שלום לכולם וערב טוב.. :)
הרכב:
סמוראי 97 מוזרק, מנוע 1300cc בנזין.
האוטו היה מקרטע וחותך בטירוף.
הוחלף פילטר דלק,
נבדקו מגעים במיכל דלק,
הוחלפו צינורות דלק,
הוחלף פילטר אויר,
נותק חיישן חמצן.
נדא. גורנישט. זירו.
האוטו עדיין מקרטע,..
בחוסר מחשבה של אללה באבאללה
ניתקתי חוטי הצתה מכל פלג ופלג כשהמנוע עובד.
בניתוק הפלג הרביעי (ליד קיר האש )
לא היה שום תגובה או שינוי מהמנוע.
מממ.. תקלה.
החלפתח חוט הצתה - עדיין כלום.
החלפתי 4 פלגים והאוטו חזר להיות שד.
אממא... יש סימן של שמן על הפלג הרביעי.
ממה זה יכול לנבוע?
איך מטפלים?
מה הפאק משמעות של זה???
הרכב עשה באזור ה190K ק"מ,
רוב הנסיעות בין עירוניות, שטח על Low כל הטיול ובלי שבירות או גזיות מיותרות (חוץ מנסיעות ראלי :mrgreen: :mrgreen: ).
הוחלף רצועת טיימינג לפני 40K בערך,
הוחלף רק מחזיר שמן עליון ללא תחתון שממנו יש נזילה (לא יודע אם קשור ).
המנוע עובד על טורים של אזור ה-1000 עכשיו,
לפני החלפת הפלגים הוא היה מקפץ בין 600 לאזור ה800/1000 בערך.
טיפול נעשה לפני 1000 ק"מ בערך.
שכחתי לציין משהו?
יצא ארוך אומנם סליחה,
אבל מה פה קורה פה ??
עזרה חברים
תודה
דניאל.