-
מחשבות על כרכרה דור 1
יש כמה בלוחות ומידי פעם נוחת אצל חבר כזה או אחר. תוהה אם להכנס להרפתקה הזו ואין כמו נבלות הפורום והחברים הטובים שיחדירו מוטיבציה.
נתחיל מהבסיס - מה בודקים שיגרום מיד לעבור לרכב הבא? (חוץ מרישוי ובעלים מפוקפק )
מבין שבנזין עדיף על הדיזל העייף מאד, מעבר לחיבתי לבנזין בין כה.
גיר רגיל זה נדיר ומחירו בהתאם.
נעילות, ציריות מחוזקות, הגבהה - איך בודקים שתקין? אין לי בעיה לרכב מקורי עד העצם, אבל קשה יותר למצוא ואת של רמי גלבוע פספסתי בכמה שנים.
לא היה מדריך פעם? יש לדיפנדר.
שיהיה בהצלחה
Sent from my SM-F916B using Tapatalk
-
תגובה: מחשבות על כרכרה דור 1
אותו דבר כמו דיפנדר, בתוספת כל החרא החשמלי והפלסטיקים.
תקרא מה שכתב מוטי על החוויות שלו, לא משקפיים ורודים אלא מציאות.
אסף.
-
תגובה: מחשבות על כרכרה דור 1
מוטי? שלח לינק
Sent from my SM-F916B using Tapatalk
-
תגובה: מחשבות על כרכרה דור 1
מישהו קרא לי?
בבקשה
https://www.jeepolog.com/forums/show...D7%A8%D7%99-98
Sent from my SM-S928B using Tapatalk
-
תגובה: מחשבות על כרכרה דור 1
לא מבין למה הבנזין עדיף על הדיזל... עם הדיזל מגיעים רחוק יותר. אם בכל זאת דיזל אני חושב שכדאי להיזהר מ edc כי קשה להשיג להם מזרק רביעי.
לגבי ידניים, אם זאת הסבה כדאי לראות מי עשה, איך עשה.
תקרא גם את זה
https://r.tapatalk.com/shareLink/top...ink_source=app
מפגר אבל אופטימי, דיסקו 98 tdi300
Sent from my Pixel 7 using Tapatalk
-
תגובה: מחשבות על כרכרה דור 1
ושמעו קטע, יציאה של הגברת לפני חודש בערך: תגיד? למה מכרנו את הדיסקו?
נו שויין, מחפש את ההרפתקה הבאה, אבל הפעם אני בררן (עוד) יותר
Sent from my SM-S928B using Tapatalk
-
תגובה: מחשבות על כרכרה דור 1
אני 30 שנה עם הרכב . יד 1 ציריות מקוריות. עברתי איתו בכל המעלות ולא עשיתי לו הנחות, אבל בזהירות המתבקשת. והקפדה על טיפולים.
רכב מאוד מהנה עם סמני טיפטוף בחניה.
-
תגובה: מחשבות על כרכרה דור 1
וגם מידת צמיגים מקורית אצלך אם אני זוכר נכון
Sent from my SM-S928B using Tapatalk
-
תגובה: מחשבות על כרכרה דור 1
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
מוטי ג.
וגם מידת צמיגים מקורית אצלך אם אני זוכר נכון
Sent from my SM-S928B using Tapatalk
נכון
-
תגובה: מחשבות על כרכרה דור 1
לגבי הבנזין.
מערכת ההצתה/הזרקה לא מהאמינות שיש, והמנוע עובד יותר חם. וזה לא שזה איזה מפעל כוח מטורף כמקובל בבנזין.
דווקא הדיזל ב 1 הוא מהדור הישן והעמיד יותר, אם כי נוטה להתחמם יותר מאשר בדיפנדר (מניח שזה בגלל הגיר האוטומט). אישית כל מי שאני מכיר, שהתחמם לו דיסקברי 1 דיזל זה היה בגלל תקלה (צינור שנפרץ וכו.. ולא מערכת קירור גבולית), אבל התחממות במנוע הזה לא עוברת בשלום.
לטענת גורו מוערך בתחום, דווקא בנזין עם מערכת גז, עוקפת חלק מהכשלים שבבנזין הרגיל.
-
תגובה: מחשבות על כרכרה דור 1
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
איל מ
לגבי הבנזין.
