Close
עמוד 1 מתוך 2 12 אחרוןאחרון
מציג תוצאות 1 עד 20 מתוך 26
  1. #1
    חבר רשום amosyani's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Sep 2007
    מיקום
    מושב ציפורי
    הודעות
    85

    ברירת מחדל חיזוק תיבת הגה

    הוחלפה אצלי תיבת הגה חדשה ,כנראה בהרכבה היה לו קשה להכניס את הבורג הפנימי ולכן המכונאי ריתך את האוזן של התיבה לתושבת,כמובן שאחרי נסיעת שטח ההלחמה נסדקה ,,כשמסובבים את ההגה -יש תזוזה קלה של התיבה ימינה שמאלה,בנסיעה הגיפ משייט בצורה מסוכנת.[יש חיזוק של התיבה עם מוט כלפי השילדה שלא עוזר]
    שמתי לב שבסיבובי ההגה כל השילדה זזה ימינה שמאלה-זה נורמלי?
    מדובר על cj7 שנת 81 .
    מישהו מכיר איזה מכונאי בצפון שמבין עניין ויכול לטפל לי בבעית השיוט?
    גיפ לנפש בריאה.

  2. #2
    חבר רשום six 4 life's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Dec 2002
    מיקום
    מרכז
    הודעות
    5,648

    ברירת מחדל חוזר: חיזוק תיבת הגה

    1. תושבת תיבת הגה (3 חתיכות) החליפו בחדש?
    2. אם עשית חיזוק אל קורת השלדה הנגדית והיא עדין זזה- החיזוק לא שווה כלום, בנוי לא נכון.
    3. כשאתה מסובב את ההגה- השלדה זזה. האם יש לך משולשי הגבהה, או שאקלים מקוריים נמוכים?

  3. #3
    חבר רשום
    תאריך הצטרפות
    Jan 2005
    מיקום
    פה ושם
    הודעות
    2,845

    ברירת מחדל חוזר: חיזוק תיבת הגה

    פנה לעופר 050-5281905
    אלוף בסיקס וסופה

    בברכה,טושי
    מנהל "המוסך של מייק" - מוסך מורשה במדרשת בן גוריון.
    מתקן טויוטות זקנות. 0544517924

  4. #4
    חבר רשום amosyani's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Sep 2007
    מיקום
    מושב ציפורי
    הודעות
    85

    ברירת מחדל חוזר: חיזוק תיבת הגה

    ציטוט נכתב במקור על ידי six 4 life
    1. תושבת תיבת הגה (3 חתיכות) החליפו בחדש?
    2. אם עשית חיזוק אל קורת השלדה הנגדית והיא עדין זזה- החיזוק לא שווה כלום, בנוי לא נכון.
    3. כשאתה מסובב את ההגה- השלדה זזה. האם יש לך משולשי הגבהה, או שאקלים מקוריים נמוכים?
    תודה על התשובה המפורטת,,

    תושבות הגה [3] לא הוחלפו,
    אכן החיזוק לקורה הנגדית לא מספק את מטרתו-יבדק,,,
    לגבי השילדה -הגיפ יושב על שאקלים רגילים [14.5 ס"מ גבה בין בירגי השאקל,מאחור-משולש מקדימה-שאקלים ישרים]
    הקפיצים עברו עירגול-כך שגיפ דיי גבה.
    השאלה היא-האם תזוזת השילדה ימינה שמאלה בעת סיבוב ההגה זה נורמלי ?
    בנסיעה על הכביש אפשר לעזוב את ההגה והרכב נוסע ישר,כל סיבוב קטן בנסיעה שמצריך נגיעה בהגה יוצר מיד צורך בתיקונים ימינה שמאלה.
    הגיפ היה שייך בעבר לפז [למי שהיכיר]
    גיפ לנפש בריאה.

  5. #5

    ברירת מחדל חוזר: חיזוק תיבת הגה

    ציטוט נכתב במקור על ידי amosyani
    לגבי השילדה -הגיפ יושב על שאקלים רגילים [14.5 ס"מ גבה בין בירגי השאקל,מאחור-משולש מקדימה-שאקלים ישרים]]
    14.5 ס"מ זה פי 2 מהמקורי!!
    CJ מקורי 7 ס"מ
    סופה 10 ס"מ
    מכאן והלאה, השמים הם הגבול.

    אביגדור

  6. #6
    חבר רשום amosyani's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Sep 2007
    מיקום
    מושב ציפורי
    הודעות
    85

    ברירת מחדל חוזר: חיזוק תיבת הגה

    ציטוט נכתב במקור על ידי AvigdorAharon
    14.5 ס"מ זה פי 2 מהמקורי!!
    CJ מקורי 7 ס"מ
    סופה 10 ס"מ
    מכאן והלאה, השמים הם הגבול.

    אביגדור

    לפ כתבות באתר של "מומחים" רשום שעד מידה 14.5 זה סביר,השאלה האם השקלים גורמים לתופעת השיוט?
    גיפ לנפש בריאה.

  7. #7
    חבר רשום six 4 life's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Dec 2002
    מיקום
    מרכז
    הודעות
    5,648

    ברירת מחדל חוזר: חיזוק תיבת הגה

    השאקלים שלך הם מרכז השיוט
    חפש לך סט שאקלים סופה/ CJ מקורי
    הרכב ינמך מעט
    אבל בעיית השיוט ותזוזת השלדה יעלמו כמעט לחלוטין

    מעבר לכך תזוזה מסויימת, קטנה, בין השלדה לקפיצים, תמיד תהיה בעת שימוש בהגה, אבל עם שאקלים נמוכים יותר היא כמעט ולא תתקיים.

    תושבת התיבה- בדוק ששלושת הפלאחים שמרכיבים את תיבת ההגה שלמים ולא סדוקים, יש להם נטיה להסדק.
    מה שסדוק- החלף

    חיזוק התיבה- הצינור המקשר בין קורת השלדה אל התיבה צריך לשבת בלחץ מסויים ולא להכנס בקלות.
    הלחץ החיובי הזה כלפי התיבה לוחץ אותה אל התושבת ולא נותן לה אפשרות תזוזה כלשהי.

    החיזוק שאצלך הכינו כנראה שלא יושב בלחץ ולכן מתאפשר חופש.

  8. #8
    חבר רשום amosyani's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Sep 2007
    מיקום
    מושב ציפורי
    הודעות
    85

    ברירת מחדל חוזר: חיזוק תיבת הגה

    ציטוט נכתב במקור על ידי six 4 life
    השאקלים שלך הם מרכז השיוט
    חפש לך סט שאקלים סופה/ CJ מקורי
    הרכב ינמך מעט
    אבל בעיית השיוט ותזוזת השלדה יעלמו כמעט לחלוטין

    מעבר לכך תזוזה מסויימת, קטנה, בין השלדה לקפיצים, תמיד תהיה בעת שימוש בהגה, אבל עם שאקלים נמוכים יותר היא כמעט ולא תתקיים.

    תושבת התיבה- בדוק ששלושת הפלאחים שמרכיבים את תיבת ההגה שלמים ולא סדוקים, יש להם נטיה להסדק.
    מה שסדוק- החלף

    חיזוק התיבה- הצינור המקשר בין קורת השלדה אל התיבה צריך לשבת בלחץ מסויים ולא להכנס בקלות.
    הלחץ החיובי הזה כלפי התיבה לוחץ אותה אל התושבת ולא נותן לה אפשרות תזוזה כלשהי.

    החיזוק שאצלך הכינו כנראה שלא יושב בלחץ ולכן מתאפשר חופש.

    אוקיי
    שאתה מדבר על שאקלים אורגנליים -מדובר על שאקלים שהמרחק בין החורים הוא בסביבות ה8 סמ והם לא משולשים אלא שני פלחים ישרים גם קדימה וגם אחורה,140 שח לזוג אצל ינוביץ,או שיש בשוק שאקלים משולשים בגבה סטנדרטי ?
    גיפ לנפש בריאה.

  9. #9
    חבר רשום ערן המסוקס's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Jan 2003
    מיקום
    באר שבע
    הודעות
    2,654

    ברירת מחדל חוזר: חיזוק תיבת הגה

    חיזוק התיבה מונע מהתיבה נדנוד ימינה שמאלה בלבד. הוא לא יכול למנוע סיבוב התיבה סביב עצמה.
    את התפקיד הזה ממלאים הברגים של התושבת. חוסר בבורג יגרום לתיבה לזוז, גם עם החיזוק.

    השלם את כל הברגים. אין מנוס.
    מוסך מרכבת המשנה - הסבת רכבים להנעה בגפ"מ
    מוזמנים ליצור איתי קשר דרך המוסך.

  10. #10
    חבר רשום lizard's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Jan 2005
    מיקום
    כפר טרומן
    הודעות
    11,705

    ברירת מחדל חוזר: חיזוק תיבת הגה

    ציטוט נכתב במקור על ידי amosyani
    אוקיי
    שאתה מדבר על שאקלים אורגנליים -מדובר על שאקלים שהמרחק בין החורים הוא בסביבות ה8 סמ והם לא משולשים אלא שני פלחים ישרים גם קדימה וגם אחורה,140 שח לזוג אצל ינוביץ,או שיש בשוק שאקלים משולשים בגבה סטנדרטי ?
    יש לי למכירה 2 זוגות שאקלים סטנדרטים ב120 שקל לשניהם. כולל בושינגים אדומים של פרוקומפ.
    בקושי היו בשימוש.

  11. #11
    חבר רשום six 4 life's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Dec 2002
    מיקום
    מרכז
    הודעות
    5,648

    ברירת מחדל חוזר: חיזוק תיבת הגה

    במחיר כזה עדיף לך לקחת שאקל אחד דוגמה למסגר, או מידות פשוטות שאני יכול למדוד לך אם תרצה
    לפי זה להכין כמה פלאחים שתרצה- 4/ 8
    שמינייה כזו אצל מסגר תעלה לך בסביבות המחיר של זוג אצל יאנוביץ'.

    בהצלחה.

  12. #12
    מנהל פורום נמרוד's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Dec 2002
    מיקום
    עמק יזרעאל
    הודעות
    33,902

    ברירת מחדל חוזר: חיזוק תיבת הגה

    הצורה של השאקלים חסרת משמעות. מה שחשוב זה האורך בין עין לעין. מקורי זה כמו שכתב לך אביגדור, 7 ס"מ. שאקלים ארוכים למיניהם יש 12, 14, 15 ס"מ וגם יותר... שאקלים ארוכים בהגדרה מגדילים את חופש של הסרן לתנועה צידית, אי אפשר להמלט מזה, מצד שני הם נותנים גובה וכשיש קפיצים ארוכים יותר מהמקוריים אז חייבים גם להאריך את השאקלים (ו/או להזיז את התושבות שלהם ו/או תושבות קפיצים... אבל שאקלים ארוכים זה הכי מהיר וקל). כמו כל דבר - זו פשרה. הנסיון שלי הוא עם שאקלים באורך 150 מ"מ, אצלי בג'יפ עם קפיצים מאד ארוכים זה הכרחי (קניתי אותו לפני 8 שנים עם שאקלים קצרים מדי שהיו מתהפכים וננעלים החוצה...) אז חתכתי שאקלים ארוכים לבד. והג'יפ אכן משייט הרבה יותר מאשר ג'יפ CJ בתמורה מקורית - זה המחיר שמשלמים על שיפור של מערכת המתלים לטובת עבירות.

    אבל זו לא הבעייה המקורית שלך, של תיבת ההגה, לא נותר אלא לצטט ולהדגיש את דברי המסוקס:

    השלם את כל הברגים. אין מנוס.
    אתה חייב לתקן את החיבור ולחבר את התיבה בצורה קשיחה לגמרי! אחרת החופש יגדל ובסוף משהו ישבר - וזה יקרה תחת עומס, בנסיעה, ואתה עלול למצוא את עצמך בתוך תעלה לצד הכביש במקרה הטוב!!! את עניין השאקלים תשאיר לאחר כך.
    איוניק 5 | ג'יפ CJ-7 1979 | היילקס 2015
    היו: ג'יפ XJ צ'רוקי 1994| היילקס 2008| היילקס 1997 | ג'יפ CJ-8 1989 | סמוראי 1988

  13. #13

    ברירת מחדל חוזר: חיזוק תיבת הגה

    ציטוט נכתב במקור על ידי amosyani
    לפ כתבות באתר של "מומחים" רשום שעד מידה 14.5 זה סביר,השאלה האם השקלים גורמים לתופעת השיוט?
    לא מכיר "מומחים", אבל בודאות, שקאל גבוה יותר גורם לשיוט.
    אצלי היו 15 ס"מ, כרגע 10 ס"מ, ועדין יש שיוט.
    החיזוק הבא יהיה מוט בין תיבת ההגה לשלדה הימנית.

    אביגדור

  14. #14

    ברירת מחדל חוזר: חיזוק תיבת הגה

    ציטוט נכתב במקור על ידי amosyani
    מדובר על שאקלים שהמרחק בין החורים הוא בסביבות ה8 סמ והם לא משולשים אלא שני פלחים ישרים גם קדימה וגם אחורה,140 שח לזוג אצל ינוביץ,
    אצלי תקבל עודף מ 140 ש"ח...
    מצד שני, אצלי השאקלים לא מצופים זהב...

    אביגדור

  15. #15
    חבר רשום amosyani's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Sep 2007
    מיקום
    מושב ציפורי
    הודעות
    85

    ברירת מחדל חוזר: חיזוק תיבת הגה

    ציטוט נכתב במקור על ידי AvigdorAharon
    אצלי תקבל עודף מ 140 ש"ח...
    מצד שני, אצלי השאקלים לא מצופים זהב...

    אביגדור
    לפי כמות התגובות אכן זה נשמע כמו מחלה כרונית של הכלים מהסוג שלנו ,והפתרון היחידי לטעמי הוא לחזור למידות שהיצרן קבע.
    רכשתי מינוביץ סט מקורי במחיר סביר, והשאלה כדי להחליף מארוכים לקצרים -האם יש צורך לשנות את גבה תושבת הגיר ,עקב שינוי בזוית הדריישפט- למנוע רעידות .
    לגבי תיבת ההגה[ חדשה]-אכן הבורג הרביעי חסר,,המכונאי/קצב -מנצרת [שמו שמור במערכת]- לא שם בורג כניראה המיקום הקשה הצריך ממנו" מאמץ יתר" מה עשה החוכולוג-ריתך את האוזן לתושבת שכמובן נסדקה אחרי הנסיעה הראשונה.\
    גיפ לנפש בריאה.

  16. #16

    ברירת מחדל חוזר: חיזוק תיבת הגה

    ציטוט נכתב במקור על ידי amosyani
    לפי כמות התגובות אכן זה נשמע כמו מחלה כרונית של הכלים מהסוג שלנו ,והפתרון היחידי לטעמי הוא לחזור למידות שהיצרן קבע.
    רכשתי מינוביץ סט מקורי במחיר סביר, והשאלה כדי להחליף מארוכים לקצרים -האם יש צורך לשנות את גבה תושבת הגיר ,עקב שינוי בזוית הדריישפט- למנוע רעידות .\
    קשה לי להאמין שכאשר החליפו משאקל קצר לשאקל ארוך, עשו אילו שהם שינויים.
    לדעתי, החלף את השאקלים בלבד.
    ציטוט נכתב במקור על ידי amosyani
    לגבי תיבת ההגה[ חדשה]-אכן הבורג הרביעי חסר,,המכונאי/קצב -מנצרת [שמו שמור במערכת]- \
    איך נדע ממי להיזהר???

    אביגדור

  17. #17
    חבר רשום amosyani's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Sep 2007
    מיקום
    מושב ציפורי
    הודעות
    85

    ברירת מחדל חוזר: חיזוק תיבת הגה

    ציטוט נכתב במקור על ידי AvigdorAharon
    קשה לי להאמין שכאשר החליפו משאקל קצר לשאקל ארוך, עשו אילו שהם שינויים.
    לדעתי, החלף את השאקלים בלבד.

    איך נדע ממי להיזהר???

    אביגדור


    לא לתקן בנצרת!!!!!!!!!!!!!!!!!!!הכל קומבינות,,אם לא עומדים לידו בשעת התיקון הוא ישים חלקים משומשים ואת החדשים ישמור לעצמו.
    אגב קיבלתי המלצה חמה על בחור בשם עופר שפותח מוסך לגיפים באזור חצור, דיברתי איתו,נשמע מבין עניין,אתן דיווח אחרי התיקון.
    גיפ לנפש בריאה.

  18. #18
    חבר רשום amosyani's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Sep 2007
    מיקום
    מושב ציפורי
    הודעות
    85

    ברירת מחדל שיפור משמעותי,נותרה בעית השקל/בושינג

    הייתי אצל עופר בחור הגון ומבין עניין,,הוחלפו תושבות תיבת הגה, תיבת הגה חוזקה[ עם שיפור אחיזה] במוט החיזוק לשילדה הנגדית+חיזוק לפלטה עליונה כמו כן הוחלפו שקלים למקוריים ,יש שיפור משמעותי בהיגוי והרכב רך יותר,נותרה בעיה של הבושינגים [אדומים]שלא יושבים צמוד בתוך השקלים,לעומת זאת בושינגים שחורים עם צינור מתכת -לא נכנסים לשקל-הקדח בצינור קטן ב0.7 ויש צורך לקדוח.האם יש סט מושלם שקל+בושינגים?????????????
    גיפ לנפש בריאה.

  19. #19
    מנהל פורום נמרוד's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Dec 2002
    מיקום
    עמק יזרעאל
    הודעות
    33,902

    ברירת מחדל חוזר: חיזוק תיבת הגה

    לא הבנתי מה לא נכנס במה? האם בשאקל שקנית הבורג הוא חלק ממנו (מחובר לשאקל)?
    איוניק 5 | ג'יפ CJ-7 1979 | היילקס 2015
    היו: ג'יפ XJ צ'רוקי 1994| היילקס 2008| היילקס 1997 | ג'יפ CJ-8 1989 | סמוראי 1988

  20. #20
    מנהל פורום shmil's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Oct 2003
    מיקום
    מרכז הארץ
    הודעות
    6,652

    ברירת מחדל חוזר: שיפור משמעותי,נותרה בעית השקל/בושינג

    ציטוט נכתב במקור על ידי amosyani
    ,נותרה בעיה של הבושינגים [אדומים]שלא יושבים צמוד בתוך השקלים,לעומת זאת בושינגים שחורים עם צינור מתכת -לא נכנסים לשקל-הקדח בצינור קטן ב0.7 ויש צורך לקדוח.האם יש סט מושלם שקל+בושינגים?????????????
    אכן, יש שתי מידות של שאקלים, ושתי מידות של קוטר פנימי בבושינגים השחורים עם התותב מתכת הפנימי, בהנחה שאתה מדבר על שאקל מקורי עם בורג משונן.
    כן, יש סט מושלם.
    Willys סגור 58, כמו בסמלון, שסיים שיפוץ
    Willys סגור 53, דגם מפואר - ממתין לשיפוץ

עמוד 1 מתוך 2 12 אחרוןאחרון

נושאים דומים

  1. חיזוק סרן amc
    על ידי סופר גיפ בפורום פורום הבונים + הנדסת ג'יפים
    תגובות: 14
    עדכון אחרון: 29-10-09, 19:05
  2. חיזוק גיר טרנספורטר
    על ידי חנן גולומבק בפורום פורום הבונים + הנדסת ג'יפים
    תגובות: 14
    עדכון אחרון: 28-11-06, 09:11
  3. חיזוק טרנספר
    על ידי combina347 בפורום פורום סוזוקי Suzuki
    תגובות: 28
    עדכון אחרון: 23-06-06, 13:57
  4. חיזוק שסי ליד תיבת הגה בבלייזר/סיירה
    על ידי קובי2 בפורום פורום רכב פולסייז אמריקאי
    תגובות: 3
    עדכון אחרון: 26-02-05, 16:41

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •