פנסי ערפל מבוססי לד מקדימה ומאחורה בפאגרו
עשיתי חיפוש ואני יודע שנושא הפנסים נטחן עד דק אבל משום מה לא מצאתי תשובות לשאלות שיש לי:
1.לפי מה שקראתי החוק מתיר שני פנסים מקדימה כאשר אלומת האור שלהם יותר נמוכה מאלומת האור של הפנסים הראשיים, ככה שהרכבת הפנסים על חלק המתכת
מקדימה היא תיקנית, אבל הרעיון שהיה לי של ארבע פנסים - שניים מכוונים קדימה ושנים לצדדים לא קביל ולכן הוא יורד מהפרק, נכון?
לגבי כיסויים אין לי בעיה לתפור כיסוי אטום לבד...
2.אי ביי מוצף בפנסי לד בהספקים שונים ובאלומות שונות כרגע מבחינת מחיר והספק נראה לי כי אחד הדגמים הבאים יכול לענות על הדרישות
http://www.ebay.com/itm/27W-Spot-BEA...f26978&vxp=mtr
http://www.ebay.com/itm/27W-LED-Work...item43b57f8d4a
שניהם בעלי אלומה של 30 מעלות והספק של 27W. האם הם שווים משהו או שסתם מדובר בגימיק? יש למישהו ניסיון או המלצות למשהו זהה באותו טווח מחיר? מעבר לטווח הזה פשוט עדיף לדעתי לקנות פנסים רגילים וזהו
3. מי התקין פנסים בפגארו והשתמש בכפתור + ריליי המקורי שכבר מחווט? היכן נמצא החיבור?
4. פנס עבודה אחורי - הייתי רוצה להתקין גם פנס בודד אחורי נשלט על ידי מפסק
פה אין ממש בעיה של מבחר וכל פנס עבודה יכול להתאים במגוון הספקים
http://www.ebay.com/sch/i.html?_odkw...+work&_sacat=0
איך ואיפה כדאי להתקין את הפנס? מאיפה כדאי למשוך את החשמל? אני רוצה שהפנס יעבוד גם כשהרכב לא מונע, מאחר ומדובר בלד הצריכה היא נמוכה...
אלירן
Re: פנסי ערפל מבוססי לד מקדימה ומאחורה בפאגר&a
תגובה: Re: פנסי ערפל מבוססי לד מקדימה ומאחורה בפאג
שים לב שכשאתה בוחר פנסים קדמיים והשימוש שלהם לנהיגה, אתה צריך SPOT.
מספר LUMES - אני לא סומך על מה שמפרסמים, אבל אם נגיד שכן, השוואה לפנס הלוגן רגיל של 55 וואט - הוא נותן 1000 לומן בערך.
אם אתה רוצה משהו יעיל לנהיגה, צריך לפחות 1500, הייתי ממליץ למשוך לכיוון 2000 לומן לכל פנס.
ובקרוב... יתפרסם מדריך ג'יפולוג לפנסים לשטח.
אסף.
1 קבצים מצורפים
Re: תגובה: Re: פנסי ערפל מבוססי לד מקדימה ומאחורה בפאג&#
אני בא מעולם האופניים שם רובנו משתמשים בפנסים הסיניים ודיי מרוצים. גם מהמחיר וגם מהביצועים. אני יודע שהם משקרים בכל המפרט שלהם אבל הסופו של יום הפנסים חזקים והאמינות סבירה
אם ניקח את הקישור הראשון
http://www.ebay.com/itm/27W-Spot-BEA...f26978&vxp=mtr
מדובר שם על אלומה של 30 מעלות (או 60 אם מבקשים, מעניין מה המשמעות). האם זה טוב או לא?
תגובה: פנסי ערפל מבוססי לד מקדימה ומאחורה בפאגר
בוקר טוב..
מה ההבדל בין פנס SPOT ל- FLOOD ??
אם אני מחפש פנס שיאיר לי למרחק( הכונה שלי לא דוקא לרכב אלה גם לשימושים אחרים)
אם יש למישהו משהו כזה או דומה, לכמה מרחק מאיר פנס כזה?
תודה.
תגובה: פנסי ערפל מבוססי לד מקדימה ומאחורה בפאגר
אי אפשר להקביל.
לכל לד יחס לומן לוואט שונה.
לכן ההשוואה היא לשטף האור, (Lumen ) ולא לצריכת ההספק החשמלי.
אסף.
תגובה: פנסי ערפל מבוססי לד מקדימה ומאחורה בפאגר
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
asafk
אי אפשר להקביל.
לכל לד יחס לומן לוואט שונה.
לכן ההשוואה היא לשטף האור, (Lumen ) ולא לצריכת ההספק החשמלי.
אסף.
ואם אני אקשה שוב, בהשווואה של המוצרים הבאים לעומת נורות H4
http://www.amazon.com/Tuff-LED-Light...uff+led+lights
http://www.amazon.com/Lights-LED-Lig...uff+led+lights
רק מנסה להבין איך להתייחס למוצרים ומה ייתן לי את התוצאה שאני מחפש.
תגובה: פנסי ערפל מבוססי לד מקדימה ומאחורה בפאגר
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
yscheiner
יש לי באוטו שניים כאלו
http://ecx.images-amazon.com/images/...L._SL1500_.jpg
ו פס לדים אחד כזה
http://ecx.images-amazon.com/images/I/41oVxbcxBFL.jpg
האור שלהם ביחד יכול להאיר איצטדיון כדורגל. וגם ללא הפס מתקבלת תאורה מעולה.
תגובה: פנסי ערפל מבוססי לד מקדימה ומאחורה בפאגר
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
shyy
וכמה עולים הפנסים האלה...?
הכוונה כמה זוג העגולים וכמה הפס?
תודה.
5 קבצים מצורפים
Re: תגובה: פנסי ערפל מבוססי לד מקדימה ומאחורה בפאגר
קיבלתי היום את הפנסים, וגם קניתי כבל לטובת החיבור. מה שנשאר לי זה לגלות איך להתחבר לממסר של פנסי הערפל, לקדוח, לחווט וזהו...
בנוסף אני תופר כיסויים שחורים
בתמונות:
מימין למעלה: לדים + אור גבוה, אור רגיל בלבד, לד +אור רגיל
מתחת : אור גבוה בלבד
לטובת הצילום הנחתי את הפנסים על הפגוש - הם לא מכוונים בעליל, האור שבתא מנוע מקורו בפנס נפרד. וזה נתן לי אתה רעיון למקם פנס קבוע שם לטובת תיקונים וכו
תגובה: פנסי ערפל מבוססי לד מקדימה ומאחורה בפאגר
2 קבצים מצורפים
Re: תגובה: פנסי ערפל מבוססי לד מקדימה ומאחורה בפאגר
תפרתי זוג כיסויים סופר פשוטים וזולים מקורדורה
לא ממש השקעתי בווזואליות מאחר וזה מסוג הדברים שנעלמים בדרך כלל על ידי ילדים משועממים
תגובה: פנסי ערפל מבוססי לד מקדימה ומאחורה בפאגר
ההלוגן H4 הרגיל נותן 1000 לומן, תעשה את ההשוואה לבד..
אסף.
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
yscheiner
תגובה: Re: תגובה: פנסי ערפל מבוססי לד מקדימה ומאחורה בפאגר
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
opl
קיבלתי היום את הפנסים, וגם קניתי כבל לטובת החיבור. מה שנשאר לי זה לגלות איך להתחבר לממסר של פנסי הערפל, לקדוח, לחווט וזהו...
בנוסף אני תופר כיסויים שחורים
בתמונות:
מימין למעלה: לדים + אור גבוה, אור רגיל בלבד, לד +אור רגיל
מתחת : אור גבוה בלבד
לטובת הצילום הנחתי את הפנסים על הפגוש - הם לא מכוונים בעליל, האור שבתא מנוע מקורו בפנס נפרד. וזה נתן לי אתה רעיון למקם פנס קבוע שם לטובת תיקונים וכו
א. אפשר תמונה של תאורת הלדים בלבד ללא אורות רכב ?
ב. נתת קישור איביי לפנסים של כ-33$ - מדובר על בודד או זוג ?
1 קבצים מצורפים
Re: תגובה: Re: תגובה: פנסי ערפל מבוססי לד מקדימה ומאחורה בפאגר
מדובר על בודד, שים לב שיש שם כפתור
MAKE AN OFFER
שבעזרתו אתה מציע הצעה והיא בודקת את הסף התחתון שאותו נתן המוכר. נסה את מזלך. אני התעסקתי עם זה בפעם הראשונה אז הגעתי רק ל-30 ודולר במקום 33
תגובה: Re: תגובה: Re: תגובה: פנסי ערפל מבוססי לד מקדימה ומאחורה בפאגר
הי רק עכשיו ראיתי את הפוסט
בקיצור רציתי להמליץ לך מאד על הפנסים האלו אבל כבר קיבלת
אני נוסע איתם גם בפאגרו, אחלה פנסים ולא הבנתי למה צריך כיסוי, הם יושבים על הטמבון, ואני משתמש רק לשטח, והם מכוונים יותר נמוך מהרגילים כמובן,ותכלס התמכרתי לתאורה הזו ובשטח אני נוסע אור נמוך שתהיה תאורת פנים ואור מאחור.
לגבי חיבור אני אישית לא אוהב להתחבר לצמות קיימות, דבר האהוב על בעלי מקצוע בארצינו, אחרכך אתה לא יודע מי נגד מי.
בצריכה האפסית של הלדים האלו לא חייבים ריליי(אני חיברתי) אבל לא חייבים
היתרון שלהם שגם בהפסקות אתה יכול להאיר כמה שעות ללא חשש למצבר
בקיצור לכולם מומלץ ביותר והמחיר סוף הדרך יחסית לארץ
ירון
2 קבצים מצורפים
תגובה: Re: תגובה: Re: תגובה: פנסי ערפל מבוססי לד מקדימה ומאחורה בפאגר
שלום,
גם אצלי מותקנים 2 פנסים קדימה ואחד אחורה.
מחוברים עם פיוז ישירות למצבר ולא דרך ריליי בגלל הצריכה הנמוכה,
בנוסף מאפשר הדלקה גם ללא סוויטצ'.
מצרף תמונות איך מותקנים אצלי.
קובץ מצורף 71397קובץ מצורף 71398
2 קבצים מצורפים
Re: תגובה: Re: תגובה: Re: תגובה: פנסי ערפל מבוססי לד מקדימה ומאחורה בפאגר
ההתקנה שלי ברק היא קופי לשלך.
יש מצב שדיברנו באיזה שבת בבוקר מול מבצר לטרון? אני הייתי עם אופני כביש...
מה שיותר מסקרן אותי זה לאן חיברת את התושבת של הפנס האחורי? אני מתכנן משהו דומה וחשבתי להיתחבר לברגי תושבת הגלגל ספייר
לגבי הכיסויים, אם אני זוכר נכון זו הדרישה בחוק או משהו כזה ובכל אופן זה הופך אותם לפחות מושכי תשומת לב
חברים, אני עדיין מעדיף להתחבר למפסק המקורי אבל אני לא מוצא את נקודת החיבור, עברתי על הספרות אבל או שאני לא מבין את הסכמות או שזה לא מוסבר שם.
תגובה: Re: תגובה: Re: תגובה: Re: תגובה: פנסי ערפל מבוססי לד מקדימה ומאחורה בפאגר
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
opl
ההתקנה שלי ברק היא קופי לשלך.
יש מצב שדיברנו באיזה שבת בבוקר מול מבצר לטרון? אני הייתי עם אופני כביש...
מה שיותר מסקרן אותי זה לאן חיברת את התושבת של הפנס האחורי? אני מתכנן משהו דומה וחשבתי להיתחבר לברגי תושבת הגלגל ספייר
לגבי הכיסויים, אם אני זוכר נכון זו הדרישה בחוק או משהו כזה ובכל אופן זה הופך אותם לפחות מושכי תשומת לב
חברים, אני עדיין מעדיף להתחבר למפסק המקורי אבל אני לא מוצא את נקודת החיבור, עברתי על הספרות אבל או שאני לא מבין את הסכמות או שזה לא מוסבר שם.
היי,
לא איתי דיברת... :)
המתקן האחורי בנוי בצורת "ח" מחובר למתקן גלגל ספייר בעזרת 3 ברגים קודחים גדולים.
מבטיח לצלם בפעם הבאה שאפרק את הגלגל ;)
ברק
1 קבצים מצורפים
Re: תגובה: Re: תגובה: Re: תגובה: Re: תגובה: פנסי ערפל מבוססי לד מקדימה ומאחורה בפאג&#
טוב... ירדתי מרעיון החיווט למפסק הערפל המקור ועברתי לבניית לוח מפסקים, השאלה הקשה היא איזה מפסק יפה יותר לפאנל? לוק ה"קרבון" או אדום קלאסי?
Re: פנסי ערפל מבוססי לד מקדימה ומאחורה בפאגר&a