תגובה: טראנו טרופר וספורטאז
אל תטעה, ספורטאז' לא שותה פחות מטרנו/טרופר, בהרבה מאד מהמקרים היא גם שותה יותר.
מה הקילומטראז' שאתה הולך לעשות עם הרכב בשנה?
תגובה: טראנו טרופר וספורטאז
לא הרבה בגדול פחות מ10K-בדרך לשטח ובקטנות בתוך העיר
תגובה: טראנו טרופר וספורטאז
ספורטאג עושה 1:7
Sent from my Nexus 4 using Tapatalk
תגובה: טראנו טרופר וספורטאז
אני מנסה להבין האם יש ייתרונות לכאן או לכאן, ספורטאז קטן יותר-מה שהופך אותו למושך יותר... בעיני...
השאלה היא האם הוא באמת משתווה לטראנו וטרופר הענקים?
תגובה: טראנו טרופר וספורטאז
לספורטאג' פוטנציאל שיפורים רחב. ועם פוטנציאל לעמוד יפה עם כל הגדולים בלי לבייש.
את השאר אני לא מכיר
Sent from my Nexus 4 using Tapatalk
תגובה: טראנו טרופר וספורטאז
למה לא ויטרה/גרנד ארוכה?
Sent from my GT-I9500 using Tapatalk
תגובה: טראנו טרופר וספורטאז
הבעיה שאין כאלה ידניות כמעט בכלל
תגובה: טראנו טרופר וספורטאז
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
Tomer Gal
לספורטאג' פוטנציאל שיפורים רחב
הוסף לינק לחנות המוכרת נעילה אחורית / קדמית.
רענן
תגובה: טראנו טרופר וספורטאז
מי שרוצה מוצא. המפעל בקוריאה איך אתה עם קוריאנית?
Sent from my Nexus 4 using Tapatalk
תגובה: טראנו טרופר וספורטאז
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
Tomer Gal
מי שרוצה מוצא. המפעל בקוריאה איך אתה עם קוריאנית?
Sent from my Nexus 4 using Tapatalk
אני רוצה, תעזור לי בבקשה.
רענן
תגובה: טראנו טרופר וספורטאז
http://offroad.co.kr
Sent from my Nexus 4 using Tapatalk
תגובה: טראנו טרופר וספורטאז
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
Tomer Gal
אתה יכול להיות יותר ספציפי ולקשר לנעילה רוחבית עבור ספורטאז' ?
רענן
תגובה: טראנו טרופר וספורטאז
הטרופר\טראנו מאוד נפוצים וזה טוב.
לטרופר יש בסיס גלגלים רחב ולכן יותר יציב.
רכב ב30k זה רכב שידרוש הרבה השקעה ביישור קו, והישור קו יקח שנה שנתיים.
אם חשוב לך עבירות, חפש רכב שנעול מאחור. עוד לא פגשתי קאייה נעולה.
נעילה זו תוספת מאוד, מאוד יקרה, בהשוואה למחיר של הרכב. חפש אחד נעול ולא "שבור".
אני לא חושב שגיפ צריך מנוע בנזין, רק דיזל. אפילו בארהב הגיפים כבר עברים לדיזל.
לטראנו יש מחלה של סדקים בקורה מקדימה, בצמוד למוט פיתול וביכלל פרונט מאוד רגיש. לאומת זאת אין בעיית מזרקים כמו בטרופר.
רבין.
תגובה: טראנו טרופר וספורטאז
זה שלא פגשת לא אומר שאין.
רענן אין לי סבלנות לחיפוש עבור הויכוח. כשתקנה ספורטאג אולי אוכל לעזור לך יותר. אם יש לך חבר בעל ספורטאג שמכיר את עלויות הנעילות תפנה אותו אלי. מדובר על איזור ה5k לנעילה, ורק סרן 28 שיניים. סרן 26 יד שניה בלבד.
Sent from my Nexus 4 using Tapatalk
תגובה: טראנו טרופר וספורטאז
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
Tomer Gal
זה שלא פגשת לא אומר שאין.
רענן אין לי סבלנות לחיפוש עבור הויכוח. כשתקנה ספורטאג אולי אוכל לעזור לך יותר. אם יש לך חבר בעל ספורטאג שמכיר את עלויות הנעילות תפנה אותו אלי. מדובר על איזור ה5k לנעילה, ורק סרן 28 שיניים. סרן 26 יד שניה בלבד.
Sent from my Nexus 4 using Tapatalk
לא מצליח להבין, לפני כמה הודעות היית נחרץ ובעל ידע של מומחה בשיפורים בספורטאז' .
מה קרה ? זה לא ויכוח ! תתרום מהידע והמידע שלך לקהילה .
אם אין לך, אל תתעה אחרים בהמלצות (אגב, אם כבר ימצא נעילה, היא תעלה כמו ספורטאז' משומשת).
הבמה שלך מכאן, אני סיימתי לשרשור זה.
רענן
תגובה: טראנו טרופר וספורטאז
יש לי אבל זה קצת יותר מסובך מאשר לקנות שיפורים לאמריקאיות או שאר הדגמים היותר פופלארים. מי שבאמת מתענין יש לאן להתקדם.
תרומה לקהילה או תרומה לשם הויכוח?
מחירי ספורטאג ממוצעים נעים בין10ל25 תלוי בעיקר בכמות השיפורים. מחירי הנעילות באזור ה5.
אפשר לנעול קדימה אחורי, יחסי העברה, צמיגים מוגדלים והגבהות. יחס מחיר/מחירון של שיפורים ממש לא פקטור. אתה מוכר רכב בעלות השיפורים שלו? ככל שרכב משופר יותר כך הקונה מרוויח יותר מאשר אם היה משפר לבד רכב סטנדרט.
Sent from my Nexus 4 using Tapatalk
תגובה: טראנו טרופר וספורטאז
יפה אמרתה, למצא ספורטאז מושקעת זה בילתי אפשרי. למצא טראנו/איסוזו מושקעת זה אפשרי.
רבין.
תגובה: טראנו טרופר וספורטאז
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
raanan
לא מצליח להבין, לפני כמה הודעות היית נחרץ ובעל ידע של מומחה בשיפורים בספורטאז' .
מה קרה ? זה לא ויכוח ! תתרום מהידע והמידע שלך לקהילה .
אם אין לך, אל תתעה אחרים בהמלצות (אגב, אם כבר ימצא נעילה, היא תעלה כמו ספורטאז' משומשת).
הבמה שלך מכאן, אני סיימתי לשרשור זה.
רענן
רענן, ההתנצחות הזו אינה נושא הדיון. יש נעילות לספורטאז' גם אם אין חנות אונליין שבה אפשר להזמין.
אני מכיר כמה ספורטאז'ים נעולים.. בחלק מהמקרים אני אישית הרכבתי את הנעילה כבר לפני כעשור.
אם זה באמת חשוב, אתה מוזמן לפתוח דיון בנושא , או למצוא את אחד הדיונים הקיימים (למשל של תומר הדר).
גם נעילות לטראנו ולטרופר זה לא כל כך פשוט בכל השנתונים...
אסף.
Sent from my GT-I9300 using Tapatalk
תגובה: טראנו טרופר וספורטאז
אסף,
אתה בכוח מושך אותי בחזרה לשרשור .
פותח השרשור מתלבט בין שלושה רכבים כאשר גם התעניין באופציה לשיפורים.
אז תשובה שיש שיפורים לספורטאז' היא לא נכונה בעליל וסתם מטעה.
לספורטאז' אין אפשרות חוקית להגדלת צמיגים (בניגוד לטרופר).
ה -א' ב' בשיפורים זה נעילה . בדור הישן קיימים נעילות שמדיי פעם מפורקות ונמכרות במחיר אונקיית זהב ...
בדור המתקדם יותר השגת נעילה היא משימה על גבול הבלתי אפשרי ובמחיר של 10K ש"ח ומעלה.
לכן אני לא חושב שיש ספורטאזים (עם 28 שיניים בצירייה) בארץ נעולים יותר מאצבעות כף יד אחת.
השיפור היחדי שאפשרי זאת הגבהה. מאחור אין בעיה אך מקדימה אין יותר מידיי אופציות.
שורה סופית,
מי שמתכנן לרכוש ספורטאז' , שיתאמץ לרכוש אחת עם נעילה/ות וצמיגים מוגדלים ברשיון.
אחרת, הסיכוי הראלי שלו לשפר אותה הם ברמת תאוריה וכמעט לא מעשיים.
בכול מקרה, האפשרות לשפר ספורטאז' פחותים בצורה משמעותית מלשפר טראנו או טרופר.
רענן