Close
מציג תוצאות 1 עד 20 מתוך 20
  1. #1

    ברירת מחדל הגי'פ מקרטע !

    הרכב : סופה

    הבעיה : הבעיה היא שאין לי שמץ של מושג מה הבעיה, נסעתי להנאתי בסופה ובעודי לוחץ על

    דוושת הגז הרכב התחיל לקרטע ולקפוץ , המנורה של המחשב נתנה היבהוב קטן והרכב חזר

    לנסוע כרגיל.

    מאז הבעיה חוזרת על עצמה כך שבעצם הג'פ נוסע כרגיל ופתאום כשאני לוחץ טיפה על הגז קורה

    מה שתיארתי למעלה.

    לפני שאני מתחיל לפרק יש אולי למישהו כיוון מה הבעיה כי לי אין שום כיוון ?

    תודה תומר.

  2. #2
    חבר רשום שאולי's Avatar
    תאריך הצטרפות
    May 2003
    מיקום
    ברקן
    הודעות
    511

    ברירת מחדל

    חיישן בית מצערת
    פרק בית מצערת , פרק פירוק משני את שני החיישנים השחורים, נקה אותם טוב טוב ( אני ניקיתי עם מסיר שומנים) אני מניח שתמצא הרבה פיח , תרכיב בחזרה ואני חושב שהבעיה תיפטר
    במידה ולא , יש חיישן ששכחתי את שמו שנמצא ממש במרכז קיר האש בחלק העליון על משולש מתכת , זאת האופציה השניה
    בהצלחה

  3. #3
    חבר רשום שאולי's Avatar
    תאריך הצטרפות
    May 2003
    מיקום
    ברקן
    הודעות
    511

    ברירת מחדל

    שאני לא אהיה לא ברור , הכוונה לנקות טוב את כל בית המצערת כולל הכל וכדאי להשרות את זה במסיר שומנים

  4. #4

    ברירת מחדל

    תודה שאולי אני יבדוק את מה שאמרת.

    דרך אגב יש מצב שזה בעיה במחשב ?

  5. #5
    חבר רשום Alon's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Dec 2002
    מיקום
    כוכב יאיר
    הודעות
    804

    ברירת מחדל

    תוציא רשימת תקלותלפי הקישור המצורף
    http://www.jeepolog.com/jp_forum/viewtopic.php?t=3978
    אלון

  6. #6

    ברירת מחדל

    אלון כשאני מניע את הג'פ המנורה של המחשב לא מהבהבת היא נשארת קבועה ונעלמת, הבעיה היא בנסיעה שהגי'פ מקרטע וקופץ המנורה של המחשב נדלקת לשניה כאילו הג'פ עומד להיכבה ואז הגי'פ חוזר לנסוע כרגיל עד שזה קורה עוד הפעם.

    תומר.

  7. #7

    ברירת מחדל

    תוריד תקלות על ידי פתיחת וסגירת הסוויץ' 3 פעמים. גם אם אין תקלה קבועה, יש תקלה בזכרון.

    אסף.
    "scars are tattoos with better stories"
    אין תכנית. חיים. נקודה.
    הקמפר - VW TYPE 2 1978 | הטנדר - היילקס 2008

  8. #8

    ברירת מחדל

    אסף יכול להיות שזה עוד משהו חוץ מהמחשב ?
    כי כשאני מתניע הכל בסדר והגי'פ נוסע רגיל ורק שאני לוחץ קצת על הגז אז זה קורה.

  9. #9

    ברירת מחדל

    התקלות מהמחשב הם :

    12 , 42 ,24 ,21 ,55

    12 ו - 55 אני יודע שזה תקין , חיישן חמצן אין לי בגי'פ אז זה מוריד עוד תקלה.

    מה זה שאר התקלות ?

  10. #10
    מנהל פורום זאביק's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Dec 2002
    מיקום
    רחוק מכאן
    הודעות
    3,447

    ברירת מחדל

    ציטוט נכתב במקור על ידי Alon
    תוציא רשימת תקלותלפי הקישור המצורף
    http://www.jeepolog.com/jp_forum/viewtopic.php?t=3978
    אלון
    יושב בסן פרנסיסקו על המים ....
    http://www.zeevik.net

  11. #11

    ברירת מחדל

    זאביק הוצאתי רשימת תקלות עוד בתחילת השירשור אבל אני לא יודע מה אומרת תקלה 42 ו-24 , קראתי בדף תקלות ולא כל כך הבנתי.

    21 זה בעיה בחיישן חמצן אבל אין חיישן חמצן , 12 זה מתח תקין מהמצבר אבל מה זה השאר ?

    תומר.

  12. #12

    ברירת מחדל

    12 , 42 ,24 ,21 ,55

    12- רשום בזיכרון ניתוק של המצבר (תקין בעקרון, אבל אם אתה לא זוכר שניתקת את המצבר בזמן האחרון, זה עלול להצביע על מגע לא טוב של אחד מכבלי המתח הראשיים, או (-) ראשי לא טוב)
    21- חיישן חמצן- אין לך, אז זה בסדר.
    24- חיישן מצב מצערת נותן קריאה לא תקינה. זה יכול להיות רק הקונקטור שלו- תבדוק שהחיבור תקין ולא רופף, תנקה אותו מבפנים עם ספריי מגעים. יכול להיות שהחיישן באמת לא תקין- בספר של הסופה, אם אני לא טועה יש שיטה חבדיקה של החיישן על ידי מדידת מתח עליו. חשוב להבין שתקלה בקריאת החיישן מצב מצערת עלולה לגרום לתקלות אחרות להופיע במחשב (זה קורה בעיקר אם יש קריאה גדולה מ4.96 וולט)
    42- בעקרון מצביע על תקלה במעגל הדימום האוטומטי. יש ממסר דימום בקופסת הממסרים. אם הוא לא תקין, הוא יכול לגרום למנוע לחתוך. תתחיל בלהחליף אותו, לפני הכל (יכול להיות ממסר לא תקין שלא תוכל לאתר את התקלה על ידי בדיקת רציפות פשוטה שלו). בנוסף, תלוי בגרסת המחשב שלך, 42 יכול להיות גם תקלה בממסר משאבת דלק, או במצוף דלק. אלו תקלות שיהיו בגרסאות תכנה שלא אמורות להיות במחשב מקורי של סופה ישראלית, אבל אתה לא באמת יודע מה גרסת התכנה של המחשב מנוע שלך.

    ...וכמעט שכחתי..
    55- חמסה חמסה... סוף בדיקה.

    הנה עוד רשימת תקלות של קרייזלר:
    http://www.allpar.com/fix/80s-codes.html

    אסף.
    "scars are tattoos with better stories"
    אין תכנית. חיים. נקודה.
    הקמפר - VW TYPE 2 1978 | הטנדר - היילקס 2008

  13. #13
    חבר רשום חימושניק's Avatar
    תאריך הצטרפות
    May 2004
    מיקום
    ראשון לציון
    הודעות
    1,123

    ברירת מחדל

    42- בעקרון מצביע על תקלה במעגל הדימום האוטומטי. יש ממסר דימום בקופסת הממסרים. אם הוא לא תקין, הוא יכול לגרום למנוע לחתוך. תתחיל בלהחליף אותו, לפני הכל (יכול להיות ממסר לא תקין שלא תוכל לאתר את התקלה על ידי בדיקת רציפות פשוטה שלו).
    באותה הזדמנות חובה לבדוק את מתב המגעים בתיבת הממסרים שבתא המנוע. קופסא זו ידועה לשמצה באיכות הבנייה הירודה שלה, ולעיתים קרובות קורה שקורוזיה שמצטברת על "שקעי" הממסרים (למעשה נעלי כבל פשוטות) משביתה את תפקודו של ממסר מסויים (אם מדובר בממסר דימום או בממסר משאבת דלק - מאוד ייתכן שהסימפטומים יהיו חיתוכים וקרטועים).
    עוד נטייה לא סימפטית של התיבה היא שבירת חלקי הפלסטיק הפנימיים בתיבה שמחזיקים את נעלי הכבל, ואז ברגע שמוציאים את אחד הממסרים, נעל הכבל נופלת לתוך התיבה ונשארת שם - לי זה קרה בסופה מס' צ-xxx010 - אבל עוד לא קיבלתי חלקי חילוף לתיקון ראוי, אז אילתרתי פתרון.

  14. #14

    ברירת מחדל

    אחלה תודה רבה חברה על העזרה , אני יבדוק את זה ומקווה מאוד שאני יחזור בלי שאלות.

    תומר.

  15. #15

    ברירת מחדל

    חברה אחרי שנקיתי את החיישן בית מצערת וחשבתי שהבעיה סודרה כי הגי'פ נסע חלק ,מתברר שטעיתי כי עכשיו בזמן הנסיעה המנורה של המחשב פתאום נדלקת לשתי שניות וזה קורה כל כמה דקות.
    יכול להיות שהמחשב לא תקין ואני צריך להחילף אותו?
    דרך אגב בדקתי תקלות במחשב ומופיעות לי התקלות האלו:
    34-??
    2-??
    55-סוף בדיקה
    מה אומרות שתי התקלות ?

    תודה תומר.

  16. #16
    חבר רשום UNIX's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Jan 2003
    מיקום
    קרית אונו
    הודעות
    3,692

    ברירת מחדל

    ציטוט נכתב במקור על ידי חימושניק
    42- בעקרון מצביע על תקלה במעגל הדימום האוטומטי. יש ממסר דימום בקופסת הממסרים. אם הוא לא תקין, הוא יכול לגרום למנוע לחתוך. תתחיל בלהחליף אותו, לפני הכל (יכול להיות ממסר לא תקין שלא תוכל לאתר את התקלה על ידי בדיקת רציפות פשוטה שלו).
    באותה הזדמנות חובה לבדוק את מתב המגעים בתיבת הממסרים שבתא המנוע. קופסא זו ידועה לשמצה באיכות הבנייה הירודה שלה, ולעיתים קרובות קורה שקורוזיה שמצטברת על "שקעי" הממסרים (למעשה נעלי כבל פשוטות) משביתה את תפקודו של ממסר מסויים (אם מדובר בממסר דימום או בממסר משאבת דלק - מאוד ייתכן שהסימפטומים יהיו חיתוכים וקרטועים).
    עוד נטייה לא סימפטית של התיבה היא שבירת חלקי הפלסטיק הפנימיים בתיבה שמחזיקים את נעלי הכבל, ואז ברגע שמוציאים את אחד הממסרים, נעל הכבל נופלת לתוך התיבה ונשארת שם - לי זה קרה בסופה מס' צ-xxx010 - אבל עוד לא קיבלתי חלקי חילוף לתיקון ראוי, אז אילתרתי פתרון.

  17. #17
    מנהל פורום זאביק's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Dec 2002
    מיקום
    רחוק מכאן
    הודעות
    3,447

    ברירת מחדל

    ציטוט נכתב במקור על ידי Tomer
    34-??
    2-??
    55-סוף בדיקה
    היות והתקלות מופיעות בסדר מספרי עולה, זה לא הגיוני מה שכתבת.
    יותר נראה לי
    3=12 - התחלת בדיקה (תמיד מופיע)
    42 - ראה הודעה אחת מעלה
    55 - סיום בדיקה (תמיד מופיע)
    יושב בסן פרנסיסקו על המים ....
    http://www.zeevik.net

  18. #18

    ברירת מחדל

    זאביק בדקתי עוד הפעם את התקלות במחשב וצדקת באמת התבלבלתי בספירה.

    תומר.

  19. #19

    ברירת מחדל

    אז ככה , התנעתי את הסופה פתחתי מכסה מנוע.

    התחלתי לתת מכות קלות על תיבת הממסרים ולנענע אותה קצת והמנוע התחיל להשתגע קצת ,

    הטורים פתאום עלו וירדו והמנוע נכבה.

    לאחר מכן עשיתי סיבוב עם הגי'פ ופשוט באמצע הנסיעה הטורים עולים, לפעמים לאחר מכן הגי'פ

    נכבה באמצע הנסיעה.

    האם הבעיה היא בתיבת ממסרים כולה או רק בממסר מסויים , או שזה בכלל משהו אחר ?

  20. #20
    מנהל פורום זאביק's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Dec 2002
    מיקום
    רחוק מכאן
    הודעות
    3,447

    ברירת מחדל

    תיבת הממסרים ידועה כנושא בעייתי בסופה.
    היא עובדת טוב, אבל לאט לאט מתפרקת, המגעים מתרופפים והחוטים מתחילים "ליפול" ממקומם.

    אם אתה משחק עם התיבה והמנוע משתגע, כנראה שהמגעים שלך מתחילים להתרופף.
    יושב בסן פרנסיסקו על המים ....
    http://www.zeevik.net

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •