Close
עמוד 2 מתוך 4 ראשוןראשון 1234 אחרוןאחרון
מציג תוצאות 21 עד 40 מתוך 65
  1. #21
    מנהל GodsFather's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Jan 2006
    מיקום
    ממש מעבר לפינה
    הודעות
    17,497

    ברירת מחדל תגובה: גימני ממוגן מוגבהה-שיפור הבא: פגוש/כננת או נעילה אחורית

    ציטוט נכתב במקור על ידי yoni_0000 צפיה בהודעה
    אשמח אם תפרט. לא מכיר דבר כזה.
    הנעילה האוטומטית רגישה לחופשים. חופש בדרייבשאפט, בביצה וכד. ומי שסבלנותו פקעה, יסבול כל הדרך לשטח כי זה מציק או מחייב תחזוקה א/הדוקה יותר.

    מכיוון שכאן מדובר ביכולת כלכלית שמאפשרת נשלטת, אני מצטרף להמלצה על נשלטת.

    אגב כננת - משקל של 30-50 קילו על הפרונט וכן על האין-כוח של הרכב גם ככה... עוד סיבה להמנע מזה בשלב הנוכחי. אתה נתקע בחולות? תוריד אוויר ותשקיע בקומפרסור חזק יותר לצד את חפירה ואולי כרית חילוץ. בגימני לא צריך הרבה בשביל להחלץ משקיעה.





    Sent from my SM-G900F using Tapatalk
    לא הגעתי לראש שרשרת המזון כדי להיות צמחוני!

    מחפש רוכש לזוג כליות במצב טוב,כולל עבודה...

  2. #22

    ברירת מחדל תגובה: גימני ממוגן מוגבהה-שיפור הבא: פגוש/כננת או נעילה אחורית

    ציטוט נכתב במקור על ידי GodsFather צפיה בהודעה
    הנעילה האוטומטית רגישה לחופשים. חופש בדרייבשאפט, בביצה וכד. ומי שסבלנותו פקעה, יסבול כל הדרך לשטח כי זה מציק או מחייב תחזוקה א/הדוקה יותר.

    מכיוון שכאן מדובר ביכולת כלכלית שמאפשרת נשלטת, אני מצטרף להמלצה על נשלטת.

    אגב כננת - משקל של 30-50 קילו על הפרונט וכן על האין-כוח של הרכב גם ככה... עוד סיבה להמנע מזה בשלב הנוכחי. אתה נתקע בחולות? תוריד אוויר ותשקיע בקומפרסור חזק יותר לצד את חפירה ואולי כרית חילוץ. בגימני לא צריך הרבה בשביל להחלץ משקיעה.





    Sent from my SM-G900F using Tapatalk
    דווקא בחולות (טפו טפו) לא נתקע. הרכב האין משקל הזה ב15 psi לא יודע להתקע כל עוד יש תנופה מינימאלית. וזה כשלידי מתחפרים רכבים הרבה יותר מוצלחים (לנד קרוזר). האין משקל משחק פה.
    יותר חשבתי על כננת לטובת עליה שנכשלה וכו. לפעמים לא הכי בטוח לחזור מדרגות ברוורס.



    יש פה למישהו ניסיון עם נשלטת של hf? או שזה כבר מצדיק פתיחת הודעה חדשה?

  3. #23
    חבר רשום סולי's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Jan 2004
    מיקום
    Somewhere over the rainbow..
    הודעות
    6,420

    ברירת מחדל תגובה: גימני ממוגן מוגבהה-שיפור הבא: פגוש/כננת או נעילה אחורית

    הפוך גוטה,
    הדיפרנציאל רגיש לחופשים... הדרייברשאפט .. הטראנספר..
    דווקא הנעילה מתוכננת לעבוד עם חופש מובנה... ומפה נוצרים הלמים.. בומים שמייצרים עוד חופשים לאורך זמן בכל הרכיבים במעלה השרשרת.

