צפייה בגרסה מלאה : כיול מד סלד vdo
הי, מותקן לי בדיפנדר מד סלד של vdo מחובר לאלטרנטור כמובן.
השעון לא מכוייל למנוע ונותן קריאות גבוהות מהשטח. האלטרנטור משופץ ובדוק כך ששם לא הבעיה.
בנוסף, יש מאחורי השעון 3 ג'מפרים להתאמה לסוג המנוע אני מניח.
מי יודע באיזה מצב הם אמורים להיות למנוע tdi?
היה לי אחד כזה בדיפנדר ,
הבעיה שיש הרבה דגמים ,
וגם לפי ההוראות שלו המד סלד נתן 1500 סלד בסרק.
ידעתי שזה אמור להיות 700~800 אז פשוט שיחקתי עם המתגים עד שהגעתי למצב שנתן 800 סל"ד.
אין הרבה מאוד אפשרויות ...
צודק יש אפשרויות 3 עצרת אפשרויות, ז"א 6 אפשרויות.
האם ישנה משמעות מאיפה מושכים את חיבורי הפלוס ו/או מינוס לשעון?
צריך הרי פלוס ומינוס , ואחד מיציאה W מהאלטרנטור.
רצוי שהמינוס יהיה טוב - אחת תיהיה לך קריאה לא נכונה
לפעמים המינוס בלוח שעונים לא טוב למשל אם המחוגים מושפעים מהדלקת אורות , או וישרים וכו'
תודה. הורדתי את ה data sheet של השעונים האלו ויש שם פסקה על כיול גם של הג'מפרים וגם בורג כיוונון.
אנסה מחר ואם יעבוד אעלה את הpdf לכאן.
סתם שאלה, מה הסימוכין שלכם לדיוק? ז"א לדעת שבתאוריה סלד סרק הוא בין 700-800 ולכוון לפי זה, זה מספיק טוב?
כן ...
הרי זה לא מאוד משנה , אם הסלד הוא 2000 או 2100 - אתה רוצה לדעת מה הסלד בזמן נסיעה ,
ולראות האם הוא גבוה מידי או נמוך מידי ,
אין צורך לדיוק מאוד גבוה.
הסימוכין שלי הוא טכומטר מכני, אבל זה לא הכרח.
סיכום יומי - הצלחתי להוריד את הקריאה בסרק רק עד 2000. אין לי תובנות נוספות לכיול.
תתקשר לאוו ספידומטרים. אני בטוח שסיגל תעזור בשמחה.
...ורק אני לא מבין למה צריך מד סלד בדיפנדר דיזל..?
אסף.
אסף - מה השאלה ,
כשאתה נימצא בכביש , רוצה לצאת לעקיפה עם הדיפנדר ,
לוחץ על דוושת הגז עד הפח ,
אבל מרגיש שהדוושה תקועה והרכב לא מאיץ,
לפחות שתיהיה לך אפשרות להסתכל על המד סלד ,
ולראות שאכן הסלד עולה לאט לאט ...
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.