שאלתי בעבר ואחרי אין ספור ניסיונות אני מעלה את הבעיה שוב.
שוני הדלק והטמפ' מזייפים כלומר, שעון דלק מראה את הכמות הנכונה אבל אחרי נסיעה קצרה או פרק זמן שהמנוע עובד המחוג מרקד ע"פ כל הסקלה. שעון טמפ' מתחיל יפה ומראה את הטמפ' הנכונה וגם הוא מטפס לכמעט מקס, ונשאר.
השעונים הם אפטר מרקט חדשים מדגם מעט יותר מתקדם מהמקוריים. עם המקוריים, גם חדשים שקיבלתי לבדיקה, המחוג היה מטפס למקס' בשני השעונים ונשאר.
מד דלק חדש, חישן טמפ' חדש (הוחלפו פעמיים במהלך הניסיונות ונבדקו מחוץ לג'יפ- תקינים).
הבעיה היא לא של אפס משום שזה מחובר בצורה האופטימלית- כבלים עבים מחוברים לגוף, שילדה ומנוע אחרי שיוף של נקודות החיבור. לצורך בדיקה גם חובר אפס מהמצבר ישירות לשעון, ללא שינוי.
חוברו מעקפים מהמדידים ישירות לשעון הרלוונטי- אותה תוצאה.
נבדקו ההתנגדויות ביציאה מהמדיד (תודה לאביגדור) וגם אלה תקינים.
עלתה השערה שישנה השראה של אחד הצרכנים, אחד אחד נותקו כולם כולל מנוע מגבים ומערכת חימום- אין השפעה.
נבדק חיבור הצמה בקיר האש נוקה וחובר מחדש- אין השפעה.
בשלב הזה אני מרים ידים, שניה לפני הגפרור. :evil:
יש למישהו רעיון נוסף??????
(אולי זה יעזור- המנוע היה מצויד במחשב לבקרת זיהום אוויר, מנוע צעדים ועוד- פורק הרבה לפני שהרכב נקנה)