PDA

צפייה בגרסה מלאה : קורונה פיניון?



shahav
27-01-16, 11:04
יש לי רעש שריקה נהימה במהירות גבוהה מהסרן הקידמי.
בנסיעה ללא דרייבשאפט הרעש נעלם.
הרעש קיים רק שאני נותן גז.

עיצות יתקבלו בשמחה.
ברור לי שזה מהקורונה פיניון או בגלל מיסבים...עלויות?

דא, זה נראה לי התחיל לאחר שימוש בכננת, אבל בטפשותי סמכתי על פארקינג במקום בלמים.

מדובר ב wj crd 2004
רבין


Sent from my LG-D855 using Tapatalk

six 4 life
27-01-16, 11:20
עלויות זה סט קורונה ופיניון (מחו"ל יעלה 150-180$ לפני הכל), סט מיסבים מלא (אפשר גם מחו"ל, המחיר יצא דיי דומה לארץ בדרך כלל), עבודה סביבות ה 1000-1200 ש"ח לבעל מקצוע רציני.

shahav
27-01-16, 11:25
יש מצב שזה רק כיוון?
אחרת אלך על תיבת 242 באותו עלות?!?

Sent from my LG-D855 using Tapatalk

נמרוד
27-01-16, 11:38
מה הקשר בין טרנספר לרעש מהסרן לכננת? השאלה לא ברורה.

נדב ש.
27-01-16, 12:20
מצב p זה בגיר ולא קשור לסרן בכלל, טוב שלא שברת משהו, אני מכיר מישהו ששם ב p בשימוש בכננת בדיסקו 3 וניגרם נזק משמעותי לתיבה.

לדעתי רעש כזה יהיה גם ללא לחיצה על הגז, כי המכלול מסתובב בכל מקרה כשהדרייבשאפט מחובר, כדאי לבדוק יותר לעומק.

six 4 life
27-01-16, 14:52
יש מצב שזה רק כיוון?
אחרת אלך על תיבת 242 באותו עלות?!?

Sent from my LG-D855 using Tapatalk
זה אף פעם לא יגמר בכיוון כי יללה היא תוצאה של בלאי, משהו הלך שם ואם משהו הלך שם (נניח מיסבים עייפים/ משוחררים) הם גרמו לקורונה והפיניון לעבוד במגע לא טוב ולאבד חומר בצורה הזו, משמע הסט לא בר שיפור.
לגביי היללה עצמה - לבדוק לעומק. לשמוע יללה מהסרן הקדמי כשהוא לא סרן מניע זה דיי מוזר, בתור התחלה בדוק חופש ביוק פנימה החוצה, למעלה למטה ולצדדים.

shmulikbg
27-01-16, 15:08
לא מכיר את הרכב הזה...הוא 4X4 קבוע?

shahav
27-01-16, 15:31
כן, בקונפיגורציה הנפוצה זה עם תיבת העברה 247, 4x4 קבוע.
לכן כתבתי שהסרת הדריבשאפט הקידמי מסיר את הרעש.
242 זו תיבה שונה שמאפשרת 5 מצבים קלאסי. כולל ניתוק הינע מהסרן הקדמי.

Sent from my LG-D855 using Tapatalk

מוני_הכוכב
03-02-16, 14:51
לימיטד 2008 4.7
היו לי רעשים בין 40 ל 80 קמ"ש.
הסימפטום שאתה מתאר דומה לשלי ,אמנם לא ניתקתי דרייבשפט אבל כשהדרייבשפט סודר, נעלמה השריקה. השיפוץ היה החלפת הקרדן הקדמי בדרייבשפט הקדמ
המכונאי של המוכר הסביר לי באותו ובמופתים שזה נובע מקורונה פיניון קדמיים. החלטתי לרכוש אלא שלרכב שלי זה עלה הון תועפות (יחס 1:3.73) , והיה עדיף להחליף קדמי ואחורי ליחס העברה 4.1 ולקבל 2 חדשים בחצי מחיר של אחד קדמי.
ארז מ- 4*4 הציע לי לשפץ תחילה את הדרייב שפט הקדמי וכך עשיתי, והבעייה נפתרה.
י.

דרור ברלי
03-02-16, 22:50
הרעש הוא שריקה או נהמה? יש רעידות?

אם נוהם ורועד - זה כנראה דריישאפט ויצאת יחסית בזול. אם שריקה - סביר שקורונה-פיניון.

shahav
04-02-16, 11:37
יותר נהימה

Sent from my LG-D855 using Tapatalk

דרור ברלי
04-02-16, 12:09
אם כבר פירקת דריישאפט קדמי והתופעה נעלמה, זה רק מחזק את ההשערה שלי וגם מקל על בדיקת הדריישאפט - חפש אכילה וחופש בשיניים הזחיחות.

NRG
07-02-16, 04:31
+1
הייתה לי תופעה זהה לחלוטין!
Wj2001
רכשתי כבר קורונה פיניון ברשת
ועד שהגיע, בלי קשר החלפתי דרייבשפט,
ובזה נגמר הסיפור...


Sent from my iPhone using Tapatalk

-->