המחיר לרנגלר JK חדש 2 דלתות, 6 צילינדר אוטומטי - 230 אלף שקל.
רנגלר אנלימיטד 4 דלתות אוטומטי - 259,000 שקל.
מתוכנן יבוא של 120 רנגלרים השנה.
בקרוב נבחן אותם בתנאים של ישראל...
http://www.jeepolog.com/with.php?pic...gler_jk_lg.jpg
Printable View
המחיר לרנגלר JK חדש 2 דלתות, 6 צילינדר אוטומטי - 230 אלף שקל.
רנגלר אנלימיטד 4 דלתות אוטומטי - 259,000 שקל.
מתוכנן יבוא של 120 רנגלרים השנה.
בקרוב נבחן אותם בתנאים של ישראל...
http://www.jeepolog.com/with.php?pic...gler_jk_lg.jpg
מנסיון אישי- תתרחקו ממכשירי תנועה כמו מאש.
זה לא מעניין כמה הרנגלר החדש עולה - תקבלו שירות גרוע ותצטערו על היום שרגלכם דרכה במקום.
ביום שבו הם יבינו שהם מוכרים רכבי שטח ויסכימו לעזור בשינוי מידת הצמיגים ברשיון, אני אשנה את דעתי.
עד אז - עדיף לסמוך על יבוא אישי.
יש יבואן שעוזר בשינוי מידת הצמיגים?
אין לי שום דבר בעד מכשירי תנועה (לא קניתי מהם, אני יד 2...) אבל גם לא כל כך נגד.
שמעתי גם סיפורי זוועה על יבואנים אחרים, הרבה יותר גרוע מ"אי אישור" מידת צמיגים.
אני אשמח אם הרנגלר ימכר בכמויות בארצנו, בעיקר בגרסת 4 דלתות :-D
(ככה יש סיכוי שיום אחד יהיה לי כזה...)
סער.
דיווח מהשטח על השקת הרנגלר (אה, כן, וגם הקומפאס).
סער - תעמוד בתור...:) אפשר כבר להתחיל כאן בג'יפולוג רשימת המתנה לרנגלרים אנלימיטד שימכרו בארץ... גם לי יהיה כזה. לא אולי.
יש עוד יבואן שמתכוון למכור כאן 120 רכבי שטח אמיתי בשנה ?ציטוט:
יש יבואן שעוזר בשינוי מידת הצמיגים?
הם צריכים את הפרסום שאתה עושה להם כאן.
אז מה ? אתה חושב בקטן.. אני אפרסם אותם, הם ימכרו 120 רכבים, ולי יהיה עוד כמה שנים רכב יד שניה.
וכשתרצה לשנות את מידת הצמיגים ? אהה אז "תמצא פתרון"
זה בדיוק המקום והזמן לשלוח מסר ליבואן.
או זה או שעוד כמה שנים תתבכיין פה שוב שזאת מדינת משטרע בלה בלה בלה
מידת הצמיג נתונה בידי היבואן חד משמעית.
הנה הזדמנות מצויינת להסביר להם את זה. דרך הכיס.
מה לשנות מידת צמיגים?
הרנגלר מגיע עם 31"
רוצה 33" גם אין בעיה באוטו-דאטה של הג'יפ מופיעה המידה הזו ( תיקנית ב רוביקון).
תכניסו גם אותי לתור :razz:
אחלה כתבה.
הרוביקון.... ררר.... כמה עולה?
בשביל כזה .. אני גם מוכן להכנס לרשימה של הסיקסים :twisted:
תרשמו אותי בתור של לקנות את המשומשים שלכם , בזמן שאתם עוברים לרנגלרים :mrgreen:
חלום שעומד להתגשם!
למרות המחיר אני לא בטוח אם הם יימכרו את כל ה 120 חתיכות.
ג'יפ זה מותג די נשכח ביבואנית הזאת וחבל-אולי עם הבאתם של שני הרכבים(גם הקומפאס) תיהיה מהפכה בקטע הזה.
מה ההבדלים בין סופה 2 לרנגלר 4 דלתות החדש?
http://www.netcar.co.il/img2/news/wr063.jpg
http://www.jeepolog.com/with.php?pic...ufa2%20005.jpg
מעבר לחיצוניות , ניתן למבינים ברכבות-כוח ושאר פרטים טכניים לפרט...
ציטוט:
נכתב במקור על ידי lizard
הכל. הרנגלר החדש הוא חדש על אמת לא מתיחת פנים.
דרך אגב, שלא כמו שמופיע באוטושטח החדש. לא מדובר ב"מתיחת פנים"
אני אוהב את אוטושטח מאוד אבל שיתביישו.
מיכה
חוץ מהאיכות הרכבה והחלודות שעתידות לבוא?
וצורה חיצונית דיי מעצבנת של הסופה 2
סופה 2 היא TJ-L, שהיא גירסה צבאית בעלת בסיס גלגלים ארוך של ג'יפ TJ שהוא כבר דור קודם וייצורו בארה"ב הסתיים. קפיש?
הרנגלר החדש נקרא JK, והוא לא מתיחת פנים אלא אוטו חדש לחלוטין. הסרנים רחבים יותר, בסיס הגלגלים ארוך יותר, המרכב אחר, המנוע אחר, הכל שונה. במימדים החיצוניים, דגם אנלימיטד (4 דלתות) גדול מהסופה ומהסופה 2, ויותר מרווח מהן, יש לו אפילו תא מטען אמיתי. תא המנוע של ה-JK מאוד גדול ומרווח, והמרחב מסביב למנוע מעלה הרהורים על המנוע האמיתי שמי יודע, אולי יגיע לשם בקרוב?...מי אמר HEMI V8?...
המנוע הוא 3.8 ליטר V6, עם נתונים על הנייר טובים משל מנוע השש בטור הישן, אבל עם שיא מומנט שמתקבל ב-4000 סל"ד קשה לצפות להרבה ממנו. זה לא מנוע חדש, הוא מותקן גם בליברטי, ושורשיו בטנדר הדקוטה של דודג' מאמצע המאה הקודמת.
יש לו כמה גודי'ס מדליקים כמו גג פלסטיק פריק, כלוב התהפכות מקורי, דלתות פריקות וחלון קדמי ניתן לקיפול (רק תיאורטית... בפועל צריך לפרק כל מיני חתיכות פח עם מפתחות אלן כדי לאפשר את הקיפול).
גם כאן יש הרבה מה לשפר, אבל זו כנראה הפלטפורמה הזמינה הכי טובה לשיפורים שנמכרת היום בישראל, והוא די מוכן לטיולים כמו שהוא מגיע מהחנות. גם המחיר לא כזה מפחיד, יחסית. החסרונות הבולטים ביותר שלו בעיני הם יחסי ההעברה והעובדה שהיבואן מכריח אתכם לקנות רק אוטומט, אבל גם ככה הוא רכב מדליק. אוטו-אוטו.
טיילתי באולם תצוגה...
נמכרו כל הרנגלרים הקצרים.
כולל התצוגה.
ינחתו חדשים משנת דגם 08 בנובמבר!
רשימת ההמתנה כבר לא קצרה.
נשארו UNLIMITEDים בודדים.
יכול להיות שיש פה להיט?
יש למישהו פה מושג מה רוחב הסרנים של הרנגלר הזה?
האם השלדה רחבה יותר (זאת עדיין שלדת סולם בכלל?) אם כן, בכמה?
אכן...יצא לי לראות אחד כזה ליד לכיש.
בהחלט נראה מרשים, שחור ויפה. בשבילו ובשבילו בלבד אני מוכן להליף את ההיילקס ;-)
תהיתי:
האם התקנת נעילות בגיר אוטומט מסובכת יותר ?
מעבר לתחושת הנהיגה, כמה באמת יש ירידה בביצועים בשטח עם תיבה אוט' ? לאיזה תוואי שטח מתיחסת הירידה בעיקר (בוץ, סלעים, דיונות) ?
מה אומרים ?
יום טוב.