PDA

צפייה בגרסה מלאה : שיפוץ גיר אוטומטי



amit1
30-04-15, 18:52
חברים שלום,
לצערי אני עומד לפני שיפוץ הגיר האוטומטי בדיסקו הקשיש :(.
היות ואני חסר ידע בנושא, ומבחינתי הגיר הוא "קופסה שחורה" אשמח ללמוד ממומחים בתחום מהן הדרישות שעלי להציב לבעל המקצוע כדי להבטיח שיפוץ איכותי, ברמה הגבוהה ביותר האפשרית במחוזותינו.
סוגי הדסקיות, המיסבים, סולונואידים, מחז"ש....אלו חלקים להחליף....ובלי להתקמצן.
אני מטייל הרבה ובדר"כ ברכב בודד ולכן אין בכוונתי לחסוך בשיפוץ הגיר.
תודה למשיבים.

אמיר ב.א
30-04-15, 19:50
הי עמית - לפי מה אתה בטוח שצריך שיפוץ גיר ?

rob
30-04-15, 20:47
שיפוץ גיר אוטומט תלוי רבות בהרכבה נכונה.
משפץ שיודע את העבודה ידע לכוון את כל המרווחים הנכונים ששומרים על המצמדים שלא ישרפו ויתבלו.
משפץ שיודע את העבודה ידע להרכיב את כל גומיות האטימה בכיוון הנכון ומבלי לגרום להם לנזק בזמן ההרכבה.

איכות החלקים במקרה הזה נמצאת במקום השני ואני לא חושב שגיר שמשודך למנוע דיזל עייף יכול להתבלות טרם המועד בגלל חלקים שלא מהשורה הראשונה.

amit1
01-05-15, 08:00
הי עמית - לפי מה אתה בטוח שצריך שיפוץ גיר ?

אמיר, לעיתים ההילוך הראשון משתהה וההחלפה נעשית בסל"ד גבוה יותר מהנדרש.

shachar
01-05-15, 08:03
בגיר האוטומטי של דגמי ה tdi זה אחד המאפיינים לליכלוך בגובנר או אטם פגום. אפשר להגיע אליו בהורדת טרנספר.

בכל יתר המצבים הגיר מתנהג תקין?

אמיר ב.א
01-05-15, 09:43
עמית ,

הבעיה הזו בדיוק ניפתרה אצלי בדיסקברי בזמנו , ע"י החלפה של שמן גיר , נסיעה של כמה מאות ק"מ,
והחלפה נוספת של שמן גיר , כמו ששחר אמר - ליכלוך בגובנר.

לרוב זה קורה לאחר החלפת שמן גיר , יש לו תכונות של דטרגנט ,
הוא ממיס ליכלוך שהיה דבוק לאיפשהו , הליכלוך צף ומטייל בשמן וניתקע לרוב באחד המעברים הדקים בגובנור.

-->