שיפור משמעותי,נותרה בעית השקל/בושינג
הייתי אצל עופר בחור הגון ומבין עניין,,הוחלפו תושבות תיבת הגה, תיבת הגה חוזקה[ עם שיפור אחיזה] במוט החיזוק לשילדה הנגדית+חיזוק לפלטה עליונה כמו כן הוחלפו שקלים למקוריים ,יש שיפור משמעותי בהיגוי והרכב רך יותר,נותרה בעיה של הבושינגים [אדומים]שלא יושבים צמוד בתוך השקלים,לעומת זאת בושינגים שחורים עם צינור מתכת -לא נכנסים לשקל-הקדח בצינור קטן ב0.7 ויש צורך לקדוח.האם יש סט מושלם שקל+בושינגים?????????????
חוזר: שיפור משמעותי,נותרה בעית השקל/בושינג
ציטוט:
נכתב במקור על ידי amosyani
,נותרה בעיה של הבושינגים [אדומים]שלא יושבים צמוד בתוך השקלים,לעומת זאת בושינגים שחורים עם צינור מתכת -לא נכנסים לשקל-הקדח בצינור קטן ב0.7 ויש צורך לקדוח.האם יש סט מושלם שקל+בושינגים?????????????
אכן, יש שתי מידות של שאקלים, ושתי מידות של קוטר פנימי בבושינגים השחורים עם התותב מתכת הפנימי, בהנחה שאתה מדבר על שאקל מקורי עם בורג משונן.
כן, יש סט מושלם.
חוזר: שיפור משמעותי,נותרה בעית השקל/בושינג
ציטוט:
נכתב במקור על ידי shmil
אכן, יש שתי מידות של שאקלים, ושתי מידות של קוטר פנימי בבושינגים השחורים עם התותב מתכת הפנימי, בהנחה שאתה מדבר על שאקל מקורי עם בורג משונן.
כן, יש סט מושלם.
השקלים שקניתי מינוביץ -מקוריים כמובן כלל הבורג המשונן [נמרוד] את בושינגים השחורים עם התותב מתכת הפנימי קניתי מראוף [לינוביץ חסר]הבושינ לא נכנס לבורג המשונן יש הבדל בקוטר של 0.7 ,,לקחתי אותם לחריטה, בכל מקרה לא מסתדר לי שאין סט מקורי,,בפרוק של הקפיץ הקידמי מהתושבת ,נוצר מצב שהקפיץ לא יושב מקביל לתושבת ! היה צורך ללחוץ אותו מהצד כדי להכניס את השקל עם הבושינג לתוך תושבת הקפיץ,,האם זה אומר כי הקפיצים גמורים?ואולי זה סיבה נוספת לשיוט ?
חוזר: שיפור משמעותי,נותרה בעית השקל/בושינג
ציטוט:
נכתב במקור על ידי amosyani
נוצר מצב שהקפיץ לא יושב מקביל לתושבת ! היה צורך ללחוץ אותו מהצד כדי להכניס את השקל עם הבושינג לתוך תושבת הקפיץ,,האם זה אומר כי הקפיצים גמורים?ואולי זה סיבה נוספת לשיוט ?
הסבירות שזה כתוצאה מקפיץ עקום היא נמוכה מאד, וכך גם הסיכוי שהתושבת האחורית התיעקמה.
האם הסרן הקדמי היה כולו באוויר והרכב נשען על השלדה בלבד?
כנראה שבעבר סגרו את היובולטים קצת באלכסון.
האם פתחת גם אותם?
חוזר: שיפור משמעותי,נותרה בעית השקל/בושינג
ציטוט:
נכתב במקור על ידי shmil
הסבירות שזה כתוצאה מקפיץ עקום היא נמוכה מאד, וכך גם הסיכוי שהתושבת האחורית התיעקמה.
האם הסרן הקדמי היה כולו באוויר והרכב נשען על השלדה בלבד?
כנראה שבעבר סגרו את היובולטים קצת באלכסון.
האם פתחת גם אותם?
לא פתחתי את היובים,,אחד מהם יושב ממש על קצה הבקקס הקידמי.התושבת האחורית לא עקומה,בהחלפת השקלים היה צורך לרווח בן הקפיץ לבין השילדה כדי להכניס את השקל[הקפיצים עברו כנראה עירגול בעבר],,בכל מיקרה איפה אני משיג סט קומפלט של שקל +בושינג,האם רצוי לשים של סופה =חזק יותר?
חוזר: שיפור משמעותי,נותרה בעית השקל/בושינג
ציטוט:
נכתב במקור על ידי amosyani
אחד מהם יושב ממש על קצה הבקקס הקידמי. נכון, הימני, וכך צריך להיות.
התושבת האחורית לא עקומה, יופי
בהחלפת השקלים היה צורך לרווח בן הקפיץ לבין השילדה כדי להכניס את השקל[הקפיצים עברו כנראה עירגול בעבר],, לא הבנתי כלום
בכל מיקרה איפה אני משיג סט קומפלט של שקל +בושינג,האם רצוי לשים של סופה =חזק יותר?
של סופה וסיקס - אותו דבר.
אם חסר לינוביץ? אין לי מושג איפה, ייתכן שאצל כל קפיץמאכער...