צפייה בגרסה מלאה : הגי'פ מקרטע !
הרכב : סופה
הבעיה : הבעיה היא שאין לי שמץ של מושג מה הבעיה, נסעתי להנאתי בסופה ובעודי לוחץ על
דוושת הגז הרכב התחיל לקרטע ולקפוץ , המנורה של המחשב נתנה היבהוב קטן והרכב חזר
לנסוע כרגיל.
מאז הבעיה חוזרת על עצמה כך שבעצם הג'פ נוסע כרגיל ופתאום כשאני לוחץ טיפה על הגז קורה
מה שתיארתי למעלה.
לפני שאני מתחיל לפרק יש אולי למישהו כיוון מה הבעיה כי לי אין שום כיוון ?
תודה תומר.
חיישן בית מצערת
פרק בית מצערת , פרק פירוק משני את שני החיישנים השחורים, נקה אותם טוב טוב ( אני ניקיתי עם מסיר שומנים) אני מניח שתמצא הרבה פיח , תרכיב בחזרה ואני חושב שהבעיה תיפטר
במידה ולא , יש חיישן ששכחתי את שמו שנמצא ממש במרכז קיר האש בחלק העליון על משולש מתכת , זאת האופציה השניה
בהצלחה
שאני לא אהיה לא ברור , הכוונה לנקות טוב את כל בית המצערת כולל הכל וכדאי להשרות את זה במסיר שומנים
תודה שאולי אני יבדוק את מה שאמרת.
דרך אגב יש מצב שזה בעיה במחשב ?
תוציא רשימת תקלותלפי הקישור המצורף
http://www.jeepolog.com/jp_forum/viewtopic.php?t=3978
אלון
אלון כשאני מניע את הג'פ המנורה של המחשב לא מהבהבת היא נשארת קבועה ונעלמת, הבעיה היא בנסיעה שהגי'פ מקרטע וקופץ המנורה של המחשב נדלקת לשניה כאילו הג'פ עומד להיכבה ואז הגי'פ חוזר לנסוע כרגיל עד שזה קורה עוד הפעם.
תומר.
תוריד תקלות על ידי פתיחת וסגירת הסוויץ' 3 פעמים. גם אם אין תקלה קבועה, יש תקלה בזכרון.
אסף.
אסף יכול להיות שזה עוד משהו חוץ מהמחשב ?
כי כשאני מתניע הכל בסדר והגי'פ נוסע רגיל ורק שאני לוחץ קצת על הגז אז זה קורה.
התקלות מהמחשב הם :
12 , 42 ,24 ,21 ,55
12 ו - 55 אני יודע שזה תקין , חיישן חמצן אין לי בגי'פ אז זה מוריד עוד תקלה.
מה זה שאר התקלות ?
תוציא רשימת תקלותלפי הקישור המצורף
http://www.jeepolog.com/jp_forum/viewtopic.php?t=3978
אלון
זאביק הוצאתי רשימת תקלות עוד בתחילת השירשור אבל אני לא יודע מה אומרת תקלה 42 ו-24 , קראתי בדף תקלות ולא כל כך הבנתי.
21 זה בעיה בחיישן חמצן אבל אין חיישן חמצן , 12 זה מתח תקין מהמצבר אבל מה זה השאר ?
תומר.
12 , 42 ,24 ,21 ,55
12- רשום בזיכרון ניתוק של המצבר (תקין בעקרון, אבל אם אתה לא זוכר שניתקת את המצבר בזמן האחרון, זה עלול להצביע על מגע לא טוב של אחד מכבלי המתח הראשיים, או (-) ראשי לא טוב)
21- חיישן חמצן- אין לך, אז זה בסדר.
24- חיישן מצב מצערת נותן קריאה לא תקינה. זה יכול להיות רק הקונקטור שלו- תבדוק שהחיבור תקין ולא רופף, תנקה אותו מבפנים עם ספריי מגעים. יכול להיות שהחיישן באמת לא תקין- בספר של הסופה, אם אני לא טועה יש שיטה חבדיקה של החיישן על ידי מדידת מתח עליו. חשוב להבין שתקלה בקריאת החיישן מצב מצערת עלולה לגרום לתקלות אחרות להופיע במחשב (זה קורה בעיקר אם יש קריאה גדולה מ4.96 וולט)
42- בעקרון מצביע על תקלה במעגל הדימום האוטומטי. יש ממסר דימום בקופסת הממסרים. אם הוא לא תקין, הוא יכול לגרום למנוע לחתוך. תתחיל בלהחליף אותו, לפני הכל (יכול להיות ממסר לא תקין שלא תוכל לאתר את התקלה על ידי בדיקת רציפות פשוטה שלו). בנוסף, תלוי בגרסת המחשב שלך, 42 יכול להיות גם תקלה בממסר משאבת דלק, או במצוף דלק. אלו תקלות שיהיו בגרסאות תכנה שלא אמורות להיות במחשב מקורי של סופה ישראלית, אבל אתה לא באמת יודע מה גרסת התכנה של המחשב מנוע שלך.
...וכמעט שכחתי..
55- חמסה חמסה... סוף בדיקה.
הנה עוד רשימת תקלות של קרייזלר:
http://www.allpar.com/fix/80s-codes.html
אסף.
42- בעקרון מצביע על תקלה במעגל הדימום האוטומטי. יש ממסר דימום בקופסת הממסרים. אם הוא לא תקין, הוא יכול לגרום למנוע לחתוך. תתחיל בלהחליף אותו, לפני הכל (יכול להיות ממסר לא תקין שלא תוכל לאתר את התקלה על ידי בדיקת רציפות פשוטה שלו).
באותה הזדמנות חובה לבדוק את מתב המגעים בתיבת הממסרים שבתא המנוע. קופסא זו ידועה לשמצה באיכות הבנייה הירודה שלה, ולעיתים קרובות קורה שקורוזיה שמצטברת על "שקעי" הממסרים (למעשה נעלי כבל פשוטות) משביתה את תפקודו של ממסר מסויים (אם מדובר בממסר דימום או בממסר משאבת דלק - מאוד ייתכן שהסימפטומים יהיו חיתוכים וקרטועים).
עוד נטייה לא סימפטית של התיבה היא שבירת חלקי הפלסטיק הפנימיים בתיבה שמחזיקים את נעלי הכבל, ואז ברגע שמוציאים את אחד הממסרים, נעל הכבל נופלת לתוך התיבה ונשארת שם - לי זה קרה בסופה מס' צ-xxx010 - אבל עוד לא קיבלתי חלקי חילוף לתיקון ראוי, אז אילתרתי פתרון.
אחלה תודה רבה חברה על העזרה , אני יבדוק את זה ומקווה מאוד שאני יחזור בלי שאלות. :)
תומר.
חברה אחרי שנקיתי את החיישן בית מצערת וחשבתי שהבעיה סודרה כי הגי'פ נסע חלק ,מתברר שטעיתי כי עכשיו בזמן הנסיעה המנורה של המחשב פתאום נדלקת לשתי שניות וזה קורה כל כמה דקות.
יכול להיות שהמחשב לא תקין ואני צריך להחילף אותו? :( :(
דרך אגב בדקתי תקלות במחשב ומופיעות לי התקלות האלו:
34-??
2-??
55-סוף בדיקה
מה אומרות שתי התקלות ?
תודה תומר.
42- בעקרון מצביע על תקלה במעגל הדימום האוטומטי. יש ממסר דימום בקופסת הממסרים. אם הוא לא תקין, הוא יכול לגרום למנוע לחתוך. תתחיל בלהחליף אותו, לפני הכל (יכול להיות ממסר לא תקין שלא תוכל לאתר את התקלה על ידי בדיקת רציפות פשוטה שלו).
באותה הזדמנות חובה לבדוק את מתב המגעים בתיבת הממסרים שבתא המנוע. קופסא זו ידועה לשמצה באיכות הבנייה הירודה שלה, ולעיתים קרובות קורה שקורוזיה שמצטברת על "שקעי" הממסרים (למעשה נעלי כבל פשוטות) משביתה את תפקודו של ממסר מסויים (אם מדובר בממסר דימום או בממסר משאבת דלק - מאוד ייתכן שהסימפטומים יהיו חיתוכים וקרטועים).
עוד נטייה לא סימפטית של התיבה היא שבירת חלקי הפלסטיק הפנימיים בתיבה שמחזיקים את נעלי הכבל, ואז ברגע שמוציאים את אחד הממסרים, נעל הכבל נופלת לתוך התיבה ונשארת שם - לי זה קרה בסופה מס' צ-xxx010 - אבל עוד לא קיבלתי חלקי חילוף לתיקון ראוי, אז אילתרתי פתרון.
34-??
2-??
55-סוף בדיקה
היות והתקלות מופיעות בסדר מספרי עולה, זה לא הגיוני מה שכתבת.
יותר נראה לי
3=12 - התחלת בדיקה (תמיד מופיע)
42 - ראה הודעה אחת מעלה
55 - סיום בדיקה (תמיד מופיע)
זאביק בדקתי עוד הפעם את התקלות במחשב וצדקת באמת התבלבלתי בספירה.
תומר.
אז ככה , התנעתי את הסופה פתחתי מכסה מנוע.
התחלתי לתת מכות קלות על תיבת הממסרים ולנענע אותה קצת והמנוע התחיל להשתגע קצת ,
הטורים פתאום עלו וירדו והמנוע נכבה.
לאחר מכן עשיתי סיבוב עם הגי'פ ופשוט באמצע הנסיעה הטורים עולים, לפעמים לאחר מכן הגי'פ
נכבה באמצע הנסיעה.
האם הבעיה היא בתיבת ממסרים כולה או רק בממסר מסויים , או שזה בכלל משהו אחר ?
תיבת הממסרים ידועה כנושא בעייתי בסופה.
היא עובדת טוב, אבל לאט לאט מתפרקת, המגעים מתרופפים והחוטים מתחילים "ליפול" ממקומם.
אם אתה משחק עם התיבה והמנוע משתגע, כנראה שהמגעים שלך מתחילים להתרופף.
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.