-
רנגלר JKU או האמר H3 או FJ קרוזר או D3...
הוחלט לחדש קצת.
להוריד את הנוצות ולהתקדם למשהו יותר חדש - ולהישאר פחות או יותר באותה הקטגוריה
רכב שאפשר לנסוע בו בכביש (מעט) ולא לפחד מקצת שטח טכני
נסיעה של משהו כמו 8000-10000 ק"מ בשנה,
הברירה הטבעית היא JK ארוך. שאני מכיר ואוהב, את הדגם ואת המותג. וזה הכיוון ההגיוני מבחינתי.
הבעיה היא שבלוחות אין יותר מדי אופציות ומי שכן מוכר מבקש הרבה מעבר למחירון ולתקציב שלי (ולהיגיון...)
בקיצור, התחלתי לרעות בשדות זרים ומה שמצאתי זה שיש עוד אופציות, עם יתרונות וחסרונות כאלה ואחרים.
האמר H3 שנת 2007
טויוטה FJ קרוזר שנת 2007
לנדרובר D3 שנת 2005-7
מה אומרים?
יתרונות, חסרונות ותובנות אחרות...
איל
-
תגובה: רנגלר JKU או האמר H3 או FJ קרוזר או D3...
-
תגובה: רנגלר JKU או האמר H3 או FJ קרוזר או D3...
אין סיבה מיוחדת....
בעיקר שינוי
-
תגובה: רנגלר JKU או האמר H3 או FJ קרוזר או D3...
ראה שרשור שלי באותו נושא מלפני כמה חודשים
http://www.jeepolog.com/forums/showthread.php?t=67982
בגדול,
FJ קשה להשיג, מחירי עלות וחלפים יקרים יותר מ-H3 ו-JK והעיניין הפעוט של שלדות סדוקות.
H3 - עד היום לא קיבלתי תשובה חד משמעית לגבי האמינות שלו.
LR3 - לא יכול להגיד הרבה עליו. הוא היתה הקניה המועדפת עלי אך ראש הממשלה החליטה אחרת.
לבסוף נרכש JK במחיר מציאה.
אם יש לך סבלנות, תמתין.
אלו היו ה-2 אג' שלי.
-
תגובה: רנגלר JKU או האמר H3 או FJ קרוזר או D3...
לאחרונה הצטרף אלינו בכמה טיולים האמר H3.
הרכב מאוד מאוד נוח בכביש וגם בשטח
מבחינת עבירות: עד כה בטיולים הרגילים בדרום - הרכב לא התרגש משום דבר.
הבעיה לטעמי - הוא נוח מדיי, כמו להיות בשטח מתוך האולם VIP בסינמה סיטי.
-
תגובה: רנגלר JKU או האמר H3 או FJ קרוזר או D3...
אין לי בעיה עם המוחצנות של ההאמר H3.
השאלה היא איך האמינות שלו לאורך זמן ואיך דואגים לתחזוקה טובה בלי שיש לו אבא
-
תגובה: רנגלר JKU או האמר H3 או FJ קרוזר או D3...
אל תשכח להתבונן הנושא של רוחב הרכב... ה H3 אם אני לא טועה(לא בדקתי אבל ככה זה נראה ויזואלית) הוא קצת יותר רחב משאר הרכבים המדוברים..
שוב אולי אני טועה... אבל שווה בדיקה...
לפעמים רכב שהוא קצת רחב יותר מהרגיל יכול להוות מעצור בטיולים מסויימים.
במקרה שלי עם סילברדו שהוא קצת רחב ביחס לג'יפ רגיל ...
מה גם שה H3 זה הגרסה החלשה במשפחה, מנוע 3.5 ליטר, תשווה בעיקר את נתוני המרווחי גחון וכו' בין הדגצים המדוברים אולי זה כבר יעזור לך לסנן משהו..
העדפה שלי... זה ה- JK כמובן אם יש תקציב :)
בהצלחה..
-
תגובה: רנגלר JKU או האמר H3 או FJ קרוזר או D3...
בקשר להאמר:
עד כה לא היה מקום שהרוחב שלו היווה חסרון בטיולים. בנסיעה בעיר זה בטח שונה...
בקשר למרווח גחון - טיול אחרון היינו במדבר יהודה, נחל אוג, מעלה אוגמנטין, רוג'ום אנאקה וכו'.
ההאמר היה ללא מיגונים בגלל שהוא רצה לראות אם הרעשים שהאוטו עשה נבעו מהמיגון - לא נגע בשום דבר במהלך הטיול.
העבירות שלו מצוינת בסטנדרט, צמיגים גדולים...
בקשר לטיפול - הבחור מטפל במוסך UMI.
זול זה לא..אבל זה נובע מהמוסך
אני בטוח שאם אתה מביא חלקים מארה"ב אתה יכול להוזיל את האחזקה שלו...
-
ההאמר ממש לא רכב גדול. הוא פחות או יותר כמו גראנד. בסהכ זו שלדה של הטנדר הקטן (בערך כמו דימקס) של שברולט.
החלונות הקטנים והניפוחים יוצרים תחושה שהכלי גדול.
אסף.
-
תגובה: רנגלר JKU או האמר H3 או FJ קרוזר או D3...
זה לא "כמו", זו בפירוש השילדה והמכלולים של הקולורדו - הטנדר הקומפקטי של שברולט שהוא האח הכמעט תאום של הדימקס.
-
תגובה: רנגלר JKU או האמר H3 או FJ קרוזר או D3...
בקשר לH3
בעבר פזלתי לכיוונו. התובנות שלי היו,
להעדיף את המנוע הגדול (נדמה לי מ 2007 )
הדגם המפואר (לא לטעמי) כולל נעילה אחורית חשמלית.
כנראה מוטות ההגה חלשים ורצוי להחליפם למשהו מחוזק (כמו המחלה של הטרופרים).
בדיעבד שמתי לב שמספר פעמים חיפשו עבורו (בארץ) פרונטאקס וטרנספר (לא יודע אם זה אחד ויחיד שפירסם כמה פעמים).
חוץ מזה, יחס 1:4 ב LOW זה מצויין לבלימת מנוע בירידות קשות וכמובן בטיפוס טכני. אבל,
טיול שגרתי נראה לי שלא פרקטי לעשות ב LOW ורוב הזמן צריכים להתנהל ב HIGH (יותר עומס לגיר).
בהצלחה בבחירה
רענן
-
תגובה: רנגלר JKU או האמר H3 או FJ קרוזר או D3...
הדגם המפואר הוא הרצוי - בגלל הנעילה.
כל הויזואליה סרת הטעם של האוטו הזה בעייתית - אבל די קל לפרק ממנו את כל הניקלים ולהשחיר אותם, ואז הוא נראה אחרת לגמרי ואפילו יפה.
וזה נכון שבשטח הוא ממש טוב. למעט שדה הראייה החוצה שבעייתי והכל בגלל אילוצי עיצוב, הוא בנוי נכון עם הרבה מחשבה.
-
תגובה: רנגלר JKU או האמר H3 או FJ קרוזר או D3...
לא רק בגלל הנעילה - בדגם היקר יותר נמכרו גם צמיגים במידה 33 פחות או יותר.
אסף.
-
תגובה: רנגלר JKU או האמר H3 או FJ קרוזר או D3...
ב H3 תצטרך לנחש כל הזמן היכן מונחים הגלגלים שלך.
עיצוב מוחצן בעל טעם רע לטעמי.
אין את המידע והזמינות במקרה של תקלה כמו במשפחת ג'יפ.
רנגלר אנלימיטד זה הדבר הנכון.
-
תגובה: רנגלר JKU או האמר H3 או FJ קרוזר או D3...
שתי רמות הגימור הגיעו לישראל על 32' (265/75/16)
בחו"ל היה גם 33' (285/75/16) כאופציה.
-
תגובה: רנגלר JKU או האמר H3 או FJ קרוזר או D3...
הרבה תובנות..
אבל מה לגבי ההימור? תחזוקה בסיסית לבד אפשרית? חלקים יש בארץ? ידע?
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
דרור ברלי
שתי רמות הגימור הגיעו לישראל על 32' (265/75/16)
בחו"ל היה גם 33' (285/75/16) כאופציה.
מה קורה באוטו דטה? אפשר להגדיל בצורה ישרה וחוקית?
קראתי גם שמ-2009 הדגם המפואר (אדוונצ'ר הם קוראים לו שם - בניגוד לאדוונצ'ר כאן שהוא הפחות מאובזר) בעל נעילה קדמית בנוסף לאחורית
מה קורה לגבי זה בארץ?
-
תגובה: רנגלר JKU או האמר H3 או FJ קרוזר או D3...
H3 הוא רכב שטח מצוין, אם העיצוב החיצוני לא דוחה אותך. אתה חייב לשבת בפנים, ולראות אם הקלאוסטרופוביה לא הורגת אותך. יושבים נמוך, החלונות בגודל חרכי ירי, לא לכולם זה מתאים.
-
תגובה: רנגלר JKU או האמר H3 או FJ קרוזר או D3...
יש בקרת אחיזה מאוד יעילה. בדגם המפואר יש גם נעילה אחורית נשלטת חשמלית.
למיטב ידיעתי 285/75/16 (שזה 33') זו מידה אופציונלית מהיצרן. מין הסתם היבואן הישראלי התעקש לייבא את האוטו עם המידה היותר קטנה שיצרן נותן... שזה 265/75/16 (32). בכל מקרה, הגיר האוטומטי העצל שלו הורג את המנוע שבסה"כ הנתונים שלו יפים. מין הסתם זה לא Jeep עם מבחר שיפורים ויחסי העברה להחלפה, כך שעם יותר גלגל גדול הוא יהיה עצל עוד יותר.
-
תגובה: רנגלר JKU או האמר H3 או FJ קרוזר או D3...
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
eysham
הרבה תובנות..
אבל מה לגבי ההימור? תחזוקה בסיסית לבד אפשרית? חלקים יש בארץ? ידע?
תחזוקה אישית של הרכב אפשרית .. בדר"כ תלוי ברמת כישוריים וידע של בעל הרכב.. חלקים זה לא תמיד הבעיה.. הבעיה בדר"כ היא במחירים שלהם בארץ!!
אני משתדל להביא מארה"ב לסילברדו שלי.. כי יש הרבה חלקים שלא נפוצים כלכך ולכן מחירם גבוה מאוד ביחס לחו"ל.. ויש דברים שההפרש לא גדול בכלל ולכן אני קונה בארץ..
ידע??? זה לא שונה מכל אמריקאית אחרת בצורה חריגה.. באינטרנט יש הרבה מידע,הסברים,וידאו וכו' איך לבדוק\לתקן\להחליף.. ככה גם למדתי הרבה על הרכב שלי בפרט.
שוב אני חוזר... לא יודע אם בדיוק על H3 אבל כמו כל אמריקאית סביר להניח שיש מידע בשפע... לא בעיה לעשות חיפוש מקדים ולבחון על קצה המזלג מה יש ברשת..
בהצלחה.
-
תגובה: רנגלר JKU או האמר H3 או FJ קרוזר או D3...
חפש H2
זו כבר ליגה של גדולים
-
תגובה: רנגלר JKU או האמר H3 או FJ קרוזר או D3...
למה לא H1? או משאית OSHKOSH... שיהיה מקום לפק"ל קפה מדוגם...
-
תגובה: רנגלר JKU או האמר H3 או FJ קרוזר או D3...
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
sos4u
חפש H2
זו כבר ליגה של גדולים
רעיון מצוין !
רק צריך לברר אם הבת של יצחק תשובה פנויה ....
רענן
-
תגובה: רנגלר JKU או האמר H3 או FJ קרוזר או D3...
אני לא יכול שלא להצטרף לדרור ולרמי. הנסיון שלי עם H3 במבחני רכב היה מפתיע לטובה. זה רכב שטח מצויין, בדיוק בגלל הסיבות שצויינו - צמיגים גדולים במקור, גם 265.75.16 זה יותר גדול מהצמיג המקורי בכל מתחרה אחר, מרווח גחון טוב, זויות מרכב טובות, נעילה אחורית מקורית וטרנספר 4:1 (שזה רק טוב, רענן, הלוואי על כולנו בכל רכב).
הוא לא דורש שיפורים מהותיים, אפילו לא צריך הגבהה - גראנד או JK דורשים הגבהה של 2 אינץ' ועלייה במידת הצמיגים כדי להגיע למרווח ולזוויות המקוריות של H3.
המנוע לא רע בכלל - בטח בהשוואה לרנגלר JK עד 2011.
מה נשאר - העיצוב, הפנימי והחיצוני, לטוב ולרע - עניין של טעם וריח.
אם אתה חושב על זה ברצינות, תבדוק לעומק ותגלה שמדובר על אחד מכלי השטח הטובים יותר בתצורה המקורית שלו, וזה שהוא סובל מעיצוב ותדמית בעייתית יכול להיות במקרה זה לטובתך, מבחינת המחיר.
זה מה שכתבנו עליו לפני שש שנים:
http://www.jeepolog.com/forums/content.php?r=1365
ציטוט:
הרכב, המורכב בקו ייצור חדש בדרום אפריקה, נראה ומרגיש טוב יותר ממוצרי GM המקובלים. אם הוא יחזיק מעמד יפה, יש כאן פוטנציאל ליורש לג'יפ צ'רוקי הקלאסי כרכב השטח המשפחתי הנכון, עם דגש על שטח. רכב עם צמיגי 33 אמיתיים, חוקיים, שלא צריך בכלל להגביה, עם נעילת דיפרנציאל אחורי מקורית, וגם אם קניתם את הדגם ה"זול" בלי הנעילה - אפשר לדחוף לסרן האחורי מבחר נעילות טפשות זולות כמו לכל ג'יפ אמיתי.
http://www.jeepolog.com/UserFiles/Im...v2/hummer1.jpg
http://www.jeepolog.com/UserFiles/Im...v2/hummer4.jpg
-
תגובה: רנגלר JKU או האמר H3 או FJ קרוזר או D3...
אני לא מפחד מהתדמית, ולא מהעיצוב - בטח לא אם כל הניקלים מודבקים מספיק חלש.
לגבי קלסטרופוביה זה לא בעיה לבדוק בסיבוב קצר אצל מוכר פוטנציאלי (וזה גם ייתן ייתרון במבצע הבא כשכדאי לנסוע במצב חרך...)
הדאגה העיקרית שלי זה מה קורה עם התחזוקה.
הולך משהו במנוע/גיר... יש חלפים? יש בפירוקיות?
זכור לי שרשור על מישהו שחיפש בנרות סרן אם אני לא טועה...
הייתי בסרט הזה עד לא מזמן עם אלפא 159 דיזל. וזה היה כואב...
איל
-
תגובה: רנגלר JKU או האמר H3 או FJ קרוזר או D3...
זה לא אלפא. זה GM! הכל יש והכל קיים ויהיה זמין שנים קדימה. רמת האמינות הכללית בדיוק כמו ג'יפ, זה GM אז החלקים אוניברסליים ברובם הגדול ותוכל למצוא לא רק במחסני היבואן, שלא לדבר על איביי.
אני לא חושב שזה שונה בהרבה מלהחזיק צ'רוקי למשל - הבעייה היא בחלקי פנים וחוץ "עיצוביים" - ידיות, כפתורים, מראות, חלקי פח ופלסטיק שהם יחודיים לרכב, אבל איתם בדרך כלל אפשר לחכות למשלוח מחו"ל.
-
תגובה: רנגלר JKU או האמר H3 או FJ קרוזר או D3...
-
תגובה: רנגלר JKU או האמר H3 או FJ קרוזר או D3...
-
3 קבצים מצורפים
תגובה: רנגלר JKU או האמר H3 או FJ קרוזר או D3...
כמה תמונות מהחיים האמיתיים:
קובץ מצורף 69226
-
תגובה: רנגלר JKU או האמר H3 או FJ קרוזר או D3...
בהאמר מנוע יקר לשיפוץ וכנראה שלא אוהב גז.
-
תגובה: רנגלר JKU או האמר H3 או FJ קרוזר או D3...
בהאמר מנוע יקר לשיפוץ וכנראה שלא אוהב גז.