צפייה בגרסה מלאה : ליסינג- רנו פלואנס או מגאן סטיישן?
אז אחרי 3 שנים בהם סבלתי מיונדאי i30cw
הגיע הזמן להחליף.
מההיצע הקיים צצו שתי אופציות מבחינתי:
רנו פלואנס
רני מגאן סטיישן
שתיהן בגרסת הליסינג כמובן דיזל.
מה חשוב לי?
מרווח העמסה גדול ונוח. היונדאי סטיישן הייתה בסדר גמור בנושא הזה.
נוחות נסיעה בדגש על מרווח מושבים אחוריים.
אני עם שני נוסעים קטנים מאחורה בסלקלים מה שאומר
שהיושבים מלפנים מתחבקים עם ההגה ברמה שממש לא נעים לנסוע.
ולבסוף נוחות נסיעת כביש ( מתלים ורעש דרך).
ביצועים. דלק. אמינות. - לא מעניין.
אשמח לשמוע בעצתכם.
הנטייה שלי היא לקחת סטיישן.
אבל שמעתי הרבה בזכות הפלואנס מבחינת מרווח הפנים וגודל תא המטען.
תודה.
הפלאונס מרוד נוחה ומרווחת אבל הפלסטיקה למשל מרגישה קצת זולה ביחס לרמת רכבים אחרים.
אתה לא יכול לעשות נסיעת מבחן על שתיהן ואז להחליט?
תעשה לעצמך טובה ותבצע נסיעות מבחן.
אתה עלול להתגעגע ליונדאי.
boaz avrahami
09-08-16, 09:14
תעשה לעצמך טובה ותבצע נסיעות מבחן.
אתה עלול להתגעגע ליונדאי.
נסעת באחת מהן?
אני עם פלואנס דיזל השניה ועם 200 אלף קמ במצטבר.
יש לי כמה תלונות - בעיקר על איכות המושבים או על מחסור בתאי אחסון אבל זו לא מכונית רעה בכלל!
רכבת ההנע שלה מעולה!(ניסן?)
האוטו מרווח, חסכוני ומרגיש היטב על הכביש כולל במהירויות גבוהות.
אתה תוכל לשבת מאוד רחוק מההגה ומאחור יהיה המון מקום.
מתלים בסדר גמור מושבים בדגם השני שלי מאוד לא נוחים!
בראשון היו סבירים אבל זה לא פיג׳ו ואפילו לא מאזדה
מדי פעם אני מקבל חלופי כששלי נכנס לטיפול.
לאחרונה קיבלתי אימפרזה שזה למשל אוטו שלא הייתי לוקח גם אם היתה עליו תוספת בשכר.
בהחלט תעשה נסיעת מבחן ושים לב לדגם שאתה בודק. הליסינג לפעמים נחות ממה שבאולמות
נ.ב
שים לב בפלואנס למקום שצירי תא המטען גוזלים. התא אכן גדול אבל לא הכול שטח נקי
בועז בוודאי, נסעתי על שתיהן. אבל מה זה משנה, לכל אחד הטעם שלו, מה שחשוב עומרי זה שתעשה נסיעת מבחן.
המנוע אותו מנוע,
הפלואנס החדשות הרבה יותר מאובזרות מהמגאן אסטייט ,
יש להם מערכת מולטימדיה ( מסך די דפוק ) עם וייז כו"ו, בלם יד חשמלי , מפתח עם ציפ שנועל את הרכב שאתה מתרחק
אם אתה לא רוצה / צריך סטיישן תיקח את הפלואנס
אני עם פלואנס דיזל. נוחה ומרווחת מאחור ומלפנים ותא המטען גדול ונוח.
אם יכולתי לבחור היום הייתי לוקח את המגאן סטיישן
בבסיס היא מגיעה עם אבזור יותר טוב וכמובן יש יותר מקום בתא המטען.
Sent from my LG-D855 using Tapatalk
ממתי הפלואנס שלך ?
אני עם פלואנס דיזל. נוחה ומרווחת מאחור ומלפנים ותא המטען גדול ונוח.
אם יכולתי לבחור היום הייתי לוקח את המגאן סטיישן
בבסיס היא מגיעה עם אבזור יותר טוב וכמובן יש יותר מקום בתא המטען.
Sent from my LG-D855 using Tapatalk
2011
Sent from my LG-D855 using Tapatalk
סביבת הנהג בפלואנסים שמסופקים בחודשים האחרונים לליסינג
מערכת מולטימדיה מבוססת אנדרואיד , מגיעה עם IGO יש גם סים בפנים אז הורדתי וויז
בלם יד חשמלי , קרוז קונטרול והתנעה עם כפתור , ( לא צריך להכניס את הכרטיס לחריץ )
109894
109893
2011
Sent from my LG-D855 using Tapatalk
הי עומרי,
אני עם המגאן סטיישן שנתיים ומאד מרוצה, מאד שימושי בהיבט הגגון המובנה והבגאג' השטוח. ישנו גם וו גרירה אך זה סיפור אחר. אצלי ההתלבטות הייתה בין אוקטביה לרנו כאשר האוקטביה מנצחת בהליכה ברוב הפרמטרים ומפסידה בפרמטר חשוב עבורי-טווח מיכל דלק 1000לעומת 650ק''מ לערך למיכל. אתה מוזמן לבוא להתרשם בעצמך אם תרצה.
אייל
Sent from my SM-G900F using Tapatalk
חברים- תודה!
שבוע הבא אקפוץ לבחון בעצמי.
אייל- איך המרווח מאחורה?
יש ילדים בסלקלים? מסתדר נורמאלי?
אצלי ההתלבטות הייתה בין אוקטביה לרנו כאשר האוקטביה מנצחת בהליכה ברוב הפרמטרים ומפסידה בפרמטר חשוב עבורי-טווח מיכל דלק 1000לעומת 650ק''מ לערך למיכל.
Sent from my SM-G900F using Tapatalk
אין ויכוח לגבי טווח על מיכל, וזה 1000 קילומטר (ויותר) אמיתיים על מיכל, שזה מדהים.
אבל האוקטביה חלשה משמעותית מהפלואנס. אני מופתע מהכוח המתפרץ של הפלואנס גם במהיריות תלת ספרתיות כל פעם מחדש.
הפלואנס הרבה פחות נוחה, נסעתי כמה אלפי קילומטר על שניהן, אבל החוויה נהיגה הכוללת הרבה יותר טובה בעיני.
אבל אם הייתי נוסע פחות קילומטרים כל יום, הייתי הולך על האוקטביה.
יצא לי "להעביר" כמה עובדים מאוקטביות למגאן סטיישן, כולם בעלי משפחות עם בוסטרים ברכב ומאוד מרוצים מהרכב.
בפרמטרים שהגדרת בנוחות כביש לא תהיה בעיה, לעומת זאת בהגדרה של תא מטען מול מרווח מושבים אלו ההבדלים המשמעותים בין הרכבים, לסטיישן מרווח מצומצם יותר אבל תא מטען נוח בהרבה מן הסתם, לפלואנס למרות תא מטען גדול, פתח ההטענה עצמו קטן מדי והזרועות של תא המטען מפריעות מאוד לסגור את הדלת.
לגבי מולטימדיה, אבזור וכו' - נכון למכונית שהתקבלה לפני חודש היה בה את כל האבזור שיש בפלואנס כולל מפתח חכם, מסך מגע, קרוז קונטרול ושאר ירקות.
בהצלחה!
עומרי,
גם אני עם קטנטנים מאחורה, הספסל צר וצפוף יותר ביחס לאוקטביה או לקאמרי של אשתי.. אנו חמישה נפשות ומסתדרים עם 2 סלקלים /בוסטרים ונוסע מאחור. לדעתי באופציות שציינת אין פייט-הסטיישן שימושי יותר למשפחה ו/או לבעל תחביבים הזויים כשלנו.
אייל
Sent from my SM-G900F using Tapatalk
אין ויכוח לגבי טווח על מיכל, וזה 1000 קילומטר (ויותר) אמיתיים על מיכל, שזה מדהים.
אבל האוקטביה חלשה משמעותית מהפלואנס. אני מופתע מהכוח המתפרץ של הפלואנס גם במהיריות תלת ספרתיות כל פעם מחדש.
הפלואנס הרבה פחות נוחה, נסעתי כמה אלפי קילומטר על שניהן, אבל החוויה נהיגה הכוללת הרבה יותר טובה בעיני.
אבל אם הייתי נוסע פחות קילומטרים כל יום, הייתי הולך על האוקטביה.
קיבלתי את האוקטביה 1.4 ליטר השבוע שהחליפה פלואנס 2.0 ליטר. האוקטביה חזקה וזריזה משמעותית.
מצד שני הפלואנס עם אבזור עשיר יותר ונוחה יותר לטעמי.
Sent from my LG-D855 using Tapatalk
אצה בדבר על בנזין והוא מדבר על סולר
קיבלתי את האוקטביה 1.4 ליטר השבוע שהחליפה פלואנס 2.0 ליטר. האוקטביה חזקה וזריזה משמעותית.
מצד שני הפלואנס עם אבזור עשיר יותר ונוחה יותר לטעמי.
Sent from my LG-D855 using Tapatalk
הוא מדבר על הבנזין. אין דגם של פלואנס בארץ עם מנוע 2000 דיזל.
הפלואנס בנזין נחותה משמעותית מהדיזל.
אתה עברת ממנוע אטמוספרי ורכב כבד למנוע TSI על רכב קליל וברור שתרגיש הבדל משמעותי בכוח ובזריזות.
Sent from my iPhone using Tapatalk
לפלואנס היה מנוע 2000 בנזין
Sent from my LG-D855 using Tapatalk
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.