התחברות

צפייה בגרסה מלאה : האמינות האגדית של טויוטה - מיתוסים ועובדות



עמודים : 1 2 3 [4]

דרור ברלי
16-05-16, 23:37
נדב, שוב אתה מנסה לבלבל את המאמינים עם עובדות?....
אתה יודע שזה לא יעבוד.

חבל על האנרגיה שלך.

נדב ש.
17-05-16, 07:07
נימצא לאחרונה מטבע בעל ערך רב בחפירות ארכאולוגיות...
108226

נישלח בווטסאפ...:D

דרור ברלי
17-05-16, 20:43
זה שווה יותר אפילו מביטקוין, לא?....

נדב ש.
20-05-16, 07:17
עוד תפוח שקרס ופרונט שנגזר... חולץ ע"י קבוצה בהיתנדבות שנקראים תופעת טבע.

content://media/external/file/33004

or_t
20-05-16, 07:26
עוד תפוח שקרס ופרונט שנגזר... חולץ ע"י קבוצה בהיתנדבות שנקראים תופעת טבע.

content://media/external/file/33004
גם אני ראיתי את זה וחשבתי לעצמי שזה לא יכול להיות כי לטויוטה לא נשברים בול ג'וינטים [emoji1]

Bernard
20-05-16, 16:10
עוד תפוח שקרס ופרונט שנגזר... חולץ ע"י קבוצה בהיתנדבות שנקראים תופעת טבע.

content://media/external/file/33004

מתחילת השירשור "חולפת לי מחשבה", מידי פעם - איפה היית (אתה וכל שאר היודעים את הבעייה) כל השנים האלה, שאף אחד לא ממש ידע שהדברים האלה קורים (למעט מספר קטן מאוד של מקרים שצצו פה ושם).
זה היה תמיד או שפתאום זה הפך כל כך נפוץ? אולי זה רק בגלל "גיל" כלי הרכב, שמתחיל לתת אותותיו במיסב הזה?

נדב ש.
20-05-16, 17:13
אני מכיר את התקלה הזאת כבר 5 שנים לפחות.

ד ו ר ו ן
20-05-16, 17:21
זה בלאי+חוסר מודעותx(רצון לחסוך עם תחליפי)..

נדב ש.
20-05-16, 18:30
זה בלאי+חוסר מודעותx(רצון לחסוך עם תחליפי)..

גם, אבל לא רק.
וזה מראה כמה הרכב הזה זקוק רק לחלפים מקוריים בלבד בלי שום אופציה אחרת, לא שאני נגד מקוריים אבל נחמד לפעמים שיש לך אופציה לבחור.

tom1105
20-05-16, 19:56
זה בלאי+חוסר מודעותx(רצון לחסוך עם תחליפי)..
בחודש האחרון זה קרה לכמה חברים שלי (מעגלים שונים לחלוטין)... אני לא הכרתי את התקלה עד השרשור הזה...
נ.ב אחד החברים הוא סטנדרטי לחלוטין שמטפל רק במורשה (דפוק...) ורק בחלפים מקוריים ( אמרתי כבר שהוא דפוק?!)...
אז הנה הלכה לך התאוריה...

Sent from my SM-G920F using Tapatalk

ד ו ר ו ן
20-05-16, 21:07
גם למקורי יש בלאי, כמי לכל חלף בכל רכב.
יש גם פרוצדורה די פשוטה לבדיקת המצב, וכמו שעלה כאן בשרשור, יש חוסר הקפדה על הבדיקה/התעלמות מהסימנים המקדימים.

וזה שהוא מטפל עדיין לא אומר שהחליפו את התפוחים המקוריים של הרכב.

ואין לזה קשר לטויוטה או כל דגם אחר, מסתבכת די בברור שיש כאן חלק ברכב הספציפי שדורש תשומת לב אחרת.
שאם לא בודקים אותו בצורה נכונה או מחליפים למקורי, זה מה שקורה.

תנין
20-05-16, 21:21
אם התקלה והכשל בתכנון כל כך ברורים ,למה חברות שיפורים למיניהן לא ממציאות איזה תושבת להרכבת התפוח הפוך ,או חיבור הקפיץ למקום אחר על מנת לפתור את הבעייה ?

ד ו ר ו ן
20-05-16, 21:35
אני רק יכול לנחש שהבעיה בקנ״מ עולמי כנראה לא כמו מה שמציגים כאן, ואין שוק אמיתי למוצר..

דרשני.

נדב ש.
20-05-16, 21:53
די דורון... אתה מתחיל להישמע כמו סניגור....
התופעה הזאת ידועה בכל העולם, רק תרשום צמד מילים-טויוטה ובולג׳וינט ותימצא הכל.

http://www.toyota-4runner.org/3rd-gen-t4rs/67793-you-should-replace-your-ball-joints.html


https://www.google.co.il/search?client=ms-android-om-lge&hl=iw-IW&oe=utf-8&safe=images&q=toyota+tundra+ball+joint+recall&source=browser-suggest&qsubts=1463769830476&devloc=0

108292108293

ד ו ר ו ן
20-05-16, 22:13
נדב,
אתה ממשיך במסע הדון-קישוט הלא ברור שלך, ואני מסתכל על זה בצורה מפוכחת, שאומרת שאם יש דרישה, יש שוק ויש פתרון.

ואיכשהו, זה לא מה שקורה.
כלומר אכן יש תכנון בעייתי, אבל האם יש סיכוי שהוא לא כזה דומיננטי כדי שייצרו עבורו חלק תחליפי משופר?

להיילקס עם הסרן החי יש בעיה כרונית של מחזש שמתבלה ומאפשר מעבר שמן גיר לתוך יד הסרן.
לא בעיה בטיחותית, נטו ג׳יפה מעצבנת.

אתה יודעה כמה קיטים משופרים יש לפקקטה מחזש הזה?
ואופס,
לתפוח אין.. או שיש?

עכשיו,
באמת לא מעניין אותי האם יש/אין כשל בתפוח, כי אין לי רכב כזה ולא יהיה לי כנראה בקרוב.

נטו הסתכלות מהצד על מסע הצלב הלא ברור שלך.

Bernard
21-05-16, 00:02
לי, מהצד (משום שגם לי אין רכב כזה... וגם לא רנגלר ולא היילקס ולא דיסקברי...מה הקשר בכלל?) זה לא נראה כמו מסע צלב או דון קישוטי.
עלתה טענה, שלא מחזיקה מים, והעלו מספר תקלות שלא אופייניות ל... אגדות.
מי שמנסה לגמד את זה, לרמת "ממש לא משמעותי, כמו שאתה אומר", זה דווקא אתה (ועוד כמה).
על כל טענה שלך ("רק בארץ" ו"ל א מכירים" ו"מספר זניח"), נדב מביא קונטרה, שאשכרה סותרת אותה... ואתה, במקום להיות ענייני לנקודה, תוקף/מסיט ב-"אתה דון קישוט" ו"יש לך פטיש לטויוטה"...

למה אין מוצרים שמשפרים את המצב?

יכול להות שמחיר השיפורים יעלה הרבה יותר ממה שמישהו מסוגל/מוכן לשלם..
יכול להיות שבעולם, בגלל עודף אלטרנטיבות, לא רואים ברכב הזה "כוכב שטח" כמו בארץ ולכן שוק השיפורים זניח..
יכול להיות שפשוט אין מה לשפר, חוץ מלהחליף את כל מערכת המתלה..
ויכול להיות שהקונה הממוצע של טויוטה הזה, הוא לא אחד שרוצה לשמוע על שיפורים, שמתקנים (בניגוד לשיפורים שמשנים לפי טעמו..) ובטח לא להרכיב ברכב שלו, שהרי ברכב כזה מתקינים "רק מקורי" (הרי הוא קנה את הרכב המושלם, לא?)
יכול להיות... הרבה דברים.

ולהיילקס יש שיפורים, בגלל ש:

יכול להיות שהוא נחשב רכב עבודה/עולם שלישי, ששווה להשקיע בו בשיפורים, ולהחזיק עוד מליון מייל.
ויכול להיות שהוא הטוב מסוגו (משקל העמסה, פשטות תיקונים, זמינות חלקים) ולכן משקיעים בו, למרות חוסר האמינות שהוא מפגין..
ויכול להיות שבגלל שלקח זמן ונמכרו כל כך הרבה מכוניות (ואנשים רבים מאוד כבר קנו את "השם" לפני שהבינו שמכרו להם לוקש, שמחזיר השמן שלו דולף(זה חדש!!) והשילדה נשברת והמנוע חלש ו...) והנבלה כבר תפסה "מסה קריטית" (ובעולם השלישי, בכלל לא יודעים שעובדים עליהם ומזהמים להם וכו'... =עולם שלישי..), ששווה ליצרנים להשקיע בפיתוח וייצור שיפורים "פשוטים", רק בגלל שהשוק גדול כל כך...
ויכול להיות, שאחרי שהשקיעו כל כך הרבה בקניית ההיילקס (הוא היקר בקבוצה לא?), במיוחד בעולם השלישי, יעשו הכל על מנת להמשיך את "העבודה" (הרי שאר המכלולים קטנים על הרכב... עניין של חשבון - יקנו רכב אחר, לא ינזול מחזיר השמן אבל אולי יצטרכו להשקיע בקפיצים אחרים, להעלות את המשקל המותר... לך תדע..)..


הקיביצר.
שיקולים למה יש/אין שיפורים, לא רלוונטי בכלל לבעייה/יות שקיימות או לא ברכב...
ולכן רלוונטים לעניין האמינות "כן-או-לא", בערך כמו שטבלאות המכירות (של נמרוד) רלוונטית לאמינות...

ד ו ר ו ן
21-05-16, 10:41
לא קונה תרתי משמע את הנאום האחרון.

כשזה משרת את הרעיון שלך אז השוק רלוונטי, וכשלא-אז לא.

בעולם התחביב שלנו, נולדים פתרונות מול צורך וכדאיות כלכלית.
לא סתם נתתי דוגמא לשיפור משמעותי בנוחות שכולו סה״כ מחזש שחוסך לך לפתוח את מכלול הגלגל.
״יש דרישה ויש מי שירוויח, אז יש מי שייצר וירוויח״.

לעניות דעתי שוק השיפורים לדגם רכב שמשווק ברמה עולמית כן מייצג דרישה למוצר, ונותן מבט רחב מעבר לדיון האיזוטרי שלנו, ברמת השפעתו על הדיעה העולמית לגבי הרכב והמותג.

אני לא טוען שהמותג מושלם, ואם תקרא את מה שאני כותב כדעתי ( ולא מה שנדב כותב כדעתי..), תראה שכל מה שנאמר הוא כשממוצע עולמי, וזה מגובה בקישורים שהעלו אחרים כאן, שהיצרן הזה כמכלול עדיין מצליח להחזיק את הדיעה הרווחת כאמין יותר מאחרים, ברמה העולמית.

ולא משנה כמה אותות ומופתים וטיעונים פסבדו משפטיים מתפלפלים תביא.

מידת השפעתי והשפעתך והשפעת הדיון על הדיעה העולמית בנושא פשוט שקופים מול הממוצע הכללי.

shachar
21-05-16, 16:51
אני מסתכל על זה בצורה מפוכחת, שאומרת שאם יש דרישה, יש שוק ויש פתרון.

מכאן שיש בעיות בגיר של טויוטה
http://www.thingiverse.com/thing:713815

יש מוצר תחליפי :-)

Bernard
21-05-16, 19:33
לא קונה תרתי משמע את הנאום האחרון.

כשזה משרת את הרעיון שלך אז השוק רלוונטי, וכשלא-אז לא.

...
אולי אם תקרא שוב, מבלי להתייחס לזה כאל נאום, ותבין/תחשוב על מה שכתוב, לא תכתוב שטויות כמו המשפט האחרון בציטוט למעלה..

השוק רלווטי לעובדות, לא למה שעומד מאחריהן - עם קצב מכירות ומחיר (יענו השוק..) אין מה להתווכח. אלה עובדות (ואני מקבל אותן, מבלי לבדוק..) - אנחנו מדברים על הסיבה לעובדות.
אתם אומרים "אמינות אגדית" ו"מוצר טוב" ואני אומר "שם, שאולי פעם עמד מאחוריו משהו.. עכשו, לא ממש".
איך הגעת לזה, שאני אומר ש"השוק רלוונטי" רק כשזה מתאים לאג'נדה שלי - רק אתה (אולי) ואלוהים יודעים...

zerez
21-05-16, 19:44
כתבתי כאן לפני המון עמודים, היה לי כזה רכב באוסטרליה ובמוסך לא הבינו על איזה בעיה אני מדבר.
הם פשוט בודקים את הבולג׳וינט כל טיפול ומחליפים בזמן ואז אין בעיה.
כשמדברים על אמינות כדאי לבדוק גם איך ואיפה הרכב מתוחזק ולא רק כמה תקלות יש, וזה שהוא מתוחזק במוסך יבואן לא מבטיח תחזוקה מקצועית.

Sent from my LG-D855 using Tapatalk

ד ו ר ו ן
21-05-16, 21:19
ברנרד,
שוב זה קורה.
כשזה נוח לך אז זה תופס, כשלא, אלו שטויות.
אז שיהיה לך המשך דיון פורה עם עצמך.

Bernard
22-05-16, 00:30
ברנרד,
שוב זה קורה.
כשזה נוח לך אז זה תופס, כשלא, אלו שטויות.
אז שיהיה לך המשך דיון פורה עם עצמך.
אתה שוב נעלב ושוב חוזר על משפטים, ללא שום ביסוס... וחבל.
איפה אמרתי שהנתונים או "השוק" מקובלים עלי מקרה אחד (כשנוח לי) ולא מקובלים במקרה אחר?
אם אתה כבר יוצא בסיסמאות, לפחות תגבה אותן..
נדמה לי שאתה אמרת/התלוננת פעם על מישהו שזורק משפט ו...נעלם.

יואב פולס
22-05-16, 12:56
שיואו, ריבונו של פתח-תקווה, אתם עדיין טוחנים כאן!
סליחה. תמשיכו. התקדמתם המון מאז שספרתי מי הגיב וכמה.
אתם אוטוטו מגיעים להסכמה.
בזמן הזה עוד כמה מאות טויוטות החליפו ידיים בתמורה למחירון פלוס .

נדב ש.
22-05-16, 15:56
אל תידאג, אנחנו עוד נישמע עליהם פה.... אולי... אם ירצו לשתף "בחווית האמינות האגדית"...
שבוע שעבר פגשתי מכר שגם קנה לנדקרוזר קצר מודל 2005 עם 300k ק"מ ב 120k ₪!!!
נחש מה? לפני 60k עשו מזרקים בטויוטה, עכשיו שוב יש תקלה...
מסרק הגה נוזל... ועוד ועוד מעללים...
וזה אחד שעבר כמה כלים וחשב שהגיע ל"נחלה"...
לא מבין את הראש שלכם... באמת שלא... אוטו עם 300 אלף כאילו למה אתם מצפים?

eyalski
22-05-16, 18:25
זה זמן מה שאני מחפש לקנות טויוטה ועוקב אחרי המודעות ביד 2. יש מלא רכבים שתקועים שם המון זמן וזה לא נכון לומר שקל למכור רכב במחיר גבוה ובמיוחד לא את הפראדו משנתונים מוקדמים. כל רכב מתקלקל ורכב בן 15 עם 300-400-500 אלף ק'מ דורש המון תחזוקה, כל רכב בגיל הזה מגיע לשלב של החלפת חלקי גומי וצינורות, חלקי רכב שונים כמו סטארטר אלטרנטור, משאבות וטורבו ושלא יהיה ספק בעובדה שגם אם החליפו משהו זה לא אומר שיהיה "שקט" משם לעוד 15 שנה.
זה ממש לא משנה אם מדובר במרצדס, ב.מ.וו או טויוטה.
אם תשוו את שוק הג'יפים הישנים לשוק רכבי יוקרה הישנים, תראו את ההבדל וההתפכחות. למרות שזה קורץ לתפרן הישראלי המצוי להיות הבעלים הגאה של מרצדס שנת 2000 ולא של יונדאי אפרורית חדשה יותר, מעט מאוד אנשים מעזים לקנות רכב ישן ואם כן אז במחיר רצפה.
לדוגמה אתן מרצדס S CLASS 2000 במצב מצוין עם פחות מ 200000 ק'מ בפחות מ 60000 ש'ח.
ולעומת זאת ב 60000 ש'ח פראדו מאותה שנה לעוס וטחון.
בסופו של דבר, אין הגיון, קשה ויקר לחיות עם רכב ישן.
ומי שחושב אחרת כולי תקווה שיצליח ושיבושם לו.

Bernard
22-05-16, 18:38
שיואו, ריבונו של פתח-תקווה, אתם עדיין טוחנים כאן!
סליחה. תמשיכו. התקדמתם המון מאז שספרתי מי הגיב וכמה.
אתם אוטוטו מגיעים להסכמה.
בזמן הזה עוד כמה מאות טויוטות החליפו ידיים בתמורה למחירון פלוס .
תפסיק לנסות לקלקל...
דיון מתגלגל.. יותר טוב מלטחון את הגבהת כלי הרכב והטסטים.. פה לפחות, הדיבורים לא גורמים נזק[emoji4].

ואפרופו...
היה לי עסוק בימים/שבועות האחרונים.. לא קשור לג'יפים אבל אולי אעלה איזו תמונה או שתיים-קשור למתלי אויר..
העניין הוא שלא שכחתי את האלפא.

Sent from my GT-N5110 using Tapatalk

יואב פולס
22-05-16, 19:57
העניין הוא שלא שכחתי את האלפא.
Sent from my GT-N5110 using Tapatalk
באמת רציתי לשאול אותך, כי בחיפושים שלי אחרי חלפים כבר 'מצאתי' שתי מכוניות שלמות שיכולות גם להיכנס לאותה המכולה.
B&P Alfasud North America LTD נשמע לך טוב?

נמרוד
23-05-16, 10:10
זה זמן מה שאני מחפש לקנות טויוטה ועוקב אחרי המודעות ביד 2. יש מלא רכבים שתקועים שם המון זמן וזה לא נכון לומר שקל למכור רכב במחיר גבוה ובמיוחד לא את הפראדו משנתונים מוקדמים. כל רכב מתקלקל ורכב בן 15 עם 300-400-500 אלף ק'מ דורש המון תחזוקה, כל רכב בגיל הזה מגיע לשלב של החלפת חלקי גומי וצינורות, חלקי רכב שונים כמו סטארטר אלטרנטור, משאבות וטורבו ושלא יהיה ספק בעובדה שגם אם החליפו משהו זה לא אומר שיהיה "שקט" משם לעוד 15 שנה.
זה ממש לא משנה אם מדובר במרצדס, ב.מ.וו או טויוטה.
אם תשוו את שוק הג'יפים הישנים לשוק רכבי יוקרה הישנים, תראו את ההבדל וההתפכחות. למרות שזה קורץ לתפרן הישראלי המצוי להיות הבעלים הגאה של מרצדס שנת 2000 ולא של יונדאי אפרורית חדשה יותר, מעט מאוד אנשים מעזים לקנות רכב ישן ואם כן אז במחיר רצפה.
לדוגמה אתן מרצדס S CLASS 2000 במצב מצוין עם פחות מ 200000 ק'מ בפחות מ 60000 ש'ח.
ולעומת זאת ב 60000 ש'ח פראדו מאותה שנה לעוס וטחון.
בסופו של דבר, אין הגיון, קשה ויקר לחיות עם רכב ישן.
ומי שחושב אחרת כולי תקווה שיצליח ושיבושם לו.

אתה צודק לגמרי, רכב בן 15 עם 300-400K זה מתכון לצרות בכל מקרה. אבל זה לא נכון ש"לא משנה אם מדובר בא', ב', או ג'". כמו שהם היו שונים כשהם היו חדשים, הם שונים אחרי 15 שנה. כל הטיעון פה הוא שיש הבדל באמינות לטובת טויוטה לעומת המתחרים באותם שנתונים. לא שטויוטה מראה אמינות אבסולוטית, אלא שהוא יותר אמין בממוצע יחסית למתחרים. קריא - אם ישנו אותו אקסל של בורא עולם, יודע כל, הוא יראה שבטויוטה נדרשת החלפת מנוע/מזרקים בממוצע בקילומטראז' 260K, במיצובישי ב232K ובאיסוזו ב212K. או משהו לא רחוק מזה במהות.

לגבי הלוח - זה שטויוטות בנות 15 עם 400K בכלל מופיעות בלוחות למכירה, מראה שהן מחזיקות מעמד קצת יותר טוב מהכלים המתחרים שבכלל לא מגיעים ל400K... ברור שפראדו עם 400K זה נבלה שמחכה להחלפת מנוע/מזרקים במינימום, ולכן אישית לא הייתי שוקל לקנות כזה דבר ולא הייתי ממליץ לאף מכר. באותה מידה ברור לי שמיצובישי או טרופר מגיע להיות אותה נבלה שלוש שנים ו50-100K קילומטר מוקדם יותר.

or_t
23-05-16, 11:08
אתה צודק לגמרי, רכב בן 15 עם 300-400K זה מתכון לצרות בכל מקרה. אבל זה לא נכון ש"לא משנה אם מדובר בא', ב', או ג'". כמו שהם היו שונים כשהם היו חדשים, הם שונים אחרי 15 שנה. כל הטיעון פה הוא שיש הבדל באמינות לטובת טויוטה לעומת המתחרים באותם שנתונים. לא שטויוטה מראה אמינות אבסולוטית, אלא שהוא יותר אמין בממוצע יחסית למתחרים. קריא - אם ישנו אותו אקסל של בורא עולם, יודע כל, הוא יראה שבטויוטה נדרשת החלפת מנוע/מזרקים בממוצע בקילומטראז' 260K, במיצובישי ב232K ובאיסוזו ב212K. או משהו לא רחוק מזה במהות.

לגבי הלוח - זה שטויוטות בנות 15 עם 400K בכלל מופיעות בלוחות למכירה, מראה שהן מחזיקות מעמד קצת יותר טוב מהכלים המתחרים שבכלל לא מגיעים ל400K... ברור שפראדו עם 400K זה נבלה שמחכה להחלפת מנוע/מזרקים במינימום, ולכן אישית לא הייתי שוקל לקנות כזה דבר ולא הייתי ממליץ לאף מכר. באותה מידה ברור לי שמיצובישי או טרופר מגיע להיות אותה נבלה שלוש שנים ו50-100K קילומטר מוקדם יותר.
או שמישהו עם טרופר בן 15 עם 300 אל"ק משאיר אותו בתור רכב ספייר כי פשוט אין לו שוק, בעוד שלטויוטה תמיד תמצא קונה.

Saar
23-05-16, 11:27
או שפשוט צריך להסתכל בלוחות ולראות גם פג'רויים עם ק"מ כזה...
כשחיפשתי קינג, היו לא מעט עם ק"מ סביב ה 400K...

נמרוד
23-05-16, 11:30
או שמישהו עם טרופר בן 15 עם 300 אל"ק משאיר אותו בתור רכב ספייר כי פשוט אין לו שוק, בעוד שלטויוטה תמיד תמצא קונה.

מה זאת אומרת "לטויוטה תמיד תמצא קונה?" - אם זה נכון, אז למה? למה הטויוטה מבוקשת יותר גם בקילומטראז' גבוה? לא לבלבל סיבה ומסובב.

or_t
23-05-16, 11:38
מה זאת אומרת "לטויוטה תמיד תמצא קונה?" - אם זה נכון, אז למה? למה הטויוטה מבוקשת יותר גם בקילומטראז' גבוה? לא לבלבל סיבה ומסובב.
מהות הדיון כאן, להבנתי, היא להבחין בין סיבה למסובב. אבל אתם לא באמת חושבים שאין טרופרים ופאגרו-ים בני 15 שנה עם 300 אל"ק שמסתובבים בכבישים, נכון? העניין הוא שאף אחד לא ישלם עליהם 60 אל"ש אז הם נשארים במשפחה בתור רכב ספייר או מעבירים ידיים בין חברים מבלי להגיע ללוח המודעות.

אישית אני חושב שטויוטה אמינה כמו כל רכב אחר, ומה שמבדיל אותה הוא שיווק אפקטיבי ומערך מוסכים איכותי.

נמרוד
23-05-16, 14:19
מהות הדיון כאן, להבנתי, היא להבחין בין סיבה למסובב. אבל אתם לא באמת חושבים שאין טרופרים ופאגרו-ים בני 15 שנה עם 300 אל"ק שמסתובבים בכבישים, נכון?

בוודאי שישנם כאלו. אני אנסח את הטיעון שלי שוב, במילים אחרות - אחוז רכבי השטח מתוצרת טויוטה שנע על כבישי ישראל, מתוך אלו שעלו על הכביש בשנתון נתון גדול יותר מהאחוז הזה בקרב המתחרים, ככל שהולכים אחורה בשנים. וזה - לעניות דעתי - כן בגלל שאיכות התכנון והיצור שלהם גבוהה יותר.



העניין הוא שאף אחד לא ישלם עליהם 60 אל"ש אז הם נשארים במשפחה בתור רכב ספייר או מעבירים ידיים בין חברים מבלי להגיע ללוח המודעות.
אישית אני חושב שטויוטה אמינה כמו כל רכב אחר, ומה שמבדיל אותה הוא שיווק אפקטיבי ומערך מוסכים איכותי.

לא נראה לי. לא מבין מה הרלוונטיות של מערך שיווק למכוניות בנות 10, 15 שנה שמחליפות ידיים בשוק חופשי. לגבי מערך מוסכים איכותי - גם לא מבין מה באופן מהותי שונה במוסכי טויוטה בישראל מול מוסכים אחרים. למה שמוסכניק מעולה שנותן שירות לטויוטה ומתמודד מול שאר מוסכניקים מעולים ברשת הזאת, לא ילך, לשיטתך, ויתחרה במוסכניקים הגרועים שמטפלים במכוניות האחרות, שלטענתך אמינות כולן בדיוק אותו דבר?

or_t
23-05-16, 14:41
בוודאי שישנם כאלו. אני אנסח את הטיעון שלי שוב, במילים אחרות - אחוז רכבי השטח מתוצרת טויוטה שנע על כבישי ישראל, מתוך אלו שעלו על הכביש בשנתון נתון גדול יותר מהאחוז הזה בקרב המתחרים, ככל שהולכים אחורה בשנים. וזה - לעניות דעתי - כן בגלל שאיכות התכנון והיצור שלהם גבוהה יותר. אם אתה אומר אני מאמין, רק חשוב לציין שהחל מ-2004 אין לטויוטה ל"ק מתחרה בשטח חוץ מהקינג, וגם הוא מציג גישה שונה לחלוטין לרכב שטח.


לא נראה לי. לא מבין מה הרלוונטיות של מערך שיווק למכוניות בנות 10, 15 שנה שמחליפות ידיים בשוק חופשי. לגבי מערך מוסכים איכותי - גם לא מבין מה באופן מהותי שונה במוסכי טויוטה בישראל מול מוסכים אחרים. למה שמוסכניק מעולה שנותן שירות לטויוטה ומתמודד מול שאר מוסכניקים מעולים ברשת הזאת, לא ילך, לשיטתך, ויתחרה במוסכניקים הגרועים שמטפלים במכוניות האחרות, שלטענתך אמינות כולן בדיוק אותו דבר? השיווק של טויוטה מנחיל את האקסיומה שטויוטה זה אמין למרות עדויות סותרות שעולות כאן. בגלל זה אנשים שקונים רכב ישן, ובהכרח רוצים רכב אמין, מעדיפים להשקיע כדי לקבל רכב אמין יותר לכאורה.

לגבי המוסכים: לטויוטה יש מערך מוסכים מרשים ולדעתי משמעותית יותר טוב משל המתחרים, אם כי גם יותר יקר מחלקם. לכן, סיכוי יותר סביר שהרכבים האלה מתוחזקים יותר טוב.

באופן כללי, אם למישהו יש תקציב לקנות טויוטה אז אחלה. פשוט לא נראה לי שהפרש המחירים תואם את הפרש האמינות מול המתחרים, אפילו אם יש כזה.

נדב42
23-05-16, 15:01
בוודאי שישנם כאלו. אני אנסח את הטיעון שלי שוב, במילים אחרות - אחוז רכבי השטח מתוצרת טויוטה שנע על כבישי ישראל, מתוך אלו שעלו על הכביש בשנתון נתון גדול יותר מהאחוז הזה בקרב המתחרים, ככל שהולכים אחורה בשנים. וזה - לעניות דעתי - כן בגלל שאיכות התכנון והיצור שלהם גבוהה יותר.

ניסוח יפה ורהוט. אתה יכול גם להביא סימוכין לטיעון הזה ?

(אני מציץ פה מדי פעם אקראית בשביל השעשוע ולא עוקב באופן מלא - אז אם זה נכתב ופספסתי אני מתנצל מראש ...)

נמרוד
23-05-16, 15:15
אם היו לי סימוכין, לא היה דיון... לצערנו, אין בסיס נתונים שכזה. לכן כתבתי, לעניות דעתי.

ואם אתה באמת מתעניין, קרא את כל הדיון. יש בתוכו קצת פוסטים רציניים, אחד מעשר, אולי :rolleyes:

נדב42
23-05-16, 15:35
נהה... לא נראה לי שתגיעו לשום תובנה רצינית לפני ההודעה ה- 1000 ...
ולגבי "עניות דעתך" - אם אני קורא נכון זו התיחסה לסיבה שרכבי השטח של טויוטה שורדים יותר מאחרים לאורך השנים, נתון שאתה מציג כנכון עובדתית...

אבל יאללה, לא באמת חשוב, נפגש כאן שוב עוד כמה מאות פוסטים ...

חפירה נעימה לכולם :)

boaz avrahami
23-05-16, 16:03
אם היו לי סימוכין, לא היה דיון... לצערנו, אין בסיס נתונים שכזה. לכן כתבתי, לעניות דעתי.

ואם אתה באמת מתעניין, קרא את כל הדיון. יש בתוכו קצת פוסטים רציניים, אחד מעשר, אולי :rolleyes:

חשבתי שבתור אלוהים האקסל אצלך :-)

נמרוד
23-05-16, 16:20
בועז, אני טוען שבאקסל של אלוהים טויוטה מופיע למעלה כשעושים סינון בעמודות של איכות ואמינות :rolleyes: מה אכפת לי? אף אחד לא סותר אותי... אפילו לא נדב. הייתי מצפה שלפחות יגיד מי לדעתו מופיע מעל... עד עכשיו הוא סירב.

נדב ש.
23-05-16, 17:11
בועז, אני טוען שבאקסל של אלוהים טויוטה מופיע למעלה כשעושים סינון בעמודות של איכות ואמינות :rolleyes: מה אכפת לי? אף אחד לא סותר אותי... אפילו לא נדב. הייתי מצפה שלפחות יגיד מי לדעתו מופיע מעל... עד עכשיו הוא סירב.

כבר כתבתי כמה פעמים מה אני חושב לגבי המותגים השונים.
תשים לב מה כתבת, אתה לא רחוק מהמציאות, אפילו קלעת :-)
בין 212, 230, ו-260 ק"מ אין הרבה הבדל לדעתי, נעזוב כרגע את הקיצונים שעושים 400k ק"מ בלי להחליף כלום כי גם אני מכיר כמה טרופרים ופגרואים שהגיעו לק"מ הזה עם טיפול נכון, ההבדל הקטן זה עלות הקניה ועלות הטיפולים+חלפים בשוטף, תעשה את החשבון הזה אצל כולם וניראה מי יוביל.

לגבי השוק-כבר אמרנו, היצע וביקוש, על טויוטה יש x קונים כשההיצע נמוך יחסית לשאר, ועל השאר y קונים כשההיצע גבוה מהביקוש , ההבדל כבר כתבו כאן שכשבאים לבדיקה עם טויוטה לא הכל ורוד, נוטה יותר לשחור... :-) וזה יהיה נכון לכל רכב שחושבים שהוא בלתי מתקלקל בעליל אז גם פחות מטפלים בו כי הוא "לא רואה מוסך"...

נ.ב
משום מה בשטח רואים יותר טרופרים ופג׳רו המכונה q יותר מהשאר.

boaz avrahami
23-05-16, 20:20
בועז, אני טוען שבאקסל של אלוהים טויוטה מופיע למעלה כשעושים סינון בעמודות של איכות ואמינות :rolleyes: מה אכפת לי? אף אחד לא סותר אותי... אפילו לא נדב. הייתי מצפה שלפחות יגיד מי לדעתו מופיע מעל... עד עכשיו הוא סירב.

אז עכשיו כדאי שתפתח את ישיבת טויוטה הקדוש וקו לתרומות (לשיפורים)

talw
23-05-16, 21:02
הבעיה העיקרית ב tapatalk היא שאם אתה מגיב אפילו פעם אחת באיזה שרשור, הטלפון ה"חכם" הזה עושה לך פינג על הודעה חדשה בשרשור הזה,מוציא אותך מריכוז מדומה של הפרעת adhd ,מעצבן החרא הזה.

boaz avrahami
23-05-16, 21:30
הייתי עונה לך בפרטי אבל אולי זה נוגע לעוד אנשים...
אתה יכול לבטל את הפיצ׳ר הזה בכמה דרכים-

1. לבטל התראות מהטאפטוק

http://uploads.tapatalk-cdn.com/20160523/c4e803eaccee4b4c35dda8ecf62f60e5.jpg

http://uploads.tapatalk-cdn.com/20160523/54179d47945f2054750557b9bb8ccda8.jpg

http://uploads.tapatalk-cdn.com/20160523/6f5003a5200ce4151afd82012e2aff43.jpg



2. לבחור בפוסט עצמו ולבטל התראות רק לגביו

http://uploads.tapatalk-cdn.com/20160523/58a25255f681d497d3d89526ea730d87.jpg

talw
23-05-16, 22:04
וואלה,תודה בועז,חכם הטלפון הזה.

Saar
01-06-16, 06:47
http://m.ynet.co.il/Articles/4803137
גם טויוטה ברשימה.
אבל זה לא משפיע על האמינות, זה בשלב שכבר לא אכפת אם הרכב אמין או לא.

נמרוד
06-06-17, 09:01
מעלה מהאוב:

המשך עליונות ההיילקס - או שידיעות אחרונות וניר בן זקן שותפים בתיאורית הקונספירציה? :rolleyes:

http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4971554,00.html

בוזי
06-06-17, 09:25
איך זה קשור לאמינות?

נדב ש.
06-06-17, 10:37
המשך החיים בסרט....

נסעתי גם בהיילקס החדש וגם בדימקס החדש(על הטרייטון עדיין לא) לא מבין על מה הם מדברים בכתבה הזאת, התחושה שלי היתה אחרת לגמרי, לפי רוב התוצאות שכתבו שם הדימקס לקח את התחרות (גילוי נאות עכשיו-אני משוחד)חוץ מניעלת דיפ' אחורי שאין לו, ות'כלס קבלנים גם לא משתמשים בה.
יותר ויותר אנשים שאני מכיר עברו/עוברים לדימקס(כנ"ל ח"ח, רשט"ג וכו', מוזר לא? )
איך זה שהדימקס הכי נימכר כבר יותר מעשור???

wonderd
09-06-17, 08:07
"עיצוב הפנים של ההיילקס נאה ומודרני בזכות מסך מגע מקורי המעוצב כטאבלט"
כל השאר שם לא משהו אבל העיקר שיש טאבלט..

לא..זו לא כתבה מגמתית.. :rolleyes:

asafk
09-06-17, 13:14
חייב לציין שהמסך הזה מושלם! כדי להצמיד עליו תושבת ואקום למכשיר ניווט או טלפון.

אסף.

נמרוד
24-07-17, 22:17
מסתבר שאנחנו לא המשוגעים היחידים עם מחירי ההיילקס והלנדקרוזר. ברלי אתה בחברה טובה, גם באמריקה מחירי הטקומה המשומשות מטריפים את עיתונאי הרכב...

http://truckyeah.jalopnik.com/i-cant-believe-people-are-paying-this-much-for-used-toy-1797112721

עדיאל
25-07-17, 08:41
באמת נשמע כמו בכי מה שהולך כאן.

אבל הציבור יותר מה הוא רוצה.. וכבר עלו כאן רמה אחת בכל מה שקשור לטיוטה.

הדעה של 20 אנשים שדניים אחת עם השני לא כל כך תשנה דעת ציבור.

וכניראה שהוא באמת אמין.. יש יגידו אגדה .

ותראו מה סוף סוף הגיעה ארצה.. עכשיו כל שאר מחירי הטנדרים ירדו [emoji6] https://uploads.tapatalk-cdn.com/20170725/25463ddf771157c6f3200c464f561a04.jpghttp s://uploads.tapatalk-cdn.com/20170725/0f763d24475dd1d29728ca4dd856e688.jpghttp s://uploads.tapatalk-cdn.com/20170725/3b977885929d0cd185c006dc5fbe56ea.jpg

Sent from my SM-G930F using Tapatalk

ד ו ר ו ן
25-07-17, 08:49
מנוע בנזין?
יבוא סדיר?
איזה תחרות הוא יכול לייצר לדיזלים הגדולים, סילברדו/פורד/דודג׳?

דרור ברלי
25-07-17, 14:58
מסתבר שאנחנו לא המשוגעים היחידים עם מחירי ההיילקס והלנדקרוזר. ברלי אתה בחברה טובה, גם באמריקה מחירי הטקומה המשומשות מטריפים את עיתונאי הרכב...

http://truckyeah.jalopnik.com/i-cant-believe-people-are-paying-this-much-for-used-toy-1797112721




נו, וזה נראה לך הגיוני שטנדר טויוטה בן ארבע יעלה יותר מטנדר טויוטה חדש?................ זה לא הזוי?

ד ו ר ו ן
25-07-17, 16:04
זה קרה גם עם ה-FJ cruiser.
אנשים שילמו אקסטרה לדילרים להבטיח את מקומם ברשימה.

ולא,
זה לא הגיוני.

בסריקה של כנס overlandexpo האחרון בארהב, שאמור לייצג את עולם הטיולי רכב, נכתב ששוק השיפורים ודיגומים לטאקומה היה הגדול ביותר.
זה מעיד חזק על הסחרור סביב הדגם.

windler
25-07-17, 18:33
מנוע בנזין?
יבוא סדיר?
איזה תחרות הוא יכול לייצר לדיזלים הגדולים, סילברדו/פורד/דודג׳?

אני לא חושב שיש אופציה לסולר .
וכמובן זה יבוא מקבילי .

tzagi
26-07-17, 06:05
נו, וזה נראה לך הגיוני שטנדר טויוטה בן ארבע יעלה יותר מטנדר טויוטה חדש?................ זה לא הזוי?
אולי בעולם שלכם זה הזוי....אבל בעולם שלי לא. ב1999 קניתי דודג פיקאפ חדש מהדילר ב 28k $ אחרי שנה ומשהו כמו 15000 קמ מכרתי אותו ב31k$ לא עשיתי לו כלום חוץ מלהחליף שמן פעם אחת.
למה? ככה.......כי היה מי שמוכן לשלם.
יש דגמים שככה זה עובד...זה נדיר אבל לא הזוי בכלל.

Sent from my SGH-M919 using Tapatalk

דרור ברלי
26-07-17, 10:36
אתה צודק. בשביל מה לטרוח עד הדילר ולשלם לו רק 28K$ על טנדר דודג' חדש ובתול וחסר נסיון אם אפשר לשלם לך 31K$ על אחד שכבר משומש ובעל נסיון בעבודה ואפילו עם שמן חדש?
באמת קטונתי. אבל אם יש מי שמוכן לשלם - מי אני שאנסה לשכנע אותו שהוא אידיוט.

נ.ב.
למכירה סופה 1995 פתוחה,עם טסט לשנה ולפני טיפול - 550,000 שקל.
לא טעות - רק 550K שקל.
בעברית - חמש מאות וחמישים אלף.
ליברלית וזורמת.
בעלת נסיון רב מאוד. עושה הכל.

תאמינו לי, מציאה.
תוך חודש-חודשיים טויוטה 1977 תעלה לכם יותר. הרבה יותר.

erezgur
26-07-17, 10:54
למכירה סופה 1995 פתוחה,עם טסט לשנה ולפני טיפול - 550,000 שקל.
לא טעות - רק 550K שקל.
בעברית - חמש מאות וחמישים אלף.
בעלת נסיון רב מאוד. עושה הכל.

תאמינו לי, מציאה.
תוך חודש-חודשיים טויוטה 1977 תעלה לכם יותר. הרבה יותר.
חסר מספר טלפון ...

דרור ברלי
26-07-17, 11:04
מעלה מהאוב:

המשך עליונות ההיילקס - או שידיעות אחרונות וניר בן זקן שותפים בתיאורית הקונספירציה? :rolleyes:

http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4971554,00.html




לנדקרוזר 150 בנזין מול גרנד צ'רוקי טריילהוק. (http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4991979,00.html)
החתום על המבחן הוא אותו ניר בן זקן.
מה שנקרא - ללא מורא. ללא משוא פנים. סחתיין עליו.
לא שזה ישנה משהו בהעדפות שוק המשומשות אבל לפחות שיכניס את הסגידה העיוורת ללנדקרוזר לפרופורציות המתאימות.

קונספירציה?...חחח. בתחת שלי.

wonderd
26-07-17, 11:16
קודם כל מזל טוב על הבאת טויוטה נורמלית לארץ, רכב םצצה הטקומה..
דבר שני - מספיק להסתכל בפורום מכירה פה באתר בשביל להבין עד כמה הזוי ולא הגיוני שוק הטוטות בארץ...

דרור ברלי
26-07-17, 12:27
זה טונדרה ולא טאקומה. טנדר פולסייז לכל דבר.

לגבי שוק הטוטות - טוטה במצב טוב באמת כבר קשה למצוא.....

wonderd
26-07-17, 12:36
טונדרה קצת יותר כבד, מתחרה ראוי לטנדרים הגדולים..
גם אם קשה למצוא לנדקרוזר או כל טויוטה אחרת במצב טוב (ולא בטוח שאני מסכים עם הקביעה הזאת..), זה לא מצדיק לדעתי מחירים כאלה גבוהים, אבל למזלם של המוכרים לא אני מחליט אלא הקונים שמוכנים לשלם את המחיר ועם הכבשים קצת קשה להתווכח.

מה שכן - חבר רוצה למכור את הלנדקרוזר שלו - 2008 משופר מכל הכיוונים, רצה בסביבות 130K, העברתי לו שכדאי להעלות את המחיר ל 200K שקל, אם כבר הזוי אז עד הסוף, אולי יבוא כבש וישלם..

דרור ברלי
26-07-17, 12:41
אתה רשמת ''טוטה'' בטעות ואני התכוונתי בחצי רצינות. לא משנה. כל אחד ומה שמעניין אותו.... :rolleyes::D

עדיאל
26-07-17, 12:43
רק אומרhttps://uploads.tapatalk-cdn.com/20170726/fbe82798b692381d3f0d4d94b7a4782e.jpg

Sent from my SM-G930F using Tapatalk

wonderd
26-07-17, 13:02
אתה רשמת ''טוטה'' בטעות ואני התכוונתי בחצי רצינות. לא משנה. כל אחד ומה שמעניין אותו.... :rolleyes::D
לא בטעות ;)

boaz avrahami
26-07-17, 13:48
ברגע שבנקאי מתחיל להעדיף לסחור בטויוטות במקום בכסף אתה מבין שמשהו גדול קורה.

ניר ל
27-07-17, 09:46
הבנקאי הזה כנראה לא פראייר, לי יש יומרות להבין דבר או שניים בכסף ועד כה לא זיהיתי את הפלא הפיננסי הזה.
בניגוד למקובל לחשוב, טויוטה משומשת היא ה SUV הזול ביותר בשוק, לעיתים קרובות מדובר בכלל בתכנית חסכון.
רובנו מסתכלים על תג המחיר, ביחס לשנתון, לק״מ ולמצב הרכב וזה נראה יקר באופן מופרך,
אבל אם תסתכלו על המחיר כעל פיקדון שאתם מקבלים בחזרה, לעיתים עם ריבית, בעת המכירה - תבינו שזו העסקה הכי זולה שיש.

מפקידים סכום x, כל אחד לפי הסכום הפנוי לחסכון - החל מ 70k לקזמפלר ממוצע שנת 99 וכלה ב 220k ל v8 שנת 2009, משתמשים מספר שנים בעלות ההוצאה השוטפת שבמקרה הרע תהיה דומה לכל רכב אחר ואז תגידו שהאמינות היא מיתוס, כשרוצים לפרוש - מקבלים חזרה את הפיקדון מהחוסך הבא.

wonderd
27-07-17, 10:02
הניסיון שלי עם כמה טויוטות מסביבי אומר קצת אחרת, תכנית חיסכון שאוכלת לך את הראש יותר מתאים בתיאור.
היתרון היחיד של הטויוטה על פני רכבים אחרים הוא המחירון..
ההסבר היחיד שאני מוצא הוא שאנשים מעדיפים להסתיר את התקלות כדי שהמחירון יישמר..
מדבר על פראדו ועל לנדקרוזר 2007-8 שמטיילות בשטח ולא על רכב מדרכות.
יש לי חבר שגם לי לא מספר לפעמים כשהוא במוסך כי לא נעים לו כנראה לגלות את האמת.

שלא תבין לא נכון - אני לא אנטי טויוטה, ויש לרכב את היתרונות שלו בלי ספק, אבל זה רכב כמו שאר הרכבים שמתיישן ומתקלקל ועלויות התיקון לא בדיוק זולות ביחס לאחרים.. האגדה לגביו היא משהו ש myth busters צריכים לבדוק מבחינתי..

ניר ל
27-07-17, 10:29
זה לא סותר...
היה קונה מיצובישי בחצי מחיר, נניח שהאמינות זהה, היה נופל עם אותן תקלות ומשלם את אותו כסף על תיקונים וזמן מוסך.
כעבור שנתיים היה מנסה למכור 30% מתחת למחיר הקנייה , בעוד שאת הטויוטה ימכור סביב מחיר הקנייה ויותר בקלות .
קניתי קיה ריו לפני שנה ב 55 היום אני אתאמץ למכור אותה ב 45 - מדובר ברכב סופר אמין ובעל מוניטין של אמינות.
חבר קנה לנדקרוזר בנזין לפני שלוש שנים, החליף צמיגים, קפיצים, בולמים, מיגונים - עלה לו הכל 173 והוא מכר עכשיו ב 163, במקרה או שלא גם לא סבל משום בעיות בתקופת האחזקה - אבל בלי שום קשר, מה זה אם לא תכנית חסכון ?

דרור ברלי
27-07-17, 11:01
בהתחשב במצב שוק המשומשות, בו ערכן של רוב המכוניות נמצא בסוג של צניחה חופשית, מה שקורה עם הלנדקרוזרים הוא אכן סוג של פלא פיננסי.
כמו שאמרת - אתה משתמש ברכב בעלות שבסופו של דבר דומה לזו של כל רכב אחר (הסטטיסטיקה קובעת בבטחון שהוא יתקלקל פחות. אבל מה שמתקלקל כנראה יעלה בין קצת יותר להרבה יותר. בשורה התחתונה זה יתאזן פלוס מינוס) אבל הפיקדון הזה (המחיר ששולם עבור הרכב) לא מאבד מערכו נומינלית ולעתים אפילו עולה. זה הזוי וכבר שם את הלנדקרוזר במצב טוב יותר מכל תוכנית חיסכון בבנק. שוב הזוי.


וזה הזוי כי לא מדובר באיזו יצירת אמנות נדירה. מדובר באוטו. אוטו שנוסע ומשתמשים בו. ואוטו, כמו נעליים - הוא מוצר שמתבלה ומתכלה וערכו אמור רק לרדת.
זה לא פריט לאספנים כמו איזו רולס-רוייס ייחודית או פרארי מיוחסת בייצור ידני מסדרת ייצור מוגבלת של כמה חתיכות בודדות שערכה רק עולה ועולה כי היא יחידה מסוגה ולעולם לא תיסע בכבישים אלא תישאר מאוכסנת בכספת אטומה. מישהו שם את הלנדקרוזר שלו בכספת ושומר עליו לדורות הבאים? מה פתאום. הוא מעמיס אותו בילדים וצידניות ויוצא לכסח אותו במדבר ללא חשש - כי בעוד שנתיים-שלוש הוא ימכור אותו באותו סכום בדיוק. דפיקת חנייה פה ושם או שריטה במיגון הגחון לא יבהילו את הקונים הלהוטים.

אנחנו מדברים כאן על רכב בייצור המוני שמאות אלפים אם לא מיליונים ממנו נפלטים מפסי ייצור ברחבי העולם. הוא לא נדיר. הוא לא מיוחד. הוא לא מושך. רוב האקזמפלרים כמובן מוגשים באותם צבעים חולניים - לבן של מונית, כסוף של ליסינג. אולי שחור אם מדובר בערסים. הכי המוני שאפשר. כי ייחוד או יופי או שמחה הם לא שיקול כשמדברים על מכוניות של המותג הזה. רק שיקולים תועלתניים קרים - עוד לא חתמתי על ההזמנה ואני כבר מתחיל לחשב מתי ואיך אמכור אותו הכי מהר במחיר טוב. והרבה יותר קשה למכור כל מה שלא לבן או אפור.

תגיד - שמע, הוא בטח נוסע מה זה טוב. אז זהו - שבמקרה הטוב הוא נוסע בסדר ולא יותר. אין כאן שום דבר יוצא דופן. נהפוכו - יש בו כמה מגרעות וחסרונות דינמיים וכיול מרושל שלהבדיל מכלים אחרים - כאן שיפורים ושדרוגים נקודתיים הם כבר בגדר של MUST. אחרת תקבלו מחלת ים. אפילו אם אתם לא מתגרזנים עליו בשטח.

אומרים - לא מתקלקל. אני סבור, אחרי ששמעתי מספיק וידויים של בעלי רכב כזה - חרטא ברטא. עצם זה שהם הסכימו לפתוח את אשר על ליבם וכיסם כבר מעיד שאין כאן שום קסם מיוחד. חשוב לציין שבעלי לנדקרוזר בד''כ לא נוטים לשתף על תקלות באוטו ועל עלויות התיקונים האמיתיות כי זה לתקוע לעצמך גול עצמי ואולי עלול להוריד את הערך במכירה. מי שהיה שומע אותם היה מגיע למסקנה שזה אוטו ככל שאר המכוניות כלומר גם הוא מתקלקל לפעמים. במקרה הטוב קצת פחות מאחרים. אבל אין דבר כזה ''לא מתקלקל''. ואם משהו יקרה הוא יכה אותך בסכומים שהרבה זמן לא תשכח. לא בדיוק מה שאגדות העם מספרות עליו ואולי גם האחרים לא כאלה גרועים. אבל ההמונים חושבים אחרת. קוראים לזה ''מוניטין'' ועם חוכמת ההמונים שבמקרה של טויוטה כבר גולשת למימדים דתיים/מיסטיים - קשה להתווכח.

בשורה התחתונה - מי שקיווה למצוא כאן הארה, כנראה יתאכזב. אבל בסוף תמיד יש את העניין המנצח הזה של ערך המכירה שנשאר גבוה. אשכרה תוכנית חיסכון. ברכישת לנדקרוזר לא מפסידים כסף משלמים רק דמי שימוש - ביטוחים, דלק, טיפולים, תיקונים פה ושם. אבל האוטו עצמו שומר על מחיר יציב כמו צוק איתן. סלע קיומנו. הוא יימכר באותו סכום בו קניתם אותו לפני שנתיים-שלוש או קרוב מאוד לזה ולעתים אפילו בסכום גבוה יותר.
כנראה שבגלל זה ההמונים מתקוטטים על כל קרוזר כמו מסוממים ונוהים אחריו כמו העכברים שהולכים אחרי החלילן מהמלין. כנראה שכולנו כבני אדם ולא רק כאן בישראל (כי הנהיה אחרי טויוטה ומחירים גבוהים של טויוטות מיד שניה זו תופעה חובקת עולם) בסופו של דבר לא מחפשים רק אוטו להשתמש בו אלא סוג של בטחון ומפלט. כלכלי, נפשי, מה לא. מי אמר שמשקיעים רק בנדל''ן או בשוק ההון או בזהב או ביצירות אמנות?... מסתבר שאפשר להשקיע גם באפיק המוטורי. ללא ספק יש כאן חומר משובח למחקרים פסיכולוגיים.

אין לי טויוטה - כי זה אוטו חסר ייחוד ורע לנהיגה שאני לא אוהב ולא נהנה לנהוג בו. אז אני מביט מהצד בתימהון בסחרור המטופש הזה ומתקשה להחליט האם אני מאחרוני בני האדם הנורמליים שעוד נותרו או שאני אידיוט שמפסיד כסף, אשכרה מפסיד, כי עוד לא השתכנעתי בחוכמת ההמונים.

יואב פולס
27-07-17, 12:35
אתה רוצה תשובה או שואל שאלות?
בפרטי אשמח לספק לך מענה מדוייק על יותר מרכב אחד.
חמישה / שישה לנדקרוזרים שונים.
אהבתי את ההגדרה של תשלום "דמי שימוש" עם פקדון שחוזר אליך במכירה.

sus
27-07-17, 12:43
באמת נשמע כמו בכי מה שהולך כאן.

אבל הציבור יותר מה הוא רוצה.. וכבר עלו כאן רמה אחת בכל מה שקשור לטיוטה.

הדעה של 20 אנשים שדניים אחת עם השני לא כל כך תשנה דעת ציבור.

וכניראה שהוא באמת אמין.. יש יגידו אגדה .

ותראו מה סוף סוף הגיעה ארצה.. עכשיו כל שאר מחירי הטנדרים ירדו [emoji6] https://uploads.tapatalk-cdn.com/20170725/25463ddf771157c6f3200c464f561a04.jpghttp s://uploads.tapatalk-cdn.com/20170725/0f763d24475dd1d29728ca4dd856e688.jpghttp s://uploads.tapatalk-cdn.com/20170725/3b977885929d0cd185c006dc5fbe56ea.jpg

Sent from my SM-G930F using Tapatalkעזבו שטויות, מחירון, עולה, יורד...
מישהו יכול לתת לי את קוד הגוון של האוטו הזה?

Sent from my Redmi 4 using Tapatalk

six 4 life
27-07-17, 13:05
עזבו שטויות, מחירון, עולה, יורד...
מישהו יכול לתת לי את קוד הגוון של האוטו הזה?

Sent from my Redmi 4 using Tapatalk
Nes Halash R-233

asafk
27-07-17, 13:22
Nes Halash R-233

גדול.

אסף.

sus
27-07-17, 13:42
לקח לי כמה שניות להבין...

Sent from my Redmi 4 using Tapatalk

windler
27-07-17, 17:37
באמת נשמע כמו בכי מה שהולך כאן.

אבל הציבור יותר מה הוא רוצה.. וכבר עלו כאן רמה אחת בכל מה שקשור לטיוטה.

הדעה של 20 אנשים שדניים אחת עם השני לא כל כך תשנה דעת ציבור.

וכניראה שהוא באמת אמין.. יש יגידו אגדה .

ותראו מה סוף סוף הגיעה ארצה.. עכשיו כל שאר מחירי הטנדרים ירדו [emoji6] https://uploads.tapatalk-cdn.com/20170725/25463ddf771157c6f3200c464f561a04.jpghttp s://uploads.tapatalk-cdn.com/20170725/0f763d24475dd1d29728ca4dd856e688.jpghttp s://uploads.tapatalk-cdn.com/20170725/3b977885929d0cd185c006dc5fbe56ea.jpg

Sent from my SM-G930F using Tapatalk


אלו שיפורים הגיעו עם ה TRDPRO ?
אגב הוא יפה ... למות.

six 4 life
27-07-17, 17:48
כן משגע הסילברדו עם החזית טויוטה הזה...

-->