מערכת ההצתה/הזרקה לא מהאמינות שיש, והמנוע עובד יותר חם. וזה לא שזה איזה מפעל כוח מטורף כמקובל בבנזין.
+1
חיישן זרימת אויר הוא נקודת כשל ידועה.
והאוטו פשוט עגלה, וי 8 עאלכ.
דוושת הגז בעיקר שולטת על צריכת (צריחת) הדלק, ולא ממש מייצרת תאוצה - לפחות ה97' שלי היה כזה.
המתלים אבל חלום.
-
תגובה: מחשבות על כרכרה דור 1
אני היום לא הייתי הולך על דיסקברי 1, אלא אם אני מכיר אישית את הרכב ויודע את מצבו.
אני מאוד נהנה מהדיסקברי 2, הוא מרגיש לי יותר טוב מה-1 בכמעט כל אספקט ולא רחוק במחירים.
-
מחשבות על כרכרה דור 1
אוי ואבוי.
תעבור על השרשורים ולכל מה שתקרא תוסיף יותר ישן ורעועה.
תן לעצמך סטירה עם הרגל או בקש מאחד החברים לסייע, שתתעורר תקווה שהרעיון המטופש הזה חלף…
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
תגובה: מחשבות על כרכרה דור 1
ואם העדיפות היא לכירכרה עם מנוע בנזין
אפשר לחפש דיסקברי 2 עם מנוע בנזין
מודל קצת יותר חדש ותא נוסעים קצת יותר נעים
אמנם אין הרבה עם מנוע בנזין
אבל אפשר למצוא אם מחפשים בסבלנות.
בהצלחה.
-
תגובה: מחשבות על כרכרה דור 1
נמנעתי מלדחוף לבחור את הדיסקו 2, שהרי ביקש 1.
אבל אחרי מעל עשור עם ה2 אני בהחלט לא מצטער שקניתי אותו על פני ה1 שעמד על הפרק באותה תקופה. רק מצטער שלא קניתי את אחד מהמעטים שהגיעו עם גיר ידני. זה מאוד חסר לי. הרכב אמנם לא מבייש את הפירמה, והחניה לא יבשה (עדיין, לא צריך להוסיף שמן בין טיפולים), אבל סה"כ מגלה אמינות טובה עד טובה מאוד,
מחלות החשמל נפתרו מזמן, ועל אף החששות והאגדות, מערכת החשמל מזדקנת יפה מאוד. הרוב המוחלט של התקלות נופלות תחת הקטגוריה של "דברים שצריך לסדר בטיפול הבא, או בזה שאחריו". הרכב חזק ומרווח מה1. זה בא לידי ביטוי בעיקר בנסיעה אל ומ- השטח, וכשצריך להעמיס הרבה ציוד (אני משתמש בגגון רק בשביל קרשים למדורה או מזרנים של משפחות שאין להן מקום באוטו שלהן).
עם זאת, זה לא רכב חדש! מי שיקנה יצטרך לעשות יישור קו יזום, או לקנות אחד שעשה כזה (ומשיטוטי ביד 2 אנשים לא מתביישים לבקש הרבה כסף. גם על רכבים לא וואו).
כן הייתי ממליץ למי שרוכש דיסקו 2 להמנע מאלו עם הace ו-sls, והמלצה שתופסת בעיני לכל רכב- להמנע מחלון גג.
נ.ב.
דיברת על רכב ללא שיפורים. הדיסקו 2 מצויד בtc די יעיל שמביא אותו לרמת עבירות טובה מאוד גם כסטוק. הרבה מעבר למה שנדרש לטיול משפחות. כן חובה (בעיני) לוודא שיש לו נעילת דיפרנציאל מרכזי. רוב הרכבים בשוק כבר עם כזה, גם אם הגיעו במקור עם אחד פתוח.
-
תגובה: מחשבות על כרכרה דור 1
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
איל מ
נמנעתי מלדחוף לבחור את הדיסקו 2, שהרי ביקש 1.
אבל אחרי מעל עשור עם ה2 אני בהחלט לא מצטער שקניתי אותו על פני ה1 שעמד על הפרק באותה תקופה. רק מצטער שלא קניתי את אחד מהמעטים שהגיעו עם גיר ידני. זה מאוד חסר לי. הרכב אמנם לא מבייש את הפירמה, והחניה לא יבשה (עדיין, לא צריך להוסיף שמן בין טיפולים), אבל סה"כ מגלה אמינות טובה עד טובה מאוד,
מחלות החשמל נפתרו מזמן, ועל אף החששות והאגדות, מערכת החשמל מזדקנת יפה מאוד. הרוב המוחלט של התקלות נופלות תחת הקטגוריה של "דברים שצריך לסדר בטיפול הבא, או בזה שאחריו". הרכב חזק ומרווח מה1. זה בא לידי ביטוי בעיקר בנסיעה אל ומ- השטח, וכשצריך להעמיס הרבה ציוד (אני משתמש בגגון רק בשביל קרשים למדורה או מזרנים של משפחות שאין להן מקום באוטו שלהן).
עם זאת, זה לא רכב חדש! מי שיקנה יצטרך לעשות יישור קו יזום, או לקנות אחד שעשה כזה (ומשיטוטי ביד 2 אנשים לא מתביישים לבקש הרבה כסף. גם על רכבים לא וואו).
כן הייתי ממליץ למי שרוכש דיסקו 2 להמנע מאלו עם הace ו-sls, והמלצה שתופסת בעיני לכל רכב- להמנע מחלון גג.
נ.ב.
דיברת על רכב ללא שיפורים. הדיסקו 2 מצויד בtc די יעיל שמביא אותו לרמת עבירות טובה מאוד גם כסטוק. הרבה מעבר למה שנדרש לטיול משפחות. כן חובה (בעיני) לוודא שיש לו נעילת דיפרנציאל מרכזי. רוב הרכבים בשוק כבר עם כזה, גם אם הגיעו במקור עם אחד פתוח.
מסכים ומחזק כמעט כל משפט פה.
דיסקו 2 מוגבה עם נעילת טרנספר מרכזית יכול בכיף לטייל עם כל חבורה שלא מחפשת מעלות וטכני.
-
תגובה: מחשבות על כרכרה דור 1
קראתי את השרשור של מוטי, פעמיים...
1. היו שם יחסי אהבה שנאה די מהיום הראשון
2. תחזוקת כמעט שבר
3. לא מעט תקלות שאפשר היה להמנע כי גלגלים גדולים בלי שאר המכלולים
4. הרכב היה די נבלה במקור
5.מוריד את הכובע על הסבלנות והעבודה העצמית
6. 2 טסטים זה אסון, אפילו שעבר מכה ראשונה תמיד
-------
אני מחפש דור1 כי אספנות. דור2 עדיין לא שם בפער.
כמעט שכנעתם לגבי המעבר לדיזל. אשמח לפירוט נוסף. הייתי תחת הרושם שהבנזין זהה גם בריינג' קלאסיק ושם הוא סוס עבודה.
לא קראתי כאן עדיין על תקלות חשמל אקוטיות, נהפוכו. לא שצריך לזלזל אבל אפילו מוטי זיהה שדשבורד מנותק לא מצדיק עצירה בצד הדרך, כי יש מחוונים אחרים... מה פספסתי?
אני מייעד את הרכב לשטח רך עם קצת יכולות מעבר. כמובן שההנאה של יתרונות מערכת המתלים ויכולות השיפורים בשוק לרכב מהווים פקטור בפני עצמו אבל גם בסטנדרט ועם צמיגי שטח זה יספיק טוב.
Sent from my SM-F916B using Tapatalk
-
תגובה: מחשבות על כרכרה דור 1
שטח רך וקצת מעבר בדיוק חשבתי על פורסטר מהדור הראשון או השני בארץ,רק אומר
Sent from my SM-S928B using Tapatalk
-
תגובה: מחשבות על כרכרה דור 1
הרגע מכרתי אאוטבק נעול... בצער רב.
אני רוצה 2 סרנים חיים או לפחות 1. ושיהיה low.
בוא נשאיר את הדיון הזה על כרכרה דור 1
את השרשור על סיירה פתחתי לפני כך וכך זמן אבל זה כרגע בהולד כי אני צריך רכב שיכול להסיע 4 נפשות לפחות.
טנדרים אחרים בשרשור אחר.
אגב, למעט תוספת 2 דלתות קריטיות, יש הבדל כלשהו בין הדגם של ה5 לדגם של ה3?
Sent from my SM-F916B using Tapatalk
-
תגובה: מחשבות על כרכרה דור 1
-
תגובה: מחשבות על כרכרה דור 1
ביד 2 מפורסמים מספר כלים גם 1 וגם 2 מאוד יפים חלקם עם מנועי בנזין ומוסבים גם לגז .
גם אלו שלא כתבו הסבה לגז ניתן לראות את פיית המילוי .
לי היה דיסקו 2 ידני - רכב מפנק מאוד ונעים לנסיעה .
מבחינת עבירות - מתאים גם לעבירות קשה - זה אמנם לא סיקס אבל לא נופל ממנו בהרבה .
לדעתי - כיום יותר זול (בקילומטראג' של רכב טיולים ) ויותר מהנה מנוע בנזין - גם אחזקת מנוע בנזין זולה יותר .
נדמה לי שראיתי בלוחות גם אחד בנזין ידני .
אילן
-
2 קבצים מצורפים
תגובה: מחשבות על כרכרה דור 1
לא לאורך זמן וגם די מזמן היה לי בנזין דור ראשון (94).
מעבר לשתי תקלות, הרכב עשה הכל באלגנטיות בלי מאמץ וחזר בשלום הביתה.
אני לא מדבר על פנצרים במהלך טיול כשאתה הדיסקו היחיד בשיירה ויש רק ספייר אחד.
לטובת התקלה הראשונה - משאבת דלק שהפסיקה לעבוד, מתחתי חוט מהריליי ישירות למשאבה וכך אחרי לא מעט זמן הרכב גם נמכר.
לטובת התקלה השניה, גם הייתי מוכן מבעוד מועד והחלפתי דיסטרביוטר שהיה לי ספייר בבגאז.
מעבר לשתי התקלות האלה הרכב היה תענוג.
חייב לציין שזה היה מזמן (כמעט 15 שנה) והסקלורוזה שלי במצב מתפתח, אז יכול להיות שאני לא זוכר הכל :)
-
תגובה: מחשבות על כרכרה דור 1
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
שמוליקו
חייב לציין שזה היה מזמן (כמעט 15 שנה) והסקלורוזה שלי במצב מתפתח, אז יכול להיות שאני לא זוכר הכל :)
זה לא שאתה לא זוכר, אתה פשוט מדחיק, כמו שנשים לא זוכרות כאבי לידה והריון [emoji23]
Sent from my SM-S928B using Tapatalk
-
תגובה: מחשבות על כרכרה דור 1
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
מוטי ג.
זה לא שאתה לא זוכר, אתה פשוט מדחיק, כמו שנשים לא זוכרות כאבי לידה והריון [emoji23]
Sent from my SM-S928B using Tapatalk
לא מאשר ולא מכחיש.
;);)
אגב זה כמעט 20 שנה, לא כמעט 15... הזמן טס כשנהנים
-
תגובה: מחשבות על כרכרה דור 1
ממשיך בלבטים,
יש בלוחות 2 מועמדים שונים -
דיסקו1 בנזין, נראה שמור, כולל הסלון, מזווד. כמדומני כבר אספנות.
לעומתו
Zj96 מוגבה במתינות, נראה סביר אם כי מעט צבע מתקלף ורואים שעבר כמה מאמצים בסיבוב הנוכחי.
המחירים די זהים
Sent from my SM-F916B using Tapatalk
-
תגובה: מחשבות על כרכרה דור 1
לאמריקאים תהיה זמינות חלפים עדיפה? שואל מבורות לגבי באנגליה.
אני חושב שהייתי מעדיף את הבריטי כנראה יותר קרוב במצבו לרכב סטוק כי אינדיאנים במצבם המקורי זה גיפ מדרכות
Sent from my CPH2465 using Tapatalk
-
תגובה: מחשבות על כרכרה דור 1
השאלה אם אתה רוצה סטיישן או משאית קטנה, עם מי מהם יהיה לך יותר כיף ...
-
תגובה: מחשבות על כרכרה דור 1
לנדב - אין העדפות. זה רכב טיולים. אגב סטיישן, את הרזרבי באינדיאני אני צריך להוציא החוצה וזה כבר מגרעה
צחי - שניהם לא סטוק, שניהם עם שוק ידע וחלפים נפוץ
Sent from my SM-F916B using Tapatalk
-
תגובה: מחשבות על כרכרה דור 1
-
תגובה: מחשבות על כרכרה דור 1
סע בשניהם, תראה מי גורם לך לחייך יותר.
אין הגיון...