-
גימני ממוגן מוגבהה-שיפור הבא: פגוש/כננת או נעילה אחורית
אני עם הגימני שלי כבר שלוש שנים, דגם 2008 עם הפגוש המזעזע (מבחינת זווית גישה)
שיפרתי לא מעט דברים לאורך השנים, נקודות עגינה מחוזקות וקשר קבוע ומיגון והגבהה 2״ וקולר גיר ופנסים לנסיעת לילה ועוד.
לרוב נוסע בעבירות בינונית/בינונית+ ולפעמים במעלות תלולים מצליב ומתקשה (בדרך כלל אומר להזיע המון בעבודות מעצ).
התפנה קצת תקציב וההתלבטות היא בין השיפורים הבאים (כרגע לא מתאפשר לתקצב גם וגם).
1.נעילה אחורית: הרכב הוא יום יומי ולעיתים משמש אנשים אחרים (אשתי וכו).
נוסע כ30 קמ ביום 4 ימים בשבוע. נעילה אחורית אוטומטית לא קורצת לי. אם בגלל בלאי מוגבר, אם בגלל הפן הבטיחותי והשינוי בתפעול הרכב, ואם בגלל העובדה שאני לא יכול לסבול רעש (תיקתוקים) שבאים עם הנעילה.
Arb לא באה בחשבון תקציבית ולכן האופציה שנשארת היא נשלטת סינית של hf (די העתק של arb).
היא משווקת כבר תקופה (יש שנוסעים עליה בשטח קשה מאוד כבר שנה +). היא כמובן לא חפה מתקלות אבל עד כה זה הסתכם רק בדליפות, קל וזול לתקן (ויש שנה אחריות) ובכל מקרה אלה תקלות לא משביתות ולכן במקרה הגרוע אפשר לחיות עם זה.
מקבלים שיפור אדיר בעבירות, 0 השפעה על בלאי ונהיגה ביום יום, ובמקרה הרע אין נעילה אם משום מה יש תקלה.
העלות היום כ5500 כולל התקנה ואחריות לשנה על הכל.
2.פגוש אלומיניום עם כננת כולל רישום ברישיון: אומרים שמי שמוסיף נעילה פשוט נתקע במקומות קשים יותר, כננת היא נשק יום הדין מהבחינה הזו, בסוף של דבר במיוחד כשיש רכבים נוספים במיוחד תמיד יש אפשרות לצאת מסיטואציה בעייתית. בנוסף אם זה לא מדבר אז גם ניתן פחות לחשוש לטייל לבד.
ביחס לחילונים ברבאריים עם משיכה של רצועה ראיתי לא פעם כמה אלגנטי חילוץ כננת בחולות למשל, הבדל גדול ללא ספק.
הפגוש המדובר אסתטי ומאלומיניום (לא מעמיס משקל מוגזם קדימה).
גם שיפור הזווית גישה הוא אדיר, הפגוש שלי כבר פגש קצת סלעים (בינתיים שורד עם מעט תיקוני צבע). למי שמכיר את שנת הדגם הפגוש הקדמי פשוט מזעזע מבחינת זווית גישה וממש מקלקל את העבירות. אני מכיר את האפשרות לחתוך את הפגוש אבל זה מכאיב לי בעין מאד, נראה רע בעיני ואני לא מעוניין.
כמובן שמבחינה אסתטית מאוד אוהב את התוצאה עם פגוש אלומיניום וגם זו סוגייה (פוזה/אסתטיקה).
היום ניתן להתקין כזה כולל רישום ברישיון ב3000-3500 שקל, מה שמפנה קצת תקציב נוסף למיגון סף שחסר קצת (כל השאר ממוגן היטב) או סתם לפנק את אשתי.
חשוב לציין שאני לא בונה רכב עבירות אלה רכב טיולים שמבצע את כל המסלולים הפופולריים בלי חשש מהשבתה של הרכב ביום א׳, ולחילופין לא נאלץ לערום אבנים בכל שבילי המדבר. חשוב לי שהרכב יראה טוב, ומקפיד לא להפוך אותו לרכב חבוט עם פגושים שרוטים סדוקים וכו. היום ללא נעילה עם הרבה מומנטום וזווית גישה בעייתית אומנם למדתי להיות נהג טוב יותר אך התעייפתי מעט מהריכוז הנדרש.
אם זה משנה הרכב כאמור בן 10, וצפויים שינויים בתא המשפחתי אך מאמין שהרכב ישאר בחזקתי עוד לפחות שנתיים (ואף 3).
אשמח לשמוע דעות ממי שמכיר את הרכב, השקיע בשיפורים ומכיר גם את זה וגם את זה. אומנם מדובר ב2 תוספות שונות אבל מסיבות תקציביות נאלץ כרגע לבחור בינם.
-
תגובה: גימני ממוגן מוגבהה-שיפור הבא: פגוש/כננת או נעילה אחורית
נעילה
כי כננת ( למרות שמשפרת הרבה את ההרגשה ) .. זה לעזור לאחרים.
-
תגובה: גימני ממוגן מוגבהה-שיפור הבא: פגוש/כננת או נעילה אחורית
האמת, שאני הייתי חושב על למכור.
עכשיו לפני שכולם קופצים עלי, לא זה לא בגלל שזה גימני ,הגימני אחלה רכב שבעולם, אלא בגלל שאתה אומר שבשנתיים הקרובות יש מצב יצטרף למשפחה ילד או 2
רוצה להישאר על המתכון של רכב קצר, לעבור לארוך? יש מלא אפשרויות לפי אופי הטיולים שלך.
אולי משתלם לך למכור את הרכב ולהוסיף את מה שחסכת לרכב גדול יותר ככה תוכל לחסוך לשפר אותו עם הזמן( לפני שהוא נולד ונגמר התקציב)
אבל אם אתה מתעקש להישאר עם הגימני, אני הייתי משקיע בנעילה, לא בטוח שהקפיץ הקדמי שלך מותאם לכננת ( HD או לא HD) וזה עלול לגרור הוצאות נוספות..
-
תגובה: גימני ממוגן מוגבהה-שיפור הבא: פגוש/כננת או נעילה אחורית
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
geva dover
האמת, שאני הייתי חושב על למכור.
עכשיו לפני שכולם קופצים עלי, לא זה לא בגלל שזה גימני ,הגימני אחלה רכב שבעולם, אלא בגלל שאתה אומר שבשנתיים הקרובות יש מצב יצטרף למשפחה ילד או 2
רוצה להישאר על המתכון של רכב קצר, לעבור לארוך? יש מלא אפשרויות לפי אופי הטיולים שלך.
אולי משתלם לך למכור את הרכב ולהוסיף את מה שחסכת לרכב גדול יותר ככה תוכל לחסוך לשפר אותו עם הזמן( לפני שהוא נולד ונגמר התקציב)
אבל אם אתה מתעקש להישאר עם הגימני, אני הייתי משקיע בנעילה, לא בטוח שהקפיץ הקדמי שלך מותאם לכננת ( HD או לא HD) וזה עלול לגרור הוצאות נוספות..
דווקא יש תקציב נפרד להחלפת רכב. כרגע אין לנו ילדים, ככה שלשלם עלויות אחזקה של רכב גדול שנתיים מיותרות נראה לי חסר היגיון. בשנתיים האלה הכסף שנחסך על אחזקה מצטבר לתקציב רכישה מכובד יותר, מה גם שעוד שנים אזכה לרכב טרי יותר מאם אקנה עכשיו.
זה נושא כואב כי בתקציב הגיוני לי (80-90) קשה לי להאמין שאמצא משהו עביר ואמין כמו גימני משנתון לפחות טיפה מתקדם משלי. אבל זה דיון נפרד לגמרי.
הקפיצים הותקנו מתוך מחשבה מראש (מותקן hd קדימה). ככה שזו לא סיבה לכאן או לכאן.
-
תגובה: גימני ממוגן מוגבהה-שיפור הבא: פגוש/כננת או נעילה אחורית
-
תגובה: גימני ממוגן מוגבהה-שיפור הבא: פגוש/כננת או נעילה אחורית
אם יש שיפור בודד שההשפעה שלו דראסטית על היכולות בשטח - זו נעילה אחורית.
לדעתי בעדיפות על כל דבר אחר.
ואין סיבה לא להרכיב אוטומטית. מתרגלים לתיקתוקים ובאמת זה לא מורגש.
אסף.
-
תגובה: גימני ממוגן מוגבהה-שיפור הבא: פגוש/כננת או נעילה אחורית
ללא ספק נעילה. אוטומטית או נשלטת זה בעיקר שאלה של תקציב, קח בחשבון שתפסיד את רוב ההשקעה במכירה.
אני פחות אוהב את האוטומטיות אבל אם הגיר אוטומטי והנעילה מותקנת ומכוונת כהלכה זה פחות נורא.
הסיבה: אם אתה מגיע להשתמש בכננת, זה עוצר את הזרימה של הטיול, עוד יותר מאשר עבודות מע"צ. עם נעילה אתה פשוט עובר הרבה יותר בקלות בלי לעצור את הטיול ...
-
תגובה: גימני ממוגן מוגבהה-שיפור הבא: פגוש/כננת או נעילה אחורית
נעילה אוטומטית, ללא ספק. 1000₪ הכי נכונים שהשקעתי ברכב.
-
תגובה: גימני ממוגן מוגבהה-שיפור הבא: פגוש/כננת או נעילה אחורית
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
נדב42
ללא ספק נעילה. אוטומטית או נשלטת זה בעיקר שאלה של תקציב, קח בחשבון שתפסיד את רוב ההשקעה במכירה.
אני פחות אוהב את האוטומטיות אבל אם הגיר אוטומטי והנעילה מותקנת ומכוונת כהלכה זה פחות נורא.
הסיבה: אם אתה מגיע להשתמש בכננת, זה עוצר את הזרימה של הטיול, עוד יותר מאשר עבודות מע"צ. עם נעילה אתה פשוט עובר הרבה יותר בקלות בלי לעצור את הטיול ...
ברור לי שמ5000 שקל של נשלטת אם אני אראה 2000 במכירה זה כבר טוב. אבל גם הגיוני, הבא אחרי יקבל נעילה משומשת בלי אחריות.
אני עוד צריך לעשות סיבוב על אוטומטית. הרכב שלי לא ידני ובכל זאת.
עדיין 90% אספלט ואישתי שאני לא רוצה להכשיר בסגנון נהיגה מיוחד, ובנוסף רעשים משגעים אותי. מנשלטת אהנה יותר.
-
תגובה: גימני ממוגן מוגבהה-שיפור הבא: פגוש/כננת או נעילה אחורית
נסעתי מעט על ג'ימני עם לוקרייט.
רציתי להדגים לבעלים כמה הוא צריך להזהר בחורף, אז שיחקתי קצת בהגה על שלולית קטנה, התוצאה הפתיעה אותי לרעה.
לאחד שנסע שנים על הנעה/הנעה אחורית ושיחק בזנב הרבה, זה היה נשלט, אני לא בטוח שאישתי הייתה מגיבה אותו דבר.
זה לא אומר שלא להתקין, אבל בהחלט לקחת בחשבון שאם יש נהגים לא מיומנים, הם צריכים להיות מודעים לעיניין.
ואני כמובן מצטרף להמלצה על נעילה ולא כננת.
-
ואם יש לך עודף כסף- נעילה נשלטת.
-
תגובה: גימני ממוגן מוגבהה-שיפור הבא: פגוש/כננת או נעילה אחורית
לוקריייט. תעשה סיבוב, תופתע לטובה. חוץ מהקליקים אין שינוי בניהוג או בסגנון נהיגה. צודק אומי שאמר שנדרש יותר תשומת לב בכביש רטוב.
-
תגובה: גימני ממוגן מוגבהה-שיפור הבא: פגוש/כננת או נעילה אחורית
חכמים ומנוסים ממני כאן באתר אמרו לפני:
נעילה תגרום לך לא להיתקע במקומות שתזדקק לכננת כדי לצאת מהם...
זה נכון גם לצמיגים טובים.
והטיעון לצד השני - השימושים לכננת גדולים מהשימושים של נעילה.
-
תגובה: גימני ממוגן מוגבהה-שיפור הבא: פגוש/כננת או נעילה אחורית
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
yscheiner
חכמים ומנוסים ממני כאן באתר אמרו לפני:
נעילה תגרום לך לא להיתקע במקומות שתזדקק לכננת כדי לצאת מהם...
זה נכון גם לצמיגים טובים.
והטיעון לצד השני - השימושים לכננת גדולים מהשימושים של נעילה.
מכיר את הטיעונים לכאן ולכאן. זו הייתה ההתחלה של הדיון.
אם לסכם מה שכתבו כאן, נעילה היא כלי “יום יומי״ לשיפור העבירות, כן אפשר להשתמש בכננת אבל זה מוציא את הכיף ממסלולים. מצבים שאין ברירה אלה להשתמש בכננת ונעילה לא תעזור הם יותר נדירים (מה שבהחלט נכון בטיולים שלי, במיוחד שאני לא חובב בוץ).
בגדול די השתכנעתי, מה גם שיש פה די תמימות דעים שנעילה קודם.
עדיין לא סגור בין נעילה אוטומטית לנשלטת. למרות שיהיה לי קשה מאוד עם אוטומטית(גם אם לא ישפיע על שום דבר אחר מהיכרות עם עצמי התיקתוקים ישגעו אותי בכביש).
-
תגובה: גימני ממוגן מוגבהה-שיפור הבא: פגוש/כננת או נעילה אחורית
נראה שענית לעצמך, תיהנה :)
-
תגובה: גימני ממוגן מוגבהה-שיפור הבא: פגוש/כננת או נעילה אחורית
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
Zivcar
מכיר את הטיעונים לכאן ולכאן. זו הייתה ההתחלה של הדיון.
אם לסכם מה שכתבו כאן, נעילה היא כלי “יום יומי״ לשיפור העבירות, כן אפשר להשתמש בכננת אבל זה מוציא את הכיף ממסלולים. מצבים שאין ברירה אלה להשתמש בכננת ונעילה לא תעזור הם יותר נדירים (מה שבהחלט נכון בטיולים שלי, במיוחד שאני לא חובב בוץ).
בגדול די השתכנעתי, מה גם שיש פה די תמימות דעים שנעילה קודם.
עדיין לא סגור בין נעילה אוטומטית לנשלטת. למרות שיהיה לי קשה מאוד עם אוטומטית(גם אם לא ישפיע על שום דבר אחר מהיכרות עם עצמי התיקתוקים ישגעו אותי בכביש).
לא בדיוק אותו אוטו .. אבל אני גם חששתי מהתיקתוק של אוטומטית .. בעיקר כי אני על רכב כביש ..
בסופו של דבר בפעם היחידה ששמעתי את זה .. היתה בחניה תת קרקעית כשהייתי שם לבד בלילה .. בסיבוב .. לשניה אחת ...
זה לא מציק.
( גם לא זכור לי נורא מציק מהסמוראי שהיה לי פעם )
-
תגובה: גימני ממוגן מוגבהה-שיפור הבא: פגוש/כננת או נעילה אחורית
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
גיא
לא בדיוק אותו אוטו .. אבל אני גם חששתי מהתיקתוק של אוטומטית .. בעיקר כי אני על רכב כביש ..
בסופו של דבר בפעם היחידה ששמעתי את זה .. היתה בחניה תת קרקעית כשהייתי שם לבד בלילה .. בסיבוב .. לשניה אחת ...
זה לא מציק.
( גם לא זכור לי נורא מציק מהסמוראי שהיה לי פעם )
בדאסטר זה לא אחרת לגמרי? קיבלתי דאסטרים שכורים כמה פעמים בנסיעות עבודה וכמדומני בכביש אין הנעה אחורית. זה לא אומר שאין לנעילה סיבה לרצט היא הרי לא מחוברת לגלגלים אצלך?
לא בטוח שאני מבין את מערכת ההנעה בדאסטר עד הסוף (:
אני מתכנן סיבוב על גימני נעול כדי להגיע למסקנה. יש מישהו עם גימני אוטו׳ נעול לוקרייט באיזור רחובות שמוכן לנדב רכב לכמה דק׳?
-
תגובה: גימני ממוגן מוגבהה-שיפור הבא: פגוש/כננת או נעילה אחורית
תיקתוקים זה מילא...
אבל מדי פעם בום גדול שיוריד גם לאישתך את הלב לתחתונים.
אגב אף אחד לא מדבר על החופשים למערכת ההינע כתוצאה מהחופש המובנה בנעילה.
אני כבר 9 שנים על סמוראי עם נעילה אחורית.
בלתי נסבל לחברה... (10 חודשי שלילה והיא נסעה בו לא מעט)..
אני אישית גם מאסתי. החופשים וההלמים שעוברים לרכבת הכוח מחרפנים אותי.
קיצר, אם אתה לא חייל משוחרר או סטודנט תפרן. נשלטת בלבד.
Sent from my SM-A530F using Tapatalk
-
תגובה: גימני ממוגן מוגבהה-שיפור הבא: פגוש/כננת או נעילה אחורית
יש לי את שניהם.
בלי ספק נעילה לפני כננת.
-
תגובה: גימני ממוגן מוגבהה-שיפור הבא: פגוש/כננת או נעילה אחורית
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
e-Pit@m
אגב אף אחד לא מדבר על החופשים למערכת ההינע כתוצאה מהחופש המובנה בנעילה.
Sent from my SM-A530F using Tapatalk
אשמח אם תפרט. לא מכיר דבר כזה.
-
תגובה: גימני ממוגן מוגבהה-שיפור הבא: פגוש/כננת או נעילה אחורית
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
yoni_0000
אשמח אם תפרט. לא מכיר דבר כזה.
הנעילה האוטומטית רגישה לחופשים. חופש בדרייבשאפט, בביצה וכד. ומי שסבלנותו פקעה, יסבול כל הדרך לשטח כי זה מציק או מחייב תחזוקה א/הדוקה יותר.
מכיוון שכאן מדובר ביכולת כלכלית שמאפשרת נשלטת, אני מצטרף להמלצה על נשלטת.
אגב כננת - משקל של 30-50 קילו על הפרונט וכן על האין-כוח של הרכב גם ככה... עוד סיבה להמנע מזה בשלב הנוכחי. אתה נתקע בחולות? תוריד אוויר ותשקיע בקומפרסור חזק יותר לצד את חפירה ואולי כרית חילוץ. בגימני לא צריך הרבה בשביל להחלץ משקיעה.
Sent from my SM-G900F using Tapatalk
-
תגובה: גימני ממוגן מוגבהה-שיפור הבא: פגוש/כננת או נעילה אחורית
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
GodsFather
הנעילה האוטומטית רגישה לחופשים. חופש בדרייבשאפט, בביצה וכד. ומי שסבלנותו פקעה, יסבול כל הדרך לשטח כי זה מציק או מחייב תחזוקה א/הדוקה יותר.
מכיוון שכאן מדובר ביכולת כלכלית שמאפשרת נשלטת, אני מצטרף להמלצה על נשלטת.
אגב כננת - משקל של 30-50 קילו על הפרונט וכן על האין-כוח של הרכב גם ככה... עוד סיבה להמנע מזה בשלב הנוכחי. אתה נתקע בחולות? תוריד אוויר ותשקיע בקומפרסור חזק יותר לצד את חפירה ואולי כרית חילוץ. בגימני לא צריך הרבה בשביל להחלץ משקיעה.
Sent from my SM-G900F using Tapatalk
דווקא בחולות (טפו טפו) לא נתקע. הרכב האין משקל הזה ב15 psi לא יודע להתקע כל עוד יש תנופה מינימאלית. וזה כשלידי מתחפרים רכבים הרבה יותר מוצלחים (לנד קרוזר). האין משקל משחק פה.
יותר חשבתי על כננת לטובת עליה שנכשלה וכו. לפעמים לא הכי בטוח לחזור מדרגות ברוורס.
יש פה למישהו ניסיון עם נשלטת של hf? או שזה כבר מצדיק פתיחת הודעה חדשה?
-
תגובה: גימני ממוגן מוגבהה-שיפור הבא: פגוש/כננת או נעילה אחורית
הפוך גוטה,
הדיפרנציאל רגיש לחופשים... הדרייברשאפט .. הטראנספר..
דווקא הנעילה מתוכננת לעבוד עם חופש מובנה... ומפה נוצרים הלמים.. בומים שמייצרים עוד חופשים לאורך זמן בכל הרכיבים במעלה השרשרת.
יש שיטענו שהחופשים הללו מתעוררים בכל מקרה ברכב שעובד קשה.
אני עדיין אטען שעם נעילה אוט... הם מוחרפים ומגיעים קודם.
ברכב קל כמו הסמוראי שלי..החופשים הללו ובמיוחד מהדיפרנציאל בלתי נסבלים לנהיגה סבירה ונעימה בכביש...
Sent from my SM-A530F using Tapatalk
-
תגובה: גימני ממוגן מוגבהה-שיפור הבא: פגוש/כננת או נעילה אחורית
אני איתך אורי, אפילו שאני אוהד של הנעילה האוטומטית.
Sent from my SM-G900F using Tapatalk
-
תגובה: גימני ממוגן מוגבהה-שיפור הבא: פגוש/כננת או נעילה אחורית
לפותח השרשור -
אתה צודק שהפגוש של דגמי 2008 לא אידיאלי.
ויש לזה פתרון זול יותר - נסה למצוא פגוש של הדגמים הישנים יותר משומש (אני מצאתי כזה ב400 ש''ח בזמנו) ההרכבה וההתאמה קלות מאוד.
עוד שניים מהחברים שמטיילים איתי החליפו למשומש מדגם ישן וצבעו לפי הצורך.
יש גם למצוא במלאי במכשירי תנועה פגושים מהדגם הישן חדשים מהניילון, יעלה מעט יותר אבל עדיין פחות מפגוש מתכת.
משפר מאוד את זווית הגישה ולא מייצר בולטות כלשהי.
מבחינת נעילה -
אצלי מותקנת נשלטת אחורית כחמש שנים וזה מוצר מצויין.
משפר פלאים את העבירות.
הגישה למכשולים הרבה יותר איטית ונשלטת.
כננת לא נמצאת בחשיבה שלי כלל.
-
תגובה: גימני ממוגן מוגבהה-שיפור הבא: פגוש/כננת או נעילה אחורית
גם אני בעד נעילה (לפני כננת).
היפה באוטומטית היא שלא צריך לחשוב אם לנעול, היא תמיד שם ופועלת שצריך.
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
תגובה: גימני ממוגן מוגבהה-שיפור הבא: פגוש/כננת או נעילה אחורית
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
TopGuy
לפותח השרשור -
אתה צודק שהפגוש של דגמי 2008 לא אידיאלי.
ויש לזה פתרון זול יותר - נסה למצוא פגוש של הדגמים הישנים יותר משומש (אני מצאתי כזה ב400 ש''ח בזמנו) ההרכבה וההתאמה קלות מאוד.
עוד שניים מהחברים שמטיילים איתי החליפו למשומש מדגם ישן וצבעו לפי הצורך.
יש גם למצוא במלאי במכשירי תנועה פגושים מהדגם הישן חדשים מהניילון, יעלה מעט יותר אבל עדיין פחות מפגוש מתכת.
משפר מאוד את זווית הגישה ולא מייצר בולטות כלשהי.
מבחינת נעילה -
אצלי מותקנת נשלטת אחורית כחמש שנים וזה מוצר מצויין.
משפר פלאים את העבירות.
הגישה למכשולים הרבה יותר איטית ונשלטת.
כננת לא נמצאת בחשיבה שלי כלל.
של איזה מותג?
-
תגובה: גימני ממוגן מוגבהה-שיפור הבא: פגוש/כננת או נעילה אחורית
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
Zivcar
של איזה מותג?
ARB
-
תגובה: גימני ממוגן מוגבהה-שיפור הבא: פגוש/כננת או נעילה אחורית
נעילה חד משמעית
לוקרייט אוטומטית, בלי לחשוב פעמיים. נעילה נפוצה בסוזוקים, מוכחת, אמינה ביותר.
חופשים והלמים? מי שיקרא את תיאורי הזוועה יחשוב על בומבות של פצצת 1 טון וזה קצת מוגזם.
אני 18 שנה על נעילה אחורית אוטומטית, מעולם לא נתקלתי בבלאי הנוראי שאורי מתאר. הייתי רומז שהצמיגים הגדולים שלו מייצרים הרבה יותר בלאי מצטבר למערכת ההינע מהנעילה האוטומטית....
יותר מזה - נעילה הופכת אותך לנהג רגוע וחוסכת בלאי ושבירות.
נעילה נשלטת זה אחלה. יותר נוח, הרבה יותר בטיחותי בכביש, כמובן אם יש תקציב.
אבל...
1. זה יקר.
2. צריך לדעת להשתמש. מתי לנעול, מתי לשחרר.
3. האמינות של נעילה נשלטת ע"י חשמל/לחץ אוויר ושאר פטנטים שאינם מכניים, לעולמי-עולמים תהיה מוטלת בספק. גם של ARB ושאר מותגי על.
לנצח הסיכוי שהנעילה תיכשל ותאכזב כשתצטרך אותה הוא פיפטי-פיפטי.
שנה אחריות? חולפת אחרי שנה.... אז נכון שנעילה ששובתת זה לא סוף העולם, אבל פתיחת סרן וביצה זו עבודה מבאסת ומלוכלכת ומי שהולך על זה למוסך, גם משלם הרבה עבור עבודה.
נעילה אוטומטית שהותקנה כמו שצריך היא שגר ושכח. מוצר מעולה ואמין. קצת תקתוקים בחניונים וזהו.
תעשה סיבוב קודם על כלי נעול בנעילה אוטומטית כדי להרגיש איך זה. ברוב המקרים זה שקוף לגמרי.
אבל חשוב לזכור - זהירות נדרשת על כביש רטוב.
-
תגובה: גימני ממוגן מוגבהה-שיפור הבא: פגוש/כננת או נעילה אחורית
בוא נסכים שלא להסכים.
אחרי הכל אתה נוסע בסופה במשקל גבוה בהרבה... עם מכלולים קצת יותר גדולים משל סמוראי או גימיני..התחושות בסופה הן שונות לחלוטין ברכבים הקלים הללו.
אני אומר.. אם אתה לא חייל או סטודנט תפרן רק נעילה נשלטת.
Sent from my SM-A530F using Tapatalk