צפייה בגרסה מלאה : ייצור אטם, מאיזה חומר?
אני רוצה לייצר אטם כמו שבתמונה (האטם הכתום) האטם יושב בין הסעפת לפלטת ביטול ה-EGR. משום מה אצלי חסר
מאיזה חומר גלם מייצרים והאם נפוץ בחנויות ח"ח? אני מניח ש-RTV לא מתאים למשימה (?).
108235
מה זאת אומרת אצלך חסר?
למיטב זכרוני האטם קיים במקור והוא רב פעמי, אתה משתמש במה שכבר קיים ברכב שלך
אני חושש שהגאון (לפני) שחסם את הEGR עם חתיכת פחית קולה העלים את האטם.
דניאל מאירי
18-05-16, 08:28
בחולון יש לך את גומי ת"א.
מחזיקים חומר כזה במלאי.
דניאל
עדיף חומר אזבסטי היות ומדובר על סעפת הפליטה.
לך למכון לאגזוזים ובקש מהם חתיכת דף אטמים כמו שהם משתמשים.
חליפית אתה יכול לקנות שפורפרת חומר איטום לאגזוזים (עולה כ 30 שח) ולאטום איתה ללא האטם.
קצת מתעלק.. אני צריך אטם שמחבר בין הקרבורטור לסעפת היניקה. יש הרבה אטמים דקים בשוק(1-2 ממ בערך) אבל אני לא מצליח למצוא בשום מקום אטם עבה כמו שיש לי כרגע (5 ממ פלוס מינוס) רק דקים. יש לי לפחות 2 אטמים דקים, ככה שאני יכול להרשות לעצמי להקריב אחד לטובת שבלונה... איזה חומר אני צריך ומאיפה? איך אני חותך את השבלונה?
בין הקרבורטור לסעפת אין איזה מי יודע מה תנאים קשים. לך למקום כמו גומי תל אביב או ירגום ותבקש איזו חתיכה קטנה של יריעת גומי.
ביטול EGR עדיף על פני כל דבר אחר
2006 TLC 100 IL
אטם לקרבורטור- קרטון של מחברת צבוע בצבע כסף (אבקת אלומניום+דבק)
לא להתפטות להשתמש בשום גומי-הדלק יאכל אותו חי
אטם לEGR אפשר מנחושת, אבל פחית קולה-בירה עובדת טוב, במיוחד אם צובעים אותו באותו צבע אלומניום.
דווקא הפחית הייתה אכולה כשפירקתי אותה.
עם תצבע זה טוב ללפחות 5 שנים- מנסיון. שום דבר לא מחזיק לצמיתות.
אפילו החיים זה עסק זמני בלבד.
אני עברתי כשקניתי את האוטו לפחיות עבות - קיט מאיביי. ובזה נגמר הסיפור. למעט הקטע של האטם - יש שמנוניות קלה בחיבור.
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.