    יש שיטענו שהחופשים הללו מתעוררים בכל מקרה ברכב שעובד קשה.
    אני עדיין אטען שעם נעילה אוט... הם מוחרפים ומגיעים קודם.
    ברכב קל כמו הסמוראי שלי..החופשים הללו ובמיוחד מהדיפרנציאל בלתי נסבלים לנהיגה סבירה ונעימה בכביש...

    Sent from my SM-A530F using Tapatalk
    "רגעים מאושרים, רגעים נוראיים. אין יותר מטאפורות אזלו הדימויים.
    אתה יכול הפה לפתוח, יכול הפה לסגור. את הסיבוב של הכדור אף אחד לא יעצור..."

  4. #24
    מנהל GodsFather's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Jan 2006
    מיקום
    ממש מעבר לפינה
    הודעות
    17,497

    ברירת מחדל תגובה: גימני ממוגן מוגבהה-שיפור הבא: פגוש/כננת או נעילה אחורית

    אני איתך אורי, אפילו שאני אוהד של הנעילה האוטומטית.

    Sent from my SM-G900F using Tapatalk
    לא הגעתי לראש שרשרת המזון כדי להיות צמחוני!

    מחפש רוכש לזוג כליות במצב טוב,כולל עבודה...

  5. #25

    ברירת מחדל תגובה: גימני ממוגן מוגבהה-שיפור הבא: פגוש/כננת או נעילה אחורית

    לפותח השרשור -
    אתה צודק שהפגוש של דגמי 2008 לא אידיאלי.
    ויש לזה פתרון זול יותר - נסה למצוא פגוש של הדגמים הישנים יותר משומש (אני מצאתי כזה ב400 ש''ח בזמנו) ההרכבה וההתאמה קלות מאוד.
    עוד שניים מהחברים שמטיילים איתי החליפו למשומש מדגם ישן וצבעו לפי הצורך.
    יש גם למצוא במלאי במכשירי תנועה פגושים מהדגם הישן חדשים מהניילון, יעלה מעט יותר אבל עדיין פחות מפגוש מתכת.
    משפר מאוד את זווית הגישה ולא מייצר בולטות כלשהי.

    מבחינת נעילה -
    אצלי מותקנת נשלטת אחורית כחמש שנים וזה מוצר מצויין.
    משפר פלאים את העבירות.
    הגישה למכשולים הרבה יותר איטית ונשלטת.

    כננת לא נמצאת בחשיבה שלי כלל.
    מאמין בבנזין.

  6. #26
    חבר רשום nirs's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Jul 2007
    מיקום
    מרכז
    הודעות
    3,903

    ברירת מחדל תגובה: גימני ממוגן מוגבהה-שיפור הבא: פגוש/כננת או נעילה אחורית

    גם אני בעד נעילה (לפני כננת).
    היפה באוטומטית היא שלא צריך לחשוב אם לנעול, היא תמיד שם ופועלת שצריך.


    Sent from my iPhone using Tapatalk
    When your options low, I lift you from below
    תגלי איך האויר מחוץ לעיר מרגיש אחרת...

  7. #27

    ברירת מחדל תגובה: גימני ממוגן מוגבהה-שיפור הבא: פגוש/כננת או נעילה אחורית

    ציטוט נכתב במקור על ידי TopGuy צפיה בהודעה
    לפותח השרשור -
    אתה צודק שהפגוש של דגמי 2008 לא אידיאלי.
    ויש לזה פתרון זול יותר - נסה למצוא פגוש של הדגמים הישנים יותר משומש (אני מצאתי כזה ב400 ש''ח בזמנו) ההרכבה וההתאמה קלות מאוד.
    עוד שניים מהחברים שמטיילים איתי החליפו למשומש מדגם ישן וצבעו לפי הצורך.
    יש גם למצוא במלאי במכשירי תנועה פגושים מהדגם הישן חדשים מהניילון, יעלה מעט יותר אבל עדיין פחות מפגוש מתכת.
    משפר מאוד את זווית הגישה ולא מייצר בולטות כלשהי.

    מבחינת נעילה -
    אצלי מותקנת נשלטת אחורית כחמש שנים וזה מוצר מצויין.
    משפר פלאים את העבירות.
    הגישה למכשולים הרבה יותר איטית ונשלטת.

    כננת לא נמצאת בחשיבה שלי כלל.
    של איזה מותג?

  8. #28

    ברירת מחדל תגובה: גימני ממוגן מוגבהה-שיפור הבא: פגוש/כננת או נעילה אחורית

    ציטוט נכתב במקור על ידי Zivcar צפיה בהודעה
    של איזה מותג?
    ARB
    מאמין בבנזין.

  9. #29
    חבר רשום דרור ברלי's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Dec 2002
    מיקום
    בעמק יפה בין הרים ושדות
    הודעות
    23,243

    ברירת מחדל תגובה: גימני ממוגן מוגבהה-שיפור הבא: פגוש/כננת או נעילה אחורית

    נעילה חד משמעית

    לוקרייט אוטומטית, בלי לחשוב פעמיים. נעילה נפוצה בסוזוקים, מוכחת, אמינה ביותר.
    חופשים והלמים? מי שיקרא את תיאורי הזוועה יחשוב על בומבות של פצצת 1 טון וזה קצת מוגזם.
    אני 18 שנה על נעילה אחורית אוטומטית, מעולם לא נתקלתי בבלאי הנוראי שאורי מתאר. הייתי רומז שהצמיגים הגדולים שלו מייצרים הרבה יותר בלאי מצטבר למערכת ההינע מהנעילה האוטומטית....
    יותר מזה - נעילה הופכת אותך לנהג רגוע וחוסכת בלאי ושבירות.

    נעילה נשלטת זה אחלה. יותר נוח, הרבה יותר בטיחותי בכביש, כמובן אם יש תקציב.
    אבל...
    1. זה יקר.
    2. צריך לדעת להשתמש. מתי לנעול, מתי לשחרר.
    3. האמינות של נעילה נשלטת ע"י חשמל/לחץ אוויר ושאר פטנטים שאינם מכניים, לעולמי-עולמים תהיה מוטלת בספק. גם של ARB ושאר מותגי על.
    לנצח הסיכוי שהנעילה תיכשל ותאכזב כשתצטרך אותה הוא פיפטי-פיפטי.
    שנה אחריות? חולפת אחרי שנה.... אז נכון שנעילה ששובתת זה לא סוף העולם, אבל פתיחת סרן וביצה זו עבודה מבאסת ומלוכלכת ומי שהולך על זה למוסך, גם משלם הרבה עבור עבודה.

    נעילה אוטומטית שהותקנה כמו שצריך היא שגר ושכח. מוצר מעולה ואמין. קצת תקתוקים בחניונים וזהו.
    תעשה סיבוב קודם על כלי נעול בנעילה אוטומטית כדי להרגיש איך זה. ברוב המקרים זה שקוף לגמרי.
    אבל חשוב לזכור - זהירות נדרשת על כביש רטוב.
    לא עונה בפורום
    לשאלות, קושיות, עצות, תובנות, נא לפנות בה"פ

  10. #30
    חבר רשום סולי's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Jan 2004
    מיקום
    Somewhere over the rainbow..
    הודעות
    6,420

    ברירת מחדל תגובה: גימני ממוגן מוגבהה-שיפור הבא: פגוש/כננת או נעילה אחורית

    בוא נסכים שלא להסכים.
    אחרי הכל אתה נוסע בסופה במשקל גבוה בהרבה... עם מכלולים קצת יותר גדולים משל סמוראי או גימיני..התחושות בסופה הן שונות לחלוטין ברכבים הקלים הללו.

    אני אומר.. אם אתה לא חייל או סטודנט תפרן רק נעילה נשלטת.

    Sent from my SM-A530F using Tapatalk
    "רגעים מאושרים, רגעים נוראיים. אין יותר מטאפורות אזלו הדימויים.
    אתה יכול הפה לפתוח, יכול הפה לסגור. את הסיבוב של הכדור אף אחד לא יעצור..."

  11. #31
    חבר רשום גיא's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Dec 2002
    מיקום
    אזור חיוג ... תפוס
    הודעות
    18,023

    ברירת מחדל תגובה: גימני ממוגן מוגבהה-שיפור הבא: פגוש/כננת או נעילה אחורית

    ציטוט נכתב במקור על ידי e-Pit@m צפיה בהודעה
    בוא נסכים שלא להסכים.
    אחרי הכל אתה נוסע בסופה במשקל גבוה בהרבה... עם מכלולים קצת יותר גדולים משל סמוראי או גימיני..התחושות בסופה הן שונות לחלוטין ברכבים הקלים הללו.

    אני אומר.. אם אתה לא חייל או סטודנט תפרן רק נעילה נשלטת.

    Sent from my SM-A530F using Tapatalk
    אני נסעתי 5 שנים כמעט כל סמוראי נעול אוטומטי כפול.

    זה בהחלט לא משהו שחושבים עליו.



    Sent from my iPhone using Tapatalk
    צועניה ..

  12. #32
    חבר רשום סולי's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Jan 2004
    מיקום
    Somewhere over the rainbow..
    הודעות
    6,420

    ברירת מחדל תגובה: גימני ממוגן מוגבהה-שיפור הבא: פגוש/כננת או נעילה אחורית

    יש פה מישהו עם נעילה אוט' שיעיד שאין לו פעם ב... איזה בום חזק שיקפיץ את הסובבים אותו להסתכל מה נשבר?

    מספיק אגב לחץ אוויר לא זהה בשני גלגלים על הסרן הנעול.

    והיא ממש לא שגר ושכח... אולי בשטח.
    אבל על הכביש... היא בכל זחילה של חנייה החופש בנעילה דואג להזכיר לך שהיא נוכחת... וכל סיבוב הגז הקבןע מזכיר לך שהיא שם. וכל רטיבות באספלט ... הדריכות עולה...

    Sent from my SM-A530F using Tapatalk
    "רגעים מאושרים, רגעים נוראיים. אין יותר מטאפורות אזלו הדימויים.
    אתה יכול הפה לפתוח, יכול הפה לסגור. את הסיבוב של הכדור אף אחד לא יעצור..."

  13. #33
    חבר רשום דרור ברלי's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Dec 2002
    מיקום
    בעמק יפה בין הרים ושדות
    הודעות
    23,243

    ברירת מחדל תגובה: גימני ממוגן מוגבהה-שיפור הבא: פגוש/כננת או נעילה אחורית

    אורי, בסופה המכלולים אולי יורת גדולים אבל גם סובלים יותר.
    פי 2 יותר משקל, פי 3 מומנט ויותר מפי 2 הספק.

    בומים ושאר רעשים זה גם עניין של דגמי נעילות שונים.
    שחרורים מלווים בבומים חזקים אחת לחודשיים-שלושה זה פיצ'ר שאני מכיר מהדטרויט לוקר וזה כאמור פיצ'ר ולא באג. וזו הנעילה האוטומטית האמינה והחזקה והטובה מכל הנעילות בעולם - אוטומטיות ונשלטות כאחד. מעולם לא נתקלתי בדברים כאלה בלוקרייט.
    רעשים חזקים שיכולים להפריע אפילו לי - נתקלתי השבוע בנעילת ספרטן רועשת פחד על גרנד צ'רוקי WK. בעל האוטו לא התרגש בכלל, אבל לי זה לא נשמע תקין. לדעתי עניין של כוונונים, אבל זה רק ניחוש - אני לא מכיר מספיק את הנעילה הזו.

    יש גם את חוכמת ההמונים - נעילה אוטומטית באה טבעי לגמרי בסוזוקים הקטנים ואם היא היתה בעייתית היא לא היתה כל כך פופולרית ואל תגיד לי שזה בגלל שהסוזוקאים הם תפרנים - ג'ימני ממודלים גבוהים זה אוטו לא זול אבסולוטית.

    למעט נושא הבטיחות בכביש רטוב שמצריך נהיגה זהירה (וג'ימני מהשנים האלה ללא בקרת יציבות הוא מלכתחילה לא מופת להתנהגות בטוחה ואני ממליץ לנהוג בו במתינות ובזהירות גם ללא נעילה בכלל) , אני לא רואה בעיה.
    לא עונה בפורום
    לשאלות, קושיות, עצות, תובנות, נא לפנות בה"פ

  14. #34
    חבר רשום איל מ's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Feb 2007
    מיקום
    כבר לא בסוף העולם שמאלה
    הודעות
    13,016

    ברירת מחדל תגובה: גימני ממוגן מוגבהה-שיפור הבא: פגוש/כננת או נעילה אחורית

    לי היתה דטרויט לוקר על סופה. לא היתה עושה בומים בכלל (יעני, לוקח את המקרה שהכי לטובת האוטומטית). בנוסף, היתה לי arb על דיפנדר.
    אין בכלל מה להשוות.
    ברכב שנוסע גם בכביש, האוטומטית הוא חרא של פטנט, וחא שקופה בכלל.
    התקציב הוא הסיבה היחידה שהתקינו בזמנו נשלטת בסמוראים. וזה פשוט עבר בירושה לג'ימנים.
    גם ליוויתי את השיקולים אצל כמה כאלו שהתקינו, ואני גם זוכר את הדיונים בזמנו.

    אם תקציב הוא לא האישיו פה,
    אין דילמה.
    רק נשלטת.

    ונ.ב.
    אם לא הייתי פוחד מדרור והאח הגדול שלו, הייתי מעלה כאן על הכתב מה אני חושב על בטיחות בכביש בהקשר הזה של האוטומטית.

  15. #35
    מנהל GodsFather's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Jan 2006
    מיקום
    ממש מעבר לפינה
    הודעות
    17,497

    ברירת מחדל תגובה: גימני ממוגן מוגבהה-שיפור הבא: פגוש/כננת או נעילה אחורית

    כל כמה חודשים הדיון עולה מחדש.

    במקרה הנוכחי, פותש אומר שיש לו הכסף לנעילה נשלטת והוא די איתן בדעתו.

    לחילופין, הייתי לוקח את הסכום ומשלב בין העולמות - אוטומטית וטמבון עם כננת. אבל זה כבר ממש פינוק.



    Sent from my SM-G900F using Tapatalk
    לא הגעתי לראש שרשרת המזון כדי להיות צמחוני!

    מחפש רוכש לזוג כליות במצב טוב,כולל עבודה...

  16. #36
    חבר רשום דרור ברלי's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Dec 2002
    מיקום
    בעמק יפה בין הרים ושדות
    הודעות
    23,243

    ברירת מחדל תגובה: גימני ממוגן מוגבהה-שיפור הבא: פגוש/כננת או נעילה אחורית

    זהו, שברכב שנוסע בכביש בהנעה אחורית והוא ממילא לא מעודן, אני משוכנע שנעילה אוטומטית זה אחלה דבר.


    התמורה לכסף היא ללא תחרות. היא אמינה. היא תמיד שם והיא תמיד פועלת ולא מאכזבת. השיפור בעבירות הוא בלתי נתפס, כולל הרבה מאוד מעברים שלא תטרח אפילו לשלב הנעה קדמית והאוטו יעבור כאילו לא היו שם.
    וזה במיוחד כשמדובר על נעילה שיש לה מוניטין טוב כמו לוקרייט, לעומת נעילה סינית שמי מכיר ומי יודע, אולי היא טובה. ואולי לא. היום היא מיובאת ויש לה אחריות לשנה, בעוד שנה-שנתיים אולי כבר לא תהיה מיובאת או בכלל מיוצרת ולך תמצא לה חלק - ונעילה נשלטת זה מכלול שאמינותו לעולם מוטלת בספק ולפעמים צריך להחליף טבעות אטימה וכו'.

    אם כבר מתפנקים על נשלטת - אז ללכת עד הסוף. רק מוצר מוכח שיש לו אבא ואמא (אם לא בארץ אז בחו"ל) וחלקים זמינים - אם לא אצל יבואן מסודר אז לפחות ברשת.


