הנהיגה בשטח: "גז נסוג"

    הזכרת נשכחות עם התמונה הזו...

    ממליץ להתאמן על גז נסוג במקום מבטחים, התחושה של הרכב והחיבור אליו הופכת אח"כ כל אתגר להרבה יותר מעניין ורגוע.

  3. #3

    ברירת מחדל

    מסכים ביותר. לא צריך ללכת לאקסטרים כדי להתאמן על טכניקות, כל זה צריך להיות טבע שני של הנהג.
    אפשר להצליב גם בירידה משביל משפחות ביער.
    איפוא האופוזיציה?

  4. #4
    חבר רשום
    תאריך הצטרפות
    Dec 2002
    מיקום
    רמת ישי
    הודעות
    3,328

    ברירת מחדל

    בהחלט נשכחות - הגגון על הסוזוקי מוכר לי...

  5. #5
    חבר רשום דרור ברלי's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Dec 2002
    מיקום
    בעמק יפה בין הרים ושדות
    הודעות
    23,243

    ברירת מחדל

    אין אופוזיציה, כי זה נכון. מילה במילה. פשוט כי אין נוסחה קבועה - לא רק כי התנאים משתנים מרכב לרכב ומסט-אפים שונים של מתלים ושל צמיגים ושל לחצי אוויר ושל הימצאות נעילה או שתי נעילות או אי הימצאות נעילה בכלל - פשוט השטח משתנה כל כמה מטרים/עשרות סנטימטרים ולרגש, לתחושות ולנסיון יש משקל עצום. זה כל היופי בנהיגת שטח טכנית - כמה אדרנלין אפשר להפיק ממהירות של כמעט אפס. תענוג.

  6. #6
    חבר רשום tallevi's Avatar
    תאריך הצטרפות
    May 2009
    מיקום
    שומרון
    הודעות
    3,179

    ברירת מחדל

    נכון שזה תלוי גם בצמיגים, בלחץ הניפוח וגם בדגם ברכב. יש רכבי שטח שמורידים טוב יותר את הכוח לקרקע, שנותנים Traction טוב יותר. למשל טויוטה לנדקרוזר עדיף בהקשר זה על פני מיצובישי פאג'רו.
    למה הכוונה בדיוק ?
    האם זה תלוי במבנה הרכב וסוג המתלים שמאפשרים חלוקת משקל יעילה יותר לגלגלים? או יחסי העברה טובים יותר או פחות ואולי נניח עקומת מומנט מתונה יותר בהאצה ???
    בקיצור, אפשר לפרט יותר למה, למשל בדוגמה המוזכרת, רכב א' טוב יותר מהרכב השני ?

    תודה,

    טל.

  7. #7
    חבר רשום ד ו ר ו ן's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Mar 2003
    מיקום
    בבית
    הודעות
    25,064

    ברירת מחדל תגובה: Article: סודות הנהיגה בשטח: "גז נסוג"

    טנדרים לדוג׳.
    טנדר לא עמוס בהרבה מקרים מתקשה להעביר את הכוח לקרקע.
    זה בא לידי ביטוי בזנב פחות יציב מרכב עמוס/עם חלוקת משקל קבועה טובה יותר.

    זה מאד בולט שטנדר עמוס מתנהג יציב יותר מטנדר ריק (כמובן במגבלות הגיוניות, לא משקל מירבי גבוה).
    זה נכון גם לעבירות, כשהמשקל מפעיל את המתלה בצורה מיטבית, ביחס לפעולה מוגבלת ללא משקל.
    ההנאה שבאיטיות..

    "The view of the Hilux from the back, often seen by others on the trail, rarely seen by anyone on the freeway."
    Hary Wagner

נושאים דומים

  1. "סרוגים בשטח" יום חמישי במסע חוצה ישראל3.5.12
    על ידי אייל שמואל בפורום פורום טיולי ג'יפים ושטח
    תגובות: 0
    עדכון אחרון: 06-05-12, 01:03
  2. "סרוגים בשטח" יום ראשון במסע חוצה ישראל
    על ידי אייל שמואל בפורום פורום טיולי ג'יפים ושטח
    תגובות: 3
    עדכון אחרון: 30-04-12, 23:42
  3. סיכום טיול " דרך הבשמים" - קבוצת "סרוגים בשטח"
    על ידי אייל שמואל בפורום פורום טיולי ג'יפים ושטח
    תגובות: 0
    עדכון אחרון: 15-04-12, 08:52
  4. תגובות: 2
    עדכון אחרון: 03-07-08, 05:22

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •