-
פורסטר 2005 xt עם יכולת שטח
קצת על הפרויקט החדש ואיך הגעתי אלייו.
כמו שאתם יודעים רכב קודם שלי היה גם פורסטר אטמוספירי 2012. הייתה מוכנה לשטח ולא שקלתי בכלל למכור אותה.
לפני שנה בערך חבר מהצבא שגם הוא איש מקצוע, ביקש ממני לפרסם את הרכב שלו למכירה בכל הקבוצות של סובארו כך עשיתי ושכחתי מזה. אז באפריל הוא יצר איתי קשר ושוב וביקש לעשות אותו דבר,כך עשיתי.
אחרי שבועיים יצר שוב פעם קשר ואמר רוסלן אם אתה לא לוקח את הרכב הזה אני שורף אותו))) המחיר שהוא יציא לי, לא ניתן לסירוף.
אז למה הוא רוצה למכור את הרכב....
לפני שנה וקצת אשתו עשתה לו מתנה והיא קנתה לו טסלה חדשה [emoji1751].
עכשיו קצת היסטוריה מה הוא (חבר) הספיק לעשות לרכב:
צבע כללי לכל הרכב, ברמה ובמחיר מטורף!
מנוע חדש בקרטון שהזמין מיפן של sti.
רדיאטור מוגדל של משימוטו.
קולר גיר של משימוטו.
רכב הזה שמור ברמה הכי גבוהה, יותר טוב שיוצא מהמפעל.
אם זה לא היה רכב שלו ספציפי לא הייתי עושה צעד הזה בחיים. (מחירה/קנייה)
מה אני הספקתי כבר לעשות:
נעילה אחורית של torque master מסוג לוקרייט.
Swap AWD to VTD.
נעילה קדמית מסוג של טורסן של חברה רוסית AVT.
טורק של אימפרזה 1.5 (stall test 4100)
הגבהה עם קפיצי קינג ובולמים של kyb + ספייסרים .
צמיגים יש לי שני סטים.
סט לשטח 215/75/15 של general grabber X3, אם גאנטים של motegi racing mr 139
מלא דברים שקשורים לטורבו,
Downpipe, unpipe, ypipe....
Boost control,
Intercooler STI,
ביטול tgv
תוכנה.
בטח יש עוד דברים קטנים ששכחתי לציין.
אני מוסיף תמונות ולינקים יש שם תמונות ופירוט מסודר (Google translator)
לינק להתקנה נעילה קדמית:
https://www.drive2.ru/l/622689994644921181/
ביטול tgv
https://www.drive2.ru/l/620464583110342575/
התקנת נעילה אחורית
https://www.drive2.ru/l/618249067180334074/
התקנת הגבהה
https://www.drive2.ru/l/617865887378064700/
מיגונים
https://www.drive2.ru/l/616898317145610546/
VTD
https://www.drive2.ru/l/616759503802605687/https://uploads.tapatalk-cdn.com/202...84784384fa.jpghttps://uploads.tapatalk-cdn.com/202...3ea3470510.jpghttps://uploads.tapatalk-cdn.com/202...89a5761b35.jpghttps://uploads.tapatalk-cdn.com/202...9b9258a5b8.jpghttps://uploads.tapatalk-cdn.com/202...1b27eeed0c.jpghttps://uploads.tapatalk-cdn.com/202...e90ab9c27d.jpghttps://uploads.tapatalk-cdn.com/202...c3205f4740.jpghttps://uploads.tapatalk-cdn.com/202...45f84f31a2.jpg
Отправлено с моего RMX2075 через Tapatalk
-
תגובה: פורסטר 2005 xt עם יכולת שטח
רוסלן, כל הכבוד!
יכול לפרט קצת על השיפורים הלא סטנדרטיים שביצעת ברכב והתרומה שלהם?
לא הנעילה וההגבהות אלא שאר האותיות והקיצורים.
למשל למה החלפת לvdt
איזו תוכנה ומה היא תורמת
שפוך מידע
Sent from my HD1903 using Tapatalk
-
תגובה: פורסטר 2005 xt עם יכולת שטח
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
GodsFather
רוסלן, כל הכבוד!
יכול לפרט קצת על השיפורים הלא סטנדרטיים שביצעת ברכב והתרומה שלהם?
לא הנעילה וההגבהות אלא שאר האותיות והקיצורים.
למשל למה החלפת לvdt
איזו תוכנה ומה היא תורמת
שפוך מידע
Sent from my HD1903 using Tapatalk
התוכנה עשיתי בשביל להתאים שינויים שנעשו עם רכב, downpipe unpipe,
מזרקים אחרים... אז בשביל שעסק ענגן טוב ונכון עשיתי תוכנה.
לגבי vtd וטורק של 1.5 פירטתי כאן די בהרחבה
https://www.jeepolog.com/forums/show...99%D7%9C%D7%99
Отправлено с моего RMX2075 через Tapatalk
-
תגובה: פורסטר 2005 xt עם יכולת שטח
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
ruslan85g
קצת על הפרויקט החדש ואיך הגעתי אלייו.
כמו שאתם יודעים רכב קודם שלי היה גם פורסטר אטמוספירי 2012. הייתה מוכנה לשטח ולא שקלתי בכלל למכור אותה.
לפני שנה בערך חבר מהצבא שגם הוא איש מקצוע, ביקש ממני לפרסם את הרכב שלו למכירה בכל הקבוצות של סובארו כך עשיתי ושכחתי מזה. אז באפריל הוא יצר איתי קשר ושוב וביקש לעשות אותו דבר,כך עשיתי.
אחרי שבועיים יצר שוב פעם קשר ואמר רוסלן אם אתה לא לוקח את הרכב הזה אני שורף אותו))) המחיר שהוא יציא לי, לא ניתן לסירוף.
אז למה הוא רוצה למכור את הרכב....
לפני שנה וקצת אשתו עשתה לו מתנה והיא קנתה לו טסלה חדשה [emoji1751].
עכשיו קצת היסטוריה מה הוא (חבר) הספיק לעשות לרכב:
צבע כללי לכל הרכב, ברמה ובמחיר מטורף!
מנוע חדש בקרטון שהזמין מיפן של sti.
רדיאטור מוגדל של משימוטו.
קולר גיר של משימוטו.
רכב הזה שמור ברמה הכי גבוהה, יותר טוב שיוצא מהמפעל.
אם זה לא היה רכב שלו ספציפי לא הייתי עושה צעד הזה בחיים. (מחירה/קנייה)
מה אני הספקתי כבר לעשות:
נעילה אחורית של torque master מסוג לוקרייט.
Swap AWD to VTD.
נעילה קדמית מסוג של טורסן של חברה רוסית AVT.
טורק של אימפרזה 1.5 (stall test 4100)
הגבהה עם קפיצי קינג ובולמים של kyb + ספייסרים .
צמיגים יש לי שני סטים.
סט לשטח 215/75/15 של general grabber X3, אם גאנטים של motegi racing mr 139
מלא דברים שקשורים לטורבו,
Downpipe, unpipe, ypipe....
Boost control,
Intercooler STI,
ביטול tgv
תוכנה.
בטח יש עוד דברים קטנים ששכחתי לציין.
אני מוסיף תמונות ולינקים יש שם תמונות ופירוט מסודר (Google translator)
לינק להתקנה נעילה קדמית:
https://www.drive2.ru/l/622689994644921181/
ביטול tgv
https://www.drive2.ru/l/620464583110342575/
התקנת נעילה אחורית
https://www.drive2.ru/l/618249067180334074/
התקנת הגבהה
https://www.drive2.ru/l/617865887378064700/
מיגונים
https://www.drive2.ru/l/616898317145610546/
VTD
https://www.drive2.ru/l/616759503802605687/https://uploads.tapatalk-cdn.com/202...84784384fa.jpghttps://uploads.tapatalk-cdn.com/202...3ea3470510.jpghttps://uploads.tapatalk-cdn.com/202...89a5761b35.jpghttps://uploads.tapatalk-cdn.com/202...9b9258a5b8.jpghttps://uploads.tapatalk-cdn.com/202...1b27eeed0c.jpghttps://uploads.tapatalk-cdn.com/202...e90ab9c27d.jpghttps://uploads.tapatalk-cdn.com/202...c3205f4740.jpghttps://uploads.tapatalk-cdn.com/202...45f84f31a2.jpg
Отправлено с моего RMX2075 через Tapatalk
זה קצת תמונות מבעלים הקודמים:
https://www.drive2.ru/l/616496995401498438/
Отправлено с моего RMX2075 через Tapatalk
-
תגובה: פורסטר 2005 xt עם יכולת שטח
כל הכבוד. כיף גדול לראות
Sent from my SM-N980F using Tapatalk
-
תגובה: פורסטר 2005 xt עם יכולת שטח
כולנו צריכים חבר כזה, כמו שלך....
אתה מורעל ברמות קשות וזה פשוט מרשים. אין מה להוסיף.
עכשיו גם זיק ביום קשה לא ידגדג....
האתגר הבא - מעלה גרופית?....
-
תגובה: פורסטר 2005 xt עם יכולת שטח
מרשים מאוד רוסלן.
שאלה:
סט גלגלי השטח שלך 15״
מה גודל הסט המקורי?
בגלגלי ה15״ לא הייתה בעיינ עם הדיסקים והקליפר?
Asaf-a
אסף.א
-
תגובה: פורסטר 2005 xt עם יכולת שטח
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
דרור ברלי
כולנו צריכים חבר כזה, כמו שלך....
אתה מורעל ברמות קשות וזה פשוט מרשים. אין מה להוסיף.
עכשיו גם זיק ביום קשה לא ידגדג....
האתגר הבא - מעלה גרופית?....
שמעתי עליו ראיתי כמה סרטונים משם.
בוידאו זה נראה אפשרי.
עם חברה שלי יזרמו איתי אז בטח נעשה אותו גם.
Отправлено с моего RMX2075 через Tapatalk
-
תגובה: פורסטר 2005 xt עם יכולת שטח
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
Asaf-a
מרשים מאוד רוסלן.
שאלה:
סט גלגלי השטח שלך 15״
מה גודל הסט המקורי?
בגלגלי ה15״ לא הייתה בעיינ עם הדיסקים והקליפר?
Asaf-a
אסף.א
אני בכוונה רשמתי חברה ,סוג ודגם של ג׳אנט שהתקנתי.
הם במידה 15 וגם אופסט 15 לכן לא צריך ספייסרים ושום דבר.
Отправлено с моего RMX2075 через Tapatalk
-
תגובה: פורסטר 2005 xt עם יכולת שטח
מיוחד ומגניב. ממש כיף לקרוא.
-
1 קבצים מצורפים
תגובה: פורסטר 2005 xt עם יכולת שטח
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
GodsFather
רוסלן, כל הכבוד!
יכול לפרט קצת על השיפורים הלא סטנדרטיים שביצעת ברכב והתרומה שלהם?
לא הנעילה וההגבהות אלא שאר האותיות והקיצורים.
למשל למה החלפת לvdt
איזו תוכנה ומה היא תורמת
שפוך מידע
Sent from my HD1903 using Tapatalk
ברשותו של רוסלן אפרט לגבי VTD, או כמו שאנחנו קוראים לזה "זנב גיר מכאני" - שדרוג חשוב למי שרוצה שטח רציני, שדרוג אגב שגם אני בעיצומו.
בשרשור של רוסלן על הזיק ברלי אמר משהו בסגנון "עם הזנב המקורי של הסובארו לא תגיע רחוק", ות'כלס יש בזה אמת מסויימת.
בסובארו הכח לגלגלים האחוריים עובר דרך זנב גיר עם רפידות, סוג של קלאץ'. במצב רגיל 90% מהכח מועבר לגלגלים הקדמיים ו 10% לגלגלים האחוריים. כשהרכב מזהה צורך (בשטח למשל) מועבר יותר כח לגלגלים האחוריים ע״י הסולונואיד שאחראי על כך. בתיאוריה *הסולונואיד* יכול לתת עד 50/50 (וגם זה לרגעים מאוד מסויימים וקצרים) אבל לא נקבל את בגלגלים בגלל איבוד אנרגיה, בגלל שהרפידות יכולות להחליק (בטח קרה לחלק מבעלי הסובארו פה שבשטח טכני הגלגלים האחוריים לא תמיד הסתובבו) וגם כי הרפידות האלה נשחקות עם הזמן. אגב, אני זוכר שחבריי לטיול אמרו לי (בפרסת טרף) שכשניסיתי לעלות הם ראו שהגלגלים האחוריים לא מסתובבים למרות שמערכת ה4X4 אצלי תקינה לחלוטין. חסרונותיו של הזנב המקורי.
הזנב המכאני מחליף את הזנב עם הרפידות וכך אנו מקבלים 45 מקדימה ו55 מאחורה *באופן קבוע*.
בתמונה - זנב מכאני.קובץ מצורף 139403
Sent from my GM1903 using Tapatalk
-
תגובה: פורסטר 2005 xt עם יכולת שטח
שאלת הדיוט. יש דיפרנציאל מרכזי? האם בביטול המערכת הזו נסיעת הכביש לא נפגעת?
Sent from my SM-G980F using Tapatalk
-
תגובה: פורסטר 2005 xt עם יכולת שטח
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
לביא
שאלת הדיוט. יש דיפרנציאל מרכזי? האם בביטול המערכת הזו נסיעת הכביש לא נפגעת?
Sent from my SM-G980F using Tapatalk
לא נפגע שום דבר, אתה מוריד חלק של סובארו, שם חלק אחר של סובארו.
Отправлено с моего RMX2075 через Tapatalk
-
תגובה: פורסטר 2005 xt עם יכולת שטח
לי לא ברור מה זה 45% כוח לפה ו55% לשם.
אני מכיר דיפרנציאל שמחלק קדימה אחורה,
אני מכיר מוגבל החלקה
אני מכיר מחשב שיודע לשלב ולנתק לפי צורך, אבל מכני שמחלק כוח באחוזים שונים?
-
תגובה: פורסטר 2005 xt עם יכולת שטח
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
איל מ
לי לא ברור מה זה 45% כוח לפה ו55% לשם.
אני מכיר דיפרנציאל שמחלק קדימה אחורה,
אני מכיר מוגבל החלקה
אני מכיר מחשב שיודע לשלב ולנתק לפי צורך, אבל מכני שמחלק כוח באחוזים שונים?
בגלל שזה דיפרנציאל מרכזי פלנטרי ולכל פלנטר יש שיניים, עם סופרים אותם על ציר קדמי ועל ציר אחורי אז זה היחס שיוצא.
לסובארו יש עוד זנב גיר כזה מכני רק עם יחס שונה 63 אחורה 37 קדימה . להבנתי יחס כזה לא הגיע לארץ, והוא גם פחות מעניין אותנו "אוהבי שטח" . אל תתפוס אותי במילה אני לא מהנדס מכונות/רכבים .
זה סרטון שמסביר דיי טוב על כל האופציות שקיימות בסובארו. ואנחנו פשוט משדרגים אופציה אחת לאופציה שניה.
https://youtu.be/WBQlK89PyxQ
אבל אם רוצים ממש להבין מה הקטע זה מהמר טוב:
https://m.awdwiki.com/en/subaru/https://uploads.tapatalk-cdn.com/202...ae1f70d645.jpghttps://uploads.tapatalk-cdn.com/202...04fefd1be5.jpg
Отправлено с моего RMX2075 через Tapatalk
-
תגובה: פורסטר 2005 xt עם יכולת שטח
אני לא רוצה לקלקל כי באמת אתה עושה דברים יפים ומיוחדים אבל...
חבל שה"מחלה" שלך לא מתרכזת ברכבי שטח אמיתיים.. ;););)
-
תגובה: פורסטר 2005 xt עם יכולת שטח
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
sgill
אני לא רוצה לקלקל כי באמת אתה עושה דברים יפים ומיוחדים אבל...
חבל שה"מחלה" שלך לא מתרכזת ברכבי שטח אמיתיים.. ;););)
כל אחד ושטח אמיתי שלו
Отправлено с моего RMX2075 через Tapatalk
-
תגובה: פורסטר 2005 xt עם יכולת שטח
אז אתה נוסע כל הזמן בחלוקה של 45 ו-55?
זה לא יוצר עומסים ובלאי גדול יותר? הרי זה לא באמת דיפ מרכזי פתוח ובאחוזים זה כמעט כמו שאני אסע בטנדר עם הטרנספר part time משולב קבוע.
Sent from my M2102J20SG using Tapatalk
-
תגובה: פורסטר 2005 xt עם יכולת שטח
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
ishc
אז אתה נוסע כל הזמן בחלוקה של 45 ו-55?
זה לא יוצר עומסים ובלאי גדול יותר? הרי זה לא באמת דיפ מרכזי פתוח ובאחוזים זה כמעט כמו שאני אסע בטנדר עם הטרנספר part time משולב קבוע.
Sent from my M2102J20SG using Tapatalk
זה כמו לנסוע בפגירו עם סופר סלקט.... אם אתה כבר רוצה להשוות...
זה כן דיפרנצאל הוא לא נעול כל הזמן....
מחשב בעזרת סולנואיד עומר לכמה לנעול אותו
Отправлено с моего RMX2075 через Tapatalk
-
תגובה: פורסטר 2005 xt עם יכולת שטח
אז אני לא מבין מה התקנת שם.
בסופר סלקט יש מצמד, יש מצב שהוא פתוח ויש מצב שהוא משולב, נעול.
אצלך כתבתם שיש חלוקה של 45 ו 55.
זה קבוע?
איך זה משתנה?
יש אופציה לנעול קבוע?
Sent from my M2102J20SG using Tapatalk
-
תגובה: פורסטר 2005 xt עם יכולת שטח
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
ishc
אז אני לא מבין מה התקנת שם.
בסופר סלקט יש מצמד, יש מצב שהוא פתוח ויש מצב שהוא משולב, נעול.
אצלך כתבתם שיש חלוקה של 45 ו 55.
זה קבוע?
איך זה משתנה?
יש אופציה לנעול קבוע?
Sent from my M2102J20SG using Tapatalk
זה קבוע? כן
יש אופציה לנעול? כן. לשים הילוך 1 ידני.
גם כאן יש מצמדים בדיוק בשביל לנעול/לשחרר
Отправлено с моего RMX2075 через Tapatalk
-
תגובה: פורסטר 2005 xt עם יכולת שטח
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
ruslan85g
זה כמו לנסוע בפגירו עם סופר סלקט.... אם אתה כבר רוצה להשוות...
זה כן דיפרנצאל הוא לא נעול כל הזמן....
מחשב בעזרת סולנואיד עומר לכמה לנעול אותו
Отправлено с моего RMX2075 через Tapatalk
אבל בפאגרו עם סופר סלקט ברגע שיורדים מהאספלט נועלים המרכזי ואז החלוקה קבועה למיטב ידיעתי.
אצלך רוסלן ניתן לנעול המרכזי?
Asaf-a
אסף.א
-
תגובה: פורסטר 2005 xt עם יכולת שטח
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
Asaf-a
אבל בפאגרו עם סופר סלקט ברגע שיורדים מהאספלט נועלים המרכזי ואז החלוקה קבועה למיטב ידיעתי.
אצלך רוסלן ניתן לנעול המרכזי?
Asaf-a
אסף.א
כן ניתן.
כמו שכתבתי שמים ידני הילוך ראשון.
בהילוך ראשון זה ננעל
Отправлено с моего RMX2075 через Tapatalk
-
תגובה: פורסטר 2005 xt עם יכולת שטח
אני מודה שלא הבנתי.
אתה כותב שהחלוקה קבועה אז למה צריך לנעול? גם ככה זה תמיד 45-55.
ובכביש, 45-55 לא נשמעת חלוקה בריאה.
Sent from my M2102J20SG using Tapatalk
-
תגובה: פורסטר 2005 xt עם יכולת שטח
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
ishc
אני מודה שלא הבנתי.
אתה כותב שהחלוקה קבועה אז למה צריך לנעול? גם ככה זה תמיד 45-55.
ובכביש, 45-55 לא נשמעת חלוקה בריאה.
Sent from my M2102J20SG using Tapatalk
אני פשוט לא מבין מה יש להבין פה....
יש לך דיפרנציאל מכני מרכזי.
הוא יכול להיות נעול לדוגמה בשטח.
והוא גם יכול להיות משוחרר לדוגמה בכביש.
אז מה לא בריא בחלוקת הזאת 45/55?
Отправлено с моего RMX2075 через Tapatalk
-
תגובה: פורסטר 2005 xt עם יכולת שטח
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
ishc
אני מודה שלא הבנתי.
אתה כותב שהחלוקה קבועה אז למה צריך לנעול? גם ככה זה תמיד 45-55.
ובכביש, 45-55 לא נשמעת חלוקה בריאה.
Sent from my M2102J20SG using Tapatalk
דיפרנציאל מרכזי נעול/פתוח קובע אם תתאפשר מהירות שונה בין הסרנים (מצב פתוח) או לא (מצב נעול).
חלוקת הכוח לא קשורה למהירות הזו.
Sent from my SM-J710F using Tapatalk
-
תגובה: פורסטר 2005 xt עם יכולת שטח
הדיפ' המרכזי מוגבל ההחלקה של סובארו:
זה לא יחס שונה בין אחורי לקדמי אלא חלוקת מומנט משתנה.
55% מהמומנט הולך אחורה ו-45% קדימה.
ככה מקבלים התנהגות כביש נייטרלית.
בחלוקה של 63% אחורה ו-37% קדימה, ההתנהגות לקראת המגבלות כבר תתאפיין בהיגוי יתר - זה כיף גדול לנהגים מיומנים ולמי שבענייני נהיגת שבילים סטייל ראלי, אבל פחות בטוח לנהגים, אפעס, ישראלים וישראליות.... לא משנה.... ובטח פחות מתאים לשימוש שטח שכולל תיקול מכשולי עבירות.
בחלוקה שווה 50-50 או בחלוקת מומנט לטובת סרן קדמי כמו בכל מיני קרוסאוברים AWD של אמהות וזקנים כמו הונדה CRV וספורטאז' וראב4 ושאר קציצות שומן רוטטות, אתה מקבל יותר תת-היגוי, כלומר הרכב מתנהג בטוח אבל הניהוג ממש לא מהנה. סוג כזה של לקוחות רואה בניהוג חד וספורטיבי סוג של חסרון. הם נבהלים וטוענים שהאוטו "עצבני"/"לא יציב" ושאר חינטרושים של אנשים ששונאים לנהוג ורואים בנהיגה עול וטורח.
אבל מי שאוהב לנהוג, יעוף על זה. זה למה ברכב עם קריצה ספורטיבית חלוקת מומנט היא לטובת סרן אחורי. בדיפ' המרכזי של אימפרזה STI שהיא כבר מכונית ספורט רצינית, זה נקרא DCCD (Driver Controlled Centre Differential) כל העסק בשליטת הנהג וניתן לקבוע את חלוקת המומנט בין הסרנים. זה עובד ומורגש ודי מרשים מבחינת ניהוג בפניות. כל מי שהתנסה בזה, יודע למה אני מתכוון.
https://www.sportsubaru.com/subaru-s...-explained.htm
אנחנו כאן בעניין של מערכות הנעה פשוטות יחסית של ג'יפים שמחלקים באופן קשיח את המומנט אחורה וקדימה באופן שווה, ולא מתעסקים בהתנהגות כביש. אבל סובארו 4WD, החל מתחילת שנות ה-2000, היו מכוניות לנהג, עם התנהגות כביש מאוד מהנה וכמעט ספורטיבית. ראוי גם לזכור שהמכוניות האלה אינן רכבי-שטח במקור אלא יותר "רכב לכל מזג אוויר" עם דגש על כבישים רטובים/חלקלקים.
פוטנציאל יכולות השטח קיים (כמובן במגבלות מבנה הרכב), רוסלן מממש את הפוטנציאל הזה ולוקח אותו רחוק קדימה.... אולי עד הקצה האפשרי או כמעט עד הקצה - אבל במקור זו מכונית כביש כפולת הנעה מהירה עם יכולות מרשימות על משטחים דלי אחיזה ושבילים, לא רכב ל"שטח" כפי שאנחנו רואים את המונח הזה.
-
תגובה: פורסטר 2005 xt עם יכולת שטח
מערכות כאלו שמבקרות העברת כוח שונה בין סרן קדמי ואחורי עובדות על מנגנון מחליק שמגביל החלקה באופן קבוע או מבוקר.
למעט טורסן, שגם הוא רגעי ולא קבוע, זה לא חיבור קבוע, משהו חייב לייצר פיצוי על הפרש בין הסרנים.
כך או כך, זה מערכת שבשטח עובדת קשה ביחס לכביש, כי המחשב מזהה הפרש מהירויות משתנה כל הזמן בגלל שהשטח לא עקבי.
מנסיון עם מערכת כזו, בשטח בקיץ, מתישהו היא מתחממת ופשוט מפסיקה להעביר כוח לאחד הסרנים, עד כדי רכב עומד.
-
תגובה: פורסטר 2005 xt עם יכולת שטח
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
ד ו ר ו ן
מערכות כאלו שמבקרות העברת כוח שונה בין סרן קדמי ואחורי עובדות על מנגנון מחליק שמגביל החלקה באופן קבוע או מבוקר.
למעט טורסן, שגם הוא רגעי ולא קבוע, זה לא חיבור קבוע, משהו חייב לייצר פיצוי על הפרש בין הסרנים.
כך או כך, זה מערכת שבשטח עובדת קשה ביחס לכביש, כי המחשב מזהה הפרש מהירויות משתנה כל הזמן בגלל שהשטח לא עקבי.
מנסיון עם מערכת כזו, בשטח בקיץ, מתישהו היא מתחממת ופשוט מפסיקה להעביר כוח לאחד הסרנים, עד כדי רכב עומד.
לא יודע מאיפה הניסיון שלך, הכוונה מאיזה רכב.
אני מטייל דיי הרבה גם בקיץ עושה דיונות, ולא קרה לי את זה לעולם.
Отправлено с моего RMX2075 через Tapatalk
-
1 קבצים מצורפים
תגובה: פורסטר 2005 xt עם יכולת שטח
לטובת מי שזה מעניין אותו - רפידות של הזנב המקורי. בזנב המכאני אגב יש רפידות דומות שמשמשות לצורך הנעילה בלבד (בעת הכנסה להילוך 1).קובץ מצורף 139411
Sent from my GM1903 using Tapatalk