PDA

צפייה בגרסה מלאה : כמה שאלות לגבי סיקס חדש



iben
11-02-16, 20:59
שלום לכולם
חבר קנה היום סיקס ואני עוזר לו קצת עם הצד הטכני ורציתי לשאול מס שאלות
1) הסיקס שנקנה וגם כל הרכבים האחרים שנבדקו היו ללא טרמוסטט, אני מניח עקב התחממויות בקיץ, יש טעם לגעת או להשאיר כך?
2) הבלמים מרגישים די רכים, לפני שמתחילים להתעסק לאן אפשר להגיע עם הבלמים של ה CJ? מבחינת תיאום ציפיות. ברכב מורכב מגבר של סופה אם זה משנה משהו
3) הרכב הותקן לא מזמן מפלג GM, וקידום הצתה מנותק. יש איזה סיבה לכך?
4) שאלה כללית, הרכב הוא 7+1 אבל מותקנים בו והוא יסע עם ספסלי רוחב. אם נעזוב כרגע את עניין הטסט בצד, האם זה מהווה בעיה ביטוחית במקרה של תאונה?

תודה

בן

חנן-ג'יפולוג
11-02-16, 21:28
מערכת הקירור בסיקס היא מהבודדות ברכב הזה שבאמת מתוכננות טוב. אפילו אוברקיל.
אם מישהו הוציא את הטרמוסטט כדי שלא יתחמם, התקלה האמיתית עדיין שם, ומחכה לרגע הנכון כדי לתת את ההצגה שלה.

כן, צריך להחזיר את הטרמוסטט, לנקות מצנן, ולעקוב.

Sent from my SAMSUNG-SGH-I537 using Tapatalk

נמרוד - מערד
11-02-16, 21:58
וכמובן לחבר את הצינור של מקדם ההצתה, הבלמים יכולים להגיע לתוצאות טובות, אבל זה דורש טיפול מקיף ביותר, על כל רכיבי הבלימה.
נמרוד

iben
11-02-16, 22:24
לגבי מספר הנוסעים ברישיון, יש סיכוי להיכנס עם זה לעמדה מספר 1 ולצאת בשלום? הרכב די סטנדרטי ביחס לרכב בן 30

חנן-ג'יפולוג
11-02-16, 22:28
מסוכן ומאוד לא סימפטי שם.
גם עם רכב סטנדרטי בן יום הייתי נרתע מלהגיע לשם.
זה לא רק הפרסונות המעורבות. זה התור, המקום המגעיל, האנשים הלחוצים. חוויית עולם שלישי.

Sent from my SAMSUNG-SGH-I537 using Tapatalk

נמרוד - מערד
11-02-16, 22:30
אצלי הסיקס מסודר ל5 נוסעים, כמובן צריך גם חגורות בטיחות, בטסט לא דיברו מעולם על זה, אבל יכול להיות שיש מכני טסט שיציקו לך על זה, אין לי מושג לגבי תאונות וביטוחים.
נמרוד

חנן-ג'יפולוג
11-02-16, 22:37
אצלי היו שני ספסלי אורך קצרים מאחורי ספסל הרוחב, ואז אין בעייה מבחינת התאמת המושבים לרשום ברשיון, וזה גם לא מפריע כל-כך, מבחינת המקום שזה תופס.

Sent from my SAMSUNG-SGH-I537 using Tapatalk

iben
11-02-16, 23:05
תודה, נראה לי שנחפש פתרון לכיוון מה שהיה אצל חנן

rob
12-02-16, 10:56
כשהטרמוסטט תקול אז ביטול שלו יכול לעזור, כשהטרמוסטט תקין - אין משמעות להוצאת הטרמוסטט!

קידום ההצתה (צינורית וואקום שנכנסת למפלג) נועדה על מנת לשרוף דלק בצורה אידיאלית (יותר) בזמן שהוואקום במנוע גבוה (סרק ושיוט).
ביטול של הקידום יכול לגרום לרכב לעבוד לא עגול בזמן סרק ולאבד סוסים בזמן שיוט.

-->