אהלן
זהו תהליך בניית הבאגי שלי מסוג פירניה עם ציר אחורי
pircv משרטוטים של חברת edge
קצת תמונות
http://s148.photobucket.com/albums/s8/odedshefler/
כרגע אני קצת תקוע מבחינת מנוע וכיסא ספורט אשמח לקבל עזרה.
עודד
Printable View
אהלן
זהו תהליך בניית הבאגי שלי מסוג פירניה עם ציר אחורי
pircv משרטוטים של חברת edge
קצת תמונות
http://s148.photobucket.com/albums/s8/odedshefler/
כרגע אני קצת תקוע מבחינת מנוע וכיסא ספורט אשמח לקבל עזרה.
עודד
איזה מנוע אתה מחפש? 8)
אני מחפש מנוע של אופנוע
בשאיפה מעל 600 סמ"ק עם כל החלקים הנלווים
IMG]http://i148.photobucket.com/albums/s8/odedshefler/DSCN3330-1.jpghttp://i148.photobucket.com/albums/s...r/DSCN3335.jpg
IMG]http://i148.photobucket.com/albums/s8/odedshefler/2004.jpg[/IMG]
http://i148.photobucket.com/albums/s...efler/2005.jpg
IMG]http://i148.photobucket.com/albums/s8/odedshefler/002.jpg[/IMG]
http://i148.photobucket.com/albums/s...Picture004.jpg
http://i148.photobucket.com/albums/s...hefler/007.jpg
IMG]http://i148.photobucket.com/albums/s8/odedshefler/008.jpg[/IMG]
http://i148.photobucket.com/albums/s...r/IMG_0041.jpg
לפני שיהיה מאוחר מדי- אתה צריך להוסיף אלכסון בקשת הראשית. (זה לא בתכנית)
אסף.
יופי של תמונות, תענוג לראות עוד ועוד כלי רכב נבנים בארץ על ידי חובבים ברמה גבוהה! בפעם הבאה שמישהו בוכה לכם שאין פה "תרבות מוטורית", תנו לו את הקישור לפורום הבונים. פשוט כיף :D
עם מקום עבודה כמו שנראה ברקע רוב הפרייקטים הרציניים כאן כולל זה,ציטוט:
נכתב במקור על ידי נמרוד
עם ברגיה מפלצתית כמו שמופיעה בתמונות בהישג יד,
עם גישה לכלים שכאלה (CO, מקדחת עמוד, וכו' וכו') וגישה לחומרי ברזל, שולחנות עבודה רציניים, והרשימה עוד יכולה להמשיך בכיף,
אני לא יודע איך ניתן להגדיר את התנאים הנ"ל ואת רמת העבודה כחובבנית :) אני בכל מקרה לא מכיר חובבים עם תנאי עבודה שכאלה.
(פרט לאיזה אחד כאן שכל כמה חדשים בונה חיה/חרק חדש לאויר העולם סתם כי בא לו 8) . )
בכל אופן, אין בזאת להמעיט ולו במעט את ערך העבודה היפיפיה שנעשית כאן ובפרוייקטים אחרים.
תענוג לעניים 8) .
מאיזה ברזלים עשית את הקשת המרכזית ואת הזרועות האחוריות? זה נראה בתמונות כמו צינורות מים רגילים שקונים בכל חנות חומרי בניין.
עודד
קודם כל סחטיין על המנוע
וכל הכבוד לבניה אמנם לאט כמוני אבל יש התקדמות
לגבי מה שאסף רשם אני מוסיף אם תרצה להתחרות אתה צריך להוסיף אלכסונים לקשת הראשית
מופיע בכחול בתיקון
לגבי כסא תמצא אצל פיטסטופ של OMP
יוסי
יוסי
תודה על השרטוט לקשת.
לגבי כסא קניתי כסא כמו שלך על סמך הצעתך בשרשור
עודד
עודד יופי:p ! מקצועית ויפיפיה סחטיין על המנוע אחי.
ממש אחלה בניה הרבה יותר יפה משלי תבוא לראות ולתת קצת טיפים.
נ"ב
המשולשים יצאו פיצוץ מה אתה רוצה ?!?! הלואי ושלי יצאו ככה בסוף.
אתה רואה אמרתי לך לא לתכנן עם משולשים קדמיים של טרקטורון קצת יותר עבודה ויצאו משולשים מקצועיים.
בראבו :twisted: .
שלום האם לדעתכם יש צורך בעוד חיזוקים לקופסא של הציר האחורי (השחורה מאחור)
תודה עודד
http://i148.photobucket.com/albums/s...hefler/009.jpg
http://i148.photobucket.com/albums/s...hefler/010.jpg
כן, צריך עוד חיזוקים. תא המנוע הוא קוביה גדולה מאד ללא אלכסונים כלל. הייתי מוסיף משהו כמו בסקיצה הזאת - לא ברורה מדי אבל הכוונה שכל האלכסונים האלו מגיעים לאזור נקודת החיבור של המשולש העליון. את שני המוטות האנכיים החלודים הייתי מוריד, אין להם שום פונקציה. את שני החיבורים השחורים של קופסאת הציר האחורי שהולכים קדימה ולמעלה הייתי מפרק ובונה אותם מחדש מהפינות כלפי חוץ, שיתחברו באזור הרחב, איפה שיש להם צינור ממשיך, זה הקצרים בסקיצה שלי. בכלל, אתה צריך להמנע מצומת T.
http://www.jeepolog.com/forums/attac...tid=6548&stc=1
עודד מתקדם יפה מאוד גם לפי דעתי (ותיכנוני) צריך לחזק את איזור המנוע וקופסאת הציראני עובד על זה עם כמה אנשים כדי ליצור מקסימום חוזר ומינימום סגירת גישה.
נמרוד, נראה נכון לחזק כמו שהצעת אבל...לא תהיה לנו בעיה להכניס מנוע ולהוציא בשעת הצורך ?
לפי הסקיצה שלך תהיה בעיה תקן אותי אם אני טועה
אני חושב בכיוון אחר- המנוע, לקוח מאופנוע, ולכן יכול להיו מחובר באותה פילוסופיה כמו באופנוע- ולהיות חלק מהשלדה. השיטה של לבנות "מגש" ועליו המנוע נכונה למנוע של מכונית- ואז באמת צריך חיזוקים. אני חושב שהחיזוק לכל הקופסה- הוא המנוע עצמו, אם יהיה מחובר נכון.
אסף.
סלחו לי מוריי ורבותיי, אתם בונים פירנה לפי תכניות לא ? אז אם כן תהנו לפי התכניות למה אתם צריכים להמציא את הגלגל ?
חנן שלום
קודם כל נכון עודד בונה לפי תוכניות עם שינוי קטן של כל המתלה האחורי אז .....
עודד שים לב אני הייתי קודם כל מושיב את המנוע בערך במקום ואז מיישר את המנוע ובית המיסבים
האחורי אחד מול השני ואז מחליט על תושבות למנוע +חיזוקים יכול להווצר מצב שבו בגלל החיזוקים לא תוכל להכניס מנוע או להוציא לצורך העניין
וכמו כן חסר לך 2 חיזוקים מסוף הפרופיל המרובע לצינור האחורי צבע אדום
מקווה שיש לך את התוכניות של DOUBLE A ARM אז תוכל לראות בתוכנית ואם לא תן צלצול והעביר לך
כמו כן עדיין חסר לך אלכסון אחד מסומן בצבע צהוב ואת הפרופיל 30X30 מסומן בירוק הייתי מחליף ל 40X40 על מנת לחזק את בית המיסבים (אין לך את 2 הפרופילים הישרים במרכז)
יוסי
או קיי הבנתי , ולמה הוא משנה את המתלה ?ציטוט:
נכתב במקור על ידי sidewinder
נכון בתיאוריה. מנועי האופנועים יכולים לשמש כאלכסון מסיבי מהפינה האחורית תחתונה עד לראשי הצילינדרים שם בדרך כלל הם מתחברים לעריסה. אבל תחשוב אסף, אם השלדה התחתונה כבר קיימת, אז אתה לא חוסך משקל... רק משקל של האלכסונים הנוספים שהוא לא הרבה יותר מאשר תוספת הברזל בבניית תושבות מתאימות למנוע. באופנוע אין שלדה תחתונה, רק עליונה, והמנוע סוגר את המבנה - כאן זה לא נכון.ציטוט:
נכתב במקור על ידי asafk
שלום חברים
קודם כל תודה על העזרה
עוד לא סיימתי את בניית כל הקשת האחורית ובשלב זה אני עוד לא עושה חיזוקים נוספים
עד אשר אני אמקם את המנוע.
עודד
אהלן חנן
הסיבה שאני משתמשת במתלה שונה היא
משום שבמתלה הזה אפשר למתוח את השרשרת ואפשר לשחק עם זוויות הגלגל בעזרת מיסבי קצה.
http://www.edge.au.com/images/produc...rear_small.jpg
הבנתי, תודה ובהצלחה.ציטוט:
נכתב במקור על ידי שפלר
שלום
האם מישהו יודע היכן אני יכול להשיג ציריות של טרנספורטר
או כל ציריות שיתאמו לפעמונים של porsche 930
(33 שיניים)
תודה עודד