PDA

צפייה בגרסה מלאה : כמה שאלות לפני קניית טרופר דיזל 3.0



אלירן84
09-04-16, 15:13
עברתי על הפורום אבל עדיין יש לי כמה שאלות שלא מצאתי להם תשובות:

1. במידה והחליפו מזרקים במסגרת הריקול -
מה זה אומר לגבי הבעיה הידועה של המנוע? אין צורך יותר בטיפול המונע של החלפת האטמים שעל המזרק?

2. לפי הבנתי, המחלה היחידה במנוע היא ערבוב בין מים לסולר ולשמן(?) שנפתרת בצורה פשוטה יחסית (לבעלי רקע טכני) על-ידי החלפת האטמים?
האם זה עד כדי כך פשוט להתגבר על הבעיה הידועה של המנוע.. או שאני מפספס פה משהו?

3. מאיפה אפשר לרכוש את הכלי ששולף את השרוולים המדוברים?

4. איזה עוד דברים חשוב לבדוק לפני הקניה (ספציפית טרופר 3.0), ואיך לאבחן בצורה מהירה בפגישה עם הרכב המיועד שאין או יש בעיה במנוע?

אציין שיש לי רקע טכני, ולרוב אני עובד בעצמי על הרכב כל עוד לא נדרשים אמצעים מיוחדים.

תודה מראש!!

iben
10-04-16, 13:16
1. החלפת המזרקים היתה עקב אטם נוסף בתוך המזרק שהיה כושל ועדיין מומלץ להחליף אטמי שרוולים כל 80 אלף
2. כמו בכל אוטו ישן יש עוד הרבה בעיות אחרות כמו חיישן מסילה שהולך, צמת אינגקטורים שמתמלאת שמן וכו. אך התדירות שלהן סבירה (לדעתי) ולא מדובר בסכנת הרס מנוע כמו בכשלי האטמים

Sent from my LG-H815 using Tapatalk

iben
10-04-16, 13:24
3. אני קניתי באוסטרליה אבל בטח אפשר למצוא יד שנייה ויש כאלה שבנו לבד.
4. לחפש רכב עם היסטוריית טיפולים מסודרת ושטופל בנוזלים איכותיים בלבד. יש כמה דברים שצצים כל כמה עשרות אלפי קמ כמו חיישן מסילה, אטמי שרוולים, ווסת לחץ שמן מסילה, שאם לא טופלו לאחרונה סיכוי גבוהה שתצטרך להחליף. בגדול בדיקה כמו כל suv ישן רק שלפי דעתי המנוע יותר רגיש מהמקבילים ולכן הייתי יותר מחמיר בבדיקה

Sent from my LG-H815 using Tapatalk

iben
10-04-16, 13:26
אם אתה מחפש ידני קח בחשבון שכל 150-200 אלף עשוי ללכת הגלגל תנופה. תיקון של כמה אלפים טובים

Sent from my LG-H815 using Tapatalk

erezgur
10-04-16, 13:38
אם יש לך אפשרות, חשוב לעבור על היסטוריית טיפולים.
אם בתקופה האחרונה עשו טיפולים עקב סולר במיים, צריך לוודא שעשו זאת טוב ולא חסכו בהחלפת כל מה שנדרש.


Sent from my LG-H960 using Tapatalk

אלירן84
10-04-16, 17:09
תודה לכולכם!

-->