אחרי ההשתלה .. שאני מבסוט ממנה ולא מבין איך נסעתי עד עכשיו ...
רציתי שהסמוראי יישמע קצת יותר קרבי לכן אמרתי נלך על שינוי אגזוז
בעיקרון מה שמותקן בסמוראי סטנדרטי 89 -דוד פתוח מקדימה ועוד דוד עם מחיצות מאחורה
-איך שקניתי את הרכב נסעתי איתו קצת בדקתי מה קורה וישר נסעתי לאגזוזן
מה שעשיתי זה שתמורת 350 שקל הורידו לי את הדוד האחורי שיש בו מחיצות (ונראה כאילו עשה את שלו) והוחלף בדוד פתוח -הרעש ממערכת הפליטה כמעט ולא השתנה אבל הסחיבה עלתה דוגמא-בדיונות הרכב לא היה מוריד טורים בסוף העלייה כמו לפני (יכול להיות שהדוד בכלל היה סתום) -נסעתי ככה שנה והסמוראי שלי נסע טוב יותר מהרבה סמוראים שנסעו איתי
טוב אחרי ההשתלה אמרתי יאללה מזמן לא ביקרנו אגזוזן
-הלכתי והורדתי את הדוד הקידמי -100 שקל
תוצאות-רעש יפה ומלא בס סוף סוף מרגישים שיש מנוע
אבללל--הסחיבה קצת ירדה ,ירדה ב5 אחוז לפחות שזה קצת מבאס
בעיקרון אני מבין למה -כל רכב שמייצרים מתוכנן לעבוד עם דוד בעל מחיצות שיוצר לחץ נגדי
שחוזר למנוע ועושה איזו פעולה שמגבירה את הכוח
מכאן גם המושג אגזוז לחץ-יוצר לחץ על המנוע ומעלה הספק
ואגזוז freeflew -יוצר פעולה הפוכה שאין לחץ שחוזר אלא מפנה גאזים יעיל יותר
איזה אגזוז אני צריך!! מישהו יודע???? אני שוקל להרכיב דוד אחורי אורגינלי