רוסלן, כל הכבוד!
יכול לפרט קצת על השיפורים הלא סטנדרטיים שביצעת ברכב והתרומה שלהם?
לא הנעילה וההגבהות אלא שאר האותיות והקיצורים.
למשל למה החלפת לvdt
איזו תוכנה ומה היא תורמת
שפוך מידע
Sent from my HD1903 using Tapatalk
קצת על הפרויקט החדש ואיך הגעתי אלייו.
כמו שאתם יודעים רכב קודם שלי היה גם פורסטר אטמוספירי 2012. הייתה מוכנה לשטח ולא שקלתי בכלל למכור אותה.
לפני שנה בערך חבר מהצבא שגם הוא איש מקצוע, ביקש ממני לפרסם את הרכב שלו למכירה בכל הקבוצות של סובארו כך עשיתי ושכחתי מזה. אז באפריל הוא יצר איתי קשר ושוב וביקש לעשות אותו דבר,כך עשיתי.
אחרי שבועיים יצר שוב פעם קשר ואמר רוסלן אם אתה לא לוקח את הרכב הזה אני שורף אותו))) המחיר שהוא יציא לי, לא ניתן לסירוף.
אז למה הוא רוצה למכור את הרכב....
לפני שנה וקצת אשתו עשתה לו מתנה והיא קנתה לו טסלה חדשה.
עכשיו קצת היסטוריה מה הוא (חבר) הספיק לעשות לרכב:
צבע כללי לכל הרכב, ברמה ובמחיר מטורף!
מנוע חדש בקרטון שהזמין מיפן של sti.
רדיאטור מוגדל של משימוטו.
קולר גיר של משימוטו.
רכב הזה שמור ברמה הכי גבוהה, יותר טוב שיוצא מהמפעל.
אם זה לא היה רכב שלו ספציפי לא הייתי עושה צעד הזה בחיים. (מחירה/קנייה)
מה אני הספקתי כבר לעשות:
נעילה אחורית של torque master מסוג לוקרייט.
Swap AWD to VTD.
נעילה קדמית מסוג של טורסן של חברה רוסית AVT.
טורק של אימפרזה 1.5 (stall test 4100)
הגבהה עם קפיצי קינג ובולמים של kyb + ספייסרים .
צמיגים יש לי שני סטים.
סט לשטח 215/75/15 של general grabber X3, אם גאנטים של motegi racing mr 139
מלא דברים שקשורים לטורבו,
Downpipe, unpipe, ypipe....
Boost control,
Intercooler STI,
ביטול tgv
תוכנה.
בטח יש עוד דברים קטנים ששכחתי לציין.
אני מוסיף תמונות ולינקים יש שם תמונות ופירוט מסודר (Google translator)
לינק להתקנה נעילה קדמית:
https://www.drive2.ru/l/622689994644921181/
ביטול tgv
https://www.drive2.ru/l/620464583110342575/
התקנת נעילה אחורית
https://www.drive2.ru/l/618249067180334074/
התקנת הגבהה
https://www.drive2.ru/l/617865887378064700/
מיגונים
https://www.drive2.ru/l/616898317145610546/
VTD
https://www.drive2.ru/l/616759503802605687/
Отправлено с моего RMX2075 через Tapatalk
רוסלן, כל הכבוד!
יכול לפרט קצת על השיפורים הלא סטנדרטיים שביצעת ברכב והתרומה שלהם?
לא הנעילה וההגבהות אלא שאר האותיות והקיצורים.
למשל למה החלפת לvdt
איזו תוכנה ומה היא תורמת
שפוך מידע
Sent from my HD1903 using Tapatalk
לא הגעתי לראש שרשרת המזון כדי להיות צמחוני!
מחפש רוכש לזוג כליות במצב טוב,כולל עבודה...
התוכנה עשיתי בשביל להתאים שינויים שנעשו עם רכב, downpipe unpipe,
מזרקים אחרים... אז בשביל שעסק ענגן טוב ונכון עשיתי תוכנה.
לגבי vtd וטורק של 1.5 פירטתי כאן די בהרחבה
https://www.jeepolog.com/forums/show...99%D7%9C%D7%99
Отправлено с моего RMX2075 через Tapatalk
זה קצת תמונות מבעלים הקודמים:
https://www.drive2.ru/l/616496995401498438/
Отправлено с моего RMX2075 через Tapatalk
כל הכבוד. כיף גדול לראות
Sent from my SM-N980F using Tapatalk
כולנו צריכים חבר כזה, כמו שלך....
אתה מורעל ברמות קשות וזה פשוט מרשים. אין מה להוסיף.
עכשיו גם זיק ביום קשה לא ידגדג....
האתגר הבא - מעלה גרופית?....
לא עונה בפורום
לשאלות, קושיות, עצות, תובנות, נא לפנות בה"פ
מרשים מאוד רוסלן.
שאלה:
סט גלגלי השטח שלך 15״
מה גודל הסט המקורי?
בגלגלי ה15״ לא הייתה בעיינ עם הדיסקים והקליפר?
Asaf-a
אסף.א
מיוחד ומגניב. ממש כיף לקרוא.
ברשותו של רוסלן אפרט לגבי VTD, או כמו שאנחנו קוראים לזה "זנב גיר מכאני" - שדרוג חשוב למי שרוצה שטח רציני, שדרוג אגב שגם אני בעיצומו.
בשרשור של רוסלן על הזיק ברלי אמר משהו בסגנון "עם הזנב המקורי של הסובארו לא תגיע רחוק", ות'כלס יש בזה אמת מסויימת.
בסובארו הכח לגלגלים האחוריים עובר דרך זנב גיר עם רפידות, סוג של קלאץ'. במצב רגיל 90% מהכח מועבר לגלגלים הקדמיים ו 10% לגלגלים האחוריים. כשהרכב מזהה צורך (בשטח למשל) מועבר יותר כח לגלגלים האחוריים ע״י הסולונואיד שאחראי על כך. בתיאוריה *הסולונואיד* יכול לתת עד 50/50 (וגם זה לרגעים מאוד מסויימים וקצרים) אבל לא נקבל את בגלגלים בגלל איבוד אנרגיה, בגלל שהרפידות יכולות להחליק (בטח קרה לחלק מבעלי הסובארו פה שבשטח טכני הגלגלים האחוריים לא תמיד הסתובבו) וגם כי הרפידות האלה נשחקות עם הזמן. אגב, אני זוכר שחבריי לטיול אמרו לי (בפרסת טרף) שכשניסיתי לעלות הם ראו שהגלגלים האחוריים לא מסתובבים למרות שמערכת ה4X4 אצלי תקינה לחלוטין. חסרונותיו של הזנב המקורי.
הזנב המכאני מחליף את הזנב עם הרפידות וכך אנו מקבלים 45 מקדימה ו55 מאחורה *באופן קבוע*.
בתמונה - זנב מכאני.
Sent from my GM1903 using Tapatalk
שאלת הדיוט. יש דיפרנציאל מרכזי? האם בביטול המערכת הזו נסיעת הכביש לא נפגעת?
Sent from my SM-G980F using Tapatalk
לי לא ברור מה זה 45% כוח לפה ו55% לשם.
אני מכיר דיפרנציאל שמחלק קדימה אחורה,
אני מכיר מוגבל החלקה
אני מכיר מחשב שיודע לשלב ולנתק לפי צורך, אבל מכני שמחלק כוח באחוזים שונים?
בגלל שזה דיפרנציאל מרכזי פלנטרי ולכל פלנטר יש שיניים, עם סופרים אותם על ציר קדמי ועל ציר אחורי אז זה היחס שיוצא.
לסובארו יש עוד זנב גיר כזה מכני רק עם יחס שונה 63 אחורה 37 קדימה . להבנתי יחס כזה לא הגיע לארץ, והוא גם פחות מעניין אותנו "אוהבי שטח" . אל תתפוס אותי במילה אני לא מהנדס מכונות/רכבים .
זה סרטון שמסביר דיי טוב על כל האופציות שקיימות בסובארו. ואנחנו פשוט משדרגים אופציה אחת לאופציה שניה.
https://youtu.be/WBQlK89PyxQ
אבל אם רוצים ממש להבין מה הקטע זה מהמר טוב:
https://m.awdwiki.com/en/subaru/
Отправлено с моего RMX2075 через Tapatalk
אני לא רוצה לקלקל כי באמת אתה עושה דברים יפים ומיוחדים אבל...
חבל שה"מחלה" שלך לא מתרכזת ברכבי שטח אמיתיים..![]()
אז אתה נוסע כל הזמן בחלוקה של 45 ו-55?
זה לא יוצר עומסים ובלאי גדול יותר? הרי זה לא באמת דיפ מרכזי פתוח ובאחוזים זה כמעט כמו שאני אסע בטנדר עם הטרנספר part time משולב קבוע.
Sent from my M2102J20SG using Tapatalk
סמוראי->סמוראי ארוך->גראנד ויטרה->פאג'רו Q->האנטר->Quigley 4x4 Chevy Van
אז אני לא מבין מה התקנת שם.
בסופר סלקט יש מצמד, יש מצב שהוא פתוח ויש מצב שהוא משולב, נעול.
אצלך כתבתם שיש חלוקה של 45 ו 55.
זה קבוע?
איך זה משתנה?
יש אופציה לנעול קבוע?
Sent from my M2102J20SG using Tapatalk
סמוראי->סמוראי ארוך->גראנד ויטרה->פאג'רו Q->האנטר->Quigley 4x4 Chevy Van
שמרו על קשר