PDA

צפייה בגרסה מלאה : זקוק לעזרתכם בחיפוש של שירטוט לוקר של סיקס.



six 4 life
17-07-05, 23:02
אהלן
בימים הקרובים אני מתכנן לקחת את הילד לטסט.

לפני הטסט,
אני רוצה להחליף את שני אומי הגלגלים הקדמיים, אותם אומים שיושבים מאחורי הלוקר
(אינני יודע מה שמם המדוייק.)
קניתי זוג חדשים וכעת עומדת בפניי הבעיה של...
לפרק את הלוקרים... :shock:

כבר הבנתי מחבר'ה שעשו זאת בסיקס שזהו לא סיפור גדול, אך בכל זאת זה לא נראה דבר של מה בכך בשביל פעם ראשונה.

חיפשתי בספר הטיפולים הצבאי, ואין שירטוט של הלוקר.
-מי שיודע על מקום הימצאו של סירטוט שכזה- אודה לו.


דבר אחרון
למישהו מאיזור המרכז יש את הבוקסה המתאימה?

תודה מראש.


-ארז 8) -

שחר 9
17-07-05, 23:46
אתה לא צריך לפרק את הלוקר בשביל להחליף את האומים.
כל מה שאתה צריך זה לשחרר אותו ממקומו ע"י פתיחת הברגים שמצמידים אותו למקומו ולהוציא אותו כיחידה אחת בשלמותו.

ישנם מס' סוגים של לוקרים אם תגיד איזה יש לך אולי אוכל לכוון אותך יותר במדוייק.

בכל מקרה קח בחשבון שהאומים צריכים סגירה מדוייקת :
הראשון כלומר הפנימי הוא האום המהדק סגירה מלאה ושחרור של שישית סיבוב או לפי מומנט שאני לא זוכר אותו
והשני הוא אום אבטחה שמקבל נעילה .

ישנה גם שייבת אבטחה בין שני האומים שאותה אתה צריך לכופף על אום האבטחה .

בוקסה מתאימה בינוביץ כ-80 ש"ח , אבל רצוי לחזק אותה כי היא חלשה.

בהצלחה.

six 4 life
17-07-05, 23:59
כן את הלוקר כמובן שאני מוציא כיחידה אחת על ידי פתיחה של 6 הברגים הקטנים שלו.
טבעות אבטחה חדשות אני קונה מחר.

איזה סוג לוקר יש לי , אין לי מושג.
הפשוט, בלי שם או חברה (אולי משכבות הצבע.) אבל בעיקרון זה הלוקר הכי נפוץ בסיקסים, עם הכיתוב עליו של 4X4 או 2X4.

לגביי מה שאמרת על האומים לא הבנתי.
יש את מיסב הגלגל, ואחריו את האום שמהדק אותו לא?
זה אותו האום שאחראי על החופש בגלגל בצירי 3-9 ו 12-6 (או בקיצור החופש בגלגל, שבודקים בטסט), נכון או שאני טועה? מעבר אליו יש עוד אום?

כי אני אישית רכשתי מינוביץ' אום גדול לכל צד, אותם אומים שבדר"כ המוסכניקים דופקים עם מברג ופטיש (מה שבפועל כרגע אצלי ואני מחליף לחדשים בגלל זה), וכידוע לי אלו האומים האחראים על החופש בומידה וישנו חופש מורידים לוקר ומהדקים אותם.

תקן אותי איפה שטעיתי.

ובוקסה אין לי למה לקנות כי אין לי ראצ'ט מתאים לה, יש לי ראצ'ט עם קוביה קטנה יותר, לא הקוביה הגדולה שיש בראצ'טים המקצועיים.

לכן אני מחפש בוקסה, כי אני מניח שלמי שיש אותה יש גם את הראצ'ט המתאים.

תודה שוב.


-ארז 8) -

AvigdorAharon
18-07-05, 06:34
ובוקסה אין לי למה לקנות כי אין לי ראצ'ט מתאים לה, יש לי ראצ'ט עם קוביה קטנה יותר, לא הקוביה הגדולה שיש בראצ'טים המקצועיים.

הידית (ראצ'ט) היא בגודל של דרייב 2\1. אם יש לך ידית של דרייב 8\3, אז ניתן לרכוש גם מתאם מ 8\3 ל 2\1.
בכל מקרה, יש לי בוקסה - ברקן. אתה מוזמן לבוא לקחת את הבוקסה, או לבוא עם הג'יפ ולסגור אצלי את האומים.

אביגדור

asi
18-07-05, 07:28
מסטול...
דבר איתי -יש בוקסה יש ידית ...


אסי

חנן-ג'יפולוג
18-07-05, 09:03
http://www.jeepolog.com/jp_archive/jplg_storys_lincoln_locker.html

כמה שנים יש לך את הג'יפ? ואתה עדיין בלי ספר?

llivnat
18-07-05, 09:21
קודם כל, יש כתבה בדרך לאתר בדיוק בנושא הזה אצל נמרוד... :lol:
שנית, מה שיכול לגרום לחופש זה לא רק האומים, אלא גם מיסבים או אפילו שייבות לא תקינים.
שלישית, אי אפשר להעלות תמונות, אחרת הייתי מראה לך את כל תהליך הפירוק (ביצענו וצילמנו את כל תהליך פירוק הלוקרים, נאבות ומיסבים) אבל אם אתה רוצה, יש לי את הכתבה ואני יכול לשלוח לך אותה במייל.

אם אתה מדבר על הלוקר הפשוט, הסטנדרטי, אז אני מניח שמדובר על ה- WARN הכי פשוט שיש. כדי לפרק אותו (וגם את זה רואים במאמר) אתה צריך לפרק את חמשת הברגים שתופסים אותו ואז יש באמצע טבעת ביטחון שתופסת את מנגנון הלוקר במקום (שזה בסה"כ גלגל שיניים עם קפיץ). תפקיד הכיסוי שאתה מוריד קודם הוא בסה"כ ללחוץ את המנגנון הזה פנימה כדי לנעול את גלגל השיניים על הצירייה.
לאחר שפתחת את זה, כל שנשאר לך זה לסגור את האומים (אם זו אכן כל הבעיה). קח בחשבון שבכל גלגל יש שני אומים וביניהם שייבות בסדר ומבנה מסויים (שים לב טוב ותזכור את הסדר כשאתה מפרק...) שכדאי גם אותם להחליף אם אתה כבר שם.

מקווה שההסבר עזר לך. בכל מקרה, אם אתה רוצה תן לי את המייל שלך ואני אשלח לך את המסמך.

אתה מוזמן להתקשר אלי אם אתה צריך עוד הסבר.

ליאור. 0545-41-41-45

חנן-ג'יפולוג
18-07-05, 09:24
שלישית, אי אפשר להעלות תמונות, אחרת הייתי מראה לך את כל תהליך הפירוק

:?: :shock: :?: :shock:


http://img319.imageshack.us/img319/9485/0a02795sx.jpg

llivnat
18-07-05, 09:26
דרך אגב,
בספר הטיפולים לא תמצא דבר על לוקרים כי פשוט אין! בצבא לא השתמשו בלוקרים היו פלאנג'ים. וגם החלק של פירוק הנאבות, האומים וכו' לוקה שם בחסר גדול.

ואם אתה צריך, גם לי יש את המפתח, הוא כרגע באיזור צומת ירקונים אבל יכול להגיע בערב גם לאיזור תל אביב אם בא לך.

ליאור.

llivnat
18-07-05, 09:35
איזה ליצן אני! הטלפון שרשמתי לך לא נכון, זה הטלפון הנכון: 0545-40-41-45
לגבי התמונות: זה אומר שאני צריך להעלות אותן קודם לאיזה אלבום וכרגע אני לא מצליח. אז אולי בהמשך.
חבל באמת שאי אפשר להעלות אותן ישירות לאתר, אבל גם ככה אנחנו אוהבים את האתר.
We love you JEEPOLOG...

ליאור.

llivnat
18-07-05, 09:54
בוא נראה אם אני מצליח להעלות את התמונות...
טוב, להעלות אני לא מצליח, אני לא מבין איך אני מעלה תמונה כך שיראו אותה בפורום עצמו.

תסתכל באלבום שלי העלתי כמה תמונות לשם. אם זה הלוקר, אז התהליך שתיארתי קודם הוא הנכון.

http://pic.hevre.co.il/UserAlbum.asp?uid=3524BC3E972241B1B9179C B6B8B2074A&alid=257913

זה לא הכל, כך שאם אתה צריך להחליף מיסבים תגיד ואני אשלח לך את המאמר.

ליאור

חנן-ג'יפולוג
18-07-05, 10:00
כנס לכאן:

http://www.imageshack.us/

כנס לכפתור הBROWSE הכנס את התמונה, לחץ על HOST IT , ותקבל רשימה של קישורים שאתה יכול להכניס לכאן ולעטוף את זה בIMG . לא מסובך.

llivnat
18-07-05, 10:47
אתה רואה... כשמסבירים לי בגרוזינית אני מבין... מזל שאני מתעסק במחשבים רק 8 שנים.

האם זה הלוקר?

http://img293.imageshack.us/img293/7272/14ht1.jpg (http://www.imageshack.us)

ליאור.

llivnat
18-07-05, 10:58
או שאולי מדובר על לוקר כזה:

http://img293.imageshack.us/img293/4405/27ek.jpg (http://www.imageshack.us)

ואז התהליך קצת שונה אבל עדיין לא מסובך.

ליאור.

חנן-ג'יפולוג
18-07-05, 11:00
http://users.pandora.be/eforum/emoticons4u/fingers/fing16.gif

six 4 life
18-07-05, 17:07
כמה שנים יש לך את הג'יפ? ואתה עדיין בלי ספר?

הספר אצלי מיום היוולדו באתר :twisted:
אבל שם הפירוט הספציפי על הסרן הקדמי והלוקר לא מובן, החלקים שם ממוזערים ולא הצלחתי כ"כ להבין מה הולך לאן לכן שאלתי.


בכל אופן

תודה רבה לכולם, הבנתי מה הולך שם.
בקרוב אכנס לזה.

תודה שוב,

-ארז 8) -

vito11
18-07-05, 20:05
ארז אתה צודק
בספר אין כל איזכור לגבי לוקרים מכיוון שבצבא לא היו לוקרים .
בצבא סגרו את הלוקר באופן קבוע עם פלאנג' ולגבי היתרונות והחסרונות היו מס' שירשורים בנושא.
בקרוב תהיה כתבה מפורטת בנושא הזה בדיוק שאחי ואני החלפנו לוקרים ב -cj שלי
בהצלחה זה לא מסובך
רוני

-->