PDA

צפייה בגרסה מלאה : כיול מד סלד vdo



gali
27-01-15, 19:43
הי, מותקן לי בדיפנדר מד סלד של vdo מחובר לאלטרנטור כמובן.
השעון לא מכוייל למנוע ונותן קריאות גבוהות מהשטח. האלטרנטור משופץ ובדוק כך ששם לא הבעיה.
בנוסף, יש מאחורי השעון 3 ג'מפרים להתאמה לסוג המנוע אני מניח.
מי יודע באיזה מצב הם אמורים להיות למנוע tdi?

אמיר ב.א
27-01-15, 20:08
היה לי אחד כזה בדיפנדר ,
הבעיה שיש הרבה דגמים ,
וגם לפי ההוראות שלו המד סלד נתן 1500 סלד בסרק.

ידעתי שזה אמור להיות 700~800 אז פשוט שיחקתי עם המתגים עד שהגעתי למצב שנתן 800 סל"ד.

אין הרבה מאוד אפשרויות ...

gali
27-01-15, 20:13
צודק יש אפשרויות 3 עצרת אפשרויות, ז"א 6 אפשרויות.
האם ישנה משמעות מאיפה מושכים את חיבורי הפלוס ו/או מינוס לשעון?

אמיר ב.א
27-01-15, 21:39
צריך הרי פלוס ומינוס , ואחד מיציאה W מהאלטרנטור.

רצוי שהמינוס יהיה טוב - אחת תיהיה לך קריאה לא נכונה
לפעמים המינוס בלוח שעונים לא טוב למשל אם המחוגים מושפעים מהדלקת אורות , או וישרים וכו'

gali
27-01-15, 22:04
תודה. הורדתי את ה data sheet של השעונים האלו ויש שם פסקה על כיול גם של הג'מפרים וגם בורג כיוונון.
אנסה מחר ואם יעבוד אעלה את הpdf לכאן.

opl
28-01-15, 07:57
סתם שאלה, מה הסימוכין שלכם לדיוק? ז"א לדעת שבתאוריה סלד סרק הוא בין 700-800 ולכוון לפי זה, זה מספיק טוב?

אמיר ב.א
28-01-15, 08:48
כן ...

הרי זה לא מאוד משנה , אם הסלד הוא 2000 או 2100 - אתה רוצה לדעת מה הסלד בזמן נסיעה ,
ולראות האם הוא גבוה מידי או נמוך מידי ,
אין צורך לדיוק מאוד גבוה.

gali
28-01-15, 10:32
הסימוכין שלי הוא טכומטר מכני, אבל זה לא הכרח.

gali
28-01-15, 22:31
סיכום יומי - הצלחתי להוריד את הקריאה בסרק רק עד 2000. אין לי תובנות נוספות לכיול.

asafk
29-01-15, 09:45
תתקשר לאוו ספידומטרים. אני בטוח שסיגל תעזור בשמחה.
...ורק אני לא מבין למה צריך מד סלד בדיפנדר דיזל..?

אסף.

אמיר ב.א
29-01-15, 10:04
אסף - מה השאלה ,

כשאתה נימצא בכביש , רוצה לצאת לעקיפה עם הדיפנדר ,
לוחץ על דוושת הגז עד הפח ,
אבל מרגיש שהדוושה תקועה והרכב לא מאיץ,
לפחות שתיהיה לך אפשרות להסתכל על המד סלד ,
ולראות שאכן הסלד עולה לאט לאט ...

gali
29-01-15, 10:40
כי היה. לא קניתי.

-->