    ויכוחי הנשלטת/אוטומטית במקומם כשמדברים על נעילה קדמית. כי תמורת המחיר האטרקטיבי, הפשטות והאמינות, יש לנעילה אוטומטית קדמית גם חסרונות בנסיעה ב-4X4 כמו השפעה לא טובה על ההיגוי בתמרונים צפופים.


    במקרה הזה - אמיר צודק לגמרי. בתקציב הנתון - 5-6K בערך? הייתי הולך ללא היסוס על נעילה אוטומטית מאחור (לוקרייט ב-250-300$) + פגוש וכננת. הטוב שבכל העולמות.
    לא עונה בפורום
    לשאלות, קושיות, עצות, תובנות, נא לפנות בה"פ

  17. #37
    חבר רשום גיא's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Dec 2002
    מיקום
    אזור חיוג ... תפוס
    הודעות
    18,023

    ברירת מחדל תגובה: גימני ממוגן מוגבהה-שיפור הבא: פגוש/כננת או נעילה אחורית

    חבר התקין בדיפנדר שלו arb במלאן תלפים כסף ..
    נסענו לטייל .. והופ ! דליפה. אין נעילות. לא קדימה ולא אחורה ...

    זה גם שיקול ..


    Sent from my iPhone using Tapatalk
    צועניה ..

  18. #38

    ברירת מחדל תגובה: גימני ממוגן מוגבהה-שיפור הבא: פגוש/כננת או נעילה אחורית

    ציטוט נכתב במקור על ידי דרור ברלי צפיה בהודעה
    זהו, שברכב שנוסע בכביש בהנעה אחורית והוא ממילא לא מעודן, אני משוכנע שנעילה אוטומטית זה אחלה דבר.


    התמורה לכסף היא ללא תחרות. היא אמינה. היא תמיד שם והיא תמיד פועלת ולא מאכזבת. השיפור בעבירות הוא בלתי נתפס, כולל הרבה מאוד מעברים שלא תטרח אפילו לשלב הנעה קדמית והאוטו יעבור כאילו לא היו שם.
    וזה במיוחד כשמדובר על נעילה שיש לה מוניטין טוב כמו לוקרייט, לעומת נעילה סינית שמי מכיר ומי יודע, אולי היא טובה. ואולי לא. היום היא מיובאת ויש לה אחריות לשנה, בעוד שנה-שנתיים אולי כבר לא תהיה מיובאת או בכלל מיוצרת ולך תמצא לה חלק - ונעילה נשלטת זה מכלול שאמינותו לעולם מוטלת בספק ולפעמים צריך להחליף טבעות אטימה וכו'.

    אם כבר מתפנקים על נשלטת - אז ללכת עד הסוף. רק מוצר מוכח שיש לו אבא ואמא (אם לא בארץ אז בחו"ל) וחלקים זמינים - אם לא אצל יבואן מסודר אז לפחות ברשת.


    ויכוחי הנשלטת/אוטומטית במקומם כשמדברים על נעילה קדמית. כי תמורת המחיר האטרקטיבי, הפשטות והאמינות, יש לנעילה אוטומטית קדמית גם חסרונות בנסיעה ב-4X4 כמו השפעה לא טובה על ההיגוי בתמרונים צפופים.


    במקרה הזה - אמיר צודק לגמרי. בתקציב הנתון - 5-6K בערך? הייתי הולך ללא היסוס על נעילה אוטומטית מאחור (לוקרייט ב-250-300$) + פגוש וכננת. הטוב שבכל העולמות.
    דרור, אני לא מכיר אותך אבל קודם כל תודה על ההתייחסות המושקעת.
    בתור פותח השרשור אני לא אתווכח איתך, אני שביקשתי לשמוע את הדעות שלכם. למרות שהפנמתי מהתגובות שנעילה זה הצעד הנכון הצלחתי להתבלבל עוד יותר מהתגובות הרבות כאן.
    ביחס לחוויות שלך מסופה וסמוראי. אם הייתי נהג יחיד ברכב אני חושב שהניסיון שלך היה מניח את דעתי.
    אבל לא התייחסת לאינפורמציה הנוספת שנתתי בפתיחת השרשור, אני לא הנהג היחיד ברכב.
    האם לא היית חושב פעמיים לפני שהיית נותן לאדם זר לנהוג ברכב נעול.
    מספיק בום אחד כדי שלאשתי יהיה התקף לב. אני מאוד מעוניין שאשתי תמשיך לנהוג ברכב, ככה יש לנו אפשרות להחליף בינינו רכבים כשנדרש.

    לגבי נעילה סינית מול ARB, בסוף מדובר בפשרה:
    1.המחיר של ARB הוא כמעט פי 2 מהסינית.
    2.היא תואמת ARB (העתק, אפילו המקטים זהים) ולכן ניתן לקנות חלקי חילוף של ARB, יש כאלה שרכשו איתה קומפרסור וצינורות של ARB לשיפור האמינות.
    3.כמו שציינו מעלי, לפעמים היא לא עובדת. נכון. אבל כשזה קורה הרכב עדיין שמיש לנסיעה לעבודה, שזה החלק הבאמת חשוב.

    בסוף מדובר בפשרה כזו או אחרת, אידיאלית היתה נעילה חשמלית מקורית. לצערי זה לא המצב.

    אני עוד צריך סיבוב על גימני נעול.

  19. #39

    ברירת מחדל תגובה: גימני ממוגן מוגבהה-שיפור הבא: פגוש/כננת או נעילה אחורית

    לא ראיתי אם ציינת אם הוא ידני או אוטומט.

    אצלי ידני, נעול לוקרייט מאחורה.
    כל התופעות שסיפרו עליהן פה באמת קיימות. כולל הבומים הקפיצות וכו'.
    אבל באוטמוט הנעילה הרבה פחות מורגשת, וגם בידני אחרי קצת הסתגלות זה ממש לא נורא.
    כן בבום הגדול הראשון הלב קופץ.. אבל מתרגלים. אני לא רואה סיבה שאשתך לא תתרגל גם.
    אם אתה באזור הדרום, מוזמן לתאם סיבוב.

  20. #40

    ברירת מחדל תגובה: גימני ממוגן מוגבהה-שיפור הבא: פגוש/כננת או נעילה אחורית

    ציטוט נכתב במקור על ידי k9.amit צפיה בהודעה
    לא ראיתי אם ציינת אם הוא ידני או אוטומט.

    אצלי ידני, נעול לוקרייט מאחורה.
    כל התופעות שסיפרו עליהן פה באמת קיימות. כולל הבומים הקפיצות וכו'.
    אבל באוטמוט הנעילה הרבה פחות מורגשת, וגם בידני אחרי קצת הסתגלות זה ממש לא נורא.
    כן בבום הגדול הראשון הלב קופץ.. אבל מתרגלים. אני לא רואה סיבה שאשתך לא תתרגל גם.
    אם אתה באזור הדרום, מוזמן לתאם סיבוב.
    דווקא צריך אוטומט(:

עמוד 2 מתוך 4 ראשוןראשון 1234 אחרוןאחרון

נושאים דומים

  1. תגובות: 157
    עדכון אחרון: 14-02-21, 21:33
  2. מחפש - פגוש לכננת, מנשא גלגל לדלת אחורית, דלת אחורית לדיפנדר, כסא נהג
    על ידי עמי בפורום לוח מודעות מעוניינים לקנות
    תגובות: 0
    עדכון אחרון: 18-03-17, 21:25
  3. מחפש - פגוש עם הכנה לכננת, מנשא גלגל לדלת אחורית, דלת אחורית לדיפנדר
    על ידי עמי בפורום לוח מודעות מעוניינים לקנות
    תגובות: 0
    עדכון אחרון: 09-02-14, 17:06
  4. בדיקת יכולות עומס על דלת אחורית סוזוקי גימני
    על ידי stavamrosi בפורום פורום הבונים + הנדסת ג'יפים
    תגובות: 3
    עדכון אחרון: 25-03-13, 11:34
  5. מחפש פגוש כננת ואו כננת לטויוטה היילקס 99
    על ידי amit בפורום לוח המודעות של ג'יפולוג
    תגובות: 0
    עדכון אחרון: 15-08-04, 17:39

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •