שלום לכולם וחג שמח
ברצוני לרכוש תוכנת ניווט לרכב ויש לי 2 שאלות
1.מה עדיף עמוד ענן או TWONAV?
2.יש לי ברכב מערכת מולטימדיה עם GPS של ניפון N-10 האם אחד התוכנות יכולות לעבוד עליה?
תודה ארז
Printable View
שלום לכולם וחג שמח
ברצוני לרכוש תוכנת ניווט לרכב ויש לי 2 שאלות
1.מה עדיף עמוד ענן או TWONAV?
2.יש לי ברכב מערכת מולטימדיה עם GPS של ניפון N-10 האם אחד התוכנות יכולות לעבוד עליה?
תודה ארז
חג-שמח!
אני לא מכיר את מערכת הניווט שלך. ואיני יודע אם עמוד ענן יכול לרוץ עליה.
ה TWONAV רץ על הכל בערך, (לא אתפלא אם הוא גם מתאים לאטארי...)
יש לי ניסיון עם שתי המערכות.
שתיהן טובות מאוד.
עמוד ענן מעט פחות "משוכלל" אבל מצד שני קובץ נקודות העניין מוסיף יתרון עצום!
במידה והמסך שיש לך גדול ייחסית 10" ומעלה ל TOWNAV יש יתרון גדול ביכולת תצוגה טובה יותר של המפות.
המחיר של עמוד ענן זול ו"שפוי" יותר.
בTOWNAV תקבל גם גירסת LAND מצומצמת לשימוש על ה PC בבית- זה מאוד נוח לעריכת מסלולים ושמירת כל המידע על המחשב בבית וסנכרון לקראת יציאה.
בעמוד ענן ישנו האתר האינטרנטי שהוא מדהים בעיקר בגלל שיתוף המידע אבל דורש חיבור לרשת.
לעמוד ענן אין גירסת תוכנה עבור PC וכאן החסרון הכי גדול שלו (לא בטוח שמשנה לך משהו...)
לדעתי האישית:
כיום אני משתמש בטאבלט PC ועליו תוכנת ה LAND שהיא אחותה הגדולה של ה TWONAV.
הניווט נוח מאוד ופשוט. ויכולות התוכנה מאוד מרשימות.
אבל אם היה ברשותי מכשיר ניווט בעל מסך לא גדול- הייתי הולך על עמוד ענן.
בהצלחה!
הTOWNAV היא תוכנה מעולה נוחה וכיפית לשימוש, הבעיה איתה מתחילה כשאתה צריך תמיכה
אין לה תמיכה בארץ!!
בארץ קיים נציג שיודע רק למכור.
במחשבה לאחור לא הייתי רוכש אותה רק בגלל הסיבה הזו.
יוני
יוני, אני מבין ומכיר אישית את מה שאתה אומר.
גם לי יש בעיה עם התוכנה ולא קיבלתי פתרון מהתמיכה של החברה בספרד.
אבל גם בעמוד ענן הייתי צריך תמיכה, ולא ממש קיבלתי.
כך שניראה לי שהמצב די זהה מהבחינה הזו... לצערנו.
באילו בעיות נתקלתם ?
אין תמיכה בשום מוצר בארץ, ב twonav יש בעיות באקטיבציה שאף אחד בארץ ובחול אפילו לא הועיל לחזור לפניות שלי, עמוד ענן לאייפד משום מה אין את האיקס שמסמן איפה אני נמצא, בקיצור ההחלטה היא בין תוכנה מקיפה ומלאה בפיצרים אבל יקרה ובין תוכנה פשוטה וזולה יותר, את נושא השירות הייתי מוציא מהמשוואה
---
I am here: http://tapatalk.com/map.php?fif4di
מכיר את הבעיה באופן אישי גם כן.
הייתה לי בעיה במחשב. לצורך מציאת הגורם החלפתי זכרונות, הוספתי, הוצאתי ומה לא.
לאחר כל שינוי התכנה ביקשה אקטיבציה מחדש. סביר, זה חלק ממנגנון האבטחה.
רק מה, בשלב מסויים קיבלתי הודעה שאין אפשרות להפעיל את הרישיון מחדש כי עברתי את מספר ההתקנות.
לא באמת עברתי אלא רק שינתי את אותו המחשב. (אותו המעבד, הארד דיסק, לוח אם)
מהנציג בארץ הופנתי לתמיכה בספרד. הם לא ששו לעזור בתוענה שהתכנה מותקנת במספר מחשבים(בולשיט) וגם זה לאחר שבוע של המתנה ליחס מהם.
בשלב מסויים לאחר הרבה התכתבויות הם הפסיקו לענות. רק לאחר שבועיים גיא הואיל לשחרר לי התקנה נוספת. באמת תודה...
את התכנה רכשתי בהרבה כסף, זאת לא הדרך לטפל בלקוחות.
מיותר לציין שלא הייתה שום בעיה לחייב את כרטיס האשראי שלי :)
היום אני רוצה להחליף את הדיסק במחשב אבל נמנע מכך כי אין לי שום רצון להתחיל את הסאגה הזאת מול גיא ומול הספרדים שוב..
לך על עמוד ענן. אולי התמיכה לא כלכך טובה אך אין סיכוי שהיא גרועה יותר משל הTWONAV\LAND
אם הייתי יודע לא הייתי נותן להם שקל אחד! (מה שכן, המפה הסרוקה באיכות מצויינת)
תודה על העזרה וחג שמח לכולם.
ארז
אם זה המצב אז תתקינו ״גונבות״ בלי נקיפות מצפון...
נו מה אז אסור להתקין מחשב מחדש ? שום תוכנה אחרת עם אקטיבציה אין בעיה להתקין מחדש. בלי קשר, זו התוכנה הראשונה שאני מכיר שלא ניתן להתקין על כל מכשירי ה ios שלי, אני החלפתי בזמנו מאייפד 1 לאייפד 2 והגיהנום שעברתי בכדי לקבל שוב את הרשיון היה מיותר. מבחינתי חברה שזו הדרך שלה להגן על זכויות היוצרים שלה ובכך פוגעת בלקוחות, מפספסת ובגדול.
---
I am here: http://tapatalk.com/map.php?4jsusf
רענן, כלקוח זה ממש לא מעניין אותי.
רוצים להתמודד עם גנבות? שיספקו דונגל.
את הכל אפשר לפרוץ ולגנוב. החכמה היא להקשות על הגנבים ולא על לקוחות משלמים
כתבו לפני את מה שלא רציתי לכתוב.
לצורך העניין וההתנתקות מהחברה הזאת, אני עובד על הכנת מפה באותה האיכות שתרוץ על תכנה אחרת.
כל השירשור הזה ואף מילה על נוויגייד? 4 שנים ללא תקלה,תמיכה טכנית
של חברה עם כתובת בארץ,אקטיבציה ללא תרוצים.
אולי מיושנת,אולי המפות לא הכי הכי אבל תכנת ניווט מספקת בהחלט.
יובל,בנוויגייד 5 גירסה 2011 כמו ששידרגתי לפני שבוע [ מ- 3 ל-5 ] כל המפות מעודכנות לחדשות ביותר. אבל לא זה העניין בכלל,אתה מצלצל למפ"ד טכנולוגיות נתניה-יש עם מי לדבר,יש מי שתומך טכנית,אדיבים. אצלך 4 שנים ללא תקלות? אצלי קצת יותר מ-4 שנים. מרוצה 10 .
[אין לי כל קשר לחברה מלבד היותי לקוח מרוצה]
אני עובד עם נוויגייד 5 וממש מרוצה. המשך ישיר לטורבו CD שעבדתי איתה עד לא מזמן.
אני חייב לפרגן לחברה. השירות שקבלתי ממנה היה ממש מעולה, מקצועי ואדיב.
אם אני זוכר נכון, עם התוכנה יש 5 התקנות. אני מניח שגם אם תבקש בפעם השישית הם לא יעשו לך בעיה עם זה.
זאת בדיוק הבעיה!
אני רוצה להתקין ולהסיר כל היום. זה שלי, אני קניתי ואני לא באמת אמור לשאול מישהו.
בא נגיד שכיום כבר אין לי את הבעיה. (ודי לחכמא ברמיזה)