הי,
לפני שאצא לטיול גדול, אני רוצה לנסות את הרדיאטור והמאוורר החדשים "ליד הבית" בתנאי "שטח".
יש מישהו שרוצה לצאת לסיבוב קצר מחר בצהריים למשל"ט 21?
יציאה בסביבות 14:30-15:00 סיום - אחרי שנגיע לקצה :)
סער
Printable View
הי,
לפני שאצא לטיול גדול, אני רוצה לנסות את הרדיאטור והמאוורר החדשים "ליד הבית" בתנאי "שטח".
יש מישהו שרוצה לצאת לסיבוב קצר מחר בצהריים למשל"ט 21?
יציאה בסביבות 14:30-15:00 סיום - אחרי שנגיע לקצה :)
סער
אם תשנה את האזור לתל חדיד,(מעלה 6 ועוד כמה נחמדים שיש שם )אני מצטרף.
עוד שבועיים שלושה אהיה במצב דומה - רצון לנסות את הצמיגים החדשים שבדרך.
אם לא יסתדר מחר...
לאיזה נמרוד?
אני בשידרוג, נמרוד חייב למשל"ט, והשכן שלך צריך לעשות גם ניסוי כלים לצמיגים, תן סיכום ניסוי.
נמרוד
השכן שלי לא זמין השבת :(
נמרוד קצת בצפון לדעתי...
אני מתכנן לצאת בעוד שעתיים בערך
אם תתקע, תתקשר . יהיה תירוץ לצאת לחילוץ ...
חס וחלילה :)
אבל אתה מוזמן להגיע ללוות לפני :)
איפה יורד גשם?
Saar,
אם אתה רוצה לבדוק רדיאטור, אז משלט 21 לא מתאים.
כדאי לך לצאת לטיול דיונות שהרכב מתאמץ.
לחלופין הנס מחר לאיילון בשעה 8, תעמוד בפקקים ותן למנוע להזיע.
אני כרגע בחוף אשדוד, תוך שעה חוזר דרך החוף לפמחים. אתה יכול להצטרף.
אתה יכול גם לעלות לירושלים הכביש 443 ולתת בדרך קיקדאון מספר פעמים ולבדוק את שעון החום.
הי,
חזרתי.
אני מוכרח לומר שהמשל"ט נהיה קשה מאוד ביחס למה שזכרתי אותו.
(אני לא חושב שאעלה לבד פעם נוספת)
ואם להיות ספציפיים לגבי הרדיאטור/מאוורר,
בשיא המאמץ הגעתי ל 109 מעלות כשהאוטו עומד בזוית די מפחידה אחרי הקיר הראשון שאחרי העיקול ימינה (ומזגן דולק).
(מה שהכי הפחיד אותי, היה נוזל קירור ירוק שנזל לי מכיוון האגזוז בכמויות מכובדות, כיוון שהייתי בשיפוע מטריד למדי, החלטתי שקודם אצא מהשיפוע ואז אבדוק מה קורה.
לשמחתי גיליתי שמיכל פרסטון התפוצץ לי בתא המטען :) - מישהו יודע איך מנקים את זה מהשטיח של האוטו??? )
רוב הזמן האוטו היה סביב ה 99-101 מעלות.
גם דיונות צריך לבדוק, אולי בשבוע הבא :)
איילון? אני משתדל להמנע ממנו, בטח בשעות העומס.
סער
מזל טוב, תתחדש.
נשמע מצויין. למרות ש 109 נראה לי קצת גבוה.
אתה עם דיקסל ? או חיישן אוטומטי ?
הי,
דיקסל.
סער
היום היה קריר יחסית לקיץ
קח בחשבון.
סער,
אם הגעת ל109 מעלות.. את מה בדיוק שיפרת? במה הוונטה החשמלית טובה יותר מהפאן המכני..?
מה הטמפ׳ שהיית מקבל אם היית עם המכנית שלך במעלה הזה? אני חושב שהיית צריך להשוות עם XJ אחר עם פאן מכני במעלה ואז לראות אם חל שיפור או לא..
היתרון הראשון שאמור להיות מורגש עם ונטה חשמלית ולא מכנית הוא תגובת דוושה טובה יותר, לא?
אולי עוד כמה סוסים במנוע, אולי צריכת דלק מעט יותר נמוכה (לא משהו מורגש אבל קיים)
אבל אם המנוע הגיע ל-109 מעלות, ולא ביום חם במיוחד (אפילו די קריר), אז משהו שם לא נראה לי... מה היה קורה בצהרי יום שרבי ביולי-אוגוסט?
עליה ארוכה כמו כביש 1 מים המלח לירושלים או כביש סדום-ערד בכביש 87 מהכנרת ליהודיה?
גם השוואה מול צ'רוקי אחר לא תהיה בדיוק מדעית כי לך תדע מה המצב המדויק של מערכת הקירור בשני הצ'רוקים האלה. זוהשוואה שתהיה נכונה רק בשתי מכוניות במצב מכני/תחזוקתי זהה לחלוטין, כלומר חדשות או כמעט חדשות...
לטעמי 109 מעלות זה המון ובוודאי לא סוף הסיפור. צריך להמשיך לבדוק את תקינות מערכת הקירור.
הי,
מסתבר שנשרף הפיוז...
בהתחשב בזוית שהייתי, לא ממש יכולתי לחשוב על להרים מכסה מנוע ולראות איזו מהונטות פועלת ;)
הבוקר בדקתי שוב וגיליתי שככל הנראה הפיוז לא התאים (פיוז קטן 30A, עד שיגיעו הפיוזים הגדולים שהזמנתי מ EBAY)
שאר מערכת הקירור תקין - רדיאטור אלומניום חדש ו"בריא", משאבת מים בת חצי שנה וטרמוסטט חדש.
סער
עד שיגיע פיוז גדול, אתה יכול להוסיף בית פיוז רגיל במקביל ולשים שני נתיכים סטנדרטיים עם ערך כולל של מה שמתאים לך. זמין וזול.
תודה חנן, זה בדיוק מה שיואב הציע לי בטלפון לפני מספר דקות.
עכשיו אני מחפש בית פיוז נוסף לחבר במקביל :)
סער
קובץ מצורף 74503
לא חסר בתי פיוז גדולים [ בחנויות בדרום ת"א הכל זמין, לא צריך לחכות ל EBAY ]
צודק ,זה נשמע גבוה מאד!
אגב אתמול היינו במשלט, לגבי העבירות לא השתנה כלום לי זה נראה יותר קל כל פעם לא יותר קשה :D
לגבי הטמפרטורה, מותקן מד אז אני יודע, פאגרו בנזין לא עבר את ה 85 מעלות במשלט
ויש לציין שלא היה יום חם ,אלה בסדר, ביום קיץ טיפוסי עם 32-6 מעלות בחוץ מגיע ל 96-8
לא קשור ...
כמי שבעוונותיו החזיק פג'רו בנזין, טווח הטמפ' שונה מרכב לרכב. ואין דין פג'רו בנז\ין כדין גרנד, או צ'רוקי.
בגרנד, ובצ'רוקי טמפ של 109, הן לא דבר חריג, אולי לא רצוי, אבל בהחלט לא משהו שצריך להתרגש ממנו, כשמתאמצים, ונוסעים עם מזגן, ובלי ונטה בכלל, [ אם הפיוז היה שרוף ] , לכן כל הבדיקה לא רלוונטית.
הבקר והשעון לא מראים אותו דבר
נכון שכל אוטו והחום מנוע שלו, אבל עדיין זה נראה חריג אם אכן המדידה בראש מנוע, זה אומר שנוזל הקירור (בהנחה שהכל תקין)בטמפרטורת רתיחה וכבר ולא יעיל
וזה צריך להדאיג ,כי כפי שצויין זה היה יום יחסית קריר, לפי מה שאתה אומר ביום קיץ אין בעיה שזה יגיע ל120-130.
בועז, לגבי השעון כמובן שאני לא מתייחס לשעון הרגיל של הרכב, שיש לו טולרנס של 20-30 מעלות לכאן ולכאן,אלה למד דיגיטלי שמותקן על הראש מנוע