מכיר את הבעיה באופן אישי גם כן.
הייתה לי בעיה במחשב. לצורך מציאת הגורם החלפתי זכרונות, הוספתי, הוצאתי ומה לא.
לאחר כל שינוי התכנה ביקשה אקטיבציה מחדש. סביר, זה חלק ממנגנון האבטחה.
רק מה, בשלב מסויים קיבלתי הודעה שאין אפשרות להפעיל את הרישיון מחדש כי עברתי את מספר ההתקנות.
לא באמת עברתי אלא רק שינתי את אותו המחשב. (אותו המעבד, הארד דיסק, לוח אם)
מהנציג בארץ הופנתי לתמיכה בספרד. הם לא ששו לעזור בתוענה שהתכנה מותקנת במספר מחשבים(בולשיט) וגם זה לאחר שבוע של המתנה ליחס מהם.
בשלב מסויים לאחר הרבה התכתבויות הם הפסיקו לענות. רק לאחר שבועיים גיא הואיל לשחרר לי התקנה נוספת. באמת תודה...
את התכנה רכשתי בהרבה כסף, זאת לא הדרך לטפל בלקוחות.
מיותר לציין שלא הייתה שום בעיה לחייב את כרטיס האשראי שלי

היום אני רוצה להחליף את הדיסק במחשב אבל נמנע מכך כי אין לי שום רצון להתחיל את הסאגה הזאת מול גיא ומול הספרדים שוב..
לך על עמוד ענן. אולי התמיכה לא כלכך טובה אך אין סיכוי שהיא גרועה יותר משל הTWONAV\LAND
אם הייתי יודע לא הייתי נותן להם שקל אחד! (מה שכן, המפה הסרוקה באיכות מצויינת)
שמרו על קשר