-
ביצועים לאחר מעבר spoa
-
חוזר: ביצועים לאחר מעבר spoa
ציטוט:
נכתב במקור על ידי combina347
אשמח לביקורות
אם אתה ממש מתעקש...איכס...בחיים לא ראיתי זוועה כזאת :twisted:
ועכשיו ברצינות:
מה הקטע בתמונות? מה שעשית שם גם סמוראי ללא SPOA עושה...
שים תמונות של החלק התחתון או פירוט על תהליך העבודה...
-
חוזר: ביצועים לאחר מעבר spoa
פשוט זה מה שצילמו ואשתדל לשים תמונות של החלק התחתון
שבר שני אנו רוצה ליראות סמוראי ללא SPOA עושה זאת כי גם לסיקסים וסופות משופרות היה קשה לגשת לשם ובנוסף יש למטה בור גדול של חפירות גלגלים שמפריע לך בזוית הגישה
אני עמדתי שם בזוית מאוד חדה והקיר הזה גבוהה מאוד כך שללא SPOA אתה פשוט לא מצליח לעלות אפילו חצי מטר בגלל שהגחון ניתקע בשפיץ ודבר נוסף הגדלתי מרחק סרגים כך שסמוראי רגיל פשוט היה עלול להתהפך לאחור בירידה
תנסה לעקוב אחר התמונות ולרדת לפרטים יש המון מה לראות
-
חוזר: ביצועים לאחר מעבר spoa
אחת הסיבות החשובות ביותר להגעתי בגללה להחלטה לשינוי הרכב למצב הזה
זה גובה קצה הקפיץ יחסית לגלגל וזוית הגישה האדירה שאני מקבל
החסרונות ברורים: מרכז כובד גבוהה וסכנת היתהפכות
הפתרונות לחסרונות אלו מעבר לסרנים כבדים יותר כך שאנמיך את מרכז הכובד משמעותית והגביר את איכות הנסיעה כל אובל גל להגדיל צמיגים ללא חשש לשבירת ציריות כך אוכל לשנות את הבאקספייס של הגאנט ללא חשש לטחינת מיסבים ולפיצוץ מחזירי שמן בקיצור לכל דבר יש את הפיתרון שלו
כרגע אני בשלבי בניה ולמידה על המערכת הזאת וכל יום אני מוצא דרך להרכיב לשפר ולבנות את הרכב
כרגע אני משתדל לתכנן OTT על מנת להעביר את הדרג לינק והשפור מעל הקפיצים ולהקביל אותם כמה שאפשר עם הפנהרד את השפור והדרג לינק אני בונה מתפוחים גדולים ומצינור עבה וחזק עקב עליית מרכז הכובד והמומנט הגדול שמופעל על המוטות הללו. בתיכנון ליצר אותם כמה שיותר מודולריים
-
חוזר: ביצועים לאחר מעבר spoa
למה אתה לא מעלה את התמונות ישר לפורום??? imageshack מעצבן עם הפרסומות הקופצות שלו.
-
חוזר: ביצועים לאחר מעבר spoa
איך הצלחת למחוק את הכלוב התהפכות בצורה כל כך נקיה מהתמונה? פוטושופ?
אסף.
-
חוזר: ביצועים לאחר מעבר spoa
כמו שכתבת החסרונות של הSPOA ברובים : סכנת התהפכות !! ולא משנה כרגע למה .
אני חושב שזה מסוכן מאוד שאתה בודק את היתרונות ללא כלוב רציני !
אני גם חושב שזה מאוד לא אחראי לפרסם תמונות כאלו באתר המציגות את הרכב ממש לקראת התהפכות וללא כל מיגון , במיוחד עכשיו שהרבה ילדודס בחופש הגדול ומתעניינים בבאגי כזה או אחר ! דוגמה רעה !!! :!:
מצד שני אני גם חושב שאסור לפרסם סיגריות כי זה מזיק לבריאות :lol: אז אאולי אני קצת קיצוני אבל בחייאת - תרתך שם כמה צינורות ! יש לנו מספיק שרוצים לכלותנו (את עדת הג'יפאים ).
יומצוין ושבוע טוב
-
חוזר: ביצועים לאחר מעבר spoa
זה ששברתה מוט הגה אתה לא כותב!! וזה "שהסמוראי"(אם אפשר לקרוא לזה ככה) נתקע בלי כל יכולת לזוז אתה גם לא כותב. אבל תמונות יפות, אין ספק השאלה אם חוץ מלהתחרע אתה יודע גם לנהוג. :?:
-
חוזר: ביצועים לאחר מעבר spoa
ישי התגובה לא במקום
אתה מכיר אותו טוב כדי לדעת אם הוא נוהג טוב או לא?
למה תמיד יוצא מאנשים הצד הרע כשהם רואים שלמישהו יש יותר גדול משלהם???
קובי
קומבינה אל תצא לשטח בלי כלוב
לא הספיק לך פעמיים? זה לא משנה שיש לך בודי נוסף אין לך גוף נוסף
לא שווה להשוויץ ואז לעשות פליק פלאק לאחור ( מניסיון אחי )
חוץ מזה נראה סוף הדרך עכשיו צמיגים יותר גדולים ואתה מסודר
-
חוזר: ביצועים לאחר מעבר spoa
קומבינה - מה המטרה הסופית שלך ?
SPOA הוא לא מטרה בפני עצמה. מה שעשית הוא לקחת רכב שבמקור לא יציב ולהפוך אותו להרבה יותר לא יציב (זה בשילוב "אין כלוב" יכול בקלות להוביל לאסון).
עושים מהלך כזה אם רוצים להכניס גלגלים גדולים בהרבה מהמקור. וגם אז חושבים הרבה הרבה על הענין. יש הרבה שיטות להכניס גלגלים גדולים וזה אחת השיטות הכי קיצוניות ובעיתיות.
אז אם המטרה הסופית שלך הכנסת גלגלי 37 אתה בהחלט בכוון. אחרת כול מה שעשית הוא להפוך את הרכב למאוד מאוד מסוכן
אם אכן המטרה היא לעבור ל 37 SPOA הוא המהלך האחרון. קודם צריך להגדיל רוחק סרנים להמיר לסרנים יותר חזקים והרבה יותר רחבים, לחזק או להחליף טרנספר, לדאוג ליציבות הרכב ואז לבסוף לעשות SPOA כי בהחלט יכולה להיות אופציה להכנסת 37 ללא SPOA.
אם המטרה שלך היא הפוזה... אני לא יכול לעזור לך כאן. אני לא מבין שום דבר בפוזות של רכבים (והאמת זה לא ממש מעניו, אותי).
מוני
-
חוזר: ביצועים לאחר מעבר spoa
נראה לי שלא הבינו את הכוונות שלי כל כך
נכון שהגיפ לא כל כך נמוך ופחות יציב אך אני עובד על קשת התהפכות ותאמינו לי שלא מעט
אני לא מדבר על עבודה פיזית אני עובד על תכנונים וחישובים העבודה הפיזית היא קלה יותר
בקשר לפוזות לא בשביל זה אני באתר אני לומד כאן בונה ומשתף אנשים בתקווה שיבינו וישאלו שאלות ולא יגשו לכל דבר בדרך שלילית אני מקווה שהבנתם מה עליכם לעשות עכשיו
בקשר למוט הגה שנישבר זה נכון הוא נישבר לי פעמיים וזה אחד דברים שאני לומד
הוא נישבר בגלל בולם הגה נוסף שהוספתי ותמיד בפתיחת מתלה של הגלגל הימני לכן הורדתי את הבולם והוא יחזור בקרוב על גבי מתקן אחר וגם מוט ההגה יעבור שינון וחיזוק כמו שכתבתי
אני לשרותכם רק תשאלו
המטרה שלי שכל הסמוראים יהיו מפלצות ענקיות וחוקיות עם ספורט מוטורי חזק בארץ
נ.ב
מחפש די אר
-
חוזר: ביצועים לאחר מעבר spoa
תגובות מעליבות לחינם (ישי) נמחקות לרוב, הפעם ראו והגיבו על זה לפני אז זה נשאר. אמיר, תקרא את הדיסקליימר למטה. אנחנו לא רואים שום פסול בכך שהוא מפרסם את זה, להפך.
נראה יפה, קובי. רק אה, עד שלא תשים 33 (לפחות) זה לא יצדיק את עצמו. מה עם שיתוף שלנו בתכנון? קצת על הזויות הנבחרות והסיבות לבחירתן וכד', משהו מהצד של הבניה ולא של התוצאה הסופית יהיה נחמד.
-
חוזר: ביצועים לאחר מעבר spoa
אלון וקומבינה .
אני בטוח שתסכימו איתי שהבטיחות קודמת לכל , אגב, לפני כל שינוי ברכב הייתי מתקין כלוב , לא כל שכן הגבהות מטורפות כאלו .
לגבי הדיסקליימר - פעם ראשונה שאני מתייחס אליו / רואה אותו / שם לב אליו .
נראה לי שגם השאר לא נותנים דעתם .
זה שהאחריות לא על מנהלי האתר לא אומר שמותר לנהוג בחוסר אחריות !
אני לא אומר שצריך למחוק את התמונות , חלילה !! מלאכת אומנות !!! אבל צריך, שוב לדעתי, להוסיף הערה באדום, כזה בוהק, שתדגיש את הסכנה בדבר ! אם בשביל כותרת לא אינפורמטיבית אז בטח בשביל אזהרה .
חוצ מזה , למדתי מה זה דיסקליימר :lol:
-
חוזר: ביצועים לאחר מעבר spoa
"אני עובד על כלוב ולא מעט".....אבל בנתיים אני עושה עבירות קשה במקומות שכבר התהפחתי בהם....
אני כמו שכבר כתבתי בעדך! לזה בדיוק דרווין התכוון, תנו לטבע לעשות את שלו, (כמה שפחות אנשים בעולם, יותר אוכל בשבילי....)
-
חוזר: ביצועים לאחר מעבר spoa
ציטוט:
נכתב במקור על ידי אמיר חסידים
אלון וקומבינה .
אני בטוח שתסכימו איתי שהבטיחות קודמת לכל , אגב, לפני כל שינוי ברכב הייתי מתקין כלוב , לא כל שכן הגבהות מטורפות כאלו .
לגבי הדיסקליימר - פעם ראשונה שאני מתייחס אליו / רואה אותו / שם לב אליו .
נראה לי שגם השאר לא נותנים דעתם .
אני לא מסכים איתך שהבטיחות קודמת לכל. אצלי, אישית, הבטיחות בסדר קדימות גבוהה, אבל זה ממש לא אומר שאני מתכוון לכפות את דעתי על אחרים. מבחינתי, חופש - חופש המידע, החופש ליצור, החופש לטעות וגם החופש למות - קודם לרוב הדברים. הפורום והאתר ג'יפולוג הם במה חופשית, אנחנו לא אחראים למה שאנשים מציגים כאן - אנחנו כן אחראים לשמור את הבמה הזאת חופשית.
קומבינה, הפרטים הטכניים של מה שעשית מעניינים, החל מריתוך תושבות חדשות ואיך החלטת על הזויות שלהן, איזה שינויים עשית למערכת ההיגוי, וכל מה שיכול לעזור לאחרים בעתיד.
-
חוזר: ביצועים לאחר מעבר spoa
יהיה לי קל יותר אם ישאלו אותי שאלות אוכל להתמקד
קימות כמה בעיות והן בזוית הסרן האחורית וצריך לכוון את הסרן כלפי הטרנספר ושובנוצרת בעיה עם מילוי השמן וצריך להרים את הסרן לגובה עד שיהיה מאוזן לריצפה כך החור יהיה במקום
עם הסרן הקידמי היתה לי בעיה כשניסיתי לכוון את הסרן לכיוון הטרנספר ואז קיבלתי רכב מסוכן ולא יציב כלל והחלטתי להחיר את הסרן לזוית המקורית בלי להתחשב בדרייב שאפט וצדקתי נפתרה הבעיה
הוספתי בולם הגה בין השפור לסרן עוזר ביציבות ובשליטה במידה ניכרת
הכתיבה שלי כוללת מידי נסו לשאול שאלות ואפרט
בכל אופן לא חייב גלגלים גדולים למעבר לקפיצים מעל המטרה היתה להעלות את קצה הקפיץ והשאקלים
אל מעל הגלגלים ככה אני לא מפצח סלעים ועולה בכל זוית שבא לי אפשרות אחרת היתה לעבור לסלילים
וכרגע או בכמה שנים הקרובות זה לא בשבילי
-
4 קבצים מצורפים
חוזר: ביצועים לאחר מעבר spoa
הינה כמה תמונות הודות לנימרוד קל לי להעלות אותן
באת התמונות תושבות קפיץ קדמיות של סיקס שריתכתי מאחור כדי להזיז את הסרן לאחור
הורדתי את המתאמים של הקפיצים וחיברתי את הקפיצים ישירות לתושבות המקוריות ללא הגבהות לא ניתן לעשות זאת משום שהסרן יגע בפח או שזה יראה בולט ומכוער כעט יש לי מרחק סרנים סביר מאוד שעוזר מעט ביציבות מקטין את חדות ההגה ועוזר במדרגות ובסלעים גדולים והגובה מפצה על מרווח הגחון שנוצר לי עם מרחק הסרנים הזה
הסרן הקידמי הוזז כ 2 סנטימטרים לא יכולתי יותר בגלל ההגה והאחורי כ6-7 סנטימטרים וזה שמעותי מאוד ומורגש לטובה
-
חוזר: ביצועים לאחר מעבר spoa
מהדברים שחלקחם כתבתם:
דבר ראשון אני לא מתכוון להעליב ושום דבר אישי.
דבר שני אני פשוט לא מבין מה כל הקטע של "השוויץ".
ודבר שלישי והחשוב מכל אתה עשיתה שמה דברים פשוט מסוכנים, שהם דוגמא אישית רעה
לשאר ה"גיפאים" (למשל עבודה ממש מסוכנת עם ההי-ליפט ).
לטעמי כן יש להפעיל שיקול דעת במעבר מכשול כי הרי הנזקים שנגרמו לך היו יכולים להמנע(מוט הגה,וכ"ו)
כן לפעמים צריך להכיר במגבלות של הרכב(למרות שהחברה יגידו שיש לך קטן)
אני יודע אתה בטח אומר לעצמך שאין לי מושג למה הרכב מסוגל. אני יודע השאלה מה ישאר ממנו בסוף???
-
חוזר: ביצועים לאחר מעבר spoa
ציטוט:
נכתב במקור על ידי אמיר חסידים
אלון וקומבינה .
אני בטוח שתסכימו איתי שהבטיחות קודמת לכל , אגב, לפני כל שינוי ברכב הייתי מתקין כלוב , לא כל שכן הגבהות מטורפות כאלו .
לגבי הדיסקליימר - פעם ראשונה שאני מתייחס אליו / רואה אותו / שם לב אליו .
נראה לי שגם השאר לא נותנים דעתם .
זה שהאחריות לא על מנהלי האתר לא אומר שמותר לנהוג בחוסר אחריות !
אני לא אומר שצריך למחוק את התמונות , חלילה !! מלאכת אומנות !!! אבל צריך, שוב לדעתי, להוסיף הערה באדום, כזה בוהק, שתדגיש את הסכנה בדבר ! אם בשביל כותרת לא אינפורמטיבית אז בטח בשביל אזהרה .
חוצ מזה , למדתי מה זה דיסקליימר
http://jeepolog.com/forums/images/smilies/icon_lol.gif
אלון נמרוד ארז ושות'- תנסו לקחת את מה שאמיר אמר לנק' חיובית: באתר הזה אתם חולקים את הנסיון הרב שלכם המנהלים, ושל החברים בכלל, עם כל מי שרק קורא. אני לדוגמא, את רוב מה שאני יודע לדקלם ולספר על ג'יפים שאבתי מהאתר במשך השנים. את רוב ההחלטות לגבי שינויים בג'יפ שלי עשעתיע לאחר קריאה פה באתר (בלי האתר לא הייתי חושב על נעילה, לא הייתי יודע על קיומה, לא הייתי חושב על צמיגים, והארכת צינורות בלם להגבהה שעשה הבעלים הקודמים, והייתי שם גגון גבוה וכבד כי לא ידעתי על שינוי מרכז הכובד וסכנת ההתהפכות- תודה לאל שהאתר פה לייעץ וללמוד מנסיון של אחרים- והרבה פעמים אני לומד מקריאת שרשור של אחרים ולא משאלה ישירה שאני שואל) כמו שאמיר אמר- אם אפשר למרקר באדום צועק כל כותרת לא אינפורמטיבית, בטח שאפשר למרקר באדום ובגדול את מה שנראה בעיניכם כבעל בעיה בטיחותית. לא כדי לבקר את מי שפירסם, ולא כדי "לכסות את האתר " (יש דיסקליימר http://jeepolog.com/forums/images/sm...icon_smile.gif, אלא כדי ללמד אנשים כמוני. אם זה לא יודגש, אני בספק אם אני אשים לב. אם לא הדיון הזה , אולי לא הייתי בכלל חושב על בעיה בטיחותית אלא מפנטז לי על איזה SPOA גבוה (אני כותב הכל בגוף ראשון- נראה לי שזה נכון גם לגבי רבים אחרים).
יש לכם הזדמנות נהדרת פה להוסיף מסרים חשובים לקהילת הג'יפאים (ראה כתבה של אסף על איסוף הזבל לדוגמא), ואם ע"י הארת בעיות בטיחות חמורות, תותיאו את החשק לנהג אחד בלבד שהיה אחרת עושה שינוי מבני לא בטיחותי (בתמימות- כי הוא ראה את זה בג'יפולוג)- ומנעתם אסון- הרי שזו מצווה גדולה, רווח נטו לתרבות הג'יפים וכו'. תזכרו שכשאני רואה בערוץ 10 את ליגת העבירות- ברור לי שמה שאני רואה ברכבים זה מקצועי ו"לא בשבילי". כשאני רואה בג'יפולוג שיפורים תוצרת בית...אז יש קול קטן ששואל- למה לא? גם טיפול 10 K נראה לי פעם עניין לאיש מקצוע- ואחרי תקופת חניכה פה באתר זה נראה לי שטויות...
אני אשמח לדעת שאתם עוברים על כתבות שיפורים למיניהן ומסמנים לי באדום- "יפה לראות- אבל לא בשבילך" (לדעתכם כמובן). למדנו לסמוך הרבה על דעתכם ונסיונכם בענייני תכנון הטיול, תיקון הרכב ואיפה לקנות קפה בדרך- תנו לנו להנות גם מנסיונכם בבטיחות. אף אחד לא ייעלב- להיפך.
-
חוזר: ביצועים לאחר מעבר spoa
יואב, תסלח לי שאציג דעה מנוגדת לחלוטין ממה שכתבת (ויסלח לי גם קומבינה על המחטף שעשינו לו לשרשור)
העניין הוא מאוד פשוט.
לא צריך לסרבל, דברים פשוטים. (אנחנו לא בארגון גדול ומסורבל שבו כל אחד דואג לכסות את התחת של עצמו, מישהו אמר צבא?)
למי שגולש באתר מספיק זמן, ברור מאוד על מי הוא יכול לסמוך ועל מי לא, דברים של מי הינם אמת ברורה ודברים של מי הם בגדר התלהבות של ילד קטן (כמו בכל סיטואציה אחרת בחיים שבה אחד מגיע לסביבה חדשה ורק לאחר ביצוע תצפיות ובחינת הסביבה, הוא מחליט מה בטוח ועל מי ניתן לסמוך)
מי שגולש הנה פעם ראשונה, ומחליט שהוא עושה משהו על סמך דברים שהוא קרא, זו הבעייה שלו בלבד.
כמו כן לגביי שרשור ספציפי, אני סמוך ובטוח שבמידה ואכן יהיו בעיות (כלשהן לאו דווקא בטיחותיות) הן יועלו במהלך השרשור.
ולסיכום בקצרה, איש כטוב בעיניו יעשה.
עירא
-
חוזר: ביצועים לאחר מעבר spoa
אני לא בעד להכתיב לאנשים מה מסוכן ומה לא.(הכוונה לשיפורים בלבד!)
אני בדעה שהכל תלוי בנהג.יש לך רכב גבוה? האחריות להחליט איזה מכשולים מתאימים לו ואיזה לא,היא רק עליך! הגורם האנושי הוא הגורם המכריע בנהיגת שטח.
יש אנשים שטוענים שנעילת דיפרנציאל זה מסוכן.מה עונים להם? -"יש להתאים את סגנון הנהיגה....).
ובכן,זה תופס לגבי כל שיפור.
קובי תתחדש!!!
-
חוזר: ביצועים לאחר מעבר spoa
נעצור כאן את הדיון על בטיחות, כי זה מסיט את השרשור לגמרי. כרגע אתם מוזמנים לקבל את דעתנו בנושא או לשלוח ה"פ בנושא, למרות שאני חושב שאתם מפספסים משהו (אף אחד לא יכול להחליט בלילה שמתאים לו SPOA ובבוקר לעבור לכזה. הוא יעבור כאן על השרשורים ויגלה שזו לא כל כך פשוט). בכל מקרה, הדיון בנושא הזה נגמר, סטינו מספיק מהנושא האמיתי.
קובי, איזה פירוט אתה צריך? כל מה שהתקבלה לגביו החלטה מעניין אותנו: זויות הפיניון יחסית לרצפה, אורכי הדרייבשאפטים, זויות כל מערכת ההיגוי, מיקום התושבות וכו' וכו'. כל החלטה שאתה היית צריך לקבל, כל זוית שהיית צריך לקבוע - הכל מעניין אותנו.
-
חוזר: ביצועים לאחר מעבר spoa
יואב ישי וכל אלו שיש להם בעיה עם השרשור שלי או עם האתר
אני חושב שכל שרשור או כל דבר שכתוב באתר בא לפתח לך רעיון או מחשבה וממנה עליכם ללמוד
מי שמעתיק כמו תוקי ולא מבין מה עושה אז זבש"ו
לכל פרוייקט יש מטרה יש היגיון יש דרך עבודה יש חישובים יש חסרונות ויתרונות
אם משהוא מעניין מישהו שפשוט ישאל ויתיעץ עם בעלי מקצוע ושלא ינסה להרוס שרשורים
ועכשיו אני מבקש מכל המזיקים למיניהם עזבו לי את השירשור אם זה לא מעניין אותכם
ותנו לגשת לעיניינים אני מנסה ללמוד כאן ולשאוב מידע ולשתף את כל מי שמתעניין
-
חוזר: ביצועים לאחר מעבר spoa
-
חוזר: ביצועים לאחר מעבר spoa
לפי התמונות, יש צורך להנמיך משמעותית את הבאמפ סטופים (חס וחלילה לא להגביה אותם על הסרן, אלא בשילדה).
-
חוזר: ביצועים לאחר מעבר spoa
אלון את כל מה שאתה שואל אני צריך למדוד ואז לענות
אני פעלתי בדרך קצת שונה אני מנסה דברים על הרכב בודק מה שאפשר במקום ואחר כך בנסיעה
ופשוט החלטתי לי להוריד את תושבות הקפיצים ולהשתמש במקוריות וכך להכניס את הדרייב שאפט ללא קרדן כפול
כמובן ששיניתי את תושבות הבולמים ובמקום שילכו מאחורי הסרן כעת הם ליפני הסרן זאת אומרת מצד שני של הארם ברקס
כניראה שאצטרך לבנות מתאמים חדשים לקפיצים אם ארצה לשים גלגל יותר גדול בגלל שהגלגל נמצא הכי רחוק שאפשר וגלגל גדול יותר יפגע בצינורות הדלק שיורדים מהפיה
נ.ב
אשתדל לכתוב כל פעם קצת משום שיש לי המון מה לכתוב על המעבר
בפעם הבאה אכתוב על הסרן הקידמי ועל הדרגלינק איך בונים איך מחשבים צורה וממה צריך להזהר
-
חוזר: ביצועים לאחר מעבר spoa
מצויין, קובי. גם הדרך הזו מביאה לתוצאות טובות בסוף, בתנאי שיש לך את הסבלנות להמשיך ולנסות עד שזה יעבוד.
מחכים לעוד.
-
חוזר: ביצועים לאחר מעבר spoa
טוב אז כמו שהבטחתי אספר קצת בנושא הדרג לינק
נתחיל בצורך שלנו ליצור זילינק במקום דרגלינק פשוט ורגיל והיסיבה פשוטה מאוד הגבההנו את הרכב
והמרחק בין הפיטמן לנקודת החיבור בשפור גדלה ז"א שעלינו להאריך את הדרגלינק אך אנו לא יכולים להסתפק בכך משום שגם מזוית משתנה ופוגעת לנו בתפוחים לכן המרשם ליפניכם:
עלינו להשיג מוט שפור נוסף כדי שנוכל להתעלל בו ולא חשוב של איזה שנה.
עלינו לקחת את מוט הדרגלינק שלנו הקצר כביכול ולחתוך את הצד עם החור כ10 ס"מ מהחור לשמור אנו נתמש בו עוד מעט
ועכשיו למדידות:
סובבו את הגלגלים לצד אחד עד הסוף וגם את הפיטמן לאותו הכיוון עד הסוף יש לקשור חוט עם משקולת קטנה לפיטמן ועוד חוט כזה לתפוח שעל השפור. המישקולת יכולה להיות בורג או משקולת של דיג העיקר שתהיה מילימטר מעל הקרקע וחשוב שהרכב יהיה על משטח ישר ומאוזן בלי שיפועים
ועכשיו עלינו למדוד את המרחק בין חוט לחוט ולאחר מיכן מדידה של הגובה בין הפיטמן לשפור
עכשיו כשיש לנו מידות נתחיל באומנות הציור בואו נשרטט מרובע לפי המידות שלקחנו אצלי לדוגמא זה 33 גובה ו98 רוחב אם אני לא טועה
האלכסון בין הפינה הימנית העליונה לפינה השמאלית התחתונה מייצג את הזוית שנוצרה בין שני קצוות הדרגלינק
מה שנישאר לנו כעט זה לצייר את הצורה של הזילינק וחשוב לשים לב ואפילו להזהר מזויות חדות ז"א לא לייצר זויות של 90 מעלות ואפילו לא קרוב משום שהמומנט שיפעל על המוט יקפל אותו וההגה ישאר במקומו אני מדבר על השטח כמובן לא בכביש
ועכשיו לעבודה השחורה עליכם למדוד את אורך הקו שציירתם בין שני הפינות ולחתוך זאת מאורך השפור
וניתן להוריד אפילו כמה ס"מ יותר ללא חשש משום שיש לנו בקצה עם התפוח הברגה כך שאנו יכולים להאריך את המוט
עכשיו עלינו לנקות את הגרדים ולחזור לעיגול הקטן של הדרגלינק, דיחפו לתוכו תפוח ועדיף את זה שחתחנו ממוט השפור ועכשיו לקחת פטיש גדול ולדחוף את החלק לתוך השפור כמובן ואם לא ציינתי שצריך לעשות ואזה ז"א שיוף קטן אז אני מציין עכשיו
יש להקפיד שהתפוח יהיה לכיוון תוך הרכב שם יתחבר השפור
זהו סיימנו לפי דעתי עליכם לבדוק ולהרכיב ואם הגה מסתובב טוב לשני הכיוונים אז לפרק את המוט
לרתך כמובן בחיבור בין שני החלקים להרכיב שוב וסעו לשלום
שימו לב לכל מי שמנסה העבודה הזאת היא משחר במערכת ההגה וכל מי שמנסה זאת על החריותו האישית ואני מספר על דרך העבודה שלי שימו לב שאני לא מושלם ושכחתי להזכיר לכם להוסיף את הפינים הפצילים אך אני מתעשק בעיקר ומקווה שלמי שאין מושג לא ינסה שום דבר בעיניין
-
חוזר: ביצועים לאחר מעבר spoa
התעייפתי פעם הבאה נמשיך לעוד נושאים
-
חוזר: ביצועים לאחר מעבר spoa
או סליחה
למי שיש קפיצים מעל הסרן ללא מתאמי OTT צריך לקחת בחשבון
שהדרג לינק עלול לפגוע בקפיץ לכן יש לסובב את הגלגלים עד הסוף ימינה ולמדוד את המרחק מחיבור הדרגלינק בשפור לקפיץ ולהוסיף עוד כמה ס"מ וכמובן להכניס את זה לשירטוט ומי שלא הבין לפינה השמאלית התחתונה אצלי אם זיכרוני לא בוגד בי עשיתי 35 ס"מ