PDA

צפייה בגרסה מלאה : מנורה כתומה מהבהבת ולא משתלב 4X4



yanivya
08-02-15, 11:20
שלום
יש לי קינג 2002 דיזל
המנורה הכתומה מהבהבת , החלפתי סלוניד בדקתי וואקום.
המנורה עדין מהבהבת וכתוצאה מכך לא ניתן לשלב 4X4
האם יש קשר לחיישנים ? האם הם אחראים על השילוב?
אשמח לקבל עזרה לפני שאני ניגש למוסך
יניב

Saar
08-02-15, 14:57
תעבור על צינורות הואקום, בדוק האם יש צינורית סדוקה/קרועה.
ישנם חיישנים בחלק העליון של הטרנספר (5) גם הם יכולים לגרום לבעיה.
קרא תקלות ותקבל כיוון.
קריאת תקלות לפג'רו קינג (http://www.pajero.guru/how-to-read-check-engine-light-without-scanner-3-2-di-d/)

sportman
08-02-15, 17:46
אתה חייב לתת יותר פרטים ,כמו, האם הנורה מהבהבת תוך נסיעה (לא מיד אלא אחרי כ-20 קמ) האם הנורות הירוקות בכלל לא נידלקות, האם אין שילוב בשום מקרה?..... תאר את הבעייה.
יותם

yanivya
08-02-15, 21:07
יותם שלום
המנורה מהבהבת כל הזמן. לפעמים כשאני מניע ניתן לשלב ואחרי כ 20 קמ חוזר ההיבהוב
היום החנתי את הרכב בשיפוע והמנורה הכתומה הפסיקה להבהב האם יכול להיות שחסר שמן?
ואחרי סיבוב הי חזרה להבהב .
בתודה יניב

Saar
08-02-15, 21:17
כל מה שאתה צריך כדי לקבל מושג הוא לקרוא קודים. לוקח 5 דקות...
תקרא ותחזור לספר לנו. נמשיך משם.

sportman
09-02-15, 05:32
תנסה להוציא את הקודים , זה עוזר להבין מאיפה להתחיל לחפש,
קרא את מה שסער כותב, יותם.

yanivya
09-02-15, 17:11
שלום
לאחר בדיקה נימצא קוד 51

Saar
10-02-15, 08:26
הי,

רק על מנת לוודא, ספרת את ההיבהובים של המנורה הכתומה, כן? (לא של ה CHECK ENGINE)
אם כן, קוד 51 אומר: Malfunction of transfer ECU.
לא נותן לנו יותר מדי מידע ולא תמיד זה אומר שה ECU דורש החלפה.

האם החלפת סטריאו במקרה לפני שהבעיה החלה? (ה ECU נמצא מתחת לסטריאו וקורה שבעת ההחלפה שולפים לו בטעות את החיווט)
איזה סולונואיד החלפת ולמה?
ישנם 5 חיישנים בחלקו העליון של הטרנספר, האם פירקת ובדקת אותם?

yanivya
10-02-15, 08:46
שלום
טעות שלי ספרתי את ה
CHECK ENGINE
אני אבדוק שוב. לגבי 5 חיישנים לא פרקתי אותם
את הסלונידים שעל הכנף החזרתי לישנים לאחר בדיקה עם רב מודד הם תקינים ההתנגדות שלהם בטווח .
רדיו לא החלפתי

yanivya
10-02-15, 09:10
שלום לאחר בדיקה חוזרת המספרי המזל הם 33 34 35 והנוסף 41

ukiuki
10-02-15, 09:14
הי
שילוב 4X4 לא קשור למנורה הכתומה אלא לשתי המנורות הירוקות העליונות.
בשילוב 4X4 HIGH האם המורות העליונות נדלקות קבוע? כלומר כל ה 4 המנורות הירוקות דולקות? אם כן אתה במצב 4X4 על פי המחשב.
בנוסף, איך וידאת שאתה לא על 4X4?
המנורה הכתומה באמצע החיווי של הסופרסלקט מראה על הנעילה האורכית. כלומר ביטול חלוקת דיפרנציאל בין הסרן האחורי לקידמי.
תוכל לתאר במדוייק מה התקלה אצלך?

דבר נוסף, הבנתי שיש לך קוד תקלת מנוע. קודם כל תדאג לתקן אותו. יש מצב שהמחשב נמצא במצב הגנה (מצב חירום) ולא מאפשר לך להכנס למהלכים שקשים לרכב כמו נסיעה מאומצת ב 4X4.

yanivya
10-02-15, 09:35
שלום
אין 4X4 בכלל המנורה הכתומה כל הזמן מהבהבת ןגם אם לפעמים אני רואה אור ירוק זה בתחילת נסיעה ולאחר כמה דקות של נסיעה המנורה הכתומה
מתחילה להבהב שוב

ukiuki
10-02-15, 09:38
מצטער אתה עדיין לא ברור.
שכח רגע מהמנורה הכתומה.
האם בשילוב ידית הטרנספר ל 4X4 (השלב הראשון של ידית הטרנספר) נדלקות לך 4 מנורות ירוקות?

Saar
10-02-15, 09:45
שלום לאחר בדיקה חוזרת המספרי המזל הם 33 34 35 והנוסף 41

כנס ל : http://www.pajero.guru/how-to-read-check-engine-light-without-scanner-3-2-di-d/
תגלול למטה, יש שם את פירושי התקלות לטרנספר.
ספציפית, אצלך, התקלה הראשונה היא שהוא לא מזהה את את מיקום/מצב הידית.
הייתי מתחיל מזה, להבין האם יש משהו שמפריע לו?
הייתי מפרק את הקונסולה העליונה ומוודא שאין שם שום דבר שמפריע. אח"כ הייתי בודק איך עובד המנגנון בדיוק, (אני חושב שהוא קשור ל 5 החיישנים הנ"ל ואם אני לא טועה, זה מתקשר גם לתקלות האחרות שמופיעות אצלך)

עריכה:

1. הורדת ה FSM (http://www.pajero.guru/content/montero_fsm_2003.zip)

2. לגבי תקלת המנוע (51) - היא מתייחסת למערכת ה EGR. האם ביטלת את ה EGR?

yanivya
10-02-15, 10:59
שלום
אני משלב את הידית 4x4 ולא קורה כלום המנורה הכתומה ממשיכה להבהב וגם לא נישמע רעש חשמלי מלמטה

ukiuki
10-02-15, 11:54
כשאתה פותח סויטש המנורות הירוקות דולקות? התחתונות קבוע והעליונות מהבהבות?

yanivya
10-02-15, 12:38
כשהסויטש פתוח המנורה הכתומה מהבהבת אין אור ירוק הוא נכבה מהר

yanivya
11-02-15, 11:55
שלום
אשמח לקבל תגובה לנושא
כאשר פותחים סויטש כל האורות דולקים ומיד אחר כך המנורה הכתומה מתחילה להבהב לאחר חיבור למחשב מתקבל קוד 33 של המנורה הכתומה (4X4)

Saar
11-02-15, 15:30
יניב,

כתבתי לך, הקוד הזה אומר שיש בעיה בזיהוי מיקום הידית "Transfer position switch system".
אני הייתי מתחיל מלחפש את חיישן המצבים של הטרנספר ובודק את הידית עצמה (הידית היא בעצם סוויטש, היא לא מכנית).
פרק את הקונסולה העליונה (הסבר כאן (http://www.pajero.guru/installing-a-2din-system-in-a-shogunpajero-nm-step-by-step-guide/))
תבדוק שאין משהו שמפריע לידית.
אח"כ חפש את החיבורים בטרנספר עצמו ותבדוק אותם.

yanivya
15-02-15, 09:22
שלום חברים
ותודה על כול התגובות לאחר שבדקתי את הואקום ואת כל המערכת. החלפתי את הסלוניידים שעל הכנף הוצאית את המינוס מהמצבר ו-30 שניות
חברתי מחדש וכול חזר לעבודה וזה כבר כמה ימים שאני נוסע והכול תקין
:D אגב הסלונידים עלו לי 150 שקל ב-EBAY

שולץ האיום
15-02-15, 15:17
שלח קישור בבקשה למוצר באי ביי

yanivya
16-02-15, 08:00
הי מצורף השם אתה יכולה לחפש לפי זה אולי תמצא משהוא יותר זול
New Vacuum Switch Solenoid Valve MB620532 K5T47776 for Mitsubishi Pajero
המחיר עלה מעט בגלל הדולר
זה שם הספק
onestop2046 (http://www.ebay.com/usr/onestop2046?_trksid=p2060778.m2749.l2754 )